Перейти до змісту

Рекомендовані повідомлення

Аналогічно стою зараз перед проблемою вибору нового педального друга. Надибав вчора доволі гарно написану статейку. Початківцям обовязкова для ознайомлення.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 903
  • Створено
  • Остання відповідь

Топ авторів теми

Это совсем не тот платон.

"Тот который" даже "правильным" людям стоил на штуку дороже. ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В нас намалювалось вже кілька байків вартість яких перевалює за 1000 евро.

Ми колись рахували біля мийки, що 5 байків коштувало біля 7000 доларів.

Вони не їздять вони літають......

І зразу відчувається заточка під власника.

Внатурі, згоден з Ді..... це не той Платон..... далеко не той........

Він сосе навіть в моєї Ігуани. :0048:

Змінено користувачем Lexx_Giant
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Навіть цікаво, що ж то може бути за "не той Платон", ліва зборка якась чи що?

Надіюсь Джайнт Юкон, який там зараз є за 3300 не є "не той Джайнт", бо вже сьогодні милився брати. Сталіона бачу не дождусь, кажуть може буде, може не буде.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

http://bergamont.de/cms/de/02__bikes/hardtail_mtb

вот тут глянь, сколько в модельном ряду есть Платонов :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Обманули трохи на велозоні, казали є Джайнт Юкони дискові, а на ділі прийшов і посмикав трохи Джайнт Юкон трайл на рамі Ендуро. Обвіска ничого так, вилка трохи задовгувата і рама шось не сильно сподобалась. Та й важкуватий. Попросив Платона глянути, ото вело, хай він і не той Платон, але блін впав мені прямо в руку, легкий ..ну отакого би взяти...але 5500..де я стільки візьму. Та ще й кажуть що він 5000 коштував, а вже зараз типу знижки нема і вартує 5500 тому...дивна політика, якшо акція на машинку, то вона триває поки не продадуть її, а не так щоб взяти і ціну підняти, за 5000 ніхто не взяв, то за 5500 візьмуть, мда...Остався поки без вело, питався чи замовити можна тето чи тето, толком відповіді не почув. Ех...розстроївся сьогодні, не вийшло нічого з вело...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Прочитав всю тему, щось запамятав щось ні, але зрозуміло, що треба брати вел під себе - анатомія у всіх різна, але й потреби різні. Так от, підкажіть які характиристики враховувати для зросту 195см при виборі "велика".

Теж орієнтуюсь на 200-300ує. за "двоколісник".

Змінено користувачем init
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Между рамой и пахом (извините, яичками :)) должна проходить ладонь ребром. Это стандарт для МТБ, т.е. если по горам- по долам. А у шоссеров там же должен проходить большой палец. Если будешь брать на велозоне - там сразу примерят, а если где-то в других местах, то бери раму 21", для твоего роста должна прокатить.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В мене ріст 186. Рама 21" це моя ростовка......

Імхо 21" для 195 буде мало......

Велика ймовірність того, що зламаєш раму в місці кріплення глаголу.

Хоча, в принципі дивлячсь для чого....

Якщо більше по рівному то краще брати більшу ростовку, а якщо для маневреності, то звичайно менша ростовка більш маневрина.

Он КМД вчора розсікав на моїй ласточці по лісі......

Я боявся, що його викине через руль, але нічо, вилка допомогла йому.... :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

То всьо питання смаку :D

А взагалі при 195 см. я б сильно подумав над 28" гібридом.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

То всьо питання смаку :)

А взагалі при 195 см. я б сильно подумав над 28" гібридом.

Питання смаку то правда, але коли нога повністю не може випрямитись при їзді то вже мука, перевірено на "Туристі". Катаюсь рідко останні 2-4 роки взагалі рідко, найдалі 35-40 км катався.

А що за гібрид? Чи є приклади готових рішень такого плану?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

TreNeR купил Бергамонт Рефлекс в прошлом году что-то близко к 1700-1800 грн. И остался доволен вроде. :0024:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Бергамонт Белуга Спід, стоїть зараз на велозоні на Московській.

Гібрид з заточкою під швидкість на асфальті.

При бажання можна впритул наблизити його до шосейника.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Нещодавно на Велозоні зявився Author Solution. Це, я так розумію, те ж, що і дарк даст?

А ще є інфа, що возитимуть Rock Mashine. Також було б цікаво на них подивитись.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Десь через місяць мабуть теж буду купувати собі лісапєда. До того часу хотілося б розібратись трохи.

Більшість знайомих радять мені брати МТБ, аргументуючи їх універсальністю та міцністю. Але я більше схиляюсь до кросів, а саме Bergamont Rephlex. Теоретично саме вони мають бути більш універсальними. Тобто зручними для щоденних поїздок по асфальту на роботу, і більш-менш достойно вести себе на бездоріжжі (я так думаю, хоча маю лише кількарічний досвід на Україні :0026: ) Думаю, не буду піддавати його екстримальним навантаженням, і по карпатам , поки що, продовжуватиму пішки гуляти :lol: Вага теж має значення, адже мені доведеться тащити його на собі щодня на 5й поверх...

Короче, я вибрав Bergamont Rephlex, і 350уо - це максимум, який я зараз можу віддати за вєліка.

Нормальний вибір? Чи є якісь аналоги у інших брендів ? (на випадок якщо саме цю модель не зможу дістати)

Чи все таки МТБ?

Ще цікавить які саме аксесуари мені потрібно буде одразу докупити, і на яку ~ суму.

Ну шолом обов'язково, я знаю. А ще що?

Наскільки зручно/швидко можна привести велосипед до максимально плоского вигляду? Для зберігання в квартирі. Тобто скрутити руль і, бажано, зняти педалі.

Якої висоти має бути рама кроса, якщо мій зріст 185см, вага 75кг ?

Змінено користувачем Yaryk
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Обов’язково потрібна фара, задній маячок, спідометр, замок, велорукавички....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Обов’язково потрібна фара, задній маячок, спідометр, замок, велорукавички....

Спідометр можна залишити на потім, особливо якщо бюджет обмежений. Цяцька, хоч і приємна. Можна також зразу взяти простенький набір викруток.

Нічого страшного в 5-му поверсі немає. Я на четвертий ношу :lol:

Змінено користувачем Igrek
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Любі друзі, як каже пан президент. Нас же не на заводі роблять. :lol: Є така фігня, як індивідуальні анатомічні особливості кожного індивідума. Не треба орієнтуватись тільки на зріст. Мій зріст 175, а в мене є знайомий на 10 см нижчий, і при цьому йому на моєму велосипеді (рама 18") дуже нормально, тому що в нього, як кажуть в мадельном бізнесі, довгі ноги. В магазин, байк між ноги і все одразу стане ясно.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Короче, я вибрав Bergamont Rephlex, і 350уо - це максимум, який я зараз можу віддати за вєліка.

Нормальний вибір? Чи є якісь аналоги у інших брендів ? (на випадок якщо саме цю модель не зможу дістати)

Чи все таки МТБ?

Ще цікавить які саме аксесуари мені потрібно буде одразу докупити, і на яку ~ суму.

Ну шолом обов'язково, я знаю. А ще що?

Наскільки зручно/швидко можна привести велосипед до максимально плоского вигляду? Для зберігання в квартирі. Тобто скрутити руль і, бажано, зняти педалі.

Якої висоти має бути рама кроса, якщо мій зріст 185см, вага 75кг ?

Мне кажется, выбор взвешенный, человек знает, что хочет и, что ему надо.

Думаю, аналоги других брендов будут неоправданно дороже, во всяком случае из того, что доступно сейчас нам.

В певую очередь подкупи ремнабор: ключи, латки, насос. Освещение обязательно, причем, главнее, чтобы тебя видели автомобилисты. Красный маячек сзади и белое нечто впереди.

Остальное доберешь по мере возрастания потребности от регулярности катания.

К плоскому виду велосипед приводится легко без всяких ключей. Снимешь переднеее колесо и все. Минута. Оно на зажиме.

А вот с педальками сложнее. Геморойчег. Не каждый день, разве когда на зиму консервировать, то тогда...

А высоту рамы сходи и померяй на чем-нибудь аналогичном на велозоне, или у кого-то одолжи на минутку. Вес твой роли не играет. Важно, чтоб анатомия с геометрией играли <_<

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Прочитав всю тему, щось запамятав щось ні, але зрозуміло, що треба брати вел під себе - анатомія у всіх різна, але й потреби різні. Так от, підкажіть які характиристики враховувати для зросту 195см при виборі "велика".

Теж орієнтуюсь на 200-300ує. за "двоколісник".

Друже в мене такі самі питання виникали - мій зріст також 195 і шкільні роки на туристі.

При виборі велоконя основними критеріями були колеса на 26", правда бюджет мій складав 2200грн.

До вподоби припав TREK 4300: ростовка 22.5". Хотів брати 24" але на Велозоні сказали буде завелика. Зараз їжджу з великою насолодою і не жалію за зроблений вибір. Бєлугу мені також пропонували але катаюсь по пересічній місцевості і асфальт, а 28" колеса, на мій погляд, не дуже таке полюбляють.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Обов’язково потрібна фара, задній маячок, спідометр, замок, велорукавички....

Спідометр можна залишити на потім, особливо якщо бюджет обмежений. Цяцька, хоч і приємна. Можна також зразу взяти простенький набір викруток.

Нічого страшного в 5-му поверсі немає. Я на четвертий ношу <_<

Спідометр коштує в межах 70 грн. не так вже й багато....

а свій велік, після півночі, я таскаю на 6-ий поверх, і повір, мій "Команчег" не найлегший з веліків...

Змінено користувачем Samphayne
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Чого то зараз застой з велоконями на велозоні? Ніяких поступлень нима і привезти нічого не мають змоги. В межах 3000-3500 так нічого і нема вже третій місяць.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти



×
×
  • Створити...