Перейти до змісту

Яка малолітражка є недорога типу Черрі КУКУ?


Sanver

Рекомендовані повідомлення

і на машину з салону здається обов"язково КАСКО (чи це лише при кредиті?)

Тільки при кредиті. Якщо авто не у заставі, то тільки власних вирішує - страхувати, чи "ризикувати".

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 65
  • Створено
  • Остання відповідь

та ні не те, треба на 5чол, кароч я поняв КУКУ оптимальний варіант як на недорогу малолітражку і 5чол....з салону!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

та ні не те, треба на 5чол, кароч я поняв КУКУ оптимальний варіант як на недорогу малолітражку і 5чол....з салону!

Якщо вже брати китайця, то краще вже Geely - у них якість краща, ніж у Chery.

Із недорогих моделей - LC або CK New

Остання - більш підходяща для 5 чоловік.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

та ні не те, треба на 5чол, кароч я поняв КУКУ оптимальний варіант як на недорогу малолітражку і 5чол....з салону!

по факту цитати можу лише смайлами вiдреагувати : :_20::_14:

ЗЫ ви б по профiльних форумах полазили б чи що, бортжурнали почитали б

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

MANJAK11, на профільних форумах лише реклама, тому збиває з пантелику, от і відкрив на нашому рідному форумі))

що ж тоді взяти за 50тис. щоб 2-3роки в неї не заглядувати (звичайно змінювати мастило і фільтри), а потім у невелику різницю між покупкою продати, щоб купити бажаного мінівена 7місць?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Недавно теж стояли перед вибором малолітражки для мене.

Варіанти смарт і матіс я відкидала, хотілося більш-менш повноцінного багажника, ну і салон на мінімум 3-х дітей.

Придбали Chery Jaggi. Брали б/у, але з малим пробігом (33 тис.) і у відмінному стані.

Катаю третій місяць, поки задоволена. Гарний комфорт (кондиціонер, склопідйомники, гідропідсилювач керма і т.д.) за невеликі гроші.

Тест-драйв для порівняння

А в цілому, чоловік, як професійний автомобіліст був категоричний, якщо малолітражка, то виключно механіка, а не автомат.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

MANJAK11, на профільних форумах лише реклама, тому збиває з пантелику, от і відкрив на нашому рідному форумі))

що ж тоді взяти за 50тис. щоб 2-3роки в неї не заглядувати (звичайно змінювати мастило і фільтри), а потім у невелику різницю між покупкою продати, щоб купити бажаного мінівена 7місць?

ну от перше ж посилання http://www.chery-club.org/forums/index.php , де там реклама ? форум як форум. Вибираете декiлька моделей (взагалi) й читаете теми на клубних форумах, в будьякоi машини е своi *баги* , в якоi бiльше, в якоi меньше, от й вибираете, з якими зможете миритися, а з якими нi.

ЗЫ може й не заслужено, але дуже скептично вiдношусь до кiтайпрому й до Тазiв (Вазiв), й вважаю, що це машини в основному для тих, хто добре вмiе тримати гайкового ключа в руках й зможе полагодити, коли машина раптово стане в полi. Тяжко щось конкретно радити (чи навпаки легко) бо ж не менi iздити, але мабуть брав би б/у фольц чи шкоду

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Кєтай? Фу-фу-фу. В китайських бляшанках шансів вижити попавши в ДТП на трасі практично немає, при чому ДТП можу бути і не по вашій вині.

взял чуть меньше года назад с пробегом 36тыс, счас 45тыс. это уже вторая бора у меня, первую разбил в тоталлос. кувыркнулись два раза через крышу, я, жена и дочка, все пристегнуты были(у нас с этим строго) не получили даже царапины. прибывшие парамедики встретили нас словами: эти на WV- повезло, а были бы на японке, мы вас со стенок соскребали. после этих слов у нас не осталось сомнений в выборе следующей машины!

(С)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А "Ліфан" чиє авто? Іран,здається (без Гугля,на вскідку). А з/ч, як на майбутнє?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ліфан китайське авто.

взагалі я вважаю, що авто купується не для краш тестів і не для аварій. вмирають і в бентлі, якщо на те подивитись-все залежить від обставин.

відносно сервіс-центрів не скажу, але впевнений, що китайці їздять краще, ніж жигулі, а нові жигулі їздять доволі непогано. принаймні точно краще, ніж ушатаний німецький тазік (на яких розбилось уже може й більше, ніж на жигулях). коли машина стара і ржава, її ресурс вичерпано і латаєш дірки, міняєш комплектуючі-то ну її нафіг таку беху чи мерс. краще нову джилі, жигуля чи чері.

один мудрий таксист сказав: машина хороша до тих пір, доки вона їздить.

