Перейти до змісту

Велостоянки, новий етап


Рекомендовані повідомлення

druid, от через тебе мені не спиться! :D

Ось ще два варіанта стоянок. Один -- для кріплення на стіну, інший -- до землі. Я намалював по одному, але їх можна будь-як об'єднувати в масиви. Знову ж таки, при відносній простоті і мінімумі матеріалів, стоянки будуть зручні і безпечні (є можливість застібнути трос одночасно і на раму, і на колесо)

b2Rz1.jpg

f4aXc.jpg

zWewB.jpg

Правда, цей варіант не такий міцний, як попередній, і без додаткового укріплення не може використовуватись як лавочка :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 75
  • Створено
  • Остання відповідь

Варіант кльовий, як на мене, але потрібно від центру найвищої горизонтальної труби опустити вертикально ще одну трубу до землі, бо полюбе якесь дибілкувате вискочить на найвищу точку і загне стоянку до землі, якщо не буде опори.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я вважаю, повинно бути щось схоже на нижній варіант, котрий виклав druid, оскільки велопарковка має бути:

а) максимально універсальна (зручна для велосипедів різних розмірів і конструкцій);

б) модульна (щоб конструкція дозволяла робити парковку на будь-яку кількість місць.

І мені здається, що цей варіант максимально задовільняє ці критерії. А решту викладених трішки прив’язані до конструкції велосипеда.

Якщо узагальнити, то мені бачиться конструкція, котра буде лише з одного боку велосипеда (займатиме мінімум місця, потрібно менше матеріалів на виготовлення, зручно паркувати і дозволяє варіативно розмножувати) і котра є похилою. щоб можна було самому вибрати зручну точку кріплення під велосипед будь-якої висоти.

Для прикладу, як варіант такої реалізації отака труба:

post-2983-0-84361600-1364454557_thumb.jp

(тільки не такі конструкції, які зараз стоять біля деяких магазинів, а просто одна окрема труба, яка розміщується у потрібній кількості за потрібною схемою, можна хоч в кружок)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Plum, мне очень нравится хотя бы тем, что при высокой безопасности, собрать такую стоянку под силу даже обычному слесарю из ненужных труб, тройников и уголков. у каждого где-то на антресолях наверняка валяются такие куски сантехники

Не згоден стосовно непотрібних труб, кутників і т.д. Мова йде про велостоянки, які будуть стояти на центральних вулицях міста, біля фасадів магазинів, в скверах і площах... а не біля хлівів і гаражів десь на окраїні.

Найбільшим недоліком описаної велостоянки вважаю те, що переднє колесо треба кожен раз перекидати через трубу. А це ніяк не узгоджується з поняттями "зручно", "комфортно" і т.д. Тоді дійсно лавочка потрібна для того, щоб відпочити після перекидання через трубу 17-кілограмового дорожника з корзиною яблук над переднім колесом.

Plum, вибач, що не дав тобі поспати....я ж не знав, що ти потім так будеш мені мстить. Варіантів є багато і їх можна пропонувати безліч, просто треба зупинитись на ОПТИМАЛЬНОМУ. Ти ситуацію для мене ускладнив.

Мій варіант схожий (здертий) на цей (з цього). Тільки в тому зразку, який пропоную я, трохи більше можливостей, щоб приварити рамку для реклами, чи інформаційної таблички.

post-2316-0-69939800-1364456687_thumb.jp

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На всех велостоянках что у нас есть в Луцке ни разу не влезал передним колесом нормально, либо впритык, либо уже, ставил задним (( правда у меня 20мм ось...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Чуваки, а вам не здається, шо ми тут гуртом придумуємо велосипед?

Чим поганий самий простий, ефективний та зручний варіант?

cM02C.jpg

У цих всіх проектах є один мінус - неантивандальна конструкція.

Але пару двіженій і..... ми можемо зробити

ще дешевшу!

ще зручнішу!

ще безпечнішу для рами велосипеда!

антивандальну мегаефективну конструкцію!

