Перейти до змісту

Яка малолітражка є недорога типу Черрі КУКУ?


Sanver

Рекомендовані повідомлення

  • Відповідей 65
  • Створено
  • Остання відповідь

знайомий має ОКА, дик каже під роботу супер (возить коробок інколи стільки, що й повірити важко що помістилися у неї) і по обслузі доступно, і по пальному - багато з/ч від 2108 підходить

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

З мінівеном не зрослось?)))

врахувавши усі отзиви вирішив купити Мітцика Grandis, але грошей ще наназбирав, а їздити на чомусь треба, от і вирішив зараз взяти недорогу малолітражку і назбирати на Грандіса...

Sanver, Бюджет?

бюджет я писав в темі мінівена 7000 - 8000тис, але головне щоб авто з салону

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

візьміть фіат уно. Є з моторами 0.9. Розхід бензину 4.5-5л траса, до 6 по місту. Взагалі може й менше, в нас з 1.3 стільки брав. 3а 3,5 тисячі долярів можна взяти в досить пристойному стані.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Тоді вже бери Geely. А не Chery. Останніми мав змогу їздити доволі багато. Смердять чортом! Поки вивітряться...

Хоча я б, на Вашому місці, взяв би потриманого VW Golf.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

правда це не з салону))) взагалі не бачу сенсу купувати нове авто на трошки поїздити, це марне викидання коштів. Хіба що гроші на міцика будете років 5 збирати. скористайтесь пошуком на авторіа, в кожної марки є маленька машинка, заодно й ціни побачите.

Кіа Піканто з названих найкраща, колись на автозаводі каталась на такій. Все продумано й зручно. Але це швидше дівчача машина. Хоча це моя особиста думка.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

правда це не з салону))) взагалі не бачу сенсу купувати нове авто на трошки поїздити, це марне викидання коштів. Хіба що гроші на міцика будете років 5 збирати. скористайтесь пошуком на авторіа, в кожної марки є маленька машинка, заодно й ціни побачите.

Кіа Піканто з названих найкраща, колись на автозаводі каталась на такій. Все продумано й зручно. Але це швидше дівчача машина. Хоча це моя особиста думка.

купуючи з салону - я не буду викидати гроші на ремонт, як взявши з ринку. І буду мати змогу підзбирати, а не думати як полагодити ту що купив, а так поїзджу 2 роки і продам, тоді докладу і візьму те що хотів...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

купуючи з салону - я не буду викидати гроші на ремонт, як взявши з ринку.

при виїзді з салону, авто одразу втрачає -10-15-20% вартості, на це варто зважати також

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

я не буду викидати гроші на ремонт,

груба помилка. Якщо потрібно буде пройти ТО - то на тому ж Волинь-Авто, здеруть як за рідну маму, бо авто гарантійне. А який-небудь дядя Вася / Пєтя / Коля, зробить те ж саме, тільки краще, швидше і ЗНАЧНО дешевше.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

при виїзді з салону авто одразу втрачає -10-15-20% вартості

Авто втрачає щороку 7-10% вартості на протязі перших трьох років експлуатації, - статистика страхових компаній.

[на тому ж Волинь-Авто, здеруть як за рідну маму, бо авто гарантійне.

Зі знайомого "дерли" по 800 грн. за заміну масла на Авео.

Враховуючи всі фактори, нове авто варто брати з розрахунку експлуатації не менше 4-5 років, ІМХО.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

якщо взяти б\у то ту ж суму я на ремонт і потрачу, а так голова взагалі не буде боліти за ремонт...

а заміна мастила і фільтрів, не сильно вдарить по бюджету, і через 2-3 роки в ідеальному стані продам і візьму мітцика))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Авто з салону , привілей багатих людей, переплачуєш на всьому.Хіба що можна в розмові з кимось похизуватись.

Ну і є яскравий приклад, як років 3-4 назад одна жінка взяла в салоні грандіс, і скільки вона його здавала на гарантію , і скільки потім судилась з салоном.

