Lexx_Giant Опубліковано 21 Квітня, 2010 в 06:48 #451 Опубліковано 21 Квітня, 2010 в 06:48 А що Аіст не велосипед? у мене їх аж два отакот вирішують власники аістів проблему запчастин - купують другий аіст А фулі.. він коштує менше, як твоя касета.. :D
Atarax Опубліковано 21 Квітня, 2010 в 10:26 #452 Опубліковано 21 Квітня, 2010 в 10:26 (змінено) Всім привіт.Треба поради в виборі бюджетного вела.Для чого: їзда по місту (щоденна), легке бездоріжжя, грунтовка, лісові дороги та в майбутньому трасса і дальні заїзди(200км наприклад)Сума: 300$ (знаю що мало))) )Основні вимоги: надійна алюм. рама,максимально хороша в такій ціні трансмісія і передня амортизована вилка щоб не УГ. Варіант б/у цілком розглядається, проте і новий не відкидається.Що порадите? Змінено 21 Квітня, 2010 в 10:47 користувачем UB5PG
difoto Опубліковано 21 Квітня, 2010 в 10:57 #453 Опубліковано 21 Квітня, 2010 в 10:57 однозначно БУ, Тимцо, возле хлебзавода.
Atarax Опубліковано 21 Квітня, 2010 в 11:00 #454 Опубліковано 21 Квітня, 2010 в 11:00 однозначно БУ, Тимцо, возле хлебзавода.а точніше? Якого хлібзавода?
Dimaxa Опубліковано 21 Квітня, 2010 в 11:39 #455 Опубліковано 21 Квітня, 2010 в 11:39 їдеш по вул.Івана-Франка, проїзджаєш КХП №1, і на перехресті (направо поворот до Торгово-промислової палати на ліво Тимцо) якраз і є однозначно БУ, Тимцо, возле хлебзавода.
madkot Опубліковано 21 Квітня, 2010 в 17:38 #456 Опубліковано 21 Квітня, 2010 в 17:38 А що Аіст не велосипед? у мене їх аж два отакот вирішують власники аістів проблему запчастин - купують другий аіст ти не повіриш, до одного з них купив планетарку як поливина ціни байка
Igrek Опубліковано 21 Квітня, 2010 в 17:46 #457 Опубліковано 21 Квітня, 2010 в 17:46 (змінено) Всім привіт.Треба поради в виборі бюджетного вела.Для чого: їзда по місту (щоденна), легке бездоріжжя, грунтовка, лісові дороги та в майбутньому трасса і дальні заїзди(200км наприклад)Сума: 300$ (знаю що мало))) )Основні вимоги: надійна алюм. рама,максимально хороша в такій ціні трансмісія і передня амортизована вилка щоб не УГ.Варіант б/у цілком розглядається, проте і новий не відкидається.Що порадите?Bergamont Dark Dust 2010 - знаходиш ще 40-50 доларів і береш ось такого (думаю, що можна в "Велозоні" замовити і ціна буде приблизно така ж сама); їздиш один-два-три роки і паралельно збираєш гроші. Продаєш його за 150-200 доларів і купуєш собі новий вже залежно від того скільки назбирав і чого хочеться... Змінено 21 Квітня, 2010 в 17:47 користувачем Igrek 1
Atarax Опубліковано 22 Квітня, 2010 в 11:33 #458 Опубліковано 22 Квітня, 2010 в 11:33 Дякую за пораду.Я так розумію що хардтейл те, що мені потрібне.А на яких виробників орієнтуватись при виборі б/у варіанту?Та й з нових варіантів що ще можете порадити?
Igrek Опубліковано 22 Квітня, 2010 в 12:02 #459 Опубліковано 22 Квітня, 2010 в 12:02 При виборі б/в варіанту треба брати пиво і орієнтуватися на когось з форума, хто тобі допоможе А з нових - в усіх майже виробників нижній ціновий рівень 300-400 доларів. Bergamont, Giant, Kellys, Comanche, Gary Fisher, Trek...
