Перейти до змісту

Ми всі порушуємо правила...


D@ve

Рекомендовані повідомлення

Якщо б велосипедисти знали ситуацію з сторони автомобілістів, то їздили б тільки по тротуарах. Я сам так роблю. Поїздив автомобілем досить, щоб зрозуміти небезпечність велосипеда, скутера. Ось, наприклад, улюблене багатьма байкерами випередження автомобіля з крайнього правого ряду (Волі-Шопена, дві смуги: одна Волі, друга поворот на Шопена). Ви випереджаєте-обганяєта автомобіль, думаєте як круто їздите, а водію немає жодної причини дивитись в праве дзеркало і він спокійно може зробити маневр вправо, припаркуватись.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 482
  • Створено
  • Остання відповідь
а водію немає жодної причини дивитись в праве дзеркало і він спокійно може зробити маневр вправо, припаркуватись.
Правда? А я то думаю для чого дзеркала у автомобілі, і взагалі для чого у них дивитись перед початком маневру.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

я так делаю с первого дня на байке. поворачивая показываю поворот. проезжая перекрёсток прямо, показываю левой рукой вперёд. считаю нормальным и очень удобным, в том числе с точки зрения автомобилиста. тем более, ничего сложного в этом нет, кроме необходимости какое-то время удерживать руль одной рукой.

Автомобіль, що повертає праворуч, повинен пропустити велосипедиста, який рухається поруч з ним по тій самій дорозі прямо. Тобто якщо ви їдете прямо, а машини повертають направо, попередьте водіїв витягнутою лівою рукою, як ніби ви робите лівий поворот. Водії розуміють цей жест і пропускають вас прямо. (ніякої лівої руки вперед).

http://veliki.kiev.ua/index.php?option=com_content&view=article&id=44,45

Тонко натякати на світлофор біля там-таму не варто було, особливо вчора.

:0117:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

romaxa11, водитель, в таком случае, подаст сигнал перед выполнением маневра. И тогда велосипедист, если не дебил, погодит его опережать. Но, если водитель дебил и сигнал не подал, то велосипедист тут не при чем. Хоть, опытный велосипедист учтет и такую вероятность

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ніякої лівої руки вперед

Хоч цього в правилах неописано, але якось воно більш зрозуміло і наглядніше вказує напрямок руху.

556e8e27803e6813206a41615ec62c48582eed6c.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Водители с переди, как и сзади могут не разглядеть вытянутую руку вперед. Надежней показать влево. В таком случае, они гарантированно удержатся от маневра. Потому так и рекомендуют, я думаю. Я так и делаю.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Правда? А я то думаю для чого дзеркала у автомобілі, і взагалі для чого у них дивитись перед початком маневру.
Ви думаєте, що всі автомобілісти тільки те й роблять, що дивляться в яких гарних костюмчиках і на яких прікольних байках велосипедисти катаються? Треба хоч трохи побути водієм, щоб зрозуміти про що я. Дивує ваша самовпевненість, хоча можливо з місця велосипедиста вам все краще видно.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Водители с переди, как и сзади могут не разглядеть вытянутую руку вперед. Надежней показать влево.

А хіба, якщо при проїзді нерегульованого перехрестя, показати попереджувальний сигналу рукою вліво, водій, не подумамає, що велосипедист має бажання повернути наліво? При цьому водії часто зрізають кут повороту коли повертають направо, і можуть безперешкодно розминутись з транспортним засобом, який повертає наліво. (якщо заплутано і незрозуміло написав, постараюсь намалювати).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

romaxa11, удивляет твоя категоричность, нет, правда. автомобилисты друг друга постоянно подрезают, под носом нарушают, хамят, грубят, наезжают, прессуют, отжимают, да мало ли ещё что. и терпишь потому, что сейчас вот занят, нет времени, спешишь, зассал, ну и сотни других отмазок чтобы не давануть тапку в пол, встать очередному хаму поперёк дороги и рассказать ПДД по пунктам аргументируя хуком справа. зато велосипедист конечно неправ, так как на дороге практически беззащитен, кроме того их подавляющее меньшинство. знаешь, если тебе на дороге постоянно кто-то мешает – сиди дома.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Правда? А я то думаю для чого дзеркала у автомобілі, і взагалі для чого у них дивитись перед початком маневру.
Ви думаєте, що всі автомобілісти тільки те й роблять, що дивляться в яких гарних костюмчиках і на яких прікольних байках велосипедисти катаються? Треба хоч трохи побути водієм, щоб зрозуміти про що я. Дивує ваша самовпевненість, хоча можливо з місця велосипедиста вам все краще видно.

Перечитай всю гілку.

