Перейти до змісту

Майстер по ремонту/сервісу авто


difoto

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

колись, коли ліньки було самому лазити мацати (а й не все просто вимацаєш без вивішувань), я робив такий "фокус" - їхав на СТО "Сафрон" на Львівській, казав "мені потрібно зробити "розвал/сходження" спереду і ззаду (в мене і ззаду теж робилося сходження), вони заганяли на яму, шарпали все і казали, ЩО мені потрібно замінити :) Я робив "удівльонноє ліцо", казав "зрозумів, заміню, приїду", і їхав робити те все

  • +1 1
Опубліковано

Робив подібне... Кілька років займався ремонтом авто, зробивби все сам, та через брак часу змоги такої немаю, та і бус - то не легкове авто...От і шукаю когось толкового, щоб не на отє..ісь було зроблено, та і лишнього ненаплюсували:)

  • +1 1
Опубліковано (змінено)

ти написав 

1 година тому, Серега89 сказано:

Цікавить в першу чергу діагностика ходової + перевірити подушки двигуна

то я тобі й відповів. А про "ремонтувати" мову ж ти не вів, а я не екстрасенс, щоб вгадувати, сам ти хочеш усувати знайдені недоліки, чи і це хочеш чужими руками

так що звиняй

Змінено користувачем jack74
Опубліковано
32 хвилин тому, Sashkajek сказано:

Їдьте до Саши в гаражи на тюлькіному флоті... 

Дуже інформативно.

Дякую.

Опубліковано

0997550694 саша,поворот навпроти зупинки центрального края,проїхавши метрів 400 з лівої сторони буде гаражний кооп,заїжаєте в них повертаєте направо і вкінець,потім наліво і теж в тупік,якщо що спитаєте вкось його там всі знають 

  • +1 1
Опубліковано (змінено)

Добрий вечір! Підскажіть шо то за така халепа сталась. В мене перестали працювати склопідйомники на Нексії. Запобіжник цілий, але перевіривши напругу на контактах запобіжника побачив там нуль, тобто відвалилився десь плюс... Методом експерименту подав окремо плюс на це гніздо і в мене запрацював бензонасос і перевірка, пікалка перед заводкой авто - я дуже здивувався. Само-собою склопідйомники не запрацювали((( Де копати і що то може бути? Поки що подав напряму плюс на вхід в блок управління склопідйомниками, але хотілось би щоб працювало штатно, як і раніше...

Змінено користувачем ankondrat4
  • 2 тижня потому...
Опубліковано (змінено)

На задньому колесі потрібно нарізати різьбу під болти. Де таке можна зробити?

 

Болт закручується, але в самому кінці прокручується і не виходить дотягнути

Змінено користувачем Amor
Опубліковано

Я тормозні барабани як міняв, то з сто подзвонили і сказали, що одна різьба зірвана, типу заводський брак. Може і заводський, а може і вони зірвали, суть не в тому.

Купив метчік на розмір більший і сам нарізав. Болт підібрав відповідний із головкою під той же ключ, що і решта болтів на колесі. Нічо страшного нема, все як на уроці трудового навчання в школі )))

Опубліковано (змінено)

Хто тямить, підкажіть, який з цих проводів найімовірніше є живленням магнітоли?

В магнітоли глюк - сама по собі може вночі включитись.

Спойлер

 

20190531_090740.thumb.jpg.6e2b9e7053a86fbcb0e8b1efccf51d3d.jpg20190531_090732.thumb.jpg.dfd11273f4981105ef8e88e0e004f71f.jpg20190531_090639.thumb.jpg.a066607da0819acd6cfa8a3d71142012.jpg20190531_090633.thumb.jpg.192907e2527cf0d10a2838968659a5c7.jpg

 

20190531_090633.jpg

Змінено користувачем SanjaProject
Опубліковано

Зазвичай червоний і жовтий (оті, шо в тебе чомусь пустили повз білу колодку), бо зазвичай до магнітоли йде два живлення

Тестер береш і визначаєш. Чи ти без тестера збираєшся вияснити причину пропадання?

 

Опубліковано
24 минуты назад, jack74 сказал:

Зазвичай червоний і жовтий (оті, шо в тебе чомусь пустили повз білу колодку), бо зазвичай до магнітоли йде два живлення

Тестер береш і визначаєш. Чи ти без тестера збираєшся вияснити причину пропадання?