Atarax Опубліковано 23 Квітня, 2010 в 10:58 #460 Опубліковано 23 Квітня, 2010 в 10:58 Надибав в інеті ось такого вела Orbea Sport TuaregХтось їздить на велах цього виробника? І як він в порівнянні з Bergamont Dark Dust 2010?РАМА BERGAMONT 26" MTB Alloy 6061 Lite Tubing, Allround- GeometrieРАЗМЕР РАМЫ 38,42,47,51,56 смЦВЕТ Shiny White-Blue, Matt BlackВИЛКА RST 191 T 26V, 76mmРУЛЕВАЯ КОЛОНКА TATTOO Cartridge A-HeadРУЛЬ TATTOO CompВЫНОС Tattoo CompСЕДЛО Tattoo Color LineГЛАГОЛ Tattoo CompЗАДНИЙ ПЕРЕКЛЮЧАТЕЛЬ Shimano Altus RD-M310-LПЕРЕДНИЙ ПЕРЕКЛЮЧАТЕЛЬ SHIMANO FD-C050 T/PМАНЕТКИ SHIMANO Altus ST-EF50-7LТОРМОЗА TEKTRO RBP-Y837ALВТУЛКИ TATTOO Tour / Thread TourКАССЕТА SHIMANO MF-TZ21, 14-28ZЦЕПЬ SHIMANO CN-UG51ОБОДА TATTOO BGM Z-1000ПОКРЫШКИ SCHWALBE Black Jack, 26x2,10 (54-559)СИСТЕМА SHIMANO FC-M151, 42/34/24TКАРЕТКА TATTOO CH-52ПЕДАЛИ WELLGO LU-945ВЕС 13,3 кг
Dimaxa Опубліковано 23 Квітня, 2010 в 12:17 #461 Опубліковано 23 Квітня, 2010 в 12:17 Ти за такий вел готовий вивалити 350 баків??? якщо чесно, їздив на обладнанні класу Альтус, туфта повна, даєш нагрузку і чуєш скрегіт... Хочеш рванути, а цеп зриває з зубів, при їзді в горку, якщо завтикав переключитись, то краще вже цього і не робити... я радив би таки сходити до Тимца... думаю в нього за такі гроші клас Деор получиться(на вібрейках звичайно) та і вилка можливо посерйозніша.
Lexx_Giant Опубліковано 23 Квітня, 2010 в 12:36 #462 Опубліковано 23 Квітня, 2010 в 12:36 Підтримую.Брати новий байк за 350 баків.. ще й на такому обладнанні і плати за напис Орбеа 100... н*х.
Atarax Опубліковано 23 Квітня, 2010 в 13:45 #463 Опубліковано 23 Квітня, 2010 в 13:45 (змінено) Ти за такий вел готовий вивалити 350 баків??? якщо чесно, їздив на обладнанні класу Альтус, туфта повна, даєш нагрузку і чуєш скрегіт... Хочеш рванути, а цеп зриває з зубів, при їзді в горку, якщо завтикав переключитись, то краще вже цього і не робити... я радив би таки сходити до Тимца... думаю в нього за такі гроші клас Деор получиться(на вібрейках звичайно) та і вилка можливо посерйозніша. Для мене на даний момент, що клас Альтус, що інщий нічого не каже. Тому і питаю поради в тих хто шарить, щоб не купити уг. В Тімца щойно був. Запропонували 2 варіанти в ціні 350-400$ (rockrider та genesis). В обох варіантах мене "смутило" розташування тросиків, зверху на рамі. п.с.: доречі Альтус стоїть на Bergamont"і ))) Змінено 23 Квітня, 2010 в 13:47 користувачем UB5PG
Dimaxa Опубліковано 23 Квітня, 2010 в 14:07 #464 Опубліковано 23 Квітня, 2010 в 14:07 я написав про клас альтус і як він себе поводить при нагрузках... Генезіс пам'ятаю а от рокрайдер щось не дуже... а ростовки рам, наявних в нього велосипедів, тобі підходяться? тема будова велосипеда тобі в допомогу, почитай... або ж велочтівотобі в допомогу... трохи почитай... якщо ж в Тимца щось приглянулось, то пост 373 раджу перечитати ще разок
vampirich Опубліковано 23 Квітня, 2010 в 14:11 #465 Опубліковано 23 Квітня, 2010 в 14:11 В обох варіантах мене "смутило" розташування тросиків, зверху на рамі. плануєш когось на рамі катати? нічого поганого в такому розташуванні тросиків нема
Alukard Опубліковано 23 Квітня, 2010 в 14:21 #466 Опубліковано 23 Квітня, 2010 в 14:21 В обох варіантах мене "смутило" розташування тросиків, зверху на рамі.И правильно что смутило, признаки благородной рамы: грамотная прокладка тросов (под верхней трубой), красивый змеевидный шов места сварки (если не затерт руками негров как в Какондайлах), интегрированный или полу интегрированный рулевой стакан, гидроформинг и прочая лабуда изменения формы и толщины труб перев и треугольников, упоры для гидролиний, крепления дисков, отсуствие крепления вибрейков (холивар - диски против вибрейков), отсуствие крепления для багажника и болотников(и такое возможно), сменный петух, вес рамы.Удачи с приобретением.
