Перейти до змісту

Рекомендовані повідомлення

1. Переважно підходять, хоча є багато нюансів.

2. Ні, практично всі велокомпоненти стандартизовані.

3. Дурне запитання, однозначну відповідь дати неможливо.

4. В Луцьку: "Велозона" на вул. Московська та навпроти старого ринку, а також "Wheller" в торговому комплексі на варшавському ринку.

Більш конкретно визначись для чого саме тобі велосипед, де і як будеш його використовувати, по яким дорогам, під якими навантаженнями. Ну і сума, яку готовий потратити на нього.

Тоді може порадимо щось конкретніше.

А покищо раджу заглянути в топік Велочтіво і вдумчиво перечитати побільше статей, щоб хоч трохи увійти в курс справи про сучасне велосипедобудування :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 903
  • Створено
  • Остання відповідь

Топ авторів теми

400 дол. В основному їздити на дачу, щоб можна було поставити багажник, моя вага 70 кг. Незнаю як бути з болотніками...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А в чому проблема з болотниками? Подивись на фото:

post-761-1246713014.jpg

Після того, як замінив передній болотник на підрамний, взагалі їх не знімаю (раніше передній заважав). Хоча, маю признати, що ефективність цього болотника нижча. Але цього року я вже дозрів до перевдягання на роботі і болото мене не дуже турбує.

До речі, велосипед як на фото, новий коштує трохи більше 300 баксів. Дуже раджу. Багажник стає нормально. Болотник йому не заважає. На решту докупиш собі багажник і все що треба. За перші 2 роки я проїхав 3000 км без проблем і після цього замінив тільки цеп та касету (задні зірочки) - трохи більше 100 грн.

Нормальний велосипед із заднім амортизатором буде коштувати більше 1000 баксів. Воно тобі треба?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А ось так він виглядає з багажником і простими болотниками (вони продаються два разом і коштують недорого):

post-761-1246713873.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ні не треба задній амортизатор, я вже поняв що це занадто і хватає тільки переднього.

де закупляєшся?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В основному "Велозона". Велосипед теж брав в них. Треба правда уточняти наявність і можливо замовляти.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 Ігрек.

Опусти нарамний болотник ближче до каретки... бо так він взагалі свою ф-ію не виконує.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

скажіть чи існують такі велосипеди щоб ззаду була одна зірка, а переключатись тільки по трьом переднім?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

скажіть чи існують такі велосипеди щоб ззаду була одна зірка, а переключатись тільки по трьом переднім?

Не бачив такого. Звичайно, спереду три, а ззаду сім, вісім або дев"ять. Бувають і інші варіанти, але то вже окрема розмова. Зараз ніби має з"явитися новий стандарт - спереду дві, а ззаду десять, але невідомо коли це буде, і яка буде ціна.

За 400 у.о в Тимця можна взяти дуже пристойний байк для поїздок на дачу. ;) Головне, не спіши, а точно визначся з вибором, щоб лікті потім не кусати. Якщо в основному будеш по асфальту їздити, краще бери гібрид.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

в Тимця це де? в Велозоні біля Лучеська?

кажуть шо на алюмінієвих рамах передбачено більше всяких кріплень для апгрейдів, це правда?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Зараз ніби має з"явитися новий стандарт - спереду дві, а ззаду десять, але невідомо коли це буде, і яка буде ціна.

Sram XX. Уже выпущен. Очень лёгкий и дорогой. В велоновостях посмотри :)

в Тимця це де? в Велозоні біля Лучеська?

кажуть шо на алюмінієвих рамах передбачено більше всяких кріплень для апгрейдів, це правда?

Тимцо на Франка обитает.

А креплений для апгрейда ровно столько же :) Ну разве что под дисковый тормоз ушки, да и то не на всех рамах. Суть апгрейда в замене компонентов, а они все стандартизованы, т.е. в раму третье колесо не вставишь :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

там шось про "петуха" розмова була, є що кріпиться як окрема деталь і її можна замінити. А є такі "петухі" що є частино рами, і не передбачено кріплень. Як виглядають "петухі" і як кріпляться маєте картинку?

Де саме на Франка можна точніше.. :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Де саме на Франка можна точніше.. :)

Нагадує анекдот: все розумію, а сказати не можу (собака).

Уважаємі Бордовці ходіть інколи пішки, а не на велосипедах та в інеті :D

http://board.lutsk.ua/index.php?showtopic=...mp;#entry333859

повідомлення №14

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

і наврятчи Юра дає якісь гарантії,.. а які ціни в нього і вибір вєліків?

