Перейти до змісту

Рекомендовані повідомлення

А що Аіст не велосипед? у мене їх аж два ;)

отакот вирішують власники аістів проблему запчастин - купують другий аіст :lol:

А фулі.. він коштує менше, як твоя касета.. :D :D :D

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 903
  • Створено
  • Остання відповідь

Топ авторів теми

Всім привіт.

Треба поради в виборі бюджетного вела.

Для чого: їзда по місту (щоденна), легке бездоріжжя, грунтовка, лісові дороги та в майбутньому трасса і дальні заїзди(200км наприклад)

Сума: 300$ (знаю що мало))) )

Основні вимоги: надійна алюм. рама,максимально хороша в такій ціні трансмісія і передня амортизована вилка щоб не УГ.

Варіант б/у цілком розглядається, проте і новий не відкидається.

Що порадите?

Змінено користувачем UB5PG
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

їдеш по вул.Івана-Франка, проїзджаєш КХП №1, і на перехресті (направо поворот до Торгово-промислової палати на ліво Тимцо) якраз і є

однозначно БУ, Тимцо, возле хлебзавода.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А що Аіст не велосипед? у мене їх аж два ;)

отакот вирішують власники аістів проблему запчастин - купують другий аіст :lol:

ти не повіриш, до одного з них купив планетарку як поливина ціни байка

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Всім привіт.

Треба поради в виборі бюджетного вела.

Для чого: їзда по місту (щоденна), легке бездоріжжя, грунтовка, лісові дороги та в майбутньому трасса і дальні заїзди(200км наприклад)

Сума: 300$ (знаю що мало))) )

Основні вимоги: надійна алюм. рама,максимально хороша в такій ціні трансмісія і передня амортизована вилка щоб не УГ.

Варіант б/у цілком розглядається, проте і новий не відкидається.

Що порадите?

Bergamont Dark Dust 2010 - знаходиш ще 40-50 доларів і береш ось такого (думаю, що можна в "Велозоні" замовити і ціна буде приблизно така ж сама); їздиш один-два-три роки і паралельно збираєш гроші. Продаєш його за 150-200 доларів і купуєш собі новий вже залежно від того скільки назбирав і чого хочеться...

Змінено користувачем Igrek
  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Дякую за пораду.

Я так розумію що хардтейл те, що мені потрібне.

А на яких виробників орієнтуватись при виборі б/у варіанту?

Та й з нових варіантів що ще можете порадити?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

При виборі б/в варіанту треба брати пиво і орієнтуватися на когось з форума, хто тобі допоможе :)

А з нових - в усіх майже виробників нижній ціновий рівень 300-400 доларів. Bergamont, Giant, Kellys, Comanche, Gary Fisher, Trek...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Надибав в інеті ось такого вела Orbea Sport Tuareg

Хтось їздить на велах цього виробника?

І як він в порівнянні з Bergamont Dark Dust 2010?

РАМА BERGAMONT 26" MTB Alloy 6061 Lite Tubing, Allround- Geometrie

РАЗМЕР РАМЫ 38,42,47,51,56 см

ЦВЕТ Shiny White-Blue, Matt Black

ВИЛКА RST 191 T 26V, 76mm

РУЛЕВАЯ КОЛОНКА TATTOO Cartridge A-Head

РУЛЬ TATTOO Comp

ВЫНОС Tattoo Comp

СЕДЛО Tattoo Color Line

ГЛАГОЛ Tattoo Comp

ЗАДНИЙ ПЕРЕКЛЮЧАТЕЛЬ Shimano Altus RD-M310-L

ПЕРЕДНИЙ ПЕРЕКЛЮЧАТЕЛЬ SHIMANO FD-C050 T/P

МАНЕТКИ SHIMANO Altus ST-EF50-7L

ТОРМОЗА TEKTRO RBP-Y837AL

ВТУЛКИ TATTOO Tour / Thread Tour

КАССЕТА SHIMANO MF-TZ21, 14-28Z

ЦЕПЬ SHIMANO CN-UG51

ОБОДА TATTOO BGM Z-1000

ПОКРЫШКИ SCHWALBE Black Jack, 26x2,10 (54-559)

СИСТЕМА SHIMANO FC-M151, 42/34/24T

КАРЕТКА TATTOO CH-52

ПЕДАЛИ WELLGO LU-945

ВЕС 13,3 кг

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ти за такий вел готовий вивалити 350 баків??? :blink:

якщо чесно, їздив на обладнанні класу Альтус, туфта повна, даєш нагрузку і чуєш скрегіт... Хочеш рванути, а цеп зриває з зубів, при їзді в горку, якщо завтикав переключитись, то краще вже цього і не робити...

я радив би таки сходити до Тимца... думаю в нього за такі гроші клас Деор получиться(на вібрейках звичайно)

та і вилка можливо посерйозніша.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Підтримую.

Брати новий байк за 350 баків.. ще й на такому обладнанні і плати за напис Орбеа 100... н*х.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ти за такий вел готовий вивалити 350 баків??? :blink:

якщо чесно, їздив на обладнанні класу Альтус, туфта повна, даєш нагрузку і чуєш скрегіт... Хочеш рванути, а цеп зриває з зубів, при їзді в горку, якщо завтикав переключитись, то краще вже цього і не робити...

я радив би таки сходити до Тимца... думаю в нього за такі гроші клас Деор получиться(на вібрейках звичайно)

та і вилка можливо посерйозніша.

