Перейти до змісту

Рекомендовані повідомлення

Класно тут у вас :).

А мені зможете допомогти з вибором велосипеда ;)?

1. У нас всегда классно, особенно не тут, а в реальной жизни.

2. Выбрать поможем, только определись:

    насколько оно тебе надо?
    сколько ты готова выложить за это?
    эта штука заразительна!

и , для начала , можно попробовать :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 903
  • Створено
  • Остання відповідь

Топ авторів теми

Вимоги: міцність, надійність, хороший багажник.

Їздити буду трохи по трасі, трохи по гравію і трохи по бездоріжжі.

Ціль: на дачу + відпочинок)))

Цікавлять горники, але то мрії :rolleyes: ...

Багато викласти не зможу, це точно...(((

Ну і мінус в тому, що чоловік велики ненавидить.

Плюс в тому, що все дитинство з велом дружила))), але вбільшості самі звичайні "Мінський", "Україна"...

Хоча більше 10-15 км зараз не їздила...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Мдя, дающим советы- совет

Что либо дать можно только тому- кто хочет взять

Топикстартеру

Будешь стучаться - и тебе обязательно откроют...

если ДЕЙСТВИТЕЛЬНО нужен велосипед, всегда найдется кто-нибудь, кто поможет с выбором...

А если уж просишь совета на форуме- то научись писать ГРАМОТНО! Или строй короткие предложения...... :D

А уж помочь Natasha c выбором велосипеда - будет немеряно желающих! :g15:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Багато викласти не зможу, це точно...(((
Поняття "багато" - відносне. Для одного багато 100, для іншого 1000000. Мабуть що потрібно визначитись з сумою, яку готова викласти за задоволення. 
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

За те деньги, на которые ты рассчитываешь, можно купить вполне пристойный б/у велосипед, с которым можно и по асфальту, и по бездорожью, и даже чуть попрыгать. В остальном - решать тебе.

difoto красава сказав имте що треба!

Ладно я все зрозумів....Тоді не буду вас мучити [censored]

difoto ще тільки скажи який велосипед підпадає під ці навантаження які ти сказав що б я знав який тип велосипеду мені потрібно!Хардтлей може бути?

П.С. Спасибі через місяць піду з кимось до Юри хотілось би з difoto! Моя тема майже закрита!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

difoto сказав коротко та лаконічно. По темі. Та й не по темі: "По-украински ты разговариваешь куда приемлемее, чем по-русски, поэтому уважения добьешься только не коверкая чуждый тебе язык..." І антипропаганда "москалів" тут ні до чого. І "куда приемлемее" це не означає добре. Прочитай пост Tais. На форумі досить багато народу спілкується російською, в тому числі й Difoto. Не поважаєш мови, поважай людей, які нею спілкуються. Від твоєї української "писанини" (оскільки по-іншому це тяжко назвати), особисто я не в захваті.

Все сказав.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

бери хартдейл і немучся.... захоч поригати будеш збирати тріальний байк.. хатя недумаю шо ти захочеш тим займатися...

три в одному небуває.... універсальності нема...але блище до універсального і зробили хартдейл

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

difoto ще тільки скажи який велосипед підпадає під ці навантаження які ти сказав що б я знав який тип велосипеду мені потрібно!Хардтлей може бути?

П.С. Спасибі через місяць піду з кимось до Юри хотілось би з difoto! Моя тема майже закрита!

тебе подойдет только хардтейл. Нормальных двухподвесов в Луцке - до десятка, а за 4 тысячи грн можно купить разве что б/у раму.

А к Юре лучше тебе идти не со мной. Созреешь - напиши, думаю кто-то да откликнется.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Venom ну ти мене достав!!!=))Тобі все не подобається да я все життя в інтернеті писав по русски но только мне стоило поспішити і написати пару помилок як вам уже зло!На рахунок москалів це ЖАРТ!!!Я взагалі проти Россії нічого не маю це наші брати як і всі країни СНД!!І проти мови також нічого проти не маю!С тобою Venom я б до Юри не пішов=))

Difoto спасибі зрозумів як будуть гроші то напишу дорочі обіцяють вже на тій неділі....

Все тема закрита!!!