а купівля на авторинку німців-величезна лотерея. не вгадаєш. може бути і варена, і перебрана, і топленик.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а купівля на авторинку німців-величезна лотерея. не вгадаєш. може бути і варена, і перебрана, і топленик.

е непоодинока думка, що бiльшiсть китайцiв ще до 50т км по наших дорогах вже будуть варенi й перебранi, а ходова може й по другому кругу. Так покупка б/у то лотерея, й це робити потрiбно лише з досвiдченим спецiалiстом.

Всерiвно вибiр робити ТСу, але iмхо новий китаець така ж лотерея, як i старий нiмецький корч

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Кєтай? Фу-фу-фу. В китайських бляшанках шансів вижити попавши в ДТП на трасі практично немає, при чому ДТП можу бути і не по вашій вині.

Та невже? А LEXUS ES 350 надійна машина?

То чому ж при лобовому зіткненні Лексуса з Джилі пошкодження в обох машин однакові? - ТИЦЬ

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Та який китаєць???? Один з моїх знайомих,вже два рази перебирав двигун на Черрі Амулет. Там щось ідентичне з Фордом. Точно не скажу,не пам"ятаю. Також з електрикою були проблеми,проводка там,як волосінь. А запах "рисового" авто і за декілька років не вивітрився.

Інший,по роботі колега,взяв не так давно вживаний Черрі Джагі. Про дріб"язковий гемор не має чого і писати. До прикладу. Спілкувалися,каже :" Залетів в яму,вибив значок подушки." Думали гіпотези,що могло статися.Зійшлися на тому,що з електронікою проблеми,або фішка відійшла.Вже й з Борди хотів йому спеців вишукувати з діагностикою.Прийшов на другий день,і либиться :"Знову в яму попав,значок потух"... Про що ще можна говорити?

ЗЮ. Подивіться в Неті краш-тести Черрі,там двері передні навіть злітають.Не даремно авто китайського автопрому називають "капсулами смерті".

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Однозначно в телефон, який на момент випуску коштував 500 дол, вкладено більш якісні матеріали, зібраний більш ретельно , ніж телефон, новий , що коштує 50 дол.

Те саме і з авто., тільки тут ризик своїм життям та життям близьких не можна порівняти ні з чим. Це я можк сказати , як людина, котра зробила сальто в 5 обертів з 3 метрового кювета.

а вольво тоді вже було за 15 років.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ну ви порівняйте чері амулет 7 річної давності і сучасні нові черрі. небо і земля! навчились робити машини, які хоча б краш-тести проходять нормально.

довелось покататись в чері. як на мене, непогано їздить. метал-тонкий. приблизно такий же, як у шевроле авео. але хоча б не гримить торпедою і пластиком як жигуль (калина, 15ка чи пріора). і немає люфтів по 2 см як у жигуля, все більш-менш підігнано. крім того, все ще залежить, хто як їздить.

не претендую на об'єктивність, в нормальній бмв чи ауді і справді комфортніше і надійніше відчуття. але краще в новому китайці, ніж у гнилому бмв. імхо

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заплюйте мене,але я б,вже ліпше,взяв Диво Ланоса ніж супер-круте Джилі (а-ля Камрі,чи Мерчедес SL).Про Чері взагалі не говорю. З тих пір,як проїхався на Тіго.

Почали в Луцьку продавати ГрейтВол недавно. Можливо вони трохи кращі і більше адаптовані на наші реалії.Хто в курсі?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Китайський автопром вирішує в першу чергу проблему перенаселення на планеті.Причому ще й заробляє на цьому.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Автоваз, китайці - бюджетні машини, тобто якістю вони ніколи не будуть виділятися. Тому що дешеве якісним бути не може, так у всьому що не візьми. Просто зрівняйте для прикладу ціну нового Гольфа і Амулета, чи там Гранти. Ціна різниться в рази, так як і якість. Тому, яка ціна - така і машина.(відчуваю себе КО)

Моя думка збігається з більшістю - краще чуть докинути грошей і взяти 10 річного відносно свіжого німця (наприклад Гольфа якогось, як вище рекомендували).

Ну а китайські авто розраховані на людей, які слідують крилатому вислову Генрі Форда "Найкраща машина - нова машина", але при цьому немають достатньо грошей, щоб купити нову дійсно якісну іномарку. На жаль.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

я звичайно не вкурсі, якраз хочу купити Ланоса з пробігом. Невже настільки погане авто?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

я звичайно не вкурсі, якраз хочу купити Ланоса з пробігом. Невже настільки погане авто?

Шукай "поляка", отримаєш Опеля з емблемкою Ланоса. :) Гоцаю на такому вже 4 рік, міняти й не думаю. Час від часу маю можливість їздити і на українському Ланосі, от цей вже точно не Опель, скоріше ВАЗ (з новіших моделей). Не нарвись на екс-таксі.

От тільки розхід палива на Ланосах не радує. Сучасні двигуни більш економні.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...