Перейти до змісту

У кого какой расход топлива? (Статистика)


flashhero

Рекомендовані повідомлення

Для тих,  хто  вважа'є , що на WOG та ОККО дороге   , якісне та особливе  пальне 

 

Змінено користувачем Kiolan
  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

 одного разу так сталось, що мусив заправитись на вог газом. Мало того, що заплатив по повній, бо забув пінкод до бонусної картки, а дзвонити на службу техпідтримки не мав коли бо поспішав доволі крепко, то ще й в кінці був дико здивований розходом. Зазвичай заправляю 70 літрів, не до повного, щоб зменшити можливість обману фіктивним закачуванням при низькому тиску в колонці. Тих 70літрів газу мені в основному вистачає в середньому на 300 - 330км пробігу, залежно від того, де більше їзджу, в місті чи поза містом. Після цього грьобаного вог, тих же 70 літрів мені вистачило на 260км Карл !!! Ну думав, може що з газовою установкою сталось, так ні, заправився знову на брсмі, там де й завжди, вистачило на 310км. Після того вирішив, що на вог заправлятимусь лише коли вже ніде не буде можливості заправитись, пішли вони в дупу

  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 час назад, MANJAK11 сказал:

 одного разу так сталось, що мусив заправитись на вог газом. Мало того, що заплатив по повній, бо забув пінкод до бонусної картки, а дзвонити на службу техпідтримки не мав коли бо поспішав доволі крепко, то ще й в кінці був дико здивований розходом. Зазвичай заправляю 70 літрів, не до повного, щоб зменшити можливість обману фіктивним закачуванням при низькому тиску в колонці. Тих 70літрів газу мені в основному вистачає в середньому на 300 - 330км пробігу, залежно від того, де більше їзджу, в місті чи поза містом. Після цього грьобаного вог, тих же 70 літрів мені вистачило на 260км Карл !!! Ну думав, може що з газовою установкою сталось, так ні, заправився знову на брсмі, там де й завжди, вистачило на 310км. Після того вирішив, що на вог заправлятимусь лише коли вже ніде не буде можливості заправитись, пішли вони в дупу

Як тільки купив нове авто в 8-му році, теж заправлявся пару місяців на Вог. Літом/осінню було все нормально. Прийшла зима і машина зранку перестала заводитись. Порекомендували змінити заправку. 

Перейшов на укрнафту, вже 10 років автомобілю, проблем ніяких немає. Навіть свічки ще не міняв. Так шо вог то дійсно фігня, про інші дорогі заправки незнаю. Хоча колись їхав з карпат, то не було укрнафти по дорозі, заправився на ОККО. Поведінка машини ну дуууже помінялась в кращу сторону. Розгін, витрата пального і все інше.

Ну але це може залежить ще від конкретних регіонів, куди з якої бочки везуть

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В мене була ситуація ще як Жигуль був, заправлявся на окко, потім порадили заправитись на anp, то в мене почались серйозні проблеми з авто. Це був 92 бензин. А зараз опеля заправляю дизелем то на вог або anp, бо зима показала що окко не дуже, весь фільтр був запарафінений. Ну зараз в основному заправляюсь на вог, бо найдешевше виходить

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

7 hours ago, MANJAK11 said:

 одного разу так сталось, що мусив заправитись на вог газом. Мало того, що заплатив по повній, бо забув пінкод до бонусної картки, а дзвонити на службу техпідтримки не мав коли бо поспішав доволі крепко, то ще й в кінці був дико здивований розходом. Зазвичай заправляю 70 літрів, не до повного, щоб зменшити можливість обману фіктивним закачуванням при низькому тиску в колонці. Тих 70літрів газу мені в основному вистачає в середньому на 300 - 330км пробігу, залежно від того, де більше їзджу, в місті чи поза містом. Після цього грьобаного вог, тих же 70 літрів мені вистачило на 260км Карл !!! Ну думав, може що з газовою установкою сталось, так ні, заправився знову на брсмі, там де й завжди, вистачило на 310км. Після того вирішив, що на вог заправлятимусь лише коли вже ніде не буде можливості заправитись, пішли вони в дупу

Про газ і заправку до повного... 

https://m.youtube.com/watch?v=8X-3JLq2qoU

 

Змінено користувачем Waver
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Намахувати можуть по різному, наприклад чув інфу, що заливають парафіном мірну чашку після перевірки колонки, парафін за пару тижнів змивається газом і нова перевірка нічого не знайде, а на початку з парафіном маємо 700-800 мл., а не літр.

Інший варіант не махлювання, а не правильно підраховані витрати. Все це пов"язано з тим, що немає чіткого стандарту тиску газу. Одна заправка качає 9 атм., інша 12, третя 15 атм. (клапан збросу тиску в балоні налаштований на 25-27 атм., це щоб знати до якого тиску можна качати газ). І виходить, що заправились на АЗС, де тиск 12 чи 15 атм., а потім де 9 атм., відповідно другий раз влізло на 3-4 літри менше. Все, капец, на першій  АЗС намахують, розхід на 1-2 літри більший, газ гав*о. 

Якщо заправлятись постійно на одній колонці однієї АЗС статистика буде більш-менш рівна, або вести статистику заправок, наприклад на смартфоні є куча програм, тоді чим більше заправок, тим більш правильна статистика.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

32 хвилин тому, foma144 сказано:

Одна заправка качає 9 атм., інша 12, третя 15 атм. (клапан збросу тиску в балоні налаштований на 25-27 атм., це щоб знати до якого тиску можна качати газ). І виходить, що заправились на АЗС, де тиск 12 чи 15 атм., а потім де 9 атм., відповідно другий раз влізло на 3-4 літри менше. Все, капец, на першій  АЗС намахують, розхід на 1-2 літри більший, газ гав*о. 

Пробан-бутан в рідкій формі, зжижений йде - як в запальничках прозорих. Яка різниця який тиск на заправці? 

Намахують на вмісті газоліна - це основна і серйозна проблема.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 хвилин тому, sergkots сказано:

Пробан-бутан в рідкій формі, зжижений йде - як в запальничках прозорих. Яка різниця який тиск на заправці? 

Намахують на вмісті газоліна - це основна і серйозна проблема.

1. В мультиклапані є поплавок, який при максимумі закриває заправочний вхід, відповідно чим більший тиск, тим більше газу зайде до моменту, коли повністю перекриється вхід, тобто передавить запірний клапан.

2. Як і в будь-якій запальничці в балоні є 20-ти відсотковий простір (20% від об"єму балона чи запальнички, це стандарт,  за що відповідає мультиклапан, який підбирається у відповідності від висоти чи типу балона) для газової суміші, що перебуває  вже не в рідкому, а газоподібному стані. Це повязано з тим, що рідка фаза газу не може стискатись, а газоподібна стискається. Відповідно, чим більший тиск газу при заправці, тим більше влізе. 

П.С. робочий тиск газу в ГБО приблизно 3-4 атм. Але при досягненні 25-27 атм. відбувається аварійне скидання тиску, тобто частину газу. Випаровування залежить від температури балону (повітря). Пропат має температуру кипіння -42 град, бутан -0.5 град.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 4 тижня потому...

.

Змінено користувачем Fenix-77
помилково але не знаю як видалти
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 1 рік потому...
В 27.10.2017 в 18:15, Kiolan сказал:

 

 

 А ось Гольф 4  1.9дизель 

2c31b9167b8d7ef01ce7622cbdeaf3ab5f852c29

Вчора бачив цеи Гольф .В нього пробіг вже 740 000 км . Мотор без ремонту. Приїзджав для фарбування крила.

 

 

Змінено користувачем Kiolan
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

О, тема по витраті палива вспливла :) . А в мене ж вже інша машинка. 

 

Отже, Шкода Октавія А7, 2014 рік, 227 тис.км пробіг, 1.6 дизель (110 коней), 6-ступінчата МКПП. 

 

IMG_20200601_134328.thumb.jpg.cd93b95e09f02e428bd00893042c34a6.jpg

 

IMG_20200601_134615.thumb.jpg.b2b7a3296ce30b7722a7558b9de17147.jpg

 

IMG_20200618_221451.thumb.jpg.b7fed0fd4cb9edd8ddd87617b3e818d5.jpg

  • +1 4
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Здається вони суттєво покращили двигун 1.6tdi, або можливо ще 6-ступінчаста коробка грає роль. Цікаво яке там передаточне число на 6 передачі, та й оберти напевно завжди ближчі до оптимальних по місту.

На аналогічний A5 FL я б навряд чи добився таких показників. Хіба-що ніяких обгонів, ідеально рівний асфальт, ніяких зупинок і так далі. Та й то, пробував на круїзі при 80км/год - обнулив і за кілька км виходить середня витрата палива десь 3.7-3.8 л/100км.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

52 хвилин тому, Юріч сказано:

Отже, Шкода Октавія А7, 2014 рік, 227 тис.км пробіг, 1.6 дизель (110 коней), 6-ступінчата МКПП. 

Із заправкою звіряв? В мене десь на 0,2 літр/100 км комп брехав в меншу сторону.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 часа назад, Ромко сказал:

Здається вони суттєво покращили двигун 1.6tdi, або можливо ще 6-ступінчаста коробка грає роль. Цікаво яке там передаточне число на 6 передачі, та й оберти напевно завжди ближчі до оптимальних по місту.

На аналогічний A5 FL я б навряд чи добився таких показників. Хіба-що ніяких обгонів, ідеально рівний асфальт, ніяких зупинок і так далі. Та й то, пробував на круїзі при 80км/год - обнулив і за кілька км виходить середня витрата палива десь 3.7-3.8 л/100км.

 

Це комплектація GREENLINE, вона економніша ніж звичайний 1.6 тді

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 час назад, sergkots сказал:

Із заправкою звіряв? В мене десь на 0,2 літр/100 км комп брехав в меншу сторону.

 

Звіряв. Те саме. Комп бреше на 0.2 л /100км в меншу сторону.

Заміряв по місту. 2 рази. По компу показувало 5.3, по факту 5.5 було.

Змінено користувачем Юріч
  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

8 часов назад, Cherman сказал:

В тебе система старт/стоп є?

 

Є

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 9 місяців потому...

Ну тепер вже і я можу розповісти перше враження від розходу палива.

Оскільки в моєму "Матрасику" повноцінного бортового комп'ютера немає, є лише одометр, який показує "км до заправки"

Залив 40л (бовталося ще там 2-3, може).

Проїхав 400км, з них 330 по трасі (Луцьк - Ковель - Ратно і ще 50км за Ратно по дорозі. З тих 50км 25км  - гравій... більше 40км не поїдеш, щоб авто не вгробити...)

Коротше, на ту всю дорогу одометр показав, що я можу проїхати ще 170км. Таким чином, 570км і 40л. 40/570*100 = 7,1л Це середній розхід (траса + зовсім не траса, а фігова дорога).

Тому траса: 6,5-7,1 -  (грубо) Місто 9-10.  Середній 8. Поки так.

 

думаю, що якщо зробити так, як зроблено тут: 

То розхід явно зменшиться.

 

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 hours ago, Zheny@ said:

траса: 6,5-7,1 -  (грубо) Місто 9-10.  Середній 8. Поки так.

Далекувато до дизельгейтнутого дива німецьких інженерів)) 

 

Це ж за рік їзди, якщо не виїжджати за межі регіону, аж цілий лишній бак (може навіть два!) палива спалюється!))

  • Ха-ха 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

10 хвилин тому, yu2007 сказано:

Далекувато до дизельгейтнутого дива німецьких інженерів)) 

 

Не спорю. Трохи є. Але моя 9-ка брала так само. + - 0,5л десь.

Тому якщо порівняти розхід і комфорт, то у виграші :)

По бензину так само, комфорт - явний жирний  +.

 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

@Zheny@ для розуміння іще скажи як їхав по трасі? 90? 130?

Змінено користувачем vampirich
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 годин тому, Zheny@ сказано:

Ну тепер вже і я можу розповісти перше враження від розходу палива.

Оскільки в моєму "Матрасику" повноцінного бортового комп'ютера немає, є лише одометр, який показує "км до заправки"

Залив 40л (бовталося ще там 2-3, може).

Проїхав 400км, з них 330 по трасі (Луцьк - Ковель - Ратно і ще 50км за Ратно по дорозі. З тих 50км 25км  - гравій... більше 40км не поїдеш, щоб авто не вгробити...)

Коротше, на ту всю дорогу одометр показав, що я можу проїхати ще 170км. Таким чином, 570км і 40л. 40/570*100 = 7,1л Це середній розхід (траса + зовсім не траса, а фігова дорога).

Тому траса: 6,5-7,1 -  (грубо) Місто 9-10.  Середній 8. Поки так.

 

похибка значною може бути через те, що враховуєш "одометр показав, що я можу проїхати ще 170км".

 

Коректно міряти так.

Заливаєш повний, фіксуєш показник одометра. Катаєшся і вільно доливаєш по ситуації і записуєш всі проміжні заправки, коли наїздиш кілометрів 500 (а краще більше, тоді похибка менша буде),  знову ллєш до повного. Далі додаєш всі заправки які після першої контрольної були, і ділиш на пробіг від повного до повного.

Якщо налив до повного перший і 2-й раз буде відрізнятись на 1 літру, то на п'ятиста км. це дасть похибку 0,2л/100км.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

48 хвилин тому, vampirich сказано:

@Zheny@ для розуміння іще скажи як їхав по трасі? 90? 130?

від 80 до 110.  Це від Луцька до Ратно. І то від Ковеля до Ратно є такі проміжки (роблять, доречі, дорогу, якась одеська контора "Магістраль Південь".) де і 60, то вже швидко. Поворот на Стару Вижву (перехрестя) - це просто абзац!

Дружина за кермом і мєлкий в машині, особо швидко нє.  та й сіл там кругом.

 

21 хвилин тому, Unknown сказано:

Коректно міряти так

Це я знаю. 

Але  з того, що спостерігав за 2 місяці  їзди, коли заливалося по 10л і який кілометраж проїжджався, то я в своїх обрахунках правий. Ну, хай на 90% :)

 

Зараз ще заміню підшипники, перезуюся, зроблю розвал/сходження і тоді можна буде залити до повного 55л (заявлено) і їхати кудись далеко.

Хоча  по області 400 км в сумі.

 

І знову ж таки  "до повного", хтось ллє, поки відстрелить пістолет, а хтось ще "трамбує" виймаючи трошки пістолета з горловини, щоб аж під горло!

 

 

  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 хвилин тому, Zheny@ сказано:

знову ж таки  "до повного", хтось ллє, поки відстрелить пістолет, а хтось ще "трамбує" виймаючи трошки пістолета з горловини, щоб аж під горло!

 

ти головне однією і тією ж схемою користуйся кожного разу.

Пофіг як будеш лити, аби максимально однаково, щоб похибку мінімізувати.  

Якщо буде до відстрілу, то бажано з однієї  колонки, бо можуть бути різні налаштування пістолета. Як на мене, для заміру "трамбувати" надійніше, бо  більше як на 1 літру не зміниш налив від одного разу до іншого.

 

6 хвилин тому, Zheny@ сказано:

можна буде залити до повного 55л (заявлено) і їхати кудись далеко.

не обов"язково далеко. Можна кілька місяців по місту крутитись, головне не пропускати записи проміжних заправок, і, коли накатаєш кілометрів 500 чи більше, то при нагоді знову залити повний, тоді вже і рахувати. І будеш мати реальний міський розхід.

  • Подобається 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 хвилина тому, Unknown сказано:

ти головне однією і тією ж схемою користуйся кожного разу.

Пофіг як будеш лити, аби максимально однаково, щоб похибку мінімізувати.  

Якщо буде до відстрілу, то бажано з однієї  колонки, бо можуть бути різні налаштування пістолета. Як на мене, для заміру "трамбувати" надійніше, бо  більше як на 1 літру не зміниш налив від одного разу до іншого.

 

не обов"язково далеко. Можна кілька місяців по місту крутитись, головне не пропускати записи проміжних заправок, і, коли накатаєш кілометрів 500 чи більше, то при нагоді знову залити повний, тоді вже і рахувати. І будеш мати реальний міський розхід.

Поспостерігаю.

Але перед тим, як купити авто, я моніторив сайти, де люди пишуть про реальний розхід.

То ~95% прочитаних мною відгуків, один і той же рік, модель, об'єм двигуна ~6л/100 це траса. І до 11л місто. Поки місто бачу на рівні 9-10л.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...