Да ледь не забув TAIS не умнічай=)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Да у ж... у чувака круті втулки на яйцях  -всіх пставив на свої місця :) 

Що ж щиро бажаю тобі купити щось достойне твоїх планів  застосування. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 місяця потому...

Мене здивувало наступне - чому настільки мала різниця в вазі між такими різними по класу/ціні велосипедами. Покришки, ободи, система, зірочки і т.д. вищого класу за логікою повинні бути легші. Як може бути, що на всьому назбирали тільки 200 грам? Які думки?

Bergamont Dark Dust - $312 - 13,1 кг

Bergamont Stallion - $630 - 12,9 кг

Bergamont Platoon 4.9 - $820 - 12,7 кг

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Igrek, так для MTB вес не является основным критерием, как, например, для шоссера, а вот прочность и надежность - критерий номер один. как можно достичь прочности одновременно облегчая вес? очень просто - заменить материалы на композиты или прочие титаны (взлет цены на порядок и выше, да и не все компоненты можно заменить); просчитать хитрые профили для нагруженных деталей, снять металл там, где он в принципе не нужен (полые шатуны - отличный пример, но технологический уровень нужен высокий, да и специалисты, софт..). результат - кастомы от $3k и выше. а приведенные тобой примеры - тот же байк с обвесом подороже, уменьшение веса начинается с XTR и то не существенное, путем замены слабонагруженных элементов на карбоновые.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

смотри, даже в байке среднего класса вроде Platoon, чувствуется экономия и очень серьезный расчет. производитель (сборщик) думает прежде всего о том, какие компоненты можно запихнуть в эту сумму. вот Fastlane 9.9 - другое дело, экономии почти нет. выходной вес для двухподвеса - 11.3 кг. разница обойдется примерно в $3k :smile3: за меньшую сумму ты можешь нанять личного тренера, который просчитает диету + набор упражнений для перекачки мяса из одних мест в другие с одновременным снижением массы. лично для меня +-4 кг - сезонное колебание веса. не попил пива недельки две и, считай, разгрузил байк

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 6 місяців потому...

Шановні байкери,

Своє захоплення велосипедами я залишив, на жаль, в дитинстві, але надто вже люблю покатушки, щоб аж зовсім похоронити в собі велобайкера. Тому зрідка придивляюсь до того, що новенького сталося у велосвіті з часу мого вірного "Орлятка".

Отже виникло у мене запитання про якість велосипедів нашого виробника: ARKUS & ROMET. Що можете сказати про велосипеди цієї фірми? Наскільки вони "популярні" у байкерському світі? А головне - співвідношення ціна/якість.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Рахую так...

Не вкладаючи коштів у таке дороге задоволенн як МТБ .. наприклад.. ти нормально коника собі не купиш.. АЛЕ !!!

Для того щоб зрозуміти чи воно тобі взагалі треба.. можна купити того ж Акркус_Ромета і виїхати поктатися в своє задоволення.. Після того, як тобі то сподобається і вже буде здаватися, що кручє тільки яйця.... ))) Бери свій вел і приїжджай до нас на покатушки. ;)

Навіть якщо в тебе бажання відпаде після цього до нас приїжджати... ))) в тебе залишиться вел для міських поїздок на ринок чи за пивом.

Бажано керуватись такими правилами під час вибору вела.

1. Вел повинен подобатись.

2. Ніяких задніх амортизаторів.

3. Бажано взяти алюміній.

4. Вилка.. особливо амортизаційна, в початкових моделях це муляж, як і дискові гальма.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

чесно кажучи для того щоб зрозуміти чи треба тобі байк чи ні - варто навіть на банальній Україні чи Аісті покататись, - екстріму хвататиме і якщо не відібється бажання то легко зрозуміється чим кращі новітні технологічно продивинуті байки від старого зразка. хоча особисто для мене і так поки що добре. велокомпанію підтримати у простій покатушці можу, і деколи трішки екстріму дозволити собі теж можу. кожному своє.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А що Аіст не велосипед? у мене їх аж два ;)

отакот вирішують власники аістів проблему запчастин - купують другий аіст :lol:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти



×
×
  • Створити...