Перейти до змісту

Автобыдло.


ursa

Рекомендовані повідомлення

Zheny@, задачка: якщо на кільці одна машина в'їхала другій в ліве заднє крило - хто винен?

хто б'є в зад той і винен.

Просто, якщо я чітко зазначу свій маневр (я по крайній лівій), а хтось по крайній правій, і я зазначаю поворот прворуч, я хочу проїхати 3/4 круга і поїхати на право, а хтось в той момент робить "випередження". Що тоді?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 1,8 тис
  • Створено
  • Остання відповідь

Ось картинка на швидку руку, для прикладу кільце на набережній. Чим синій буде завжати жовтому, що аж стане бидлом? При тому, що жовтий формально по ПДР не правий (а в нас так всі їздять). ПС. На Чернишевського, тобто вже на третій з'їзд завжди їду по лівій смузі, щоб не підставлятися. Але на другий зїзд, чому б ні, якщо це нікому не заважає, не суперечить ПДР і затори зменшує.

якби на даному перехресті була розмітка так як на Вашій картинці, тоді Ви праві. Але не забувайте, що на Шевченка та Чернишевського дороги з однією полосою в кожному напрямку, перед перехрестям наявні т.з. "острівці безпеки". Водії, які їдуть з Шевченка на кільце під"їжджають близько до перехрестя - там фізично не влізе 2 ряди автомобілів, тоді, щоб перелаштуватися назад в лівий ряд Вам доведеться зупинятися, чекати щоб вас пропустили, при цьому Ви будете перешкоджати авто, які їдуть з Набережної до ЦУМу. До того ж згадували про вибір кількості смуг за відсутності розмітки по ширині дороги - на кільці немає ширини 6 метрів для 2-х смуг, там всього одна полоса. Рух з Набережної на Шевченка лише з правого ряду, у всіх інших напрямках - з лівого. Плюсанув guestу, там на фото все довре видно по розмітці на прикладі двох кілець в Луцьку.

Впевнений, що коли на Набережній Даїшники всі хто пише про правий ряд і т.д. все ж таки їдуть черех кільце по лівому ряду. Або ж попробуйте проїхати по правому, та оголосите про результати, думаю Ви їм нічого не докажете.

XUjZS.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

хто б'є в зад той і винен.

Хто сказав тобі таку дурницю?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Або ж попробуйте проїхати по правому, та оголосите про результати, думаю Ви їм нічого не докажете.

моєму знайомому хтось біля під'їзду трохи обдер крило, робити ремонт за свої гроші не хоче, працює в Новій лінії, кожен день їздить на роботу, тільки й чекає щоб хтось його на цьому кільці спробував випередити :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Або ж попробуйте проїхати по правому, та оголосите про результати, думаю Ви їм нічого не докажете.

моєму знайомому хтось біля під'їзду трохи обдер крило, робити ремонт за свої гроші не хоче, працює в Новій лінії, кожен день їздить на роботу, тільки й чекає щоб хтось його на цьому кільці спробував випередити :)

А мні хтось "чесонув" заднього бампера, то це мені на цьому колі задом їхати? Хай хтось випередить :_07:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для всіх тих хто в танку !!!

На кільце можна ЗАЇХАТИ з БУДЬ ЯКОЇ ПОЛОСИ.

ВИЇХАТИ з кільця можна ТІЛЬКИ З КРАЙНЬОЇ ПРАВОЇ.

Для тих хто не зрозумів - вчить правила і не покауйте тут свою тупість, ну або платіть.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

хто б'є в зад той і винен.

не в зад, а "на кільці в ліве заднє крило".

Або ж попробуйте проїхати по правому, та оголосите про результати, думаю Ви їм нічого не докажете.

моєму знайомому хтось біля під'їзду трохи обдер крило, робити ремонт за свої гроші не хоче, працює в Новій лінії, кожен день їздить на роботу, тільки й чекає щоб хтось його на цьому кільці спробував випередити :)

твій знайомий наівний.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

хто б'є в зад той і винен.

не в зад, а "на кільці в ліве заднє крило".

Не факт, так як прийдеться потім доводити, що ви з правого ряду не хотіли перестроїтись в лівий ряд.

