Перейти до змісту

Війна, ч 3 (дай Бог остання й переможна)


Рекомендовані повідомлення

30 000

:_07: :_07: :_07:

Це трава чи гриби в тебе ?

Потужність Кразу ---- 1400 авто за рік

В цьому році обіцяють 2000 .

На рахунок локалізації -- двигуни , КПП , мости беруться закордонні , якщо треба нормальну машину , в нас нема виробництва двигунів , та й КПП нормальних нема , почитай специфікації авто

Так що виходить приблизно однаково

Крім того потрібен якийсь конкурент , щоб монополіст не заривався з цінами .

Правда , єдиний конкурент --- копрорація " Богдан"

ДОречі про БОгдан контрольний пакет був проданий Свинарчуку ще в 2009 році.

Тобто , власник не ПОП ?

Змінено користувачем Mykola81
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 18,4 тис
  • Створено
  • Остання відповідь

Топ авторів теми

Може має якусь частку але вона не дає впливати на корпорацію. АЛе по ходу він повністю продав свої акції. Треба його декларацію глянути може там зазнаечно.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Пічалька .

Ніякої зради :_07:

Порошенко продал корпорацию "Богдан"

http://podrobnosti.ua/896555-poroshenko-prodal-korporatsiju-bogdan.html

матеріал за 29 марта 2013

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

30 000

:_07: :_07: :_07:

Це трава чи гриби в тебе ?

Потужність Кразу ---- 1400 авто за рік

В цьому році обіцяють 2000 .

На рахунок локалізації -- двигуни , КПП , мости беруться закордонні , якщо треба нормальну машину , в нас нема виробництва двигунів , та й КПП нормальних нема , почитай специфікації авто

Так що виходить приблизно однаково

Крім того потрібен якийсь конкурент , щоб монополіст не заривався з цінами .

Правда , єдиний конкурент --- копрорація " Богдан"

Микола, трішки фільтруй, що пишеш сам та уважно читай, що пишуть інші!

1.

1986 Досягнутий максимальний результат за весь період існування Кременчуцького автозаводу — випущено 30655 автомобілів.

За цим показником «АвтоКрАЗ» далеко перевершив відомі західні автомобільні марки і був найбільшим у Європі виробником важких вантажівок. Чисельність працюючих на підприємстві склала 19 259 чоловік. Автомобілі КрАЗ експортувалися в 58 країн світу.

2. Крім двигуна та КПП авто складаєтсья ще з безлічі деталей. Експорт можливий, якщо ступінь локалізації більше 50%. КрАЗ вільно експортується, локалізація висока. Якщо ти такий всезнайка - скільки в МАЗа український запчастин? :)

3. Про потужність в 2000. Я написав, що немає сенсу різко збільшувати потужність, якщо немає чітко замовлення від держави. Бо наймати людей на місяць, а потім звільняти - це не правильно.

4. Про конкуренцію - теж писав, що це позитив, за увоми коли нормальна локалізація!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

годний вброс, особливо в моментах, де нівелюются заслуги добровольчих батальйонів, заслуги окремих ЛЮДЕЙ, як той же Бірюков, преподносятся як само собою розуміючий факт й заслуга держави взагалі й Пороха лічно,нагнання нікому не потрібних мобілізованих, як небувалий рост армії, безпрецедентну підтримку Заходу (й чому то я рік назад НІДЕ не міг купити помпову рушницю Бінеллі чи той же Ремінгтон) й так далі, й тому подібне. Рух є, я не спорю, але й в дощового червьяка рух є, відносно планети, але він стоїть на місці відносно хоча б кота. Якби не Сандалов й тисячі йому подібних волонтерів, про що б зараз співали б оди пороходрочєри ?Мабуть про те, що сєпари до Києва не дойшли, перемога, як в тому анкдоті про неуловимого Джо, чого неуловимого, бо він нахєр нікому не потрібен.

виходячи з твоїх слів то взагалі все написане вброс, пороходрочери пороза відмазують і все, що вони зробили і роблять

вброс написане тобою. ніякої конкретики.

і для порівняння: загальний обсяг коштів, зібраних волонтерами, млн 500 грн, ну макс 1 млрд., що не йде в порівняння з бюджетом МО.

зі. а Канада й не обіцяла в допомозі поставляти помпові рушниці для придбання громадянами )))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Чоловіче , та ти ще й в часі загубився .

Зараз 2015 рік , а не 1986 :_07: Тоді весь Союз гнав скадові на завод і ніхто не парився тим , що нема в УРСР виробництва двигунів чи ще чогось

По п.2 -- двигун , КПП , мости --- це половина вартості вантажівки , а може і більше , залежно від комплектації .

Залишається зварити раму з кріпленнями для агрегатів , зварити кабіну і обладнати її , змонтувати гальмівну систему і причепити колеса --- базове шасі готове .

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Була б "половина, а може і більше" - не могли б експортувати!

Вчи матчастину!

А ось недалеке минуле по КрАЗу

До недавнього часу саме ХК «АвтоКрАЗ» залишалась найбільшим експортером автомобілів в Україні, оскільки машини КрАЗ відмінно зарекомендували себе в складних кліматичних умовах. В 2007 р. експорт автомобілів КРАЗ перевищив 2900 одиниць, що на 45% більше результату 2006 р. КрАЗ значно збільшив поставки своєї техніки до країн СНД. ХК «АвтоКрАЗ» закріпила позиції в Ірані, Гані, Польщі, Єгипті, В’єтнамі. КрАЗи знову стали поставлятися до Македонії, Афганістану, Екваторіальної Гвінею, Нігерії, на Кубу і до інших країн.