Не допоможуть нам не велодоріжки ні ще якась ... Суспільство ще не доросло.

Будуть велодоріжки Велосипедисти будуть на пішоходів гнати,....

П. С. Був я в одній країні так там в більшості міст велодоріжки є тротуари, а між будинками все в купі. Так от Велосипедисти їздять пішоходам ходять авто їздять - і чудо всі всіх поважають і проблем не створюють.

П. П. С. А ми поки до такого не доросли живемо по принципу: в селі правил і поворотів немає.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Правда? А я то думаю для чого дзеркала у автомобілі, і взагалі для чого у них дивитись перед початком маневру.
Ви думаєте, що всі автомобілісти тільки те й роблять, що дивляться в яких гарних костюмчиках і на яких прікольних байках велосипедисти катаються? Треба хоч трохи побути водієм, щоб зрозуміти про що я. Дивує ваша самовпевненість, хоча можливо з місця велосипедиста вам все краще видно.

ПЕРЕД ПОЧАТКОМ БУДЬ-ЯКОГО МАНЕВРУ КОЖЕН ТРЕЗВИЙ ВОДІЙ ДИВИТЬСЯ В ДЗЕРКАЛО НА НАЯВНІСТЬ ПЕРЕШКОД!

80% я готовий ручатися.

На костюми і байки дивляться хіба позаду велосипедиста. Ромаха, ти явно переборщуєш :0156:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Водители с переди, как и сзади могут не разглядеть вытянутую руку вперед. Надежней показать влево.

А хіба, якщо при проїзді нерегульованого перехрестя, показати попереджувальний сигналу рукою вліво, водій, не подумамає, що велосипедист має бажання повернути наліво? При цьому водії часто зрізають кут повороту коли повертають направо, і можуть безперешкодно розминутись з транспортним засобом, який повертає наліво. (якщо заплутано і незрозуміло написав, постараюсь намалювати).

В этом случае обсуждаются Т-образные перекрестки. Когда нет левого поворота.

Люди, вы сами запутаетесь и других запутаете. Учите правила, знайте их твердо и тогда понимание придет само собой.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Skoder,ти перейшов на декілька енергетичних рівнів вище від тону моїх повідомлень. Стараюсь їздити акуратно, моїх постів немає в темах на найшвидкіснішу їзду і т.д. Всі мої зауваження зводяться до одного, коли я на дорозі - в мене є захист, кузов і подушки безпеки, коли велосипедист на дорозі - в нього тільки шлем. Він ризикує всім, я ризикую ремонтом - ставки різні. Коли я описую ситуацію з боку водія, я не маю на меті образити ваші горді персони, я лишній раз говорю, щоб ви не ризикували даремно і їздили максимально в полі ПДР. Все, дальше без мене:)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

По поводу дзеркал заднього виду на автомобілях. Є таке поняття як "мертва точка".

Мертвые точки - области вокруг автомобиля, которые не видимы к водителю в определенных обстоятельствах.

Навіть якщо водій подивиться ц джеркало заднього вигляду, немає гарантії, що водій побачить велосипедиста.

Особисто на своє авто я постивив додаткові дзеркала. Якби не вони, не раз би підрізав велосипедистів/скутеристів.

Варіантів таких дзеркал багато - один з них (фото не моє)

13b4ccu-480.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ПЕРЕД ПОЧАТКОМ БУДЬ-ЯКОГО МАНЕВРУ КОЖЕН ТРЕЗВИЙ ВОДІЙ ДИВИТЬСЯ В ДЗЕРКАЛО НА НАЯВНІСТЬ ПЕРЕШКОД!

80% я готовий ручатися.

На костюми і байки дивляться хіба позаду велосипедиста. Ромаха, ти явно переборщуєш

Я тебе не розумію, я не розумію що ти пишеш, я не розумію що ти хочеш сказати, давай до свіданія:)
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В этом случае обсуждаются Т-образные перекрестки. Когда нет левого поворота.

Люди, вы сами запутаетесь и других запутаете. Учите правила, знайте их твердо и тогда понимание придет само собой.

Можете навести пункт в ПДР де написано, що при русі прямо через перехрестя, потрібно подавати попереджувальний сигнал витягнутою лівою рукою?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В этом случае обсуждаются Т-образные перекрестки. Когда нет левого поворота.

Люди, вы сами запутаетесь и других запутаете. Учите правила, знайте их твердо и тогда понимание придет само собой.

Можете навести пункт в ПДР де написано, що при русі прямо, потрібно подавати попереджувальний сигнал лівою рукою?

Это неписанные правила!!!

Которые кровью и мозгами по асфальту пишутся

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Это неписанные правила!!!