В 400$ може і вкладешся, але "зачєм платіть больше". Ось я, наприклад, за рекомендацією одного з велолосів, купив собі аналогічного німця http://board.lutsk.ua/index.php?showtopic=35791 в Юри, за 1 200грн. і ні грама не шкодую, на дачу те що треба. До речі на багажнику віз малу 50кг., на рамі малого 20кг. і нічого, гребе. По гарній дорозі можу розкрутитись до 40 (є ще один на 26 колесах, він іде важче, є з чим порівняти). А нах тобі та гарантія? Ти катайся з розумом. ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

купив сьогодні на старому в "Велозоні" вклався в 2350

рама BGM Dark Site алюміній

всі переключателі і трансмісія Shimano

post-5250-1246801099.jpg

post-5250-1246801133.jpg

post-5250-1246801171.jpg

post-5250-1246801200.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Скажіть, а бували в когось кражі пристібнутого веліка ? перерізають трос, чи вскривають замок...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

І що тобі дало розпитування про апгрейди?

Мені просто цікаво..

Що ти виніс з того, що тут тобі порадили?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Скажіть, а бували в когось кражі пристібнутого веліка ? перерізають трос, чи вскривають замок...

У меня из предбанника ночью увели пристегнутый, когда-то. И собака моя лаяла за дверью. Ничего их не остановило тогда. Пристегнутый вел без присмотра не оставляю на долго

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

кстати согласен. примерное среднее безопасное время на оставить вел в публичном месте - около 10 минут.

в приватном месте - минут 40. в смысле - пристегнутый вел за раму и оба колеса без велокомпа, подседельной сумки,

насоса и фляжки. бывают конечно редкие исключения - но они обычно связаны с наличием надзирателя того или иного вида.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

trionix, у меня неизвестные малолетки разобрали замок LONGUS класса low-end (похоже, провернули отверткой и вынули сердцевину) пока я закупался в супермаркете возле автостанции. их спугнул сторож стоянки. сердцевину я нашел рядом с байком - вся конструкция держалась на хиленькой пружинке. хотя сам трос и защелки производят впечатление надежных. вот так, бумажный замок на железных дверях.. с байка ничего не сняли, то есть целью был именно сам байк.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Lexx_Giant взагалі я мав нв увазі взаємозамінність деталей, чи стануть на раму різні виробники. І наявність на рамі отворів для кріплення цих самих апгрейдів. Багажник, болотнікі, фляжка, насос, сумка, замінність петуха. Всі інші апгрейди лишні. Я поняв треба вибрати удачну раму, все інше можна нацепити. Спочатку я хотів брати стальну раму за 1400 на ній не виявилось нижніх кріплень для болотніка, то взяв цю за 2000 і не жалію, легша, нержавіє, є всі отвори.

Значить замок або кодовий

o_goods_picture_959.jpg

або

дисковий замок, який захищений від "бампінга" і взлома поворотом так як дирка майже кругла.

zbcy7.jpg

Дисковй замок

Дисковыми называют цилиндровые замки, кодовый механизм которых представляет собой набор дисков. На каждом из них сделан вырез определенных размеров и формы. Соответственно им вырезы делаются и на ключе. При совпадении конфигурации вырезов на ключе и на дисках последние начинают вращаться, открывая или закрывая засов замка. Дисковые замки обладают очень высокой степенью секретности и огромным количеством кодовых комбинаций, благодаря варьированию формы, размеров и углов проточки вырезов. В лучших моделях число комбинаций исчисляется девятизначными числами.

Дисковые замки очень устойчивы к вскрытию. К ним практически невозможно подобрать ключи или открыть их отмычкой. Кодовый механизм таких замков сложно высверлить: диски начинают вращаться вместе со сверлом. Чтобы проверить это, вставьте ключ (имитирующий в данном случае сверло) в замочную скважину примерно на полсантиметра и попробуйте мягко сделать полный оборот. Если он поворачивается, то это значит, что первый диск будет вращаться вместе со сверлом, не допуская его к лежащему за ним механизму. В лучших замках к тому же устанавливают твердосплавную, свободно вращающуюся шайбу, которая создает дополнительную защиту от высверливания.

Однако злоумышленник, увидев перед собой дисковый замок, не занимается подбором ключей, отмычек или сверл. Чаще всего он пытается выбить личинку или же срубить кодовый механизм, если он выступает над поверхностью дверного полотна. Во избежание подобных случаев личинка должна быть защищена надежной броненакладкой.

Дисковые замки защищены от пыли, проникновения влаги и коррозии. Кроме того, при низких температурах в них не попадает влага и не образуется лед. Поэтому, если вам требуется замок, который не будет подвержен воздействию атмосферы (например, навесной для гаража), лучше выбрать дисковый. Однако стоит учесть, что по своим антивандальным свойствам дисковые замки все же довольно сильно уступают сувальдным.

БАМПИНГ

http://rutube.ru/tracks/58921.html?v=c470b...15cc9317f6d94f8

як робиться бампінг-ключ і принцип роботи знайдете в інеті.

всі англійські і мультілоки відкриваються бампінгом за 5 сек. Корисно мати при собі такий ключ, мало шо... :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти



×
×
  • Створити...