Перейти до змісту

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

По контрактному номеру не так просто контролювати, бо сума грошей відразу після дзвінка/смс/інтернет тощо не оновлюється, і не видно скільки грошей використано за конкретну подію. а вранці наступного дня прокидаєшся, а рахунок "похудів" на кілька грн..... а за що зняло гроші можна довідатись лише в центрі обслуговування...... в припейді все набагато простіше: подзвонив, перевірив рахунок і бачиш скільки злизало......

Опубліковано

І в мене довго перевіряли. Сказали передзвонити за годину - і буде інфа. Передзвонив раз, другий - але добився. В любому випадку, в них має бути інформація.

Опубліковано

ТС, контракт на те і контракт, що навіть викинувши сімку на сміття ви зобов"язані виконувати умови контракту, або оплатити пеню за кожен день, що залишився до закінчення терміну контракту. варто було б перечитати умови, а то емоції допоможуть роздути заборгованість з 90 до ннннооооїїї суми.

Опубліковано

Костя!

Умови контракту зобов"язаний виконувати не тільки я, а й інша сторона - МТС. Щось я не пам"ятаю, що б в контракті десь було написано "... постачальник має право безпідставно нараховувати кошти за ненадані послуги, ......... покупець (абонент) зобов"язується беззаперечно оплачувати всі виставлені рахунки....", чи щось типу такого. А до написання заяви про відключення заборгованість аж ніяк не могла виникнути, бо був підключений інтернет 2000 Мб за 20 грн., і станом на той час було використано близько 200 Мб.

Опубліковано

все-таки дочекайтеся розгорнутої роздруківки про рух коштів по номеру телефону - коли поповнювався рахунок, коли і за які послуги відбувалося списання коштів. Тоді буде все ясно.

Опубліковано

Все ж таки "добро перемагає зло"... Вчора забув паспорт, тому в МТС не пішов. Пішов сьогодні... По дорозі приймаю вхідний дзвіночок з номера 0501178900. Приємний жіночий голос, представився Анною, та в претензійній формі мене повідомив про суму боргу на моєму рахунку, і поцікавився коли ж я його оплачу. Реакція на мою категоричну відповідь "я не збираюсь нічого платити" була цілком очікуваною, голос впав в ступор на кілька секунд, і потім запинаючись поцікавився про причини такого "хамства", та небажання оплатити надані послуги. На моє запитання "за які такі надані послуги я маю платити?" голос чітко не зміг відповісти, почав щось перевіряти по комп"ютері, і в кінцевому рахунку, після кількох хвилин поневірянь, запропонував мені звернутись до центру обслуговування абонентів. В офісі мене зустріла неймовірна спека, і кілька осіб в чергах до працівників філії експертів (ніби то так називаються). Через 20 хв. очікування мене прийняла приємна дівчина на ім"я Руслана, і під час нетривалої розмови ми, спільними зусиллями, все ж таки вияснили, що компанія МТС, невідомо з якого банана, нарахувала мені 11 Мб інтернет-трафіка по 10 грн./Мб, при т ому, що на час нарахування була підключена послуга 2000 Мб. на місяць за 20 грн. з яких на той момент було використано 170 Мб. (після обіду того ж дня послуга інтернет була взагалі відключена). Я написав відповідну заяву, і мені тихо, мирно і спокійно розблокували мій номер, з обіцянкою врегулювати фінансову сторону питання протягом 1-3 травня.

Все ж таки в луцькій філії ПрАТ "МТС Україна" працюють приємні люди... А слідкувати за своїм рахунком своїми грошами та не боятись доводити свою правоту повинен кожен.

Всім дякую за увагу.

Опубліковано

Все ж таки в луцькій філії ПрАТ "МТС Україна" працюють приємні люди...

Теж декілька разів звертався туди для вирішення питань та допомоги - залишалися лише приємні враження

Опубліковано

Сьогодні 3 травня, перевірив рахунок, і приємно здивувався: позитивний баланс - + 4 грн. 80 коп. Не обманули....... :0123:

Опубліковано

Щоб не плодити лишньої теми, щодня знімало 41 коп, не розумів за що, тариф Супер МТС 3D Ноль 35+, був " регіональний ", оператор сам перевів на Супер МТС 3D Ноль 35+. Подзвонив до опертора, сказали є можливість відключити, це оплата за безкоштовні хв., дали код набрати *101*400# клавіша виклику.

Підключили "100 % знижка на щоденну плату"

Можливо, комусь пригодиться. :0124:

Опубліковано

Ага, з цим 101*400 це просто для тих хто знає, розбирається..А так оператор нагло непублічно косить ті копійки з мільйонів абонентів...офсайт там не поможе - такої послуги ніде не афішовано. десь там на їхньому фейкбуку знаходяться згадки. Отакто якось..Хто поговорив з оператором предметно - має економію. По суті - послуга "Ми у вас щоденно бабла не одбираєм " активована :0155:

  • 1 місяць потому...
Опубліковано

НЕ СРАЗУ УВИДЕЛ ЭТУ ТЕМУ ПОЭТОМУ ПОВТОРЮСЬ

у меня вообще полный цирк,исчезло со счета позавчера 31гр. звоню в службу 111 оператор говорит что я отправил смс на короткий номер стоимостью 31гр. я еще в своем уме и никаких смс на короткие номера никогда не отправлял,знаю про лохотроны,оператор стал говорить,что я это мог сделать случайно,но на 2симочном андроиде что-бы отправить смс нужно нажать минимум 3 кнопки,я ему пытался обьяснить ,что случайно это сделать невозможно,но он как попугай доказывал мне ,что я смс отправил и деньги сняты законно,оказалось,что номер на который отправлялось смс принадлежит дочерней фирме мтс,тариф у меня супер35+,вот вам и бесплатные минуты,они сами с пульта отправляют смс с вашего номера,а потом доказывают,что вы это сделали сами,доказать ничего невозможно ,поскольку смс на короткие номера не фиксируются телефоном,вообщем с киевстаром на второй симке никаких проблем подобных никогда не было,стоило перйти на так сказать,бксплатный мтс и он уже за полмесяца влетел мне в 70гр,больше просто на счету небыло,вот и делайте выводы о этом операторе,он расчитан на лохов, сплошное кидалово.

Опубліковано

Див пост № 22 шановного frv

при встановлені програм потрібно дивитись, які дії може виконувати програма і якщо якась прога просить дозвіл на відсилку смс на платні номери краще її не ставити);

В даному випадку у вхідних смс повинне бути повідомлення з якимось паролем чи чимось подібним.......... Зазвичай прога не питає дозволу, а сама відсилає повідомлення вартістю кілька десятків грн.......

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...