Для мене на даний момент, що клас Альтус, що інщий нічого не каже. Тому і питаю поради в тих хто шарить, щоб не купити уг.

В Тімца щойно був. Запропонували 2 варіанти в ціні 350-400$ (rockrider та genesis). В обох варіантах мене "смутило" розташування тросиків, зверху на рамі.

п.с.: доречі Альтус стоїть на Bergamont"і )))

Змінено користувачем UB5PG
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

я написав про клас альтус і як він себе поводить при нагрузках...

Генезіс пам'ятаю а от рокрайдер щось не дуже...

а ростовки рам, наявних в нього велосипедів, тобі підходяться?

тема будова велосипеда тобі в допомогу, почитай...

або ж велочтівотобі в допомогу...

трохи почитай...

якщо ж в Тимца щось приглянулось, то пост 373 раджу перечитати ще разок :rolleyes:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В обох варіантах мене "смутило" розташування тросиків, зверху на рамі.

плануєш когось на рамі катати?:) нічого поганого в такому розташуванні тросиків нема :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В обох варіантах мене "смутило" розташування тросиків, зверху на рамі.

И правильно что смутило, признаки благородной рамы: грамотная прокладка тросов (под верхней трубой), красивый змеевидный шов места сварки (если не затерт руками негров как в Какондайлах), интегрированный или полу интегрированный рулевой стакан, гидроформинг и прочая лабуда изменения формы и толщины труб перев и треугольников, упоры для гидролиний, крепления дисков, отсуствие крепления вибрейков (холивар - диски против вибрейков), отсуствие крепления для багажника и болотников(и такое возможно), сменный петух, вес рамы.

Удачи с приобретением.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Dimaxa, дякую за статті. Про вибір бюджетного байка я вже раніше читав. Тому приблизно орієнтуюсь. А от по тех. частині буде корисно.

vampirich, ні, не планую. Просто троси зверху труби не дуже практично як на мене. Хоча...все пізнається в порівнянні

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

И правильно что смутило, признаки благородной рамы: грамотная прокладка тросов (под верхней трубой), красивый змеевидный шов места сварки (если не затерт руками негров как в Какондайлах), интегрированный или полу интегрированный рулевой стакан, гидроформинг и прочая лабуда изменения формы и толщины труб перев и треугольников, упоры для гидролиний, крепления дисков, отсуствие крепления вибрейков (холивар - диски против вибрейков), отсуствие крепления для багажника и болотников(и такое возможно), сменный петух, вес рамы.

Удачи с приобретением.

Я бы сказал что это ты описал гоночную раму. Про гидроформинг - 2-3 года назад топовые рамы были без хитроформинга. А толщина труб это баттинг. Прокладка тросов - вообще пофиг сверху или снизу. Сверху даже удобнее(когда вел подымаешь, тросики в руки не врезаются).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я бы сказал что это ты описал гоночную раму.

При чем новую гоночную раму. По цене бюджетного велосипеда. Не грузите человека, Bergamont Dark Dust и Сomanche Tomahawk тоже велосипеды. А убитый б.у Деор у Тимца тоже не фонтан. У него уже надо чтобы смотрел глазками знающий человек, а то купить можно все что угодно...

Б.у есть на котором 200 км проехали по парку, а есть совсем ушатаные экземпляры.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Альтус... Діор ... Ви йому ще ХТ скажіть щоб брав і не класом нижче.Людина купляє,я так зрозумів, перший байк і якщо його попре то все можна поміняти.А як буде тільки за пивом їздити то і альтуса йому вистачить

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Альтус... Діор ... Ви йому ще ХТ скажіть щоб брав і не класом нижче.Людина купляє,я так зрозумів, перший байк і якщо його попре то все можна поміняти.А як буде тільки за пивом їздити то і альтуса йому вистачить

Не за пивом це точно.)

Катання мене пре, так як і перло років 7-8 тому, коли викручував максимум з складного ромета за 250 грн на той час купленого, і по лісі в Струмівці на ньому літав.

Але той Дженезіс який у Тімца висить принаймні зовнішнім виглядом каже, що на ньому точно не за пивом іздили, і точно не по асфальтованій дорозі на роботу щодня.

Рокрайдер ніби ціліший але білий.

В цій ціновій категорії більше нічого в нього нема, далі +200$

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сподобався Генезіс? Бери.. головне щоб вел подобався..

Потім розбереш його , відрегулюєш.. або подивишся, як це робить мехінік.. нариєш купу мануала.. і.... першого разу будеш пів ночі крутити байк на сходовій клітці..., нічого не вийде... і поведеш його в руках знову до механіка. ))))

Жартую звичайно.

Бери, що подобається. Головне (повторюсь) в такій ціні без заднього аморта і без дискових гальм.

Купуй і викатуй.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

признаки благородной рамы: грамотная прокладка тросов (под верхней трубой)

Маю байка з неблагородною рамою і неграмотною прокладкою тросів:

http://www.trekbikes.com.ua/index.php?b=trek_2009&n1=MTB%20Hardtails&n2=6500

Поки що влаштовує.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Гарний байк. В топових хардтейлів трека теж троси чомусь "неграмотно" прокладені. В карбонових не так, але там вже свої правила.

http://www.trekbikes.com.ua/index.php?b=trek_2009&n1=MTB%20Hardtails&n2=8500

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти



×
×
  • Створити...