deluxkangoo Опубліковано 19 Жовтня, 2021 в 14:05 #1376 Опубліковано 19 Жовтня, 2021 в 14:05 Прийшов лист від китайця: Уважаемый клиент Приносим извинения за то, что вы столкнулись с этой проблемой, отправьте видео на нашу электронную почту: [email protected], чтобы показать, как вы его используете, и хорошо показать проблему, поместите номер заказа в заголовок, и мы сможем легко найти его после отправьте, пожалуйста, дайте нам свой адрес відправив.
deluxkangoo Опубліковано 19 Жовтня, 2021 в 14:16 #1377 Опубліковано 19 Жовтня, 2021 в 14:16 (змінено) но спор не открыт ! И не могу окрыть. Змінено 19 Жовтня, 2021 в 14:28 користувачем deluxkangoo
Saddy Опубліковано 19 Жовтня, 2021 в 15:08 Автор #1378 Опубліковано 19 Жовтня, 2021 в 15:08 46 минут назад, deluxkangoo сказал: но спор не открыт ! И не могу окрыть. спір не відкриєш поки не підтвердиш отримання товару або поки не вийде час (таймер) на його доствку. після цього буде 15 днів на відкриття спору. по ідеї, алгоритм такий - даєш підтвердження отримання товару, відкриваєш спір (вказуєш причину - товар не працює), додаєш докази (відео та фото), обираєш варіант повне відшкодування коштів без повернення товару. увага - всю переписку з продавцем веди виключно в спорі і докази поломки товару додавай туди ж. модератори, які будуть приймати рішення по спору, беруть до уваги лише аргументи та повідомлення В СПОРІ. 1
deluxkangoo Опубліковано 19 Жовтня, 2021 в 16:57 #1379 Опубліковано 19 Жовтня, 2021 в 16:57 1 час назад, Saddy сказал: обираєш варіант повне відшкодування коштів без повернення товару. це щоб не платити зворотню доставку товару.?
deluxkangoo Опубліковано 19 Жовтня, 2021 в 17:55 #1380 Опубліковано 19 Жовтня, 2021 в 17:55 Наконец получилось открыть спор и привлечение AliExpress.
Saddy Опубліковано 19 Жовтня, 2021 в 18:32 Автор #1381 Опубліковано 19 Жовтня, 2021 в 18:32 36 минут назад, deluxkangoo сказал: Наконец получилось открыть спор и привлечение AliExpress. тепер чекай. читай, що там пишуть модератори. уважно дивись, які рішення пропонує продавець - він може змінити суму компенсації на "0" і запропонувати таке 1
deluxkangoo Опубліковано 19 Жовтня, 2021 в 18:42 #1382 Опубліковано 19 Жовтня, 2021 в 18:42 та приблуда коштує 4,50$ , а скільки може коштувати її відправка в Хіну?
Saddy Опубліковано 19 Жовтня, 2021 в 18:57 Автор #1383 Опубліковано 19 Жовтня, 2021 в 18:57 буде дорожче))) і дууууже довго) 1 2
deluxkangoo Опубліковано 20 Жовтня, 2021 в 07:26 #1384 Опубліковано 20 Жовтня, 2021 в 07:26 Китаєць пише: Уважаемый клиент Приносим извинения за проблему, с которой вы столкнулись, как насчет возврата денег через PayPal и отмены спора? Благодарность
Saddy Опубліковано 20 Жовтня, 2021 в 08:55 Автор #1385 Опубліковано 20 Жовтня, 2021 в 08:55 Ні, лише фул рефунл через спір 1 1
deluxkangoo Опубліковано 20 Жовтня, 2021 в 09:22 #1386 Опубліковано 20 Жовтня, 2021 в 09:22 full refund йому відповідати, чи чекати відповіді від аліекспрес?
deluxkangoo Опубліковано 20 Жовтня, 2021 в 10:39 #1387 Опубліковано 20 Жовтня, 2021 в 10:39 (змінено) Status: Dispute Finished Refund US $ 2.25 Reminder: You and the seller did not reach an agreement. The refund amount will be based on the previous solution. Appeal If you are not satisfied with the result of your case or the way we have handled it, you may appeal within 7 days. Dispute Survey стоит ли подавать апелляцию? Змінено 20 Жовтня, 2021 в 10:42 користувачем deluxkangoo
Saddy Опубліковано 20 Жовтня, 2021 в 11:46 Автор #1388 Опубліковано 20 Жовтня, 2021 в 11:46 Це рішення модераторів? Чи пропозиція продавця?
deluxkangoo Опубліковано 20 Жовтня, 2021 в 11:49 #1389 Опубліковано 20 Жовтня, 2021 в 11:49 Це рішення модераторів.