Краще взяти гольфа, або фіата з рук, поки ще не ввели мито на продаж ненових машин.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Авто з салону , привілей багатих людей, переплачуєш на всьому.Хіба що можна в розмові з кимось похизуватись.

Ну і є яскравий приклад, як років 3-4 назад одна жінка взяла в салоні грандіс, і скільки вона його здавала на гарантію , і скільки потім судилась з салоном.

Краще взяти гольфа, або фіата з рук, поки ще не ввели мито на продаж ненових машин.

50000грн - це великі гроші за авто?? + 5л/100км , я вважаю краще взяти нову і їздити без задніх мислєй, а потім нехай і дешевше, але в ідеальному стані її продам і куплю ту яку хотів 7-ми місну. та й дивлюся різниця між б\у та новою майже ніяка....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Моє імхо шо грандіс це взагалі вбивця бензину. а через пару років ти його сам не захочеш як нафта стане по 17грнл.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якщо для "возити дупу" по місту - я для себе взяв би Smart. 2000-2002 р.в.

В 7-8 тис. якраз вписується. Розхід як на мопеді. Якість Mercedes.

Якийсь Петро продає

А до китайського автопрома у мене розвинулась антипатія на клітинному рівні.

Батько їздить на Cherry Tiggo - машина з салона. Ремонтувати не встигає. На 14 тис. заклинив мотор - замінили по гарантії. Через кожні 10 тис. треба ПОВНІСТЮ робити підвіску. Тарабанить все ще гірше як на джигулю.

Моє імхо шо грандіс це взагалі вбивця бензину. а через пару років ти його сам не захочеш як нафта стане по 17грнл.

15 л/100 км. по місту.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Авто з салону , привілей багатих людей, переплачуєш на всьому.Хіба що можна в розмові з кимось похизуватись.

Ну і є яскравий приклад, як років 3-4 назад одна жінка взяла в салоні грандіс, і скільки вона його здавала на гарантію , і скільки потім судилась з салоном.

Краще взяти гольфа, або фіата з рук, поки ще не ввели мито на продаж ненових машин.

50000грн - це великі гроші за авто?? + 5л/100км , я вважаю краще взяти нову і їздити без задніх мислєй, а потім нехай і дешевше, але в ідеальному стані її продам і куплю ту яку хотів 7-ми місну. та й дивлюся різниця між б\у та новою майже ніяка....

Я з вами абсолютно згоден. Ті хто їздять на б/у все життя, ті так собі і думають що з салону береть тільки барани і переплачують і т.д. Один раз в 10 - 15 тис.км. заплатити за ТО це не великі затрати. Зате впевненість у авто, та гарантія під боком. Колись теж їздили тільки на б/у. А потім почали брати виключно з салону. Спокій і впевненість це те що я люблю в житті.

З.І.А ще вони думають що б/у автомобілі не дешевшають з пробігом і новими власниками... За 7 000 купив, поїздив без ТО без ремонтів і за 7 000 продав... ага, ага...

Моє імхо шо грандіс це взагалі вбивця бензину. а через пару років ти його сам не захочеш як нафта стане по 17грнл.

15 л/100 км. по місту.

Ну не 15. А якщо і 15 то це з кліматом(переднім і заднім),4-ма пасажирами, та вздючуванням інших водіїв на світлофорах...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

я вважаю краще взяти нову і їздити без задніх мислєй,

хибна думка. Ти з тим китайцем з ремонту вилазити не будеш!

Кажуть люди - візьми Гольфа і забудь про проблеми.

З салону можна брати авто любе окрім Жигулів та китайців. Ну і теперішнійх лайносів.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Смарти по причині малого об"єму двигуна - дешеві в розтаможці, габарити та маневренність - люкс.

For 2 - ще та "зажигалка" :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Як на мене то ставлення оф-сервіса до гарантійного авто в Україні бажає кращого...Всі гарантійні роботи проводяться крізь скриплячі зуби.Ну і космічні гроші вони деруть за елементарне типу поміняти масло,компюторна діагностика і тд і тп.

P.S.Два авто обслуговував на оф сто.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...