Перейти до змісту

Поради водіям. Техніка водіння.


laska

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

А давайте постити сюди корисні поради водіям, як починаючим так і досвідченим?

Скоро зима, з секретами екстремального водіння ознайомитись не завадить.

Та і іншим тонкощі, яким не вчать в автошколі. Гадаю тема може бути корисною.

Почну з техніки паралельної парковки переднім і особливо заднім ходом.

поради щодо налаштування дзеркал.

В автошколі вчили, що в нижньому внутрішньому кутку бокового дзеркала має бути видно задню ручку дверей.

А як налаштовуєте дзеркала ви?

  • Відповідей 60
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

одна єдина порада - нікуди ніколи не спішити

було перевірено з луцька в ковель одночасно виїхало 2 авто, одне їхало згідно правил а друге як могло давило на газюру, 10 хв різниці (вдень їхали, вночі різниця була би більша) на мою думку 10 хв не велика різниця, а саме головне думайте ще про тих хто сидить у вас в салоні оскільки вони залежать тільки від вас

Опубліковано

А як налаштовуєте дзеркала ви?

Отак (тільки в мене в нижньому зовнішньому кутку вклеєно):

otvet_zerkalo.jpg

10 хв не велика різниця

бо відстань невелика. На відстані 1200км (луцьк-крим, наприклад) 10 хв/годину "чудним образом" перетворюються у 2 години. ;) Але з тим, що не тре спішити - згідний повністю!
Опубліковано

З ручними гальмами згідний, але про те що вчасно перезутись треба-це головніше. Хто не може на нову, то хоть не на лису зимову.

Дистанція повинна бути дотримана.

Не впевнений їдь на маршутці.

Нас всіх чекають вдома!

Опубліковано

Скоро зима

Потрібно забувати про ручні гальма.

В 11 році була така халепа в мене, що примерзли передні гальма, тобто стоянкове гальмо тут ні до чого, зимою ним ніколи не користуюсь. Задні ведучі колеса буксують, а передні замерзші навіть не ворушаться. Добре що допоміг чоловік на бусі Мерседес, за що йому велике дякую, дьорнув тросом і зірвали.

Як я зрозумів, сталось наступне. Перед стоянкою, куди я заїзджав, була багато снігу через який прийшлось проїхати, сніг потрапив на гальмівні диски, а вони були як мінімум теплі, бо перед тим гальмував, і сніг розтанув, а потім коли вже машина простояла години 3, ця вода замерзла чим і "склеїла" колодки до дисків.

Ось така історія :)

Опубліковано

дьорнув тросом і зірвали

"зривати" примерзлі колодки таким чином не дуже добре, можна пошкодити як самі колодки, так і суппорт чи циліндр. Краще "відливати" гарячою водою, а потім прогріти/просушити гальмівні диски

Опубліковано

"зривати" примерзлі колодки таким чином не дуже добре, можна пошкодити як самі колодки, так і суппорт чи циліндр. Краще "відливати" гарячою водою, а потім прогріти/просушити гальмівні диски

Обставини так склались, що іншого виходу не було, а їхати то треба. Та і щось мало віриться, що так можна обірвати накладки. Думаю при екстренному гальмуванні навантаження (а гальмівні механізми проектуються з великим запасом міцності) там куди більше і нічого не обривається.
Опубліковано

Одна актуальна (при нинішньому стані доріг) порада від мене. При проїзді ями відпускайте педаль тормозу. Тобто гальмуйте до самої ями, а під час попадання в неї відпускайте педаль. Таким чином буде значно зменшений удар на колесо і підвіску. Колесо прокотиться через яму, а не просто влупиться в неї.

...а перед лежачим поліцейським навпаки - трохи підгазонути щоб передок припіднявся.
Опубліковано

Зараз листопад, і вогке підгнивше листя може вести себе під колесами як багнюка. Раз втратив керування "на рівному місці" ось таким чином - спускався з гірки, а в улоговину намело повно того листя. Дорогу як раз переходив пішохід, я злегка тормознув і в той момент відчув, що машину "повело" :_09: Ситуацію спасла зимова резина, яка "продавила" те вогке багно, і ламелі таки дістали до асфальту. Обійшлось :) Перевзувайтесь вчасно, до-речі пора вже...

Опубліковано

Дякую, що відгукнулись :)

Одна актуальна (при нинішньому стані доріг) порада від мене. При проїзді ями відпускайте педаль тормозу. Тобто гальмуйте до самої ями, а під час попадання в неї відпускайте педаль. Таким чином буде значно зменшений удар на колесо і підвіску. Колесо прокотиться через яму, а не просто влупиться в неї.

...а перед лежачим поліцейським навпаки - трохи підгазонути щоб передок припіднявся.

Якраз про це добавлю наступне відео, там ще і про ями на поворотах і переїзд колій.

Опубліковано

Потрібно забувати про ручні гальма.

треба було б ще й пояснити чому - тому, що примерзають гальмівні колодки і троси. Бо так категорично "забувати" не варто, іноді на передньоприводних (без АБС) "ручник" дуже навіть стає в пригоді (правда, це з досвідом, бо інакше легко загнати в занос).

А про поради ... та їх можна давати безліч, не всі відразу згадаються...

Про "лежачий поліцейський" правильно. Точно так само, коли "летиш" і немає вже можливості оминути вибоїну, потрібно обрати рівний шлях хоча б для одного колеса (одного боку машини) і в момент наїзду іншим в яму крутнути злегка кермо в цей бік - машина злегка припідніме тут сторону, центр ваги переміститься на колеса, що їдуть по рівній поверхні, і удар буде не таким відчутним (а то й взагалі відсутнім).

Вночі при роз'їзді з зустрічними машинами ніколи не можна дивитись на їх фари. Потрібно дивитись на праву обочину. Коли зустрічна машина ще далеко, то вона трішки освітлює і "нашу" обочину, це можна розгледіти і заздалегідь побачити можливу перешкоду. Якщо ж ти не бачиш її - скидай швидкість, хоч навіть до "нуля", але не ризикуй. Велосипедисти та вози без "катафотів", а також пішоходи в темному одязі - це повсякніччя наших доріг (постійно дивуюся, невже їм так жити не хочеться...)

При проїзді поворотів швидкість скидається перед поворотом (гальмується), а вже в момент в'їжджання в сам поворот потрібно трішки придавити педальку газу (зимою на задньоприводних так робити не треба)

Опубліковано

Скоро зима, з секретами екстремального водіння ознайомитись не завадить.

екстремально водити взагалі ніколи не потрібно ;)

а на рахунок зими... Насамперед, якщо ти вже збираєшся їздити взимку, то ОБОВ'ЯЗКОВО перевзуйся в зимню гуму! І не слухай тих, котрі доводять, що "класна всєсєзонка" така сама добра, як і зимня. Так кажуть ті, хто не пробував їздити на дійсно "зимовій" гумі, або які виїжджають тільки три рази за зиму "до тещі через три хати".

При чому, взувати потрібно ВСІ ЧОТИРИ колеса, а не тільки "ведучі". Я колись сам в цьому переконався, коли взув тільки передок... Добре, що тоді постраждало тільки моє "залізо"...

Також зимою завжди потрібно пам'ятати, що навіть коли дорога здавалося б суха і чиста, то на мостах (особливо за містом) дуже часто буває льодяна кірка, а також на ділянках доріг, які продуваються вітрами (відкриті ділянки між полями, де дорога не закривається лісоспосадками).

Зимою в машині завжди потрібно, щоб валявся якийсь теплий зимній одяг... куртка, чи ковдра... Ви його не на спині носите... Нехай воно ніколи не згодиться, але коли, не дай бог, вам доведеться в поломаній машині чекати допомоги, - як знайдете! ви подякуєте самі собі, а може це ще й врятує вас від застуди.

Опубліковано

Першої зими, як отримав права, застряг на засніженому і вкатаному підйомі, авто починало ковзати ще до середини підйому. Запізнювався на суд, і вже хотів був кинути машину, але пригадавши шкільну фізику, розвернув передньопривідне авто задом до підйому і виїхав з першого разу. Для старожилів доріг я не відкрив нічого нового, а для новачків поясню, що я робив - я переніс центр ваги на ведучі колеса, покращивши таким чином зчеплення коліс з дорожнім покриттям. Користуйтеся шкільними знаннями :)

Опубліковано

Одна актуальна (при нинішньому стані доріг) порада від мене. При проїзді ями відпускайте педаль тормозу. Тобто гальмуйте до самої ями, а під час попадання в неї відпускайте педаль. Таким чином буде значно зменшений удар на колесо і підвіску. Колесо прокотиться через яму, а не просто влупиться в неї.

...а перед лежачим поліцейським навпаки - трохи підгазонути щоб передок припіднявся.

Не дельный совет :( Совсем не дельный.... Это у каких машин поднимается передок при наборе скорости? Только у задне приводных, да и то как газонуть то надо перед прегдадой :0157: У всех переднеприводных он наоборот опустится..... Лежачего полицейского проезжают совсем не так. Подьезжают к нему, притормаживают и в момент переезда отпускают тормоз. Тогда гарантировано на любой машине, капот с подвеской идёт вверх.

Опубліковано
. Это у каких машин поднимается передок при наборе скорости? Только у задне приводных, да и то как газонуть то надо перед прегдадой :0157: У всех переднеприводных он наоборот опустится.....

:) і в передньоприводних він теж піднімається :) закони фізики ;)

центр ваги більш інертний, і коли колеса (нема різниці передні чи задні) смикають вперед, центр ваги ще в стані спокою, він якби відтягує машину взад, і авто задирає носа

Опубліковано

і в передньоприводних він теж піднімається

неправда. Ти бачив, як рушає волинянка? Глянь при нагоді.
Опубліковано

неправда. Ти бачив, як рушає волинянка? Глянь при нагоді.

Волинянка - авто, яке їздить всупереч законам фізики :_07: .

Там редуктори колес - це впливає на прикладення моменту реакції, від того і веде це авто трішки себе інакше.

На моєму сені при інтенсивному розгоні передок підіймає (хоча і в цьому авто теж є щось з метафізики)

Але відносно поради - це ж який момент має буди в дригуна, щоб з низьких обертів носа автівки задерти?

Чи газнути до відсічки - тоді і пошохід прискориться :_07: .

Опубліковано

і в передньоприводних він теж піднімається

неправда. Ти бачив, як рушає волинянка? Глянь при нагоді.

дааа... :) Волинянка - це яскравий приииклад :) знайшов аргумент, нічого не скажеш, вклав на лопатки :)

Волинянка - це унікальне виключення з усіх правил :) Вона і їде там, де по усіх законах фізики проїхати неможливо :)

і Волинянка не передньоприводна, вона повноприводна амфібія ;) (це - жарт, від ред.)

Але відносно поради - це ж який момент має буди в дригуна, щоб з низьких обертів носа автівки задерти?

Носа не потрібно задирати, потрібно всього-навсього перерозподілити вектори навантажень, щоб розвантажити передню підвіску.

Не переводьте тему у флуд.

Опубліковано

Ну, может не совсем это и техника вождения, но в процессе вождения надеюсь кому-то поможет.

Часто наблюдал как у людей залипают щетки стеклоочистителя во время снегопада при слабом морозе или при низкой плюсовой температуре. Так вот, главное в такую погоду во время движения, чтоб щетки постоянно работали (первый скоростной режим без задержки) и легкий обдув переднего стекла. Постоянная работа щеток не позволит снегу оседать на них, а легкий подогрев не будет давать стеклам запотевать и снег с наружной стороны не будет успевать подтаивать, за счет чего он легко смахиваться и не забивает щетки.

ps.s Всю прошлую зиму пользовался таким методом, и в слабый и в сильный снегопад всегда было идеально чистое стекло и ни разу не останавливался чистить щетки.

Еще, совет из автошколы и полезен тем кто ездить на РКПП (в основном для новичков, так как опытные водителя это знают). Когда на дороге каша, под которой лед, актуально тормозить передачами, после чего не выжимая сцепления тормозить педалью тормоза практически до полной остановки. Машина останавливается быстро без малейшего сноса.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...