Одним словом як не знаєте правил - дерзайте, на практиці та ще коли платне навчання, - знання гарно заходять.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

випередження на перехресті Набережна-Шевченка заборонене

взяв яндекс.рулетку і поміряв ширину проїжджої частини на кільці - 6,52м. BUSTED! Випередження дозволене.

Не факт, так як прийдеться потім доводити, що ви з правого ряду не хотіли перестроїтись в лівий ряд.

все буде вирішувати рулетка. Але винний буде той кого вдарили - напрямок руху його авто перетнув напрямок руху авто, яке їхало на внутрішньому колу, або по термінології пдр - не дотримався інтервалу.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Не факт, так як прийдеться потім доводити, що ви з правого ряду не хотіли перестроїтись в лівий ряд.

все буде вирішувати рулетка. Але винний буде той кого вдарили - напрямок руху його авто перетнув напрямок руху авто, яке їхало на внутрішньому колу, або по термінології пдр - не дотримався інтервалу.

Я про кільце де більше однієї полоси.

Все буде розглядатись точно як ви їхали не по кільцю, а по дорозі з двома полосами в одну сторону, звісно при умові що автомобіль з лівого ряду не виїзджав з кільця.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

взяв яндекс.рулетку і поміряв ширину проїжджої частини на кільці - 6,52м.

Коли мова йде всього про 50 см від ширини дороги, то точність досить важлива. Цікаво, яка можлива похибка при вимірюванні яндекс-рулеткою на досить розмитій карті? Наприклад тут у мене вийшло 5,38м. Маючи результат 6,52 м, Ви добряче "залізли" на межі самого кільця та острівця. Та і від службової особи, яка міряє (читай "даїшника"), теж багато залежить. Бо при бажанні можна отримати результат і 8 м

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

взяв яндекс.рулетку і поміряв ширину проїжджої частини на кільці - 6,52м. BUSTED! Випередження дозволене.

до чого тут метри? декілька постів тому давали цитату з правил, повторю її

11. РОЗТАШУВАННЯ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ НА ДОРОЗІ

11.1. Кількість смуг на проїзній частині для руху нерейкових транспортних засобів визначається дорожньою розміткою або дорожніми знаками 5.16, 5.17.1, 5.17.2, а за їх відсутності - самими водіями з урахуванням ширини проїзної частини відповідного напрямку руху, габаритів транспортних засобів і безпечних інтервалів між ними.

на кільці Шевченка-Набережна є розмітка

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

на кільці Шевченка-Набережна є розмітка

На Рівненській (кільце) там точно НА КІЛЬЦІ є розмітка по смугах====, а от на цьому кільці, кажись тільки асфальт. Виправте, якщо помиляюсь.

Шевченка-Набережна розмітка є до кільця, хіба що за сьогодні-вчора намалювали

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

до чого тут метри?

до того що є визначення смуги рухи. Перечитайте - буде корисно.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

взяв яндекс.рулетку і поміряв ширину проїжджої частини на кільці - 6,52м.

Коли мова йде всього про 50 см від ширини дороги, то точність досить важлива. Цікаво, яка можлива похибка при вимірюванні яндекс-рулеткою на досить розмитій карті? Наприклад тут у мене вийшло 5,38м. Маючи результат 6,52 м, Ви добряче "залізли" на межі самого кільця та острівця. Та і від службової особи, яка міряє (читай "даїшника"), теж багато залежить. Бо при бажанні можна отримати результат і 8 м

можна простіше - у яндекс.рулетки величезна похибка і її не можна використовувати для точних вимірювань. Більше того у випадку дтп маєш повне право вимагати в дайця свідоцтво про повірку рулетки, яку він використовує, - закон "Про метрологію та метрологічну діяльність" ніхто не відміняв.

Тим не менше - очевидно ж що ширина проїжджої частини по колу явно не 2,75, а ближче до 5,50м, при тому лінія розділення смуг не нанесена. Це дозволяє водіям вибирати ширину смуг, виходячи від цифри 2,75. Що у підсумку нам дає 2 смуги руху.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Але цікаво виходить: їдеш по пдр і тут раптово взнаєш що ти - сабж. %)

Баш, як завжди, доречний:

Объяснения сестрой ситуации на дороге.

С: Едем значит мы...

Я: Мы - это кто?

С: Я, машина и ПДД - каждый сам по себе...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для всіх тих хто в танку !!!

На кільце можна ЗАЇХАТИ з БУДЬ ЯКОЇ ПОЛОСИ.

