Перейти до змісту

Electra

Рекомендовані повідомлення

ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО ЗАПРОШУЄ НА РОБОТУ СИСТЕМНОГО АДМІНІСТРАТОРА!

Портібно знати і вміти:

1. Серверні ОС: Windows 2003-2012 (Linux - бажано), DNS, Wins, DHSP, AD, групові політики

2. Kerio Conekt, Kerio Control

3. Налаштування мережевих пристроїв (точки доступу, файрволи, маршрутизатори)

4. Android та iOS

5. MS SQL + 1C8

6. Internet, Wi-Fi (налаштування мережу)

ЗП: офіційна, без затримок.

Умови: випробувальний термін 2 міс. (3800* грн.), після випробувального терміну - 5000* грн.

* - суми на руки (чистими)

Резюме на mail: [email protected]

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

перепрошую за офтоп, але "4. Android та iOS" - це що - телефони керівництву адміністрити чи як?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

madkot, Здогадуюся що продавцы быгають з якоюсь клієнтською софтуліною під андроїдом і іосом, і треба її новим працівникам ставити, старим - підкручувати як глючить

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

перепрошую за офтоп, але "4. Android та iOS" - це що - телефони керівництву адміністрити чи як?

а багатьох фірмах Android та iOS офіційні мобільні ОС, і мобільний корпоративний софт тільки під них

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Хлоопціі, зустрінуться та розберуться хто і шо і кому буде налаштовувати))).

Зарплата для Луцька хороша, тимпаче в теперішній час, тому удачі в пошуках як роботодавцю, так і майбутньому працівнику!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Досвід роботи:

системним адміністратором 8років,

інженером по ремонту та обслуговуванню офісної техніки 6років.

Вміння:

Встановлення , настройка та обслуговування серверів терміналів на базі Windows 2000/ 2003/ 2008/ R2; RAID масивів; інтернет шлюзів Kerio, WinProxi; серверів пошти: Mdaemon , Courier Mail Server. Трохи адміністрував (3 місяці) linux Ubuntu: Samba, sendmail, postfix, sql.

Встановлення , настройка та обслуговування клієнтських пк на базі Windows 95/98/2000/ХР/7 та широкого спектру програмного забезпечення та офісної техніки для них.

Встановлення , настройка та обслуговування торгового обладнання:РОС термінали, РОС монітори, чекові принтери, касові апарати і тд.

Прокладення комп’ютерних та телефонних мереж, настройка WIFi роутерів, точок доступу, модемів, прінтсерверів.

Встановлення, настройка та обслуговування відео нагляду GOALv7

Ремонт настройка та обслуговування комп’ютерів, офісної техніки та платыжних терміналів.

Освіта:

ВПУ №6 майстер ремонту та обслуговуванню офісної техніки

Університет Україна комп’ютерна інженерія (не закінчено)

Додаткові відомості:

Посвідчення водія А,В,С, Тр до3,5тон, допуск до 1000в.

0671662494

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

такому робітнику оцю книжку ще треба безкоштовно видавати :smile3:

Я думаю таку книжку всім адмінам почитати варто.

А так у вакансії невказано глибина рівня знань у всіх вище вказаних технологіях.

Наврядчи людині доведеться будувати групову політику домена, я думаю в компанії є на цей випадок директиви, потрібно буде розібратитися в існючій системі, та щось іноді модифікувати, виправляти збої...

По моб. платформам ну будь якому адміну дай мануал по софтіні(ну мається на увазі при умові шо адмін знає де які аплікейшн сервиси крутяться і шо потребують) і через годину можна буде сносно настроїти ...

МССкуль+1С8 ну тут мати досвід ...

Про Kerio Conekt, Kerio Control тут як на мене непринципово високий рівень думаю можна навчитися. Взагалі цікаво у когось на підприємстві юзають такий софт?

Якщо такі умови то враховуючи рівень ЗП. Для Луцька цілком приваблива вакансія ...

