Перейти до змісту

Вибір велоконя


Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

2Lu4№)k. Двухппідвіси різні бувають. Більш надійного і легкого. Ха ! Да тут просто немає меж. Питання тільки в твоїй межі цієї надійності і легкості, і можливості і бажанні за неї платити.... Чи варто брати щось подібне з думками про перспективи зміни обвісу ??? Варто, але вибирай тоді хоча б щоб рама була хороша. А замінювати обладнання через три місяці їзди дорожче, ніж зразу купити з нормальним. Знаю з власного досвіду. Так що, думай.

  • Відповідей 903
  • Створено
  • Остання відповідь

Топ авторів теми

Опубліковано

фух... осилив всю тему ))) дякую багато нового дізнався.... хотів тільки запитати детальніше про + і - 2 хпідвісів....

Опубліковано

Дейв я зрозумів що ціна не маленька... цікавить інше як веде себе на асвальті і просто на бездоріжжі... знаю що вони для даунхіла... але цікавить порівняння... чи варто думати про зборку 2 підвіса...

Опубліковано

Якщо тобі вел треба для крос-кантрі, то варто подумати про хардтейл.

Хоча діфото катається і на двохпідвісі. Але у нього одна рама коштує як весь мій вел (навідь дорожче).

Опубліковано (змінено)

та я собі вже замовив хард... але подумую одразу над поступовою зборкою 2гого... то цікавлять плюси і мінуси.... накат... опір.. вага... і тд....

я читав трохи вже статей... але цікавить на практиці... хто пробував і які враження .... найбільше цікавить порівняння і думаю воно буде дуже корисне іншим людям )))

Змінено користувачем slaid
Опубліковано
Двухподвес — это велосипед, заднее колесо которого крепится к подвижному узлу, который соединен с рамой амортизатором (разумеется, вилка такого велосипеда тоже амортизированная). На дешевых (и худших) двухподвесах амортизатором может быть простая пружина. На нормальных двухподвесах амортизатор – сложный узел, с некоторыми полезными регулировками. Назначение двухподвеса двояко: 1) обеспечить комфорт на неровной трясучей трассе; 2) повысить КПД педалирования на такой трассе (чтобы заднее колесо лучше контактировало с грунтом на ухабах). При этом, двухподвес не должен раскачиваться при педалировании и не должен отскакивать от неровностей дороги. Очевидно что задачи достаточно противоречивы. Крайности не нужны никому, и инженеры настойчиво ищут компромисс, который стоит недешево. Как показывает практика использования двухподвесов, купить хороший двухподвес меньше чем за $1000 нельзя. Все, что до $1000 — это либо сезонная распродажа (тут шибко меньше килобакса не будет, как ни крути), либо краденое, либо бомжебайк.

(с)

І ще тут почитай

Опубліковано

Дейв дякую...

ще хотілось би почути + і - карбонової рами проти алюміневої... про вагу ясно... цікавить міцність і інші нюанси.. хто що скаже?

(або кинте сстаттю порівняння, буду дуже вдячний))))

Опубліковано (змінено)

Ну, карбон материал более хрупкий. Но не настолько, чтоб его вообще не покупать. Если ты не собираешся заниматься каким-нить зверским даунхилом, то бери ее.Не даром киевляне на карбон так активно переходят.

Змінено користувачем EXPERT
Опубліковано

Як на мене, вел за 10 штук купують або професіонали, або багаті збоченці, якім немає куди діти гроші :)

Опубліковано

ну за 10 штук ясно що не буду купувати ))) просто цікавлюсь ... бачив статтю як пацан з невеликим бюджетом поступово збирав... гарнюній ровер такий вийшов на карбоні )))

Опубліковано

Велосипед собираюсь использовать для загородных прогулок, в основном по лесу.

В магазине приглянулся Comanche Niagara FS с 26"колесами

Посоветуйте или отговорите, цена меня устраивает, внешний вид тоже.

Но я в велосипедах профан - поэтому хочется услышать советы знающих:

на что обратить внимание и правильно ли я сделал свой выбор.

Рама : Алюминий 7005 усиленная, гидроформированая нижняя труба с изменением сечения

Вилка : SUNTOUR M 2000N-A регулируемая

Передняя втулка : JOY TECH JY-751 Alloy 14G*36H

Задняя втулка : JOY TECH JY-702DSE Alloy14G*36H кассета

Обод : WEINMAN ZAC 19, CNC двустенный 14G*36H

Покрышка : INNOVA IA-2209 700x45C

Спицы : сталь

Переключатели : Shimano ST-EF50

Передняя перекидка : Shimano FD-C051

Задняя перекидка : Shimano ALTUS RD-M310

Шатун : Comanche ALLOY, 175mm

Касета : SUNTOUR CS-PF30-C7 кассета

Количество передач : 21

Тормоза : Comanche TX-120

Тормозные ручки : Shimano ST-F50

Тип тормозов : V-brake

Картридж : VP BC 73

Рулевая колонка : VP-A71

Вынос руля : Comanche TDS-C41-8 Alloy, 28,6 mm

Руль : Comanche MTB-AL-153TP Alloy, 28,6 mm, 640mm

Педали : VP-992S

Седло : Comanche 1419

Подсидельная труба : Comanche SP-232 Alloy, 31,6 mm

Вес велосипеда : 14

post-606-1209472767.jpg

post-606-1209472784.jpg

post-606-1209472790.jpg

post-606-1209472801.jpg

post-606-1209472806.jpg

Опубліковано

Договорись с кем-то взять его второй велосипед, покатайся немножко сам, а потом с людЯми на покатушках на том, что есть. После 200 км тебе можна будет довольно просто решить, сколько денех и за что ты можешь выложить. Но, по моему мнению, нужно предел поднимать хотя бы до 2500 грн

Опубліковано
а чего вы наехали на мыльницы за 200 баксов? :0016:

у меня Никон4600, брал именно за 200, сейчас он, ессна, дешемше

знаете, для задач, под которые я его купил - он свою цену отрабатывает на все 200%

Фотик -гавно.

Я такой купил для работы на авторынке ~50кадров в неделю

выдержал он ровно год, после этого при включении пишет System Error

в мастерской сказали - обычная хня с этим аппаратом, там изнашивается мелкая шестерня

которая выдвигает объектив, причем ремонту не подлежит... Скорее избавляйся от своего чуда.

Если не дай бог нужно то у меня такой лежит на запчасти.

Антиоффтоп:

Велосипед собираюсь использовать для загородных прогулок, в основном по лесу.

В магазине приглянулся Comanche Niagara FS с 26"колесами

Посоветуйте или отговорите, цена меня устраивает, внешний вид тоже.

Но я в велосипедах профан - поэтому хочется услышать советы знающих:

на что обратить внимание и правильно ли я сделал свой выбор.

Опубліковано

Та діло добровільне... можна і на команчі їздити, тільки через місяць переклюки поміняти хоча б на Алівіо, а можна і Бергамонт Сталіон, і все одно цього багатьом замало, починають там вилки мінять, дискові гальма ставити і т.д.... Тут ситуація така. Якщо тобі просто покататься, то і такого вистачить, а якщо ти в це діло (вел, покатушки) закохаєшся так, що це буде свого роду алкоголізм, релігія і наркоманія, то будеш свого люміньового коня покращувати і полегшувати до безконечності....

Опубліковано

прикидаю який в цьої людини був бюджет якшо сама рама коштує не менше 7000грн.

а по темі,карбон для тих хто знає в ньому толк а не для прогулок по лісі.

Опубліковано (змінено)

эээ... карбон - рулит!

2 slaid хочешь карбоновый велик? а ниче, что он стоит, как пятилетняя мазда? :)

D@ve - основное назначение двухподвесов - продвинутое кросс-кантри, а даунхилл - это маленький огрызок от него, с более сложной трассой на спуске :)

ЗЫ только что откатал 350 км на сосиске своей - плюсов предостаточно, кроме того, что диван :) Даже на трассе при попадании в ямку хардтейл сразу теряет 2-3 км/ч в отличии от моего. Я даж не знал такой фичи интересной! Хавает он дорогу на ура, на сильно пересеченной местности я даже готов на коротких дистанциях посоревноваться с Андрюхой-лосем или Мартензом, потому как уже увидел разницу.

Змінено користувачем difoto
Опубліковано (змінено)

Ді не хвалі товар, а то отведу в сторонку і буду долгоооо расказивать - "уході от Ді ко мну. я хороший ^_^

Я тя конопіцей обкурю, буш весь у мну в пильце кататцо, пакажу тібе сваї поля зельоние весьолиє"

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Не в тему, но факт.

Будьте пильними гопота начала інтересоватца велікамі.

Змінено користувачем Zibers
Опубліковано
Не в тему, но факт.

Будьте пильними гопота начала інтересоватца велікамі.

Імєєт мєсто бить етот факт. Я вже теж помітив. Як би не стали вечорами засади на нас робити. Пронюхали, гади, шо бергамонт ва много раз дороже України.

Опубліковано
діфото а скільки твоя рама куштує?

у, ща гопники прочитают - хана мине! :P

:P:):P

Я купил у киевлянина раму б/у 2005 года выпуска. В синей командной расцветке - в магазинах таких не продают. С классным амортизатором-воздушкой с "платформой"- спецсистема, не дающая раскачиваться подвеске во время педалирования. Заплатил достаточно дешево - 650 у.е. плюс в подарок передний переклюк ЛХ(около 35-40 у.е.).

ЗЫ для справки - dgura за свой Trance отдал то ли 700, то ли 800 и это было дешево.

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти



×
×
  • Створити...