Yarchik Опубліковано 28 Березня, 2013 в 10:57 #51 Опубліковано 28 Березня, 2013 в 10:57 ЗІ діаметром в 12мм. витримує 2 тони. І то, нам хватило б і такогї товщини, як на велозамках, але не буде жорсткості. Труба дві тонни може й витримає. Але чи витримає дві тонни кріплення, тим більше до стіни? Примітка: це якщо мова йде про міцність труб, а не про тросів, бо щось я гублюся
druid Опубліковано 28 Березня, 2013 в 11:28 Автор #52 Опубліковано 28 Березня, 2013 в 11:28 імхо, цифра скільки тон витримає нічого нам не дасть. Основний результат - це треба щоб велостоянка знаходилась у вертикальному положенні навіть в тому випадку, коли на неї впреш 20-кілограмового зламка. А з цим тре експерементувати.2 тони витримує альпіністська мотузка, десятка. З неї ж велостоянку не зробиш.
Plum Опубліковано 28 Березня, 2013 в 17:21 #53 Опубліковано 28 Березня, 2013 в 17:21 2 тони витримує альпіністська мотузка, десятка. З неї ж велостоянку не зробиш. чому ж ні... підвісив за сидушку і нехай собі чекає... тільки не антивандально зовсім
Соромітник Опубліковано 28 Березня, 2013 в 18:02 #54 Опубліковано 28 Березня, 2013 в 18:02 ... тільки не антивандально зовсім як на мене то дуже навіть антивандально - вандала на ній теж повісити можна
Lexx_Giant Опубліковано 1 Квітня, 2013 в 17:46 #55 Опубліковано 1 Квітня, 2013 в 17:46 а ось і доброволець.http://board.lutsk.ua/topic/122111-moi-nezhnii-vandal-ne-sochtite-za-vandalizm/page__st__30#entry1052810317
Соромітник Опубліковано 9 Квітня, 2013 в 10:44 #56 Опубліковано 9 Квітня, 2013 в 10:44 не знаю чи було раніше, но ніби не бачив креативненько біля перукарні десь поставити
Antarius Опубліковано 20 Травня, 2013 в 08:50 #57 Опубліковано 20 Травня, 2013 в 08:50 Внесли свою лепту, поставили велостоянку возле офиса (Боженка 34г)
odna Опубліковано 20 Травня, 2013 в 09:56 #58 Опубліковано 20 Травня, 2013 в 09:56 Вот, где Тоха теперь паркуется! Какой у вас офис продвинутый. Уважаю.
Driver Опубліковано 20 Травня, 2013 в 09:59 #59 Опубліковано 20 Травня, 2013 в 09:59 Подивившись це відео я задумався...Страшно за свого велоконя.http://youtu.be/DLLlyZL51iQ
Zevs_Isver Опубліковано 20 Травня, 2013 в 10:25 #60 Опубліковано 20 Травня, 2013 в 10:25 Подивившись це відео я задумався...Страшно за свого велоконя. никакой замок на защитит от кражи замок защищает от импульсивного "сел_и_поехал"
Jl6owa Опубліковано 20 Травня, 2013 в 11:07 #61 Опубліковано 20 Травня, 2013 в 11:07 Таким треба пристібати велосипед
Driver Опубліковано 20 Травня, 2013 в 11:17 #62 Опубліковано 20 Травня, 2013 в 11:17 Башня-стакан необычая стоянка для великов! Чешский импортер велосипедов установил автоматизированную башню для парковки байков на железнодорожной станции в городе Градец-Кралове. Фирма Вело, которая импортирует велосипеды из Тайваня, построила эту футуристическую стоянку в форме башни-стакана, обнесенного прозрачной стеной из стекла. Пользователи платят за стоянку через билетный автомат, который открывает доступ и облегчает поиск велосипеда. Башня может разместить до 117 велосипедов на семи рядах. Многие считают, что именно за велосипедами будущее Европейских городов, так как это самый экологически чистый и эффективным способ передвижения, который позволяет экономить деньги и заботиться о своём здоровье. Именно поэтому в будущем планируется постройка таких высокотехнологичных сооружений и в других городах Чехии. Механический аспект системы для велосипедов состоит из центрального раздела с уютными алюминиевыми веслами, напоминающими человеческие руки, которые держат переднее колесо велосипеда на его месте установки. Эта площадка может повернуться на 360? и подняться, чтобы поместить велосипед в бокс. Весь процесс поиска своего байка составляет приблизительно 30 секунд. Система позволяет велосипедам быть припаркованными со всеми принадлежностями, даже с велошлемом на руле. Автоматизированные системы стоянки для велосипедов весьма обычны в Азии, где нехватка пространства ощущается особо остро. В Токио, например, есть автоматизированное средство, состоящее из двух подземных бункеров, которые вмещают 144 велосипеда каждый. Автоматизированная парковка использовалась в некоторых европейских странах, таких как Швейцария. Системы карусельного типа также используются в Нидерландах. Но один из главных недостатков этих систем — продолжительность времен укладки и поиска, равная приблизительно 45 секундам. Именно это и отталкивало многих пользователей, наряду с её стоимостью, по сравнению с обычной классической стоянкой.