ВИЇХАТИ з кільця можна ТІЛЬКИ З КРАЙНЬОЇ ПРАВОЇ.

Для тих хто не зрозумів - вчить правила і не покауйте тут свою тупість, ну або платіть.

Додам.

Правила проїзду перехресть, на яких організований круговий рух

(рекомендації УДАІ Києва)

Правий поворот

Це найпростіший маневр. Наближаючись до перехрестя із круговим рухом, завчасно включите правий покажчик повороту й перешикуйтеся в крайню праву смугу. Після цього з'ясуєте, на головній або другорядній дорозі ви перебуваєте.

Поперше переконаєтеся в тому, що вас пропускають, і в'їдьте на перехрестя, відразу зайнявши на ньому крайній правий ряд. Якщо ж ви перебуваєте на другорядній дорозі, надайте спочатку перевагу в проїзді транспортним засобам, що вже перебувають на перехресті. Закінчивши маневр, виключите покажчик правого повороту.

Рух прямий

Прямий рух змусить вас проїхати половину кільця, тому «улаштуйтеся зручніше». Скажемо, якщо дорога перед в'їздом на перехрестя має три смуги руху в даному напрямку, то займіть середню з них. Тільки при наявності двох смуг, вибір найбільш зручної залежить від конкретного перетинання доріг і поточної обстановки на проїзній частині. Якщо ж перед круговим рухом чотири смуги в даному напрямку, то слід зайняти одну із центральних.

Перед в'їздом на перехрестя, включите покажчик лівого повороту. Якщо ви маєте перевагу в русі, переконаєтеся, що вас пропускають, і в'їдьте на кільце. В іншому випадку пропустите автомобілі, які рухаються по кільцю, а потім в'їдьте.

Якщо дорога на кільці складається із трьох рядів, то оптимальним є вибір середнього.

Наприклад, якщо Ви виїдете на ліву смугу, то прийде зробити два зайві перебудування, які в цьому випадку абсолютно не обов'язкові (спочатку ви перебудовуєтеся, щоб зайняти цю смугу, потім – щоб покинути її перед виїздом з кільця). Щодо правої смуги, помніть: якщо на найближчому повороті праворуч водій автомобіля із середнього ряду побажає покинути перехрестя, то траєкторії ваших транспортних засобів перетнуться. Перевага тут ваше, однак, така ситуація зайвий раз ускладнить дорожню обстановку.

Якщо проїжджаючи частина на кільці складається із двох рядів, вибирайте відповідну смугу виходячи із ситуації на дорозі, а також вимог дорожніх знаків і розмітки. Якщо є чотири ряди, займайте один із центральних. При наявності більш чотирьох смуг знову ж ухвалюйте розв'язок згідно з поточною ситуацією на дорозі (однак перебудовуватися в крайній правий і крайній лівий ряди для руху прямо не варто).

На перехресті рухайтеся по своєму ряду із включеним покажчиком лівого повороту, поки не настане момент, коли ваш з'їзд із нього буде наступним. Якщо ви збираєтеся виїжджати з кільця, відразу включайте покажчик правого повороту після проїзду останнього правого з'їзду, щоб інформувати інших водіїв про те, що на наступному повороті ви з'їжджаєте з кільця. Одночасно займайте праву смугу, якщо з тієї, на якій ви перебуваєте, поворот праворуч заборонений.

Лівий поворот

Вам потрібно буде подолати три чверті кола, залишивши за кілька з'їздів з перехрестя ( тобто правих поворотів). Перед в'їздом на перехрестя займайте відповідну смугу руху й включайте покажчик лівого повороту ( незважаючи на те, що після в'їзду на кільце, вам доведеться якийсь час їхати в правому напрямку). Якщо перед кільцем у дороги тільки один ряд для руху в даному напрямку – займайте на ньому крайнє ліве положення, при наявності двох або трьох рядів – перешикуйтеся в лівий ряд. Якщо ж перед кільцем проїжджаючи частина складається із чотирьох або більш смуг – займайте кожну із двох крайніх лівих.

Звідки рухатися ліворуч

Порядок руху на перехресті знову ж залежить від кількості смуг. Якщо є тільки одна смуга, рухайтеся із включеним покажчиком лівого повороту, поки не минете всі з'їзди з перехрестя до необхідного вам. Тільки-но проїдете їх, включайте покажчик правого повороту й залишайте кільце.

Якщо проїжджаючи частина має на перехресті дві смуги руху, то починати маневр потрібно з лівого ряду, а після першого або другого з'їзду ( залежно від умов руху на цьому перехресті й поточної обстановки на дорозі) слід зайняти правий ряд, вчасно включивши покажчик правого повороту. За умови зміни смуги після перебудування, виключите покажчик правого повороту, щоб в інших водіїв не створилося враження, що ви маєте намір залишити кільце на наступному з'їзді, і знову включите його після того, як проїдете другий з'їзд.

http://www.udai.kiev.ua/index.php?option=com_content&view=article&id=91:ppp&catid=37:prdrv&Itemid=211

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ВИЇХАТИ з кільця можна ТІЛЬКИ З КРАЙНЬОЇ ПРАВОЇ.

АЄОА:

10.5. Поворот необхідно виконувати так, щоб при виїзді з перехрещення проїзних частин транспортний засіб не опинився на смузі зустрічного руху, а у разі повороту праворуч слід рухатися ближче до правого краю проїзної частини, крім випадку виїзду з перехрестя, де організовано круговий рух, де напрямок руху визначено дорожніми знаками чи дорожньою розміткою або де рух можливий лише в одному напрямку.

10.6. Якщо транспортний засіб через свої габарити або інші причини не може виконати поворот чи розворот з відповідного крайнього положення, дозволяється відступити від вимог пункту 10.4 цих Правил, якщо це не суперечить вимогам заборонних чи наказових дорожніх знаків, дорожньої розмітки та не створить небезпеки чи перешкод іншим учасникам руху. У разі потреби, для забезпечення безпеки дорожнього руху, слід звернутися за допомогою до інших осіб.

Тобто, якщо, наприклад, я, рухаючись по Набережній від Ковельської, під'їжджаючи до кільця або заїхавши на кільце, бачу що за кільцем відразу за переходом зупинився автобус, я маю повне право, переконавшись у безпечності маневру, з'їхати з кільця з внутрішнього кола в крайню ліву смугу після перехрестя.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

о того що є визначення смуги рухи. Перечитайте - буде корисно.

в правилах все чітко розписано, я ж тобі жирним виділив - водій може визначати смугу руху самостійно лише в тому випадку, коли відсутня дорожня розмітка

якщо розмітка є, то ніякі метри ролі не грають, бо розмітка наноситься згідно норм і стандартів, що забезпечують безпеку руху

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

guest, вище я написав, що відстань від бордюра кола до лінії розмітки трикутника безпеки приблизно 5,5м, що приблизно і становить 2 смуги.

За твоєю логікою оскільки на Набережній немає розмітки проїжджої частини по смугам, а є тільки подвійна суцільна, то можна їхати лише в один ряд?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

до лінії розмітки трикутника безпеки приблизно 5,5м, що приблизно і становить 2 смуги

найтонше місце там - це при спуску по Шевченка, під'їдь туди і стань на краю трикутника безпеки, там навіть коли в дону смугу їдуть, то досить близько будуть проїжджати повз твій бампер, а якщо там ще почнуть в дві смуги їхати, то знесуть тобі пів капота. тут ще грає роль швидкість і відцентрова сила, водій просто може не втримати машину, тому дорожники і зробили лише одну смугу, щоб убезпечити водіїв від різних нюансів. для порівняння ширина проїзду кільця на рівненській приблизно 8 метрів

За твоєю логікою оскільки на Набережній немає розмітки проїжджої частини по смугам, а є тільки подвійна суцільна, то можна їхати лише в один ряд?

це не моя логіка, так написано в правилах, і формально випереджати з правого боку не можна. але здається на Набережній від кільця до Ковельської все ж є розмітка (на 4 смуги), немає її тільки в напряму Ківерцівської

зи до речі http://maps.yandex.ru/?ll=25.32402%2C50.75424&z=19&l=sat

перед світлофором передбачили 2 смуги

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

формально випереджати з правого боку не можна
Де таке написано? ;)
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Де таке написано?

в правилах звичайно :0162:

це звісно стосується нашого даного прикладу

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

SysR, ти забув смайл поставити - :_09:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

в правилах звичайно
Посилання на пункт в студію.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...