Але для ТС: Тяжко дійсно толкових знайти щоб одразу з досвідом влився в нашому регіоні. Сильно строго не фільтруйте :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Керіо нічого так стабільні продукти, але в основному юзаються залізяки в яких вже є файєрвол встроєний, хоча це не принципово.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Взагалі цікаво у когось на підприємстві юзають такий софт?

ага, зазвичай ломаний. Бо толкових *нікс адмінів, що можуть адмінити подібні системи, зазвичай тримають на місці. От і доводиться шукати різні тяжечі Керіо, купувати під них мегасерваки...

кому цікаво що за "виробниче підприємство" - "пан курчак" ...

В них тєкучка, що пздц.. Був там адміном наш бордівчанин :) Пішов. Я було приходив на співбесіду (уже прцюючи) то поржав. Давали на руки десь 2500, а вимагали ще більше, ніж описано в першому пості.

Окрім головного підприємства, там ще вагон мєлкіх. От на одне з таких було б цікаво попасти.

Згоден, що будувати "з нуля" всі вищеописані системи - не доведеться. Доведеться розібратися в існуючих, що зовсім не легше.

А ще, хороша "школа життя". Одразу під танки. :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Zheny@, Kerio має іще virtual appliance на дебіані під віртуалки заточено. В плані продуктивності розумніше придумано

Продукти kerio цікаві тим що досить прості в розумінні і настройці.

Поштовий сервер можна буквально за пів години настоїти

p.s. Чув що на курчаку раніше було таке: якщо припустім комусь виправив глюк електронки, то іще треба підійти з папірцем щоб тобі підписали що ти найдцять хвили виправляв комусь глюки. І як не назбираєш пачку таких писюльок зарплати буде фігня

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Взагалі цікаво у когось на підприємстві юзають такий софт?

ага, зазвичай ломаний. Бо толкових *нікс адмінів, що можуть адмінити подібні системи, зазвичай тримають на місці. От і доводиться шукати різні тяжечі Керіо, купувати під них мегасерваки...

кому цікаво що за "виробниче підприємство" - "пан курчак" ...

В них тєкучка, що пздц.. Був там адміном наш бордівчанин :) Пішов. Я було приходив на співбесіду (уже прцюючи) то поржав. Давали на руки десь 2500, а вимагали ще більше, ніж описано в першому пості.

Окрім головного підприємства, там ще вагон мєлкіх. От на одне з таких було б цікаво попасти.

Згоден, що будувати "з нуля" всі вищеописані системи - не доведеться. Доведеться розібратися в існуючих, що зовсім не легше.

А ще, хороша "школа життя". Одразу під танки. :)

можу тебе "обрадувати" - не цікаво .. тиждень назад був на співбесіді ("м'ясна точка") ... 50-60 магазинів ... деталі і вимоги думаю не варто говорити .. зп - я назвав не менше 4000 (на руки), запропонували 3500 на випробувальний а потім збільшити .. сказали перезвонять .. до цього часу перезвонюють :) мабудь хтось погодився на менше і ... через деякий час знову будуть шукати ;)

p/s і ще .. мене з самого початку добила анкета, яку потрібно заповнити .. чотири сторінки !!!! ... таке враження що я кредит оформляю, дивлячись на перелік питань .. взагалі, для чого їм тоді резюме, якщо потрібно все записувати по новому тільки в іншу форму ...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

p.s. Чув що на курчаку раніше було таке: якщо припустім комусь виправив глюк електронки, то іще треба підійти з папірцем щоб тобі підписали що ти найдцять хвили виправляв комусь глюки. І як не назбираєш пачку таких писюльок зарплати буде фігня

Тикет систем епрст ... Як то кажуть: "Автоматизація процесів відділу автоматизації процесів в самій красі" ... Можливо вже змінилося :_07:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

"Автоматизація процесів відділу автоматизації процесів в самій красі"

На попередній роботі в мене було таки автоматизовано. Правда із планами на місяць / тиждень / день погодинно.

Тут же варто просто робити помітки, що де і кому робив.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Толковий директор чи начальник зрозуміє якщо немає тікетів взагалі значить система працює в штатному режимі, чим їх менше тим краще, а вже аж ніяк не навпаки.