 

Магнітола сама по собі працює нормально, питань немає. Але іноді вона якогось милого сама включається. І стається це зазвичай вночі ))

То я просто собі подумав, чи не зробити "фінт ушами", і поставити якийсь тумблер на живленні...

Опубліковано
12 хвилин тому, SanjaProject сказано:

То я просто собі подумав, чи не зробити "фінт ушами", і поставити якийсь тумблер на живленні...

:) ну, якщо не заморочуватись з пошуком Барабашки (причини увімкнення), то як варіант така заплатка буде надійною перепоною для включення :) 

Але диви, шоб той Барабашка не розізлився, шо ти йому музон забрав, і не почав іншу шкоду робити :) Ше почне машину заводити, кататись.. :D

  • Ха-ха 1
Опубліковано

Згадалась історія, яку колись розповідав батько товариша, котрий все життя водієм на автобазі пропрацював :) Розповідає, що якось після робочого дня в п'ятницю всі поз'їжджалися на базу, ну і вирішили по 100 грам випити. Посідали за імпровізований столик біля машин, розклалися... А тут якраз під'їхав ще один водій, він якраз машину відмивав від болота. Ну от він під'їхав, заглушив ЗІЛа, підсів до них, розлили по чарках, а тут його ЗІЛ буркнув стартером, завівся і зразу заглох... Всі затихли, подивились на машину... тиша... Ну попіднмали чарки випити, а ЗІЛ знов буркнув і заглох... Всі вже на того водія почали дивитись... А в того в самого очі по п'ять копійок... 

Короче, виявилось, що він дуже постарався, коли мив машину, і вода потрапила в замок запалювання. І от цього вистачало, щоб спрацював стартер (вірніше, втягуюче), машина заводилась, але так як ключ все ж не був повернутий, то відразу глохла. Вода від поганого контакту і нагріву відразу висихала, і на якийсь час наставав спокій... Поки нова партія води не стікала знову в замок :) 

Опубліковано
6 часов назад, SanjaProject сказал:

Хто тямить, підкажіть, який з цих проводів найімовірніше є живленням магнітоли?

В магнітоли глюк - сама по собі може вночі включитись.

 

Жовтий - постій ний + від АКБ

Червоний - контрольний + від замка запалювання (став кнопку "на сюди")

podklyuchenie-kolodki-magnitoly-4-1.jpg

А самовільне вмикання, скоріш за все відбувається, від залипання кнопки вмикання на морді магнітоли, спробуй її продути і прочистити зовні, як мінімум.

  • +1 1
Опубліковано
39 хвилин тому, vaz75 сказано:

Жовтий - постій ний + від АКБ

Червоний - контрольний + від замка запалювання (став кнопку "на сюди")

 

А самовільне вмикання, скоріш за все відбувається, від залипання кнопки вмикання на морді магнітоли, спробуй її продути і прочистити зовні, як мінімум.

У виробників дужу часто рокерується призначення жовтого та червоного. Хз чого так.

Опубліковано
21 минуту назад, EleKtrik сказал:

У виробників дужу часто рокерується призначення жовтого та червоного. Хз чого так.

це легко перевіряється: якщо відключити один з цих дротів і при повторному його підключенні збиваються налаштування магнітоли, то це постійний +

  • +1 1
Опубліковано
14 годин тому, vaz75 сказано:

це легко перевіряється: якщо відключити один з цих дротів і при повторному його підключенні збиваються налаштування магнітоли, то це постійний +

це ти розумієш...:D

Опубліковано
3 часа назад, EleKtrik сказал:

це ти розумієш...:D

Гиги. "Я еще и вышивать могу... И на машинке..." (я мовчу, що все звичайним мультиком міряється) :D

Опубліковано

Дякую всім за інформацію і допомогу.

Жовтий з червоним певно мій "папєрєднік" об'єднав.

Придивлюсь спочатку, як воно там змотано, мабуть в тому з'єднанні і причина

Опубліковано (змінено)

Ситуація наступна. Гольф 4, мотор 1,9, 66 кВт, в один момент пропала тяга, в чому причина не відомо, спочатку сказали, що турбіна, оскільки мав іншу - встановив, ситуація не помінялася, але наскільки я розумію турбіна не вмикається, компютер ніяких помилок не показав, хто може глянути і встановити причину?

Змінено користувачем espert
  • 2 тижня потому...

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...