Которые кровью и мозгами по асфальту пишутся

Якщо це не написано в правилах - то це спірне питання і може бути тлумачене різними людьми по різному.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ви думаєте, що всі автомобілісти тільки те й роблять, що дивляться в яких гарних костюмчиках і на яких прікольних байках велосипедисти катаються? Треба хоч трохи побути водієм, щоб зрозуміти про що я. Дивує ваша самовпевненість, хоча можливо з місця велосипедиста вам все краще видно.
Якщо ви дивитесь на костюмчики коли за кермом, то я вам співчуваю, мабуть поганенький у вас був інструктор в автошколі, якщо взагалі був.

З.І.

Коли я описую ситуацію з боку водія, я не маю на меті образити ваші горді персони, я лишній раз говорю, щоб ви не ризикували даремно і їздили максимально в полі ПДР. Все, дальше без мене
Відкрию тобі страшенну таємницю, половина байкерів у цій темі є автомобілістами.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Это неписанные правила!!!

Которые кровью и мозгами по асфальту пишутся

Якщо це не написано в правилах - то це спірне питання і може бути тлумачене різними людьми по різному.

Какое б ни было разное восприятие, в такой ситуации ты воздержишься, чтобы повернуть у меня из-за спины направо, а встречный не станет поворачивать налево. Неписанные правила, потому и правила, что истолковуются однозначно. То есть, вы можете думать, что я хочу развернуться, или, что у меня руку свело, в любом случае, результат будет достигнут и вы отложете свой маневр.

И твердое знание правил, помогает адекватно оценивать дорожную обстановку и принимать правильные, хоть иногда и неучтенные правилами решения.

пс: кстати, у водителей же есть негласная система сигналов, непрописанная в правилах. Или вы не в курсе?

У других участников движения - аналогичная.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ты воздержишься, чтобы повернуть у меня из-за спины направо, а встречный не станет поворачивать налево.

Ми мабуть малюємо в голові різні ситуації. Я казав, що жест лівою рукою, не стримає водія на зустрічній полосі повернути наліво. Якщо ви показали жест зустрічному водію, що повертаєте наліво, то він теж може з зустрічної повернути наліво, але виявиться, що ви не повернули вліво, а продовжили рух прямо.

Для наглядності (кількість смуг в кожному напряму потрібно зменьшити до однієї):

2831_html_1bc6ef9a.jpg

Якщо на місті жовтого автомобіля би подали сигнал лівою рукою, а поїхали прямо - буде виликий бада-бум.

пс: кстати, у водителей же есть негласная система сигналов, непрописанная в правилах. Или вы не в курсе?

Ну не з маленькою дитинкою ж ви спілкуєтесь, звичайно в курсі. І ще в курсі що не завжди ці сигнали можуть бути однозначно трактовані. Наприклад блимання аварійкою (дякує чи посилає подалі), перемикання ближнього світла фар (щось негаразд з моєю машиною, чи спереду міліція) і т.д. і .т.п.

І ще, прописані правила мають більший пріорітет ніж непрописані. У випадку ДТП, ви будете доказувати, що ви праві, бо керувались неписаними правилами?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Як я зрозумів, odna має на увазі таку ситуацію:

KNbV.jpg

Т-подібне перехрестя

де, синій прямокутник велосипедист, зелений - автомобіль.

Велосипед їде прямо, авто - направо.

Тобто, коли велосипедист покаже жестом лівий поворот, то, по ідеї, автомобіліст повинен зрозуміти, що вел. їде прямо і пропустити його

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Тут зрозумів, а що вона має на увазі тут

а встречный не станет поворачивать налево.

Вибач, що питаю тебе.

П.С. Відповідаю сам собі - те саме, не вїхав одразу, мабуть пора іти спати, дякую всім. Надобраніч.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Т-подібне перехрестя

де, синій прямокутник велосипедист, зелений - автомобіль.

Велосипед їде прямо, авто - направо.

Тобто, коли велосипедист покаже жестом лівий поворот, то, по ідеї, автомобіліст повинен зрозуміти, що вел. їде прямо і пропустити його

именно. отличный пример – поворот на Карпенка-Карого с Киверцовской. именно в этом случае я показываю левой рукой "halb liter" :smile3: обычно меня понимают правильно

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Зеленый прямоугольничек вверху слева нарисовать надо. Тогда понятно будет. Встречная машина будет знать, что надо пропустить меня, хоть, это и правилами прописано, на практике, когда я показываю правый поворот, в этой ситуации, встречные поворачивают налево паралельно со мной.

Извините, но меня не покидает илюзия, что со школьником общаюсь :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...