Перейти до змісту

Recommended Posts

Усіх бажаючих захищати Луцьк та Євромайдан у складі самооборони Майдану - записуємось у приміщенні ОДА на Київській площі, 2-й поверх.

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

УВАГА!!!

Сьогодні, 20 лютого о 17:00 в приміщенні Облдержадміністрації (2-й поверх) відбудуться збори Самооборони Майдану.

Запрошуємо чоловіків, що мають досвід користування зброєю та бажають боронити нашу державу від бандитів у складі БОЙОВИХ загонів Майдану.

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

Якщо ви стали свідком протиправних дій людей, що називають себе Самообороною, або Правим Сектором, негайно інформуйте за номером телефону: (067) 11 00 577.

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

Скажіть, у нас є зв"язок з самообороною Ратна? З різних джерел доходять однакові чутки, що нібито на прикордонних містах хлопці в масках збирають по 5$ або по 100 грн "на майдан".

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

В першому повідомленні э телефон для таких випадків.Всі державні органи цей телефон мають.якщо митники дають гроші то вони барани крім того на всю країну було сказано,що Майдан зняв маски.

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

Скажіть, у нас є зв"язок з самообороною Ратна? З різних джерел доходять однакові чутки, що нібито на прикордонних містах хлопці в масках збирають по 5$ або по 100 грн "на майдан".

Також чув таке...

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

Скажіть, у нас є зв"язок з самообороною Ратна? З різних джерел доходять однакові чутки, що нібито на прикордонних містах хлопці в масках збирають по 5$ або по 100 грн "на майдан".

Також чув таке...

А раніше чутки не ходили,що митники сумками гроші на Київ банді Януковича передавали?

Ходили.А чого Ви мовчали?

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

Давайте раз і назавжди: якщо в когось є інформація щодо того чи іншого громадянина або зібрання громадян - одразу повідомляти за вказаними телефонами, в темах, в приват, або мовчати і не робити з себе Джеймса Бонда.

Дістали вже, чесно.

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

Маю запитання до представників Самооборони та Правого сектору і чекаю від них відповіді:

Хлопці, за що ви так не любите Волинь?

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

Маю запитання до представників Самооборони та Правого сектору і чекаю від них відповіді:

Хлопці, за що ви так не любите Волинь?

Приди лично и спроси. А там, глядишь, и отпадет желание. Вбрасывать заочно, оно легче, несравнимо. чем лично в замученные лица и красные от недосыпа очи. А у кое-кого из них этих очей некомплект. За тебя и Волинь, в том числе.

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites
Приди лично и спроси. А там, глядишь, и отпадет желание. Вбрасывать заочно, оно легче, несравнимо. чем лично в замученные лица и красные от недосыпа очи. А у кое-кого из них этих очей некомплект. За тебя и Волинь, в том числе.

Сьогодні не мав змоги прийти і запитати особисто, тому поки що запитав тут. Завтра обов'язково виправлюсь.

Я сам бачив і ці замучені обличчя, і спілкувався з ними, і в лаві з ними стояв, і спати завалювався після "служби",

тому не треба мені розказувати про турботу за мене і за Волинь. Хочете - при наступній зустрічі повторю вам це особисто.

Але ТАКОГО навіть на невиспану голову не вигадаєш. Вони такими "посадовцями" скотять область в повну сраку. Ні тобі освіти, ні тобі досвіду.

Як вам це?

Правий Сектор Волині, волинські Самооборона Майдану та Автомайдан запропонували на обговорення громадськості Волині кандидатури на посади начальників обласних державних структур. Про це йдеться в заяві розміщеній на сторінці Правого Сектору у мережі Фейсбук.

Текст заяви подаємо без змін.

«Заява

Правий Сектор Волині, Волинська Самооборона Майдану та Волинський Автомайдан, виконуючи завдання Майдану з перезавантаження влади, вносять свої пропозиції щодо кандидатур на посади очільників обласних державних структур, установ та організацій на обговорення громадськості Волині.

Зокрема:

1. Голова Волинської обласної державної адміністрації - Данильчук Павло, лідер Правого Сектору на Волині, депутат Луцької міської ради, керівник Сотні Самооборони Майдану «Волинська Січ».

2. Начальник УМВС у Волинській області - Мерчук Сергій, заступник керівника Сотні Самооборони «Волинська Січ», учасник бойових дій на Майдані, який отримав поранення.

3. Обласний прокурор - Майя Москвич, відома активістка Майдану, голова Всеукраїнської громадської організації «Національний Альянс».

4. Начальник управління Служби безпеки України у Волинській області - Тимощук Руслан, заступника керівника «Правого сектору» на Волині, активний учасник боротьби за незалежність, активіст Майдану.

5. Обласне управління державної служби України з надзвичайних ситуацій - Поха Сергій, співзасновника Волинського Автомайдану.

6. Начальник Волинського обласного управління лісового та мисливського господарства - Хведчак Андрій, начальника штабу Волинської Самооборони Майдану.

7. Начальник Головного управління міністерства доходів у Волинській області - Буряк Олександр, співорганізатор Волинського Автомайдану, член Ради Автомайдану.

8. Керівник Волинської митниці - Омельчук Андрій, адвокат, сотник 37-ї Сотні Самооборони Майдану.

9. Керівник Державної інспекції з питань сільського господарства - Лук’янчук Віктор, голова асоціації фермерів Волині.

10. Начальник Держфінінспекції у Волинській області - Мирка Іван, керівник антикорупційної групи Волинської Самооборони Майдану.

11. Очільник Волинського облавтодору - Ольхович Андрій, один з засновників Волинського Автомайдану.

12. Начальник Головного управління Держказначейства у Волинській області - Томчук Богдан, економіст, керівник відділу організаційно-кадрової роботи Самооборони Майдану на Волині.

13. Начальник ДАІ у Волинській області - Голод Леонід, один з організаторів Автомайдану на Волині.

14. Керівник Волинського обласного управління Антимонопольного комітету - Ігор Дильов, підприємець,громадський діяч.

Окремо заявляємо – влада, як самоціль нас не цікавить. Але перешкодити приходу до влади одіозних осіб з минулого – наш обов’язок.

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

так майдан ж чітко називав критерії висування на високих посадовців - називався досвід і в галузі і в керівній посаді, причому досвід немалий звучало і 5 і 7 років

поки цей список дуже схожий на деребан посад, причому чисто між своїми, тіпа приз за революцію?

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

Волинь багата на "хом"яків", яких ця інформація /деребан посад/ заставила проснутися. Я вже писав раніше у подібних темах, що розумних людей на Волині вистачає, яким при минулій владі "втисатися" на керівні посади було зась, та й співпрацювати з "бандою" вони не хотіли. Наразі є можливість долучитися до керівницва містом чи області фахівцям. Деребану посад немає і не повинно бути. Ніхто собі з оприлюдненого списку медалі на груди не ліпить. Сьогодні відповідальні посади затверджує Майдан, громада.

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites
поки цей список дуже схожий на деребан посад

Поки цей список дуже схожий на банальне знущання <_<

Добре, як будете йти в штаб, захватіть свої пропозиції. І коли будете запитувати, "за що вони над Волинню знущаються", подивіться, щоб перед вами були ті, хто зі списку, хто деребанив, не плюйте в очі всім підряд.

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

Зрештою чого скиглити, дайте свої кандидатури, поясніть в чому полягає професіоналізм, покажіть статки і вперед, до нових посад.

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

ЗАКОН УКРАЇНИ

Стаття 6. Класифікація посад державної служби

~

1. Посади державної служби залежно від характеру та обсягу посадових обов'язків поділяються на п'ять груп:

група I - посади керівника, заступників керівника державного органу, членів державного колегіального органу, юрисдикція яких поширюється на всю територію України, та їх апарату, органу влади Автономної Республіки Крим та його апарату; голови, заступників голови місцевої державної адміністрації;

група II - посади керівників, заступників керівників самостійних структурних підрозділів державного органу, юрисдикція якого поширюється на всю територію України, та його апарату, органу влади Автономної Республіки Крим та його апарату, місцевої державної адміністрації; керівників, заступників керівників державного органу, юрисдикція якого поширюється на територію однієї чи кількох адміністративно-територіальних одиниць, та його апарату;

група III - посади керівників, заступників керівників структурних підрозділів державного органу, юрисдикція якого поширюється на всю територію України, та його апарату, органу влади Автономної Республіки Крим та його апарату, місцевої державної адміністрації; керівників, заступників керівників структурних підрозділів державного органу, юрисдикція якого поширюється на територію однієї чи кількох адміністративно-територіальних одиниць, та його апарату;

група IV - посади в державному органі, юрисдикція якого поширюється на всю територію України, органі влади Автономної Республіки Крим та їх апараті, які передбачають здійснення функцій з підготовки пропозицій щодо формування державної політики, розроблення, експертизи та/або редагування проектів нормативно-правових актів та не передбачають здійснення керівних функцій;

група V - посади в державному органі, органі влади Автономної Республіки Крим та їх апараті, які не передбачають здійснення керівних функцій та функцій з підготовки пропозицій щодо формування державної політики, розроблення, експертизи та/або редагування проектів нормативно-правових актів.

2. Групи посад державної служби поділяються на підгрупи.

До підгруп I-1, II-1, III-1, IV-1, V-1 належать посади державної служби в Адміністрації Президента України, Раді національної безпеки і оборони України, Апараті Верховної Ради України, Секретаріаті Кабінету Міністрів України, Центральній виборчій комісії, Рахунковій палаті, Вищій раді юстиції, посади представників Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини, посади державної служби в секретаріаті Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини, а також посади державної служби в Національному інституті стратегічних досліджень та Державному управлінні справами, визначені законодавством.

До підгруп I-2, II-2, III-2, IV-2, V-2 належать посади державної служби в державних органах, юрисдикція яких поширюється на всю територію України, та їх апараті, консультативних, дорадчих та інших допоміжних органах і службах, створених Президентом України (крім зазначених в абзаці другому цієї частини), Національному банку України, а також посади державної служби в Національній академії державного управління при Президентові України та Інституті законодавства Верховної Ради України, визначені законодавством.

До підгруп I-3, II-3, III-3, IV-3, V-3 належать посади державної служби в органі влади Автономної Республіки Крим та його апараті, державному органі, юрисдикція якого поширюється на територію однієї або кількох областей, міст Києва або Севастополя, та його апараті.

До підгруп I-4, II-4, III-4, V-4 належать посади державної служби в державному органі, органі влади Автономної Республіки Крим, юрисдикція яких поширюється на територію одного або кількох районів, міста республіканського в Автономній Республіці Крим або обласного значення, району в місті, міста районного значення, та їх апараті.

3. Посади помічників, радників, уповноважених, представників Президента України, керівників патронатних служб Голови Верховної Ради України, Першого заступника та заступника Голови Верховної Ради України, Прем'єр-міністра України, Першого віце-прем'єр-міністра України, віце-прем'єр-міністрів України належать до підгрупи I-1.

Посади помічників і радників Голови Верховної Ради України, радників Першого заступника та заступника Голови Верховної Ради України, помічників і радників Прем'єр-міністра України, Першого віце-прем'єр-міністра України, віце-прем'єр-міністрів України належать до підгрупи II-1.

Посади інших працівників патронатних служб Голови Верховної Ради України, Першого заступника та заступника Голови Верховної Ради України, Прем'єр-міністра України, Першого віце-прем'єр-міністра України, віце-прем'єр-міністрів України належать до підгрупи III-1.

Посади помічників-консультантів народних депутатів України належать до підгруп IV-1 і V-1.

Посади керівників патронатних служб членів Кабінету Міністрів України (крім Прем'єр-міністра України, Першого віце-прем'єр-міністра України, віце-прем'єр-міністрів України) належать до підгрупи I-2.

Посади працівників патронатних служб членів Кабінету Міністрів України (крім Прем'єр-міністра України, Першого віце-прем'єр-міністра України, віце-прем'єр-міністрів України) належать до підгрупи II-2.

Стаття 16. Вимоги до рівня професійної компетентності особи, яка претендує на зайняття посади державної служби

1. Особа, яка претендує на зайняття посади державної служби, якщо інше не передбачено законом, повинна відповідати таким мінімальним загальним вимогам до освітньо-кваліфікаційного рівня та досвіду роботи:

1) для посад підгрупи I-2 - повна вища освіта, стаж роботи не менше семи років, досвід роботи на керівних посадах або на посадах державної служби підгрупи I-3 чи II-2 або на відповідних посадах в органах місцевого самоврядування не менше п'яти років;

2) для посад підгрупи I-3 - повна вища освіта, стаж роботи не менше семи років, досвід роботи на керівних посадах або на посадах державної служби підгрупи I-4 чи II-3 або на відповідних посадах в органах місцевого самоврядування не менше п'яти років;

3) для посад підгрупи I-4 - повна вища освіта, стаж роботи не менше семи років, досвід роботи на керівних посадах або на посадах державної служби підгрупи II-4 чи III-3 або на відповідних посадах в органах місцевого самоврядування не менше п'яти років;

4) для посад підгрупи II-1 - повна вища освіта, стаж роботи не менше семи років, досвід роботи на керівних посадах або на посадах державної служби підгрупи II-2 чи III-1 або на відповідних посадах в органах місцевого самоврядування не менше п'яти років;

5) для посад підгрупи II-2 - повна вища освіта, стаж роботи не менше семи років, досвід роботи на керівних посадах або на посадах державної служби підгрупи II-3 чи III-2 або на відповідних посадах в органах місцевого самоврядування не менше п'яти років;

6) для посад підгрупи II-3 - повна вища освіта, стаж роботи не менше п'яти років, досвід роботи на керівних посадах або на посадах державної служби підгрупи II-4 чи III-3 або на відповідних посадах в органах місцевого самоврядування не менше трьох років;

7) для посад підгрупи II-4 - повна вища освіта, стаж роботи не менше п'яти років, досвід роботи на керівних посадах або на посадах державної служби підгрупи III-4, IV-2 чи V-4 або на відповідних посадах в органах місцевого самоврядування не менше трьох років;

8) для посад підгрупи III-1 - повна вища освіта, стаж роботи не менше п'яти років, досвід роботи на керівних посадах або на посадах державної служби підгрупи III-2, IV-1 чи V-1 або на відповідних посадах в органах місцевого самоврядування не менше трьох років;

9) для посад підгрупи III-2 - повна вища освіта, стаж роботи не менше п'яти років, досвід роботи на керівних посадах або на посадах державної служби підгрупи III-3, IV-2 чи V-2 або на відповідних посадах в органах місцевого самоврядування не менше трьох років;

10) для посад підгрупи III-3 - повна вища освіта, стаж роботи не менше п'яти років або досвід роботи на посадах державної служби підгрупи III-4, IV-2 чи V-3 або на відповідних посадах в органах місцевого самоврядування не менше трьох років;

11) для посад підгрупи III-4 - повна вища освіта, стаж роботи не менше трьох років або досвід роботи на посадах державної служби чи посадах в органах місцевого самоврядування не менше одного року;

12) для посад підгрупи IV-1 - повна вища освіта, стаж роботи не менше трьох років або досвід роботи на посадах державної служби чи посадах в органах місцевого самоврядування не менше двох років;

13) для посад підгруп IV-2, IV-3, V-1 - повна вища освіта, стаж роботи не менше двох років або досвід роботи на посадах державної служби чи посадах в органах місцевого самоврядування не менше одного року;

14) для посад підгрупи V-2 - базова вища освіта;

15) для посад підгруп V-3, V-4 - неповна вища освіта.

2. Вимоги до рівня професійної компетентності осіб, які претендують на зайняття посад державної служби групи I-1, а також спеціальні вимоги до досвіду роботи, вимоги до напряму підготовки (отриманої особою спеціальності) та інші вимоги до рівня професійної компетентності осіб, які претендують на зайняття посад державної служби інших підгруп групи I, визначаються суб'єктом призначення на ці посади відповідно до затверджених ним профілів професійної компетентності посад, якщо інше не передбачено законом.

Спеціальні вимоги до досвіду роботи, вимоги до напряму підготовки (отриманої особою спеціальності) та інші вимоги до рівня професійної компетентності осіб, які претендують на зайняття посад державної служби груп II, III, IV і V, визначаються керівником державної служби у відповідному державному органі, органі влади Автономної Республіки Крим або їх апараті в порядку, визначеному спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади з питань державної служби.

3. Вимоги до рівня професійної компетентності осіб, які претендують на зайняття посади державного службовця, можуть переглядатися не частіше, ніж один раз на рік.

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

Коротше кажучи, список призначений для використання стандартного прийому психології - запропонувати щось, в принципі виконуване, але неприйнятне. Після того, як пропозиція буде відхилена (на що і розраховувалось) - запропонувати те, на що орієнтувались з самого початку.

Імхо єдиний, хто може хоч якось відповідати запропонованій посаді, це п.9.

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

Чуєш, Майдане? - останній текст, написаний політологом з Небесної Сотні

Останній текст, який написав Сергій Кемский перед вбивством його на Інститутській у Кривавий четвер

Мене дивують вислови, що лунають останнім часом у соціальних мережах. Мовляв, Майдану бракує сенсів, лідерів, планів, мотивації чи ще чогось. Після спілкування з десятками мітингувальників Майдану, особисто переконався, що в кожного є своє бачення подальших дій. Більше того, є можливість узагальнити всі ці бачення, адже вони не суперечать одне одному.

Ця стаття – спроба такого узагальнення. Я сподіваюся, що до конструктивної розмови долучаться всі небайдужі, і разом ми сформулюємо спільний дієвий план.

Втілити в життя 5 статтю Конституції

Майдан скандує "Банду геть!" і дійсно бажає, щоб теперішні керманичі звільнили крісла. Разом із тим, кожен погоджується, що ми тут зібрались не для того, аби обирати нового доброго царя. Вимога громади полягає в перетворенні держави з феодального батога на інструмент самоорганізації суспільства. Нам більше не потрібні пастухи – нам потрібні виконавці волі громади, які ефективно координуватимуть суспільні ресурси для досягнення спільних цілей. Майдан вимагає, щоб люди, наділені повноваженнями, дбали про громадські цінності, а не про сімейні. Окрім очільника вертикалі влади, багато зловживань здійснюють чиновники на місцевому рівні. Від них потерпають люди не лише у Львові та Києві, але й у Донецьку та Севастополі. Майдан, посилаючись на 5 статтю Конституції, винайшов засіб проти цього, сформульований Лесем Подерв'янським. Якщо висловити цю вимогу обезжиреними політологічними термінами, то йдеться про розвиток інструментів прямої демократії в Україні. Зокрема, ми потребуємо юридичних інструментів, через які суспільство впливатиме на закони й на осіб, які їх мають втілювати в життя. В ідеалі – посади голів райвідділів міліції, районних судів, прокуратур тощо мають бути виборними. Дехто вважає, що суспільство не готове для такої кількості виборів, тому на сьогодні можна обмежитись правом громади звільняти будь-якого чиновника, який діє на території цієї громади. Наприклад, президента України можуть звільнити всі громадяни України; голову управління МВС області – мешканці відповідної області; голову апеляційного суду міста – городяни цього міста, голову районного суду – люди, що проживають у цьому районі; голову ЖЕКу – жителі будинків, які обслуговує ця контора. Для ініціювання подібної відставки громадяни України не повинні нікому доводити обґрунтованість своєї вимоги – шукати, яку статтю якого кодексу порушив посадовець. Універсальна підстава для звільнення – "втратив довіру громадян". Якщо за результатами місцевого референдуму чиновника проженуть із посади – він має бути позбавлений усіх пільг державного службовця, а по досягненню похилого віку отримувати мінімальну пенсію. Він не може бути призначеним на будь-яку державну посаду, але не повинен обмежуватись в праві бути обраним громадянами на виборну посаду. Це потрібно, аби після кількох показових звільнень вони самі йшли у відставку, не чекаючи, доки народ висловить їм недовіру й позбавить останніх піченьок. Я назвав би це постійно діючою люстрацією: очищення не від тих, хто колись десь із кимось співпрацював, – а від тих, хто тепер псує життя громадянам України чи може зважитися на це в майбутньому. Для втілення в життя цієї вимоги ми потребуємо змін у законодавстві про референдуми за народною ініціативою – і не лише стосовно можливості звільняти посадовців через референдуми. Потрібно привести до європейських стандартів процедуру ініціювання референдумів. Наприклад, у 8-мільйонній Швейцарії для ініціювання референдуму потрібно 50 тисяч підписів – це приблизно півтора відсотка громадян. У 45-мільйонній Іспанії – 500 тисяч – трохи більше одного відсотка. В Україні ця цифра складає 3 мільйони підписів або 6,5 відсотків населення країни. Через це організувати в Україні "референдум за народною ініціативою" можуть лише добре профінансовані структури, що мають підтримку української чи зарубіжної влади. Вони теж є громадянами України, але назвати це народною ініціативою можна лише дуже умовно. Тож маємо знизити кількість підписів для ініціювання референдуму до 1-2 відсотків мешканців території, на якій проходить референдум. Якщо буде цифра в 2 відсотки, то для ініціювання референдуму про звільнення губернатора Харківщини буде потрібно зібрати близько 55 тисяч підписів; про звільнення мера Харкова – 35 тисяч підписів; про звільнення голови міліцейського відділку у Врадіївці – 200 підписів. Звісно, можна кожного разу райвідділки громити чи Майдан збирати. Але простіше й ефективніше здійснювати безпосереднє народовладдя через референдуми – Європа давно в цьому переконалася. Ті, хто прагне йти до Європи, як і ті, хто планує будувати Європу в Україні, мають скористатися цим досвідом. Ще один важливий момент – результати референдумів, як вияв народної волі, повинні вступати в силу після їх встановлення, без жодних ухвал органів влади. Якщо Янукович піде у відставку саме таким способом – суспільство матиме у своїх руках надійний спосіб усунути від влади будь-кого з його наступників – а це значно більше ніж просто відставка. Як саме домогтися прийняття такого закону Радою?

Постійно діючий Майдан по всій Україні

Громадський сектор Євромайдану складається з десятків громадських організацій, які мало не щодня утворюють координаційні центри й проголошують себе очільниками громадського руху. Проте, багато хто вже зрозумів, що не варто повторювати помилки політиків – об'єднуватись потрібно навколо принципів, а не особистостей. Тому пропоную всім побратимам із Майдану наступні принципи єднання:

1. Прийняття рішень здійснюється за принципом "одна людина – один голос".

2. Представник громадської організації, формальної чи не формальної, має кількість голосів відповідно до кількості членів, які його обрали представляти їх у Раді громадського сектора. Тому медична служба Євромайдану, сили самооборони, волонтери кухні, як організовані групи, матимуть різний вплив на прийняття рішень – але кожна людина, незалежно від того, яку саме функцію вона виконує в спільній справі, буде рівноправною.

3. Від кожних 50-150 майданівців обирається 1 представник до Ради громадського сектора. Маленькі групи мають скоординуватися між собою й обрати 1 представника від кількох груп.

4. При прийнятті рішень Радою громадського сектора кожен представник має кількість голосів відповідно до кількості людей, які його обрали.

5. Кількість представників у Раді громадського сектора не обмежена, і кожна новоутворена група з 50-150 осіб може будь-коли направити туди свого представника або відкликати його й переобрати нового.

6. Група може зобов'язати свого представника поставити перед Радою громадського сектора те чи інше питання, проголосоване групою.

7. У разі, якщо група не згідна з голосуванням свого представника в Раді з того чи іншого питання, вона може провести в себе голосування із цього питання й повідомити Раду про результати. Відповідно до цих результатів змінюються результати голосування в Раді.

8. Експерти, відомі громадські діячі, моральні авторитети тощо – можуть бути запрошеними Радою для консультацій, але рішення приймаються шляхом голосування Ради.

9. Члени Ради громадського сектора почергово модерують її роботу. Для виконання конкретних завдань здійснюються тимчасові робочі групи, які розформовуються після виконання цих завдань.

10. Представниками громадян у Раді чи координаторами робочих груп не можуть бути особи, що займають керівні та адміністративні посади в державних установах, державних підприємствах та політичних партіях.

11. Рада громадського сектора Євромайдану може координувати дії з політичними партіями, коли їх інтереси співпадають з інтересами громадськості, але при цьому не здійснює агітації за жодну політичну партію. На цих принципах люди можуть об'єднуватись в групи за територіальною, професійною чи будь-якою іншою ознакою, обирати свого представника та впливати на загальні рішення громади Євромайдану: обговорювати у своїй групі нові ідеї, пропонувати свої напрацювання Раді громадського сектора через свого представника. Разом із тим, вони не будуть обмежені у власній ініціативі й матимуть можливість самоорганізовуватись на свій розсуд. Усі бажаючі зможуть долучитись до прийняття спільних рішень і вироблення загальної стратегії. За відсутності такого бажання людина може не входити в жодні групи й просто виконувати те, що вважає за потрібне. Ця структура за потреби може бути юридично зареєстрована як громадська організація, але це завдання не першочергове. Після завершення київського етапу Майдану, ця організація може займатись захистом від репресій, створенням структур взаємодопомоги, що будуть задовольняти потреби суспільства замість держави та олігархічних бізнесів – наприклад, виробничих, сільськогосподарських та споживчих кооперативів у галузі торгівлі, страхування, медицини, незалежних профспілок, кас взаємодопомоги тощо.

Наступні кроки

Оскільки перебування на Майдані не приносить результатів у вигляді рішень посадовців, пропоную розширити перелік засобів громадського тиску. Ініціативи з тиску на провладних олігархів виглядають перспективними, але недостатніми. Потрібно пікетувати будинки, офіси, та бізнеси всіх депутатів провладної більшості. Для цього можна створювати мобільні групи по 30-40 людей, які пікетуватимуть по 4-5 об'єктів на день. У кожній групі має бути багато плакатів, банерів та кілька рупорів. Пікетування триватимуть по 1-2 години. Бажано, щоб на них відреагували міліціонери та журналісти. У сутички вступати не потрібно – при появі загрози фізичного протистояння група розсіюється й збирається біля місця наступного пікетування. У такий спосіб можна не лише тиснути на кнопкодавів – зрештою, саме вони голосують у ВР, інстинкт самозбереження може взяти верх над партійною дисципліною, – але й залучати до протестів пасивну частину киян із різних районів міста. Також, якщо буде можливість, варто отаборитися біля Межигір'я та під ВР, щоб можна було пікетувати законодавчий орган під час голосувань за важливі для громади законопроекти.

Для організації такого тиску потрібно вже сьогодні: – створювати мапу з оселями, офісами та бізнесами провладних депутатів ВРУ; – формувати мобільні групи пікетувальників: принаймні, створити пункт, куди можуть звернутися ті, хто бажає брати в них участь; – подбати про спорядження: відповідні плакати, рупори тощо; – юридичній службі Майдану потрібно не лише піклуватися про затриманих, але й розробити проекти законів, які ВР має прийняти під тиском громадськості. Усе це не просто. Але докорінні зміни в суспільстві ніколи не здійснюються без зусиль тисяч і тисяч людей, які вирішили жити по-іншому

Я бы назвала это завещанием. Нам. Оставшимся тут.

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

Зареєєструйтесь або увійдіть для відповіді

Ви маєте бути зареєстрованим учасником для коментування

Створити акаунт

Зареєструйтесь у нашій спільноті. Це легко!

Створити обліковий запис

Увійти

Маєте акаунт? Заходьте.

Увійти зараз




×