nemo Опубліковано 21 Серпня, 2013 в 18:29 #1 Опубліковано 21 Серпня, 2013 в 18:29 Купили сьогодні плитки на досить пристойну суму.При оплаті дали подарунковий сертифікат на теж не малу суму.Касир провела себе вкрай неадекватно і почала хамить.Визнали менеджера,... Через годину нарешті забрали свою плитку.Понаписував на неї в книгу їхню скарг - думаю така неадекватно та замовита дівчина там працювати не буде і було б добре щоб її по статті турнули.Так, що будьте з ними обережні.Одного гарного покупця магазин вже втратив.
Anatoliy313 Опубліковано 21 Серпня, 2013 в 18:39 #2 Опубліковано 21 Серпня, 2013 в 18:39 Касир провела себе вкрай неадекватно і почала хамить.(як неадикватно?) Судячи зКупили сьогодні плитки на досить пристойну суму. При оплаті дали подарунковий сертифікат на теж не малу суму. і після подарункового сертифіката касира прорвало "пагаваріть" на форумі точно є ті хто працює або працював в Епіцентрі Фокстроті,Там-Тамі і знають що наші покупці (в більшості заможні ) люблять спровокувати продавця своєю зверхністю а на рахунок Одного гарного покупця магазин вже втратив то Варшавський ринок придбав і ще добре щоб її по статті турнули будьте добріші і можливо таких ситуацій не виникне
Vadimm Опубліковано 21 Серпня, 2013 в 18:44 #3 Опубліковано 21 Серпня, 2013 в 18:44 Масло масляне......Визнали менеджера.........та замовита дівчина...Руки не трусяться?Я розумію - емоції і все таке, але або по суті, або нафіга?
nemo Опубліковано 21 Серпня, 2013 в 19:04 Автор #4 Опубліковано 21 Серпня, 2013 в 19:04 Масло масляне......Визнали менеджера.........та замовита дівчина...Руки не трусяться?Я розумію - емоції і все таке, але або по суті, або нафіга?Це не я це т9 Суть - коли дав їй сертифікат вона почала хамить і говорити, що брати його до оплати не буде, на питання з якого перепугу, чи може там щось не так з ним, вона відповіла - все так, але брати до оплати не буде. Прийшлось звати менеджера, витратити годину через ось таку "нерозумну" та " некваліфікавану" дівку.А могла б сама сказати, що я не знаю що робити, зачекайте покличу старшого,...Ну то нічого , думаю максимум завтра післязавтра її там не буде.
lilechka Опубліковано 21 Серпня, 2013 в 19:17 #5 Опубліковано 21 Серпня, 2013 в 19:17 то нічого , думаю максимум завтра післязавтра її там не буде.А що хорошого зробили Ви?Дівчина, можливо немісцева, залишиться без роботи, а отже і без грошей на прожиття. За житло їй теж не буде чим заплатити. Якщо іншої роботи не вдасться знайти, то доведеться повертатись до батьківської оселі. Ось так просто зіпсувати життя молодій особі
taurus07 Опубліковано 21 Серпня, 2013 в 19:36 #6 Опубліковано 21 Серпня, 2013 в 19:36 Перестаньте, форум перетворюється в оплот людських помилок. Дівчина не могла покликати менеджера щоб допоміг розібратись? І хто це її так виховав щоб хамити в незнайомій ситуації? Толкове керівництво повинно не повинно вигнати після першої помилки, а якщо вигнало то воно не таке і толкове, і чим раніше звіти піти тим краще.
phantom Опубліковано 21 Серпня, 2013 в 19:40 #7 Опубліковано 21 Серпня, 2013 в 19:40 В ситуаціях подібних до цієї я завжди згадую підпис у повідомленнях користувача Smith
Saddy Опубліковано 21 Серпня, 2013 в 20:04 #8 Опубліковано 21 Серпня, 2013 в 20:04 Купили сьогодні плитки на досить пристойну суму. При оплаті дали подарунковий сертифікат на теж не малу суму.а ТС хотів при оплаті покупки, за яку видали сертифікат, одразу його і використати? чи я щось недозрозумів?та і ТС не розповів, як він розмовляв з продавцем. Не думаю, що він був взірцем ввічливості і толерантності, якщо такі теми тут постить і щиро радіє, що її (продавчиню) після цього інциденту звільнять.а виганяти її не будуть, там і так велика текучка кадрів через низьку зарплату і нервових клієнтів.
vic4ever Опубліковано 22 Серпня, 2013 в 05:16 #9 Опубліковано 22 Серпня, 2013 в 05:16 При оплаті дали подарунковий сертифікатСуть - коли дав їй сертифікат вона почала хамить і говорити, що брати його до оплати не будеЩось у ваших словах не в’яжеться... Вам при оплаті дали сертифікат - тобто ви розраховувались за товар готівкою/карткою і вам дали сертифікат... і водночас ви пишете, що касир відмовилась брати до оплати щойно виданий сертифікат... Ви хотіли заплатити за плитку 2 рази? І грошима і сертифікатом?І ще... В Епіцентрі зараз немає жодних акцій по видачі подарункових сертифікатів, навіть для покупок на великі суми...Може ви не в Епіцентрі були? Може не плитку купували?
zverexe Опубліковано 22 Серпня, 2013 в 05:31 #10 Опубліковано 22 Серпня, 2013 в 05:31 в епіцентрі взагалі ВСІ касири це ще ті тугодуми і тормози. Вчора купував гачки кухонні так вона кожеш по 5 разів передивилась і пробивала їх 10 хвилин а потім сказала що вони не проходять. Вона кожен товар переглядала по 2 рази, потім ще охоронна перевіряє все по чеку як ніби в них крадуть все цілими калясками. Взагалі обслуговування клієнтів там на жахливому рівні.....