Driver Опубліковано 24 Травня, 2013 в 12:20 #63 Опубліковано 24 Травня, 2013 в 12:20 http://www.volynnews.com/allnews/view.php?id=42469
Руслан Грицюк Опубліковано 25 Червня, 2013 в 05:49 #65 Опубліковано 25 Червня, 2013 в 05:49 http://www.arrivo.ru/statii/10-luchshih-gorodov-dlya-velosipednyh-progulok.html Хоть в людей повчитись.
Forever Autumn Опубліковано 28 Червня, 2013 в 13:55 #66 Опубліковано 28 Червня, 2013 в 13:55 Оооо!!!! Один з перших кроків зробили Велостоянка у Луцьку
klikl Опубліковано 5 Вересня, 2013 в 19:27 #67 Опубліковано 5 Вересня, 2013 в 19:27 Такі парковки можна де хоч самим наробити потрібно тільки відламати бак для сміття
Гість rl72 Опубліковано 5 Вересня, 2013 в 19:31 #68 Опубліковано 5 Вересня, 2013 в 19:31 Такі парковки можна де хоч самим наробити потрібно тільки відламати бак для сміття це мені так здається, чи то дійсно ефекта від велозамка ніякого? )
klikl Опубліковано 5 Вересня, 2013 в 19:35 #69 Опубліковано 5 Вересня, 2013 в 19:35 збільшив і глянув на оригіналі фото. Здається він за поперечну планку закручений, але схоже на те що ви подумали
Masik Опубліковано 5 Вересня, 2013 в 19:43 #70 Опубліковано 5 Вересня, 2013 в 19:43 Вот такую простенькую велопарковку заметил в Киеве на Крещатике.
druid Опубліковано 6 Вересня, 2013 в 06:05 Автор #71 Опубліковано 6 Вересня, 2013 в 06:05 Велопарковка біля Фелічіти
odna Опубліковано 6 Вересня, 2013 в 06:10 #72 Опубліковано 6 Вересня, 2013 в 06:10 Вот такую простенькую велопарковку заметил в Киеве на Крещатике. То то ж и оно, что простенькая, как возле сельского Кооператива. Она очень неудобная
druid Опубліковано 6 Вересня, 2013 в 06:21 Автор #73 Опубліковано 6 Вересня, 2013 в 06:21 Чесно кажучи, я вже не вірю в ідеальні парковки. В "ідеальні" можна віднести оті експериментальні, по мільйону доларів за паркомісце. Всі інші мають свої плюси і свої мінуси. Якась царапає раму, в якісь важко пристібнутись, якась нефайно виглядає, якась просто гавняна і т.д. Думаю, парковки треба ділити на правильні і неправильні. Якщо парковка відповідає 4-5-ти базовим вимогам до такого типу конструкцій - вона правильна (хоча ймовірно що не ідеальна), а якщо хоча б один пункт не виконаний - фтопку. От наприклад, парковка біля вайн-тайм (в центрі) у вигляді штопора. Мегаконцептуально і виглядає непогано і як-не-як вдалось зафіксувати байк у вертикальному положенні.... але блін півтораметрового замка возити з собою - ну нах... а тому висновок простий - як виріб - гуд, як парковка - фтопку.
Адміністратори kmd Опубліковано 6 Вересня, 2013 в 06:51 Адміністратори #74 Опубліковано 6 Вересня, 2013 в 06:51 Для тих у кого велосипед не просто засіб пересування, і вартує як збитий літак. Парковки не актуальні А ті хто використовує більше як транспорт, зачасту не дуже паряться про подряпини і мають при собі довжелезний замок. Який як ми усі знаємо, до дупи якщо захочуть вкрасти Тому рахую, якщо є до чого пристебнути і ще й під не прихованою камерою відеонагляду, то це ідеальна парковаа
sweetlena Опубліковано 8 Вересня, 2013 в 15:18 #75 Опубліковано 8 Вересня, 2013 в 15:18 Ідеальна парковка) Білорусь.Біловезька пуща.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.