Однак компанія не хоче обмежуватися тільки експортом і направляє свої зусилля на внутрішній ринок, розроблюючи нові моделі відповідно до вимог основних українських замовників: будівельних і промислових компаній. У 2007 р. ХК «АвтоКрАЗ» посилив свої позиції на внутрішньому ринку, реалізувавши 1334 автомобілів, що на 17% більше, ніж у 2006 р.

За 2007 р. з конвеєру зійшло 4206 автомобілів, в тому числі 3255 од. з двигунами, що відповідають вимогам Євро-2 (поліпшення екологічної безпеки автомобілів КРАЗ дозволить подолати основну перешкоду для виходу українських вантажівок на ринки розвинутих країн світу. За 2007 р. зростання виробництва автомобілів КрАЗ, що відповідають вимогам Євро-2, склало 2,3 раза).

Змінено користувачем justice777
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

і для порівняння: загальний обсяг коштів, зібраних волонтерами, млн 500 грн, ну макс 1 млрд., що не йде в порівняння з бюджетом МО.

А якщо оплатити роботу виконану волонтерами? Скільки би коштів потрібно було би?

  • -1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Була б "половина, а може і більше" - не могли б експортувати!

Вчи матчастину!

:_07: :_07: :_07:

Дитяча логіка і нуль знань .

Не знаю , де ти це вичитав по 50% і чому не можна экспортувати .

  • +1 1
  • -1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

alexvvv, да створи ти окрему організацію зрадофілів, придумай лозинг плану : "сидіти і триндіти - про пороха бубніти", і зроби вже хоч щось сам ))

  • +1 1
  • -1 4
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Oli, це хлопчик з-під Донецька, після артобстрілу ходить та шукає свою вбиту маму, не постановка.

http://m-arch.livejournal.com/866177.html

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А якщо оплатити роботу виконану волонтерами? Скільки би коштів потрібно було би?

можеш і сам порахувати. в найбільших волонтерських групах - до 20 осіб, таких груп 5-6, інші - до 10 осіб, а більшість - 2-3

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Парасюк їздить на авто яке передавалось для бійців АТО. Скотина кончена.

https://inforesist.org/volontery-parasyuk-ezdit-na-avto-kotoroe-my-peredali-bojcam-ato/

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Микола, ти говориш про велику кількість авто, які треба закупити для армії.

Ось інфорvація про кількості закуплених МАЗів для Нацгвардії

С одной стороны в Минобороны констатируют нехватку грузовиков, специальной техники, шасси в армейских подразделениях, которые КрАЗ готов поставлять. А с другой стороны заказы все чаще отдаются не КрАЗу, а закупают какие-то другие иномарки. Для Национальной Гвардии использование МАЗов уже стало практикой. Первые 52 грузовика МАЗ Национальная гвардия закупила еще 3 июля 2014. Затем - 16 единиц МАЗов уже в октябре, затем еще и еще. При этом закупались полные аналоги украинского КрАЗа, а порой вообще не армейские, а сугубо городские модификации.

В пресс-службе «АвтоКрАЗа» отмечают: «Мы выигрываем сложнейшие международные тендеры, армии многих стран уже много лет закупают КрАЗы, но почему-то проигрываем здесь, в Украине».

http://autoconsulting.com.ua/article.php?sid=34356

Тобто, загалом було закуплено близько 100 МАЗів. Такий об'єм цілком по силам закрити КрАЗу навіть за нинішніх умов.

Проте, як на мене, проблема полягає в наступному:

1) КрАЗ належить Жеваго, який підтримує Тимошенко. Тому, небезпечно посилювати політичного конкурента;

2) простоює Богдан в Черкасах, яких треба чимось загружати. Тому, просувається МАЗ, спочатку як імпорт, потім як великовузлове складання. Іншими словами, просто бізнес.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

100 машин погоди не робить , коли потрібні тисячі і тисячі . Та й ті 100 машин треба чекати місяцями , бо НГУ комплектують технікою в останню чергу

Хай тоді комплектують НГУ МАЗамси , а Крази гонять в ЗСУ , щоб хоч якась була уніфікація

Змінено користувачем Mykola81
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

100 машин - це робочі місця та сплачені податки, які залишаються тут, в Україні.

Це сотні працівників, які мають чим нагодувати свої сім'ї та з впевненістю дивитися в майбутнє.

Це тисячі працівників на заводах суміжниках.

Це ... можна продовжувати багато.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Точно .

А хлопці на передку залишаться без забезпечення , бо нічим привезти .

І це теж можна продовжувати

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Хлопців може перевезти КрАЗ, якби отримав замовлення, яке чомусь пішло МАЗу.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Краз нічого не перевезе , тому , що отримають його через рік , а треба завтра .

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Просто слова, а де факти?!

Я тобі навів фактаж, що в 2007 р. без проблем виробили понад 4000 авто.

Та й представники КрАЗу неодноразово звертали увагу, що не вистачає замовлень від армії.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Предлагаю открыть тему отдельную Краз VS МАЗ.Ато с 7 утра флуд)

Та я закінчую з цим , тут важкий випадок :_07:

  • +1 1
  • -1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

100 МАЗів це ще додаткові затрати на навчання обслуговуючого персоналу, нові комплекти ЗІП та інші проблеми та затрати

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...