FunTom Опубліковано 22 Серпня, 2013 в 05:34 #11 Опубліковано 22 Серпня, 2013 в 05:34 судячи з усього ТС настільки радий, що через нього виженуть дівчину - навіть пояснити все нормально не можеа якщо ви навіть думку нормально висловити не можете, можливо ця дівчина вас також не зрозуміла?
Dieselsmart Опубліковано 22 Серпня, 2013 в 05:58 #12 Опубліковано 22 Серпня, 2013 в 05:58 Я щось не розумію автора теми, якщо вже ви так поспішали і бачили що касир чогось не знає чи не володіє ситуацією(ну стажер що поробиш, не звільняти ж його за це), невже було так важко підійти до іншої каси(благо там їх достатньо) і не парити мізки собі, працівникам супермаркету, читачам форуму.П.С. саме через таких "осіб" і виникають різні проблеми.
Zheny@ Опубліковано 22 Серпня, 2013 в 06:34 #13 Опубліковано 22 Серпня, 2013 в 06:34 в епіцентрі взагалі ВСІ касири це ще ті тугодуми і тормози. Вчора купував гачки кухонні так вона кожеш по 5 разів передивилась і пробивала їх 10 хвилин а потім сказала що вони не проходять. Вона кожен товар переглядала по 2 рази, потім ще охоронна перевіряє все по чеку як ніби в них крадуть все цілими калясками. Взагалі обслуговування клієнтів там на жахливому рівні.....Вся недостача лягає на персонал. І дещо на охорону. Гачків можна по кишенях напхати десятками. Як і іншого дріб'язку. А передивляються вони чи ВСІ гачки, що ви взяли - однакові. Тому як 3 гачка із різними артикулами - це вже пересорт. Це, може, Вам пофіг колір, напівтон не такий. А для них - це пересорт. Те, що немає таких гачків в базі, це значить, що хтось уже криво їх приймав, чи виписував. І це вирішується за 2 хвилини.Щодо обслуговування, то воно там таке - на яке більшість і заслуговує! Якщо ви прийшли, як бидло, то і до вас так само.Те, що тупить персонал - буває. І охорона - теж буває.До топікстартера. Ви розповіли свою версію інцеденту, але заше є інша.А може б касирка розповіла про неадекватного покупця, який кричав: "Шо бл*, коза ! Афігєла? Я тут пліткі купіл на штуку баксофф! Я Гєрой, давай, с*ка, мені знижку, коза драна! І сертифікат випиши! Чьо ти на мене пялишся?!" Чи подібне.Я не правий?? Там є люди, які таряться на четверть мільйона гривень. І розраховуються і картками і готівками і як завгодно. І товари купують цілими палєтами (піддонами).
nemo Опубліковано 22 Серпня, 2013 в 07:03 Автор #14 Опубліковано 22 Серпня, 2013 в 07:03 Все було просто:В мене був подарунковий сертифікат на певну суму.Каса для великогабаритних вантажів, і вона там одна.Прийшов розрахуватись дав гроші і подарунковий сертифікат - все культурно і без крику.Вона сказала, що подарунковий сертифікат не прийме, потім я попросив пояснити причину - ця дівчина почала підвищувати голос, кричати - що вона його не прийме тому, що не прийме, ы вести себе по хамськи.Визвали менеджера, потім пішов написав в книгу скарг, - через хвилин тридцять нарешті розібрались.Менеджер сказала, що з сертифікатом тут ще нікого не було - але в мене питання.Мене мають гребсти проблеми тупого персонаплу найнижчого після прибиральниць.По друге - якби та касирка просто вибачилась би, чи хоча б сказала, я не знаю що робити і викличу менеджера - цього топіку б не було.Вона ж навіть не вибачилась за свою безграмотність.
Pr0ektant Опубліковано 22 Серпня, 2013 в 07:48 #15 Опубліковано 22 Серпня, 2013 в 07:48 Мене мають гребсти проблеми тупого персонаплу найнижчого після прибиральниць.Чомусь так хочеться заїхати в пику...!
nemo Опубліковано 22 Серпня, 2013 в 07:58 Автор #16 Опубліковано 22 Серпня, 2013 в 07:58 Мене мають гребсти проблеми тупого персонаплу найнижчого після прибиральниць.Чомусь так хочеться заїхати в пику...!?????До чого тут це?Але якщо не йметься - давай приїзджай.
