Саня Опубліковано 31 Грудня, 2008 в 19:55 Автор #1126 Опубліковано 31 Грудня, 2008 в 19:55 Щоб ти знав в М412 гальма ДВОХКОНТУРНІ з регулятором гальмівних зусиль, ДИСКОВІ спереду (в супортах по 2 циліндри в кожному), якщо порівнювати з там же ланосом то в ланоса гальмівна система примітивніша. А ондноконтурні барабанні випускались до середини 70х (скільки москалів того віку ти бачив?). Читай уважніше і слідкуй за тим, що пишеш. Тенденція мені стала помітною, коли я після свого ДТП взяв 412-го "косміча". На перших порах їзда по місту для мене стала випробуванням на місцність нервової системи. Зразу ж зауважу, що авто, не дивлячись на вік (73 р.в. :-)) знаходиться в практично їдеальному стані... і ще одне повідомлення: ...Та й гальма в таких умовах треба мати кращі. Барабанні, одноконтурі можуть й підвести. Гальма з успіхом перероблені на двоконтурну ситему з розподілювачем тормозних зусиль та дисками спереді P.S. В батька "москалик" 1972 р.в. Повір, я знаю які там гальма З наступаючим Новим роком! Бажаю усім більше поваги на дорогах і менше прикрих неприємностей. Хай в 2009 році не підводять ні техніка, ні люди.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.