Сталевий трос - одночасно жорсткий та пластичний, у резино-пластиковій рубашці - менше подряпин на рамі, стійкий до вандалізму - цю конструкцію гни, скільки влізе, не відірвеш навіть при простому анкерному кріпленні, на відміну від звичайних конструкцій, які без бетонування на півметра вглиб рушаться ударом ноги або півторацентнеровою тітонькою, що вирішить присісти. А дизайн - це ж пєсня!!!! Кілька таких парковок дивляться, як квіти у індастріал сіті.

Нє?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ця вже давно забита, намальована і порахована. Просто вона йде як паркувальна стійка, а треба ще велопарковка на кілька велосипедів.

У цих всіх проектах є один мінус - неантивандальна конструкція.

Але пару двіженій і..... ми можемо зробити

ще дешевшу!

ще зручнішу!

ще безпечнішу для рами велосипеда!

антивандальну мегаефективну конструкцію!

Сталевий трос - одночасно жорсткий та пластичний, у резино-пластиковій рубашці - менше подряпин на рамі, стійкий до вандалізму - цю конструкцію гни, скільки влізе, не відірвеш навіть при простому анкерному кріпленні, на відміну від звичайних конструкцій, які без бетонування на півметра вглиб рушаться ударом ноги або півторацентнеровою тітонькою, що вирішить присісти. А дизайн - це ж пєсня!!!! Кілька таких парковок дивляться, як квіти у індастріал сіті.

Нє?

чогось мені здається, що та гума через пів року буде схожа на тряпочку. Но це імхо звичайно. Я не знаю технічної сторони цього питання, тому коментувати не буду. Хай виробники гумо-тросів цим переймаються. нам тре більш масовий варіант.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Поліуретанові трубки в деяких випадках можуть заміняти чорний метал :) І шо значить більш масовий? Дешевший?

І чим це не велопарковка:

Tulip-jadas.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

З твоїми вимогами (гарний вигляд для центру міста, довговічність) потрібно забути про будь-яке фарбування. Лише нержавійка або, як варіант, алюміній. В крайньому випадку -- гальванопокриття. Будь-яка фарба досить швидко рамами позбивається і шинами повитирається і парковка стане плямисто-іржавою.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

З чиїми вимогами, прастітє? Якщо це до мене, то як поліуретанові, так і силіконо-резинові трубки(та й будь-які вироби) фарбуються в масі, тобто якщо та трубка синя - вона буде синя аж поки не протреться до самого тросу.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

І шо значить більш масовий? Дешевший?

Скільки фірм в луцьку може виготовляти ВС із труби, а скільки з оцього, шо ти пропонуєш?

З чиїми вимогами, прастітє? Якщо це до мене, то як поліуретанові, так і силіконо-резинові трубки(та й будь-які вироби) фарбуються в масі, тобто якщо та трубка синя - вона буде синя аж поки не протреться до самого тросу.

це до мене було))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Скільки фірм в луцьку може виготовляти ВС із труби, а скільки з оцього, шо ти пропонуєш?

якщо знайти поставщика такого троса (чи це труби), то виготовляти і один і другий вид може однакова кількість фірм. Варіант Діми навіть більше, бо далеко не у всіх фірм зі зварювальними апаратами є трубогини :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ага. ключове слово "якщо". Хто закупить? Під що? Скільки? Коли?

а як мені треба буде трубогин, я знаю до кого звернутись ;-)

Короче задурив я сам собі голову. Шо тепер робити?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Скільки фірм в луцьку може виготовляти ВС із труби, а скільки з оцього, шо ти пропонуєш?

смієшся????

Мій варіант - любий зварювальник у гаражі, твій - пара фірм з трубозгином!

Погугли "канат металополімерний"... а ще краще - я тобі натякну - ось деталь моєї парковки в мініатюрі, впізнаєш?

main_product_133510773914802400.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

до речі, а покрити резиною чи пластиком металеву трубу - це складно?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

zWewB.jpg

Мені цей варіант Plum'a до вподоби. Але пацанчікі з сємками явно схочуть використати це діло під лавку...

Може, щось просте і дешеве:

LlURS.jpg

Якщо проблемно гнути дуги - можна робити з кутами, а не з дугами.

Перепрошую за недо3D. В Корелі малював за 3 хвилини :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ЗІ діаметром в 12мм. витримує 2 тони. І то, нам хватило б і такогї товщини, як на велозамках, але не буде жорсткості.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ключове слово "якщо"

Виробника такого тросу діаметром до 16 мм я вже знайшов в Україні. Знаючи жорсткість сталевих строп для підйомних кранів, я думаю, що такого діаметра було б і досить. А закупляти трос для велостоянок може фірма, яка виграє тендер на їх виготовлення.

Хоча я все ж схиляюсь до мого першого варіанту з труби :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

покрити резиною чи пластиком металеву трубу

Десь там як з рованецького перехрестя піднятись вверх (де Волиньтабак є чи був) є фірма, яка займається "обрезиновкою" металевих виробів. Потрібно в них цікавитись, чи таку конструкцію вони можуть покрити і як воно виглядатиме.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А закупляти трос для велостоянок може фірма, яка виграє тендер на їх виготовлення.

тендер немає кому оголошувати. крупне замовлення в луцьку могла б тільки міська рада, але то навряд.

Хоча я все ж схиляюсь до мого першого варіанту з труби :)

це той, де колесо треба через трубу перекидати?

фіг з ними, корзинами для яблук, а якщо круйзер, чи дамський дорожник з вигнутою рамою вниз?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Не мороч собі голову. Діфото показав конструкцію. Це як на мене саме поширене, просте і вгодиш навіть чоперу. Тільки трубу 25-ку чи 32-ку покрити гумою. Тут тобі і таблички рекламні. Єдине гемор з кріпленням, прийдеться побетонувати. На крайняк анкера, але тільки якщо асфальт.

cM02C.jpg

А виготовити запропонуй Чорнусі. (СУ536). Чим гнути в нього є, чим фарбувати/грунтувати є, і з установкою без проблем, і, найголовніше, піаритись він любитель.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

фіг з ними, корзинами для яблук, а якщо круйзер, чи дамський дорожник з вигнутою рамою вниз?

Та труба знаходиться на висоті 35 см від землі. Підняти на таку висоту велосипед, на якому ти маєш силу їхати -- не проблема (навіть не велосипед, а лише переднє колесо). Ну і в будь-якому велосипеді, якщо не помиляюсь, є відстань між колесом і рамою. Зрештою, оскільки такий варіант самий простий в виготовленні і може виготовлятись навіть без трубогина (коліна для водопровідних труб продаються готові), то за кілька годин можна в будь-якому гаражі зварити каркас для одного вело-місця і поексперементувати з будь-яким велосипедом. Теорія -- це добре, але практика рулить :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

фіг з ними, корзинами для яблук, а якщо круйзер, чи дамський дорожник з вигнутою рамою вниз?

Та труба знаходиться на висоті 35 см від землі. Підняти на таку висоту велосипед, на якому ти маєш силу їхати -- не проблема (навіть не велосипед, а лише переднє колесо). Ну і в будь-якому велосипеді, якщо не помиляюсь, є відстань між колесом і рамою. Зрештою, оскільки такий варіант самий простий в виготовленні і може виготовлятись навіть без трубогина (коліна для водопровідних труб продаються готові), то за кілька годин можна в будь-якому гаражі зварити каркас для одного вело-місця і поексперементувати з будь-яким велосипедом. Теорія -- це добре, але практика рулить :)

Гнути буде швидше і дешевше ніж варити відводи. І найголовніше, естетичніший вигляд буде.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Гнути буде швидше і дешевше ніж варити відводи

в "серійному" варіанті -- звісно гнути. А для експерименту, все ж, простіше з готового зварити, болгарка і сварка є на кожному кроці.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...