Atarax Опубліковано 23 Квітня, 2010 в 15:35 #467 Опубліковано 23 Квітня, 2010 в 15:35 Dimaxa, дякую за статті. Про вибір бюджетного байка я вже раніше читав. Тому приблизно орієнтуюсь. А от по тех. частині буде корисно.vampirich, ні, не планую. Просто троси зверху труби не дуже практично як на мене. Хоча...все пізнається в порівнянні
TreNeR Опубліковано 23 Квітня, 2010 в 18:33 #468 Опубліковано 23 Квітня, 2010 в 18:33 И правильно что смутило, признаки благородной рамы: грамотная прокладка тросов (под верхней трубой), красивый змеевидный шов места сварки (если не затерт руками негров как в Какондайлах), интегрированный или полу интегрированный рулевой стакан, гидроформинг и прочая лабуда изменения формы и толщины труб перев и треугольников, упоры для гидролиний, крепления дисков, отсуствие крепления вибрейков (холивар - диски против вибрейков), отсуствие крепления для багажника и болотников(и такое возможно), сменный петух, вес рамы.Удачи с приобретением.Я бы сказал что это ты описал гоночную раму. Про гидроформинг - 2-3 года назад топовые рамы были без хитроформинга. А толщина труб это баттинг. Прокладка тросов - вообще пофиг сверху или снизу. Сверху даже удобнее(когда вел подымаешь, тросики в руки не врезаются).
Andruha_gpz28 Опубліковано 23 Квітня, 2010 в 18:56 #469 Опубліковано 23 Квітня, 2010 в 18:56 Я бы сказал что это ты описал гоночную раму. При чем новую гоночную раму. По цене бюджетного велосипеда. Не грузите человека, Bergamont Dark Dust и Сomanche Tomahawk тоже велосипеды. А убитый б.у Деор у Тимца тоже не фонтан. У него уже надо чтобы смотрел глазками знающий человек, а то купить можно все что угодно...Б.у есть на котором 200 км проехали по парку, а есть совсем ушатаные экземпляры.
marko Опубліковано 23 Квітня, 2010 в 19:10 #470 Опубліковано 23 Квітня, 2010 в 19:10 Альтус... Діор ... Ви йому ще ХТ скажіть щоб брав і не класом нижче.Людина купляє,я так зрозумів, перший байк і якщо його попре то все можна поміняти.А як буде тільки за пивом їздити то і альтуса йому вистачить 1
Atarax Опубліковано 23 Квітня, 2010 в 19:34 #471 Опубліковано 23 Квітня, 2010 в 19:34 Альтус... Діор ... Ви йому ще ХТ скажіть щоб брав і не класом нижче.Людина купляє,я так зрозумів, перший байк і якщо його попре то все можна поміняти.А як буде тільки за пивом їздити то і альтуса йому вистачитьНе за пивом це точно.)Катання мене пре, так як і перло років 7-8 тому, коли викручував максимум з складного ромета за 250 грн на той час купленого, і по лісі в Струмівці на ньому літав.Але той Дженезіс який у Тімца висить принаймні зовнішнім виглядом каже, що на ньому точно не за пивом іздили, і точно не по асфальтованій дорозі на роботу щодня. Рокрайдер ніби ціліший але білий.В цій ціновій категорії більше нічого в нього нема, далі +200$
Lexx_Giant Опубліковано 23 Квітня, 2010 в 20:02 #472 Опубліковано 23 Квітня, 2010 в 20:02 Сподобався Генезіс? Бери.. головне щоб вел подобався..Потім розбереш його , відрегулюєш.. або подивишся, як це робить мехінік.. нариєш купу мануала.. і.... першого разу будеш пів ночі крутити байк на сходовій клітці..., нічого не вийде... і поведеш його в руках знову до механіка. ))))Жартую звичайно.Бери, що подобається. Головне (повторюсь) в такій ціні без заднього аморта і без дискових гальм.Купуй і викатуй.
Alukard Опубліковано 23 Квітня, 2010 в 20:02 #473 Опубліковано 23 Квітня, 2010 в 20:02 О брат, купи "Украину", лучший байк до 300$ 1
Anders Опубліковано 23 Квітня, 2010 в 20:16 #474 Опубліковано 23 Квітня, 2010 в 20:16 признаки благородной рамы: грамотная прокладка тросов (под верхней трубой)Маю байка з неблагородною рамою і неграмотною прокладкою тросів:http://www.trekbikes.com.ua/index.php?b=trek_2009&n1=MTB%20Hardtails&n2=6500Поки що влаштовує.
Andruha_gpz28 Опубліковано 23 Квітня, 2010 в 21:21 #475 Опубліковано 23 Квітня, 2010 в 21:21 Гарний байк. В топових хардтейлів трека теж троси чомусь "неграмотно" прокладені. В карбонових не так, але там вже свої правила.http://www.trekbikes.com.ua/index.php?b=trek_2009&n1=MTB%20Hardtails&n2=8500
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти