Перейти до змісту

Терминалы "ПриватБанка" обирают людей: "Деньги бесследно исчезали за 40 секунд!"


Anatoliy313

Рекомендовані повідомлення

Сегодня наконец удалось зафиксировать в присутствии следственно-оперативной группы Днепровского РУГУ МВД в г. Киеве, как приватбанковские электронные платежные терминалы отбирают у людей деньги, не оставляя следов.

640x360.jpg

640x364.jpg

640x358.jpg

640x376.jpg

640x372.jpg

640x368.jpg

Ви ще тут? :_07:

450x596.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

щось новина по типу - звін , ну а де він?

ПС."товарищи, подробней пожалуйста"

Сегодня наконец удалось зафиксировать в присутствии следственно-оперативной группы Днепровского РУГУ МВД в г. Киеве,

А ось звін з м.Луцька(тількі в даній ситуації не було кому засвідчити "матьорість "терміналу Цікавтесь новинами Шановний і таких питань не буде виникати)

Лучанці «з’їло» гроші, якими вона сплачувала обов’язковий податок, у терміналі в одному з відділень «ПриватБанку», а проблему, з її слів, намагалися вирішити, запропонувавши взяти кредит.

Про свою біду луцький підприємець Ольга Сидорук розповіла, звернувшись на гарячу лінію ВолиньPost’у.

СПЛАТИТИ ПОДАТОК ВИЯВИЛОСЯ НЕПРОСТО

За її словами, як зазвичай в кінці чергового місяця, їй потрібно було заплатити єдиний соціальний внесок у Пенсійний фонд. Тож, вона вирішила зробити це у понеділок, 19 серпня, у відділенні «ПриватБанку», що на бульварі Дружби народів, 4 у Луцьку. Утім, виявилося, що у відділенні здійснити сплату цього обов’язкового внеску можна було лише через термінал самообслуговування.

Допомогти із цим попрохала у працівника банку, адже раніше ніколи терміналом задля цих цілей не користувалася.

«Якось мені не приходилося платити через термінал, завжди була каса, або дівчата за столами. І я кажу: я, в принципі, і не знаю, як платити в ньому, бо треба знайти відділ саме соціальних внесків для пенсійного фонду і рахунок там великий.

Менеджер каже: я все наберу, давайте гроші. Я даю їй гроші, бере вона мою картку, відкриваємо рахунок, набираємо рахунок і, проплативши 880 гривень за себе і за найм, вона каже: термінал з’їв ці гроші, грошей ваших немає», - розповіла Ольга Сидорук.

Проблему, зі слів Сидорук, намагалися вирішити спочатку протягом 10-и, а потім - й 20-и хвилин. Та безрезультатно. Тож, жінка, зважаючи на те, що у неї були інші справи, довірилася працівникам «ПриватБанку», які пообіцяли все владнати, пішла і повернулася пізніше того ж дня, орієнтовно о 16:00.

Як зазначила Ольга Сдорук, вона наголосила на важливості цього рахунку: мовляв, це був останній день для сплати єдиного соцвнеску. А за невчасність його здійснення починають діяти штрафні санкції.

«Приїжджаю до них о 16 годині і вони мені кажуть: ваші гроші не знайшлися. Їх будуть шукати декілька днів», - вела далі Ольга Сидорук.

ЗАМІСТЬ ЗНИКЛИХ ГРОШЕЙ ПРОПОНУВАЛИ КРЕДИТ

За словами жінки, у відділенні пропонували й інші варіанти вирішення питання: оформивши, наприклад, кредит, а коли гроші повернуть, його погасити.

«Я кажу: вибачте, будь ласка, я прийшла з налічкою проплатити податки. Які я маю у вас відкривати рахунки, які картки? В мене проста проблема. Я не прийшла до вас з проханням дати мені гроші, чи в займи, я прийшла проплатити податок», - переказувала свою історію Ольга Сидорук.

Як розповідала далі жінка, ця «тяганина» з пропозиціями різних варіантів та телефонними дзвінками навіть на «гарячу лінію» банку тривала ще декілька годин навіть після закриття відділення.

РОЗІБРАТИСЯ ІЗ ІНЦИДЕНТОМ ПОПРОХАЛИ МІЛІЦІЮ

Врешті, жінка вирішила зателефонувати у міліцію. Правоохоронці прибули до відділення вже невдовзі і, як зауважила Ольга Сидорук, захотіли відібрати пояснення у причетних до інциденту працівників банку.

«Вони спочатку не хотіли давати пояснення, зв’язался зі своїм керівником, запитали як їм поступати», - розповідала жінка.

«Міліціонер каже: я маю скласти пояснення, ви праві, може, вона, я хочу скласти пояснення. Працівники відмовлялися давати пояснення, але він сказав, що не піде, поки пояснення не візьме», - долала вона.

«Тоді завідуюча сказала: буду давати пояснення тільки я. Дає пояснення, що зайшла в банк жінка, яка підійшла до терміналу і проплачувала гроші. Ми це бачили. Завтра буде інкасація і ми їй ці гроші повернемо», - переказувала історію Ольга Сидорук.

Менеджер, яка допомагала Ользі Сидорук, як розповіла жінка, теж підтвердила міліції, що допомагала здійснювати сплату через термінал.

«Я кажу, дайте мені документ, який підтверджує цей факт. Я виходжу з вашого банку, я не маю ні грошей, на квитанції, не маю документа, який підтверджує цей факт», - бідкалася жінка.

Однак, як зауважила Сидорук, у цьому їй відмовили. Тож, підприємець вирішила піти в міліцію і написати відповідну заяву.

«Ми пішли з міліцією, я оформила заяву в міліції про те, що сталося і на тому розійшлися», - зауважила жінка.

Начальник Луцького МВ УМВСУ у Волинській області Василь Марчишак підтвердив факт, що дійсно заява Ольги Сидорук у Журналі єдиного обліку заяв є.

«Однозначно, як ми цього можемо не внести?», - додав він.

Утім, щодо змісту заяви Василь Марчишак зазначив, що для надання цієї інформації треба «підняти», адже в день «більше 100 таких заяв».

«Заяву написала, ми зараз розбираємося дальше», - додав головний міліціонер Луцька.

ГРОШЕЙ ЩЕ Й ДОСІ НЕМАЄ

Та обіцяного наступного дня, 20 серпня, повернення грошей Ольга Сидорук так і не дочекалася.

«Ніхто мені не дзвонить, нікому я не треба. Їду в центральне управління і питаю: чи знайшлися мої гроші, відповідають: гроші не знайшлися. З «гарячої лінії» мені подзвонили і сказали: у базі даних в історії грошей, які поступали на даний термінал, таких рахунків немає. Не зафіксовано і на самому номері терміналу поступлення цих рахунків. І що вони будуть виясняти мінімум 4 дні», - зауважила Сидорук.

Мовляв, вона навіть намагалася отримати пораду в прокуратурі, утім працівник структури нібито їй сказав: «Машина винувата».

А в міліції під час оформлення заяви, як повідомила Сидорук, їй і взагалі запропонували «подати в суд».

«Я кажу: це мені ще часу втратиться знаєте скільки і нервів? Це їхня функція. Як так забрати гроші і не дати і не грошей, і ніякого документу, який підтверджує факт, що в мене пропали гроші?», - все не може зрозуміти можливості виникнення того, що з нею трапилося, жінка.

У БАНКУ ТРИВАЄ СЛУЖБОВЕ РОЗСЛІДУВАННЯ

Своєю чергою, прес-секретар Волинського ГРУ ПАТ КБ «ПриватБанк» Євгенія Ковтун зазначила, що наразі за фактом інциденту проводять службове розслідування.

«Я думаю, ми зв’яжемося в найкоротший час з клієнтом. Вияснимо все в першу чергу для себе і для клієнта. Я думаю, що на завтра все повинно вирішитися, тому що в нас оперативно на це реагують. Нам важлива думка клієнта», - додала вона.

Про результат роботи прес-секретар пообіцяла повідомити відразу ж після вирішення проблеми.

«На жаль, бувають такі ситуації, коли от так стається. Тому ми і будемо вирішувати це», - підсумувала Євгенія Ковтун.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Даже если пропали деньги, всегда можно обратиться в ближайшее отделение банка и написать заявление на возврат средств - возвратят примерно через 3 дня, или, если деньги небыли зачислены на счет - они буду зачислены на счет. Обычно глюки начинаются с 20 и по 25 число каждого месяца, когда люди массово пополняют карточки (гасят кредитки) на терминалах.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Даже если пропали деньги, всегда можно обратиться в ближайшее отделение банка и написать заявление на возврат средств - возвратят примерно через 3 дня, или, если деньги небыли зачислены на счет - они буду зачислены на счет. Обычно глюки начинаются с 20 и по 25 число каждого месяца, когда люди массово пополняют карточки (гасят кредитки) на терминалах.

Читайте вище

До речі -3 це незгода працівників привату????????????

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

в 2015 р штучний інтелект терміналів дозволить зробити їм самоорганізовану ботмережу і крашнути економіку України :0155:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Читайте вище

Я написал свой пост, до того, как появилось объяснение.

Прочитавши объяснение, добавлю: или клиентка нервная попалась или хз что там произошло, но обычно клиент-менеджеры могут распечатать чек из своего программного комплекса, хотя мог проскочить в то время глюк, именно при пополнении счета, редко но бывает. Обычно, когда терминал переинкассируют, деньги возвращаются. А они там подняли кипиш, ну, не знаючи всей ситации не берусь делать выводы.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Кожного дня проплачую гроші з допомогою термінала (на жаль Ааліського) і не один раз було, що гроші не попадали на рахунок і не видав квитанцію термінал.

У такому випадку потрібно написати заяву і через тижня 3 гроші повернуть.

З.І. Це не Приват такий - це механіка така.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Anatoliy313, Ви ссилки давайте на новини, щоб бачити звідки черпаєте інформацію.

А то закинули фотки однієї події, коли Вас попросили уточнити про що Ви, скопіювали текст зовсім іншої новини.

Про що Ви нам хочете повідомити? про те, що Александр Сенько розмістив на фейсбуці свої фото, які Ви скопіювали в перше повідомлення? чи про подію на ГПЗ тиждневої давності ?

На борді, здається, є тема про Приват, чому туда незапостили?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Мальчік бил тупой? Його українською по зеленому запитували чи він ще там, щоб запропонувати 5 варіантів куди йому видати решту. Чи він свідомість втратив перед терміналом? Навіть, в таких ситуаціях гроші повертають.

Не вмієш — попроси показати того, хто вміє.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Мальчік бил тупой? Його українською по зеленому запитували чи він ще там, щоб запропонувати 5 варіантів куди йому видати решту. Чи він свідомість втратив перед терміналом? Навіть, в таких ситуаціях гроші привертають.

Не вмієш — попроси показати того, хто вміє.

Взагалі після оплати на дисплеї мало б появитися запит про чек що свідчить про проведення операції (дивіться уважніше) Але в приваті відкрилась нова послуга привертають готівку :_07:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Є гдюки в приват банку.

В моєї подруги зникали гроші з картки. За місяць приблизно 250 гривень.

Коли дивишся рух коштів то показує що зняття були в іншій області

Писали заяву.

Після цього дзвонив неадекватний слідчий і казав що це ми граємо онлайн ігри, і вони стагують гроші

Потім казали що ми на телефоні рухунок поповняли і так далі....

Довіра до банку пропала повністю.......

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Логічно що це є неякісно надана послуга і треба скаржитись в Захист прав споживачів. Але що цей Захист справ може зробити проти такої махіни як Прівєт, якщо вони проти мереж з продажу мобілок і побутової техніки особо не вспливають?

Навіщо довіряти готівку машині, якщо можна прийти в інший банк і працювати з живими людьми?

Згадалося, з он-лайнової гри World of tanks:

- говорят, советы не ногибают...

- не играйте на совецких танках.

- говорят, немцы не ногибают...

- не играйте на немецких танках.

- говорят амеры не ногибают...

і тд.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Взагалі після оплати на дисплеї мало б  появитися запит про чек що свідчить про проведення операції (дивіться уважніше)

Сам вмієш користуватись? «Запит про чек» з'являється після закінчення операції. Він операцію закінчив, якщо його термінал питає чи він ще там? Ні! Чому я й питав чи він втратив свідомість. То які претензії?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Народ, я працюю з банкоматами, але думаю і з терміналами та сама штука:

- коли проводиться інкасація термінал має видати інкасатору чек з внесеними (в термінал) грошима. Скільки там штук того чи іншого номіналу та повну суму готівки.

Не може бути такого, щоб гроші просто взяли і нікуди не пішли. Вони або "відбраковані" в окремий ящик, або вони на рахунку.

ПриватБанк часто робить дурниці, і знаєте, він має на це право.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

..когда то были тоже проблемы с приветбанком. Говорю к операционистке ,переводил 1000-2500грн,но денег нет.. на что получал ответ .. сейчас посмотрю .... потом ,а ДА ДЕНЬГИ ЕСТЬ, но они на ВИРТУАЛЬНОМ КОШЕЛЬКЕ :0159: .

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Раньше было так, если терминал "съел" деньги, подходим к клиент-менеджеру, оформляем заявку и ждем возвращения денег. Сейчас же надо самим звонить на горячую линию, ждать соединения с оператором и объяснять ситуацию там. Неудобно, но как есть.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

потом ,а ДА ДЕНЬГИ ЕСТЬ, но они на ВИРТУАЛЬНОМ КОШЕЛЬКЕ

круто, взяти 250000 (умовно) грн на віртуальний гаманець. Затримати їх десь на "депозиті". За 2-3 дні скільки та відсотків може капнути 0,1. ЧИ хоча б 1%.

Мєлочь, а приятно.

Крім того, завжди можна послатися на "переказ здійснюється протягом 3-х банківських днів".

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Zheny@, ну, ти як маленький! бач, людина «переводила» чи то 1000 чи то 2500 грошей )) тобто, якщо по-твоєму, по адмінські, то у розетці було чи то 110 чи 380 вольт, тоді питання: де мережева, а де материнка? правильно: вони віртуально в ремонті.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...