Zheny@ Опубліковано 22 Серпня, 2013 в 07:58 #17 Опубліковано 22 Серпня, 2013 в 07:58 Мене мають гребсти проблеми тупого персонаплу найнижчого після прибиральниць.Після цих слів - правдивість ваших постів для мене рівна нулю! А значить, я таки був правий!
nemo Опубліковано 22 Серпня, 2013 в 08:00 Автор #18 Опубліковано 22 Серпня, 2013 в 08:00 Мене мають гребсти проблеми тупого персонаплу найнижчого після прибиральниць.Після цих слів - правдивість ваших постів для мене рівна нулю! А значить, я таки був правий!Хто хотів - той почув, а хто не хоче чути - не почує.
Zheny@ Опубліковано 22 Серпня, 2013 в 08:03 #19 Опубліковано 22 Серпня, 2013 в 08:03 Саме так. Висновки зроблено.Георг +1. "Гарний покупець". Нічого й сказати.
MACCEN Опубліковано 22 Серпня, 2013 в 08:06 #20 Опубліковано 22 Серпня, 2013 в 08:06 в тому вся у нас проблема, що люди хочуть "прогнати понти", я впевнений якби ви до касира звернулись нормально, вома б вам і відповіла нормально, а так на хамство відповіла хамством.Тому що зараз люди дорожать роботою, яка б вона не була, і проблеми ніхто не хоче мати.Будьте простіші, раз ви такі обізнані і знаєте хто такий менеджер, зразу б припинили полеміку і попросили б знайти старшу людину по посаді, яка б може вас просвітила в цьому питанні.Чим більше магазин, тим більше вірогідність що там бардак, тому що міняються люди, одні придумують інші схеми роботи і так далі, тому все там ніхто не знає що і де робиться, і як що правильно робити, їй сказали в такому випадку не пробивати і все, і не пояснили чому, тому вона й вам так відповіла, як їй "пояснив" її начальник і все.
nemo Опубліковано 22 Серпня, 2013 в 08:13 Автор #21 Опубліковано 22 Серпня, 2013 в 08:13 в тому вся у нас проблема, що люди хочуть "прогнати понти", я впевнений якби ви до касира звернулись нормально, вома б вам і відповіла нормально, а так на хамство відповіла хамством.Тому що зараз люди дорожать роботою, яка б вона не була, і проблеми ніхто не хоче мати.Будьте простіші, раз ви такі обізнані і знаєте хто такий менеджер, зразу б припинили полеміку і попросили б знайти старшу людину по посаді, яка б може вас просвітила в цьому питанні.Чим більше магазин, тим більше вірогідність що там бардак, тому що міняються люди, одні придумують інші схеми роботи і так далі, тому все там ніхто не знає що і де робиться, і як що правильно робити, їй сказали в такому випадку не пробивати і все, і не пояснили чому, тому вона й вам так відповіла, як їй "пояснив" її начальник і все.От цікаві?Ви там були і чули як я розмовляв ?Чи вам тут всім аби тільки пописати?Якщо вам всім подобається до вас хамське відношення - це ваше право, а я такого не потерплю.тим паче я написав вище:Якби касир вибачилась - працювала цього б не було !!!
VelViTi Опубліковано 22 Серпня, 2013 в 08:16 #22 Опубліковано 22 Серпня, 2013 в 08:16 Хотелось бы услышать версию происходящего инцидента - самой девушки напрямую или посредством её знакомых которые работают в эпицентре и являются пользователями форума.
Sanver Опубліковано 22 Серпня, 2013 в 08:55 #23 Опубліковано 22 Серпня, 2013 в 08:55 Кароч, все діло в покупцеві, сертифікат дають на слідуючу покупку, щоб клієнт прийшов іще раз! Ось і все!
Yurik Опубліковано 22 Серпня, 2013 в 09:04 #24 Опубліковано 22 Серпня, 2013 в 09:04 Кароч, все діло в покупцеві, сертифікат дають на слідуючу покупку, щоб клієнт прийшов іще раз! Ось і все!А дехто як не читав, так і не читає. То ж написано вище, що сертифікат ВЖЕ БУВ
Shkoder Опубліковано 22 Серпня, 2013 в 09:09 #25 Опубліковано 22 Серпня, 2013 в 09:09 вот вы тут nemo наминусовали, а ведь ситуация действительно имеет место. в НЛ активно продвигаются эти практически бесполезные (кроме случаев бесплатного их получения) подарочные сертификаты (как, впрочем, везде в больших торговых сетях). на кассах по пять раз спрашивают, не хочу ли я купить сертификат, а почему не хочу, а может всё-таки хочу но в то же время довольно неохотно берут их обратно. я сам не сталкивался, но видел, как на кассе, при попытке расплатиться сертификатом, кассир пару раз переспросил и потом заговорщицким тоном поинтересовался, не хочет ли покупатель заплатить наличными. видимо, кассирам за продажу сертификатов капает какой-то бонус, а за приём к оплате – штраф. в противном случае мотивация мне непонятна. с другой стороны, с накопительной картой проблем вообще никаких – без вопросов снимают бонусы в счёт оплаты товара.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.