Так, часто власники чи директора не розуміють всієї значимості айті відділу в цілому, тому що їм притаманно рахувати гроші в інших підрозділах, чим простої, тому тримають одного айтішніка там де треба їх два, а коли стається простой і фірма може влетіти на кругленьку суму, то цього вони не рахують взагалі, та й не думають що людина не робот, хоче відпочити хоча б деколи піти у відпустку.

Та й думаю все від людини залежить від підходу до процесу.

І тєкучка може бути з тих причин, що людина просто не тяне роботу.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

І тєкучка може бути з тих причин, що людина просто не тяне роботу.

Людина може тягнути, але ставлення до людини, відбиває будь-яке бажання ту роботу тягнути.

Або роботи стільки, що реально не встигає тягнути. Тоді шукають нового. І т.д. :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Толковий директор чи начальник зрозуміє якщо немає тікетів взагалі значить система працює в штатному режимі, чим їх менше тим краще, а вже аж ніяк не навпаки.

виключно із власного досвіду робіт і спілкування, роблю висновок що таких людей, в кращому випадку - не більше 10% ... більшість із них просто навіть не розуміють того що ти робиш ... одного разу я навіть "висказався" одному із "начальників", який мені сказав - "твоєї роботи не видно, тільки гроші витрачаєш" .. на що я відповів - "у вас комп на столі працює ? ви мене часто біля нього бачите щоб я там щось робив ? тому не задавайте дурних питань або шукайте іншого"...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В принципі все від людини залежить як себе поставить так і буде, деякі бояться начальників, власників і так далі, тоді всі їздять на таких. Деякі просто кажуть свою думку, або так, або не так буде, хочете робіть що хочете але в такому випадку система працювати так як ви кажете не буде, я гарантій не даю, робимо так як ви кажете? Після таких слів кажуть, роби що хочеш аби все працювало так як треба.

А якщо ти прийшов в кабінет начальника, чи там директора і в тебе вже коліна трусяться від його погляду, то що тут з тобою можна ще говорити, це ж видно.

Є адміни які находять спільну мову з колективом, просто вчать їх компютерній грамоті, тоді менше дзвінків і проблем, деякі адміни так вже себе ставлять, що вони такі "орли" що до них і не підходь з проханнями про допомогу, якщо до тебе прийшли без тіпа там "якщо не зробиш, то я буду жалітися начальнику, а ти кажеш йдем разом, я скажу що ти не знаєш елементарного, і в тебе треба забрати техніку і дати тобі щоти", це людей охолоджує тому що бачать, що краще дружити підійти по доброму тобі й поможуть - хоча люди звичайно різні бувають.

Як пофартить так і буде :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Питання відношення між ІТ працівниками та іншими підрозділами це питання ІТ менеджменту. І якщо є проблеми значить в цій ланці не все гаразд.

Тобто якщо є якась тикет систем, якщо є регламент виконання, то впринципі компанія може собі дозволити негратися в "подобається - неподобається" чи в "хто як себе поставить". В кожного своя ланка роботи і він повинен її виконувати.

Ну звичайно в малих компаніях це наврядчи має місце :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Не хочу разводить флуд, его уже тут достаточно. Напишу так: если зарплата "белая" около 5000грн. в Луцке, то не жалуйтесь на условия, работайте и зарабатывайте деньги, в рабы вас никто не запишет. К примеру, на моей работу тоже в некоторые дни надо двое и больше людей, иначе не успеваю,... научился успевать, трудно, но на то она и работа. Пробуйте и вас получится, а попи**еть и попить кофе можно и в таких условиях, тоже можно научиться успевать.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Да ладно, на кромберге с разговора - склад, порезка, механікі - овер 3000 грн без напряга, с напрягом 4,5к і больше - це прості рабочі, начальнікі дільниць большн мають, уровень знаній - школа. Це больше ніж в офісних работнікоф.

Та шо той кромберг.

Вон в Данєцкє штука баксов в мєсяц і можливі преміальні і освіти не треба ... навіть чим тупіший тим краще.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...