deluxkangoo Опубліковано 20 Жовтня, 2021 в 11:52 #1390 Опубліковано 20 Жовтня, 2021 в 11:52 Ознайомтеся з рішенням щодо спору і надайте відгук Вітаємо, Anatoliy, Спір щодо замовлення 8138294169... вирішено. Щоб отримати додаткові відомості, перейдіть за наступним посиланням: посилання на рішення щодо спору Якщо ви хочете прокоментувати процес вирішення спору, натисніть кнопку нижче. Опитування щодо вдоволеності результатами спору Якщо у вас виникли запитання, сповістіть нас! З повагою,
Saddy Опубліковано 20 Жовтня, 2021 в 13:17 Автор #1391 Опубліковано 20 Жовтня, 2021 в 13:17 там має бути ще обгрунтування
deluxkangoo Опубліковано 20 Жовтня, 2021 в 17:03 #1392 Опубліковано 20 Жовтня, 2021 в 17:03 (змінено) 3 часа назад, Saddy сказал: там має бути ще обгрунтування Regarding to your dispute about the order(order id: 813829416... ), we have made the following mediation. Result: Refund: USD 2.25 ,no need to return goods (if there is a refund,normally buyer will receive the refund in 3-20 business days) Це все. Змінено 20 Жовтня, 2021 в 17:05 користувачем deluxkangoo
GreyHairs Опубліковано 21 Жовтня, 2021 в 08:23 #1393 Опубліковано 21 Жовтня, 2021 в 08:23 (змінено) Тебе ж написали, что возврат оплаты одобрен арбитражем и товар назад высылать не нужно. В течении 3-20 дней прийдет возврат на ту карту с которой платил. Спор закрыт в твою пользу. Стандартная ситуация, Мне так возвращали и полное (не пришел товар вообще) и частично (не все пришло) и за порваный товар (порезанная подушка-подголовник в авто) Змінено 21 Жовтня, 2021 в 08:27 користувачем GreyHairs
deluxkangoo Опубліковано 21 Жовтня, 2021 в 15:35 #1394 Опубліковано 21 Жовтня, 2021 в 15:35 7 часов назад, GreyHairs сказал: Тебе ж написали, что возврат оплаты одобрен арбитражем и товар назад высылать не нужно. В течении 3-20 дней прийдет возврат на ту карту с которой платил. Спор закрыт в твою пользу. Стандартная ситуация, Мне так возвращали и полное (не пришел товар вообще) и частично (не все пришло) и за порваный товар (порезанная подушка-подголовник в авто) Так я ще вчора в 13-39 прочитав і все зрозумів. Saddy питав за обгрунтування, ось я йому і відписав. Тільки я не рахую, що це на мою користь. Мені вислали не справний товар і я згубив $2,25 і час. Запчастини мені не дуже потрібні. Позавчора я заказав такий самий в іншому магазині і знову чекати.
NeoN Опубліковано 21 Жовтня, 2021 в 20:42 #1395 Опубліковано 21 Жовтня, 2021 в 20:42 5 годин тому, deluxkangoo сказано: Так я ще вчора в 13-39 прочитав і все зрозумів. Saddy питав за обгрунтування, ось я йому і відписав. Тільки я не рахую, що це на мою користь. Мені вислали не справний товар і я згубив $2,25 і час. Запчастини мені не дуже потрібні. Позавчора я заказав такий самий в іншому магазині і знову чекати. Ну вам повернули всю витрачену суму? Ви ж не думали, що вам повернуть ще моральні збитки? Так би люди заробляли))
deluxkangoo Опубліковано 21 Жовтня, 2021 в 20:50 #1396 Опубліковано 21 Жовтня, 2021 в 20:50 7 минут назад, NeoN сказал: Ну вам повернули всю витрачену суму? Ви ж не думали, що вам повернуть ще моральні збитки? Так би люди заробляли)) Да ні, мені повернули 50%
NeoN Опубліковано 21 Жовтня, 2021 в 20:59 #1397 Опубліковано 21 Жовтня, 2021 в 20:59 8 хвилин тому, deluxkangoo сказано: Да ні, мені повернули 50% А, то так і кажіть, тоді можна було ще пробувати сперечатися. Я в контексті не зрозумів що то 50%.
deluxkangoo Опубліковано 21 Жовтня, 2021 в 21:33 #1398 Опубліковано 21 Жовтня, 2021 в 21:33 31 минуту назад, NeoN сказал: А, то так і кажіть, тоді можна було ще пробувати сперечатися. Я в контексті не зрозумів що то 50%. Вы и продавец не пришли к соглашению. Сумма возврата будет основана на предыдущем решении. Апелляция Если вы не удовлетворены результатом вашего дела или тем, как мы его рассмотрели, вы можете подать апелляцию в течение 7 дней. Час ще є. Але чи є сенс?
yu2007 Опубліковано 22 Жовтня, 2021 в 05:02 #1399 Опубліковано 22 Жовтня, 2021 в 05:02 8 hours ago, deluxkangoo said: Да ні, мені повернули 50% Геєраси) Купую на алі рідко, 10-20 дрібничок на рік. Лише раз прийшов пошкоджений товар (побите захисне скло за долар), то вернули 100%. Ну й зрозуміло, що коли нічого не приходило, то теж вертали всі гроші.
NeoN Опубліковано 22 Жовтня, 2021 в 05:18 #1400 Опубліковано 22 Жовтня, 2021 в 05:18 7 годин тому, deluxkangoo сказано: Вы и продавец не пришли к соглашению. Сумма возврата будет основана на предыдущем решении. Апелляция Если вы не удовлетворены результатом вашего дела или тем, как мы его рассмотрели, вы можете подать апелляцию в течение 7 дней. Час ще є. Але чи є сенс? Ну якщо є бажання повернути всю суму, то сенс є завжди. Мені дивно що вам взагалі запропонували половину. Зазвичай, якщо товар не прийшов або не працює, повертаюсь всю суму, може у вас велика кількість спорів відносно кількості замовлень, тоді ситуація інша.
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти