Перейти до змісту

Акція в "ТАРАНТЕЛІ", кому повезло, а кого розвели....


uno55

Рекомендовані повідомлення

  • Відповідей 156
  • Створено
  • Остання відповідь

Випадково в м. Рівному не по вул. К. Ольги ???

Саме так. Тарантелла у Рівному лише одна. Сподіваюсь, що у Вас не виникло негативних вражень від відвідування даного закладу. Якщо Ви там були відпишіть Ваші враження. Мені цікава Ваша думка. До речі піцафест в себе також буду запускати, тільки обов"язково врахую все вищезазначене.

Ну вроді всім відповів... :) Тепер можна приділити увагу і "тяпниці"... :0135:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Женя, до Тарантели немаю жодного відношення

А до Kostefan :wub:?

Kostefanа знаю, але відношення :wub: не маю.

Більше всього що ви адміністратор чи вище ... - в піцерії по Волі, тому що так піарите даний заклад в цій темі http://board.lutsk.ua/topic/79712-pcer/page__st__150

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

СОЛО на першому місці як на мене, ну і Беніссімо.

На інші заклади не наїзджаю... Особисто мені подобається піца в лазні по Данила Галицького...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Випадково в м. Рівному не по вул. К. Ольги ???

Саме так. Тарантелла у Рівному лише одна. Сподіваюсь, що у Вас не виникло негативних вражень від відвідування даного закладу. Якщо Ви там були відпишіть Ваші враження. Мені цікава Ваша думка. До речі піцафест в себе також буду запускати, тільки обов"язково врахую все вищезазначене.

Ну вроді всім відповів... :) Тепер можна приділити увагу і "тяпниці"... :0135:

Враження хороші, тільки планування залу трішки нагадує "вагон - ресторан", але там нічого не зміниш, так як розміщенно "нижче рівня моря" ))) Але персонал досить привітний і піца набагато краща по смаку ніж в Луцьких закладах ( можливо просто вплинула атмосфера і посмішка офіціантів ) Взагалі враження приємні ))) Так тримати ))) Був тільки 2 рази, але все сподобалось

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Враження хороші, тільки планування залу трішки нагадує "вагон - ресторан", але там нічого не зміниш, так як розміщенно "нижче рівня моря" ))) Але персонал досить привітний і піца набагато краща по смаку ніж в Луцьких закладах ( можливо просто вплинула атмосфера і посмішка офіціантів ) Взагалі враження приємні ))) Так тримати ))) Був тільки 2 рази, але все сподобалось

Kostefan, Тепер луцьким Тарантелам є на кого рівнятись. ;) всіх на стажування у Рівне терміново(!)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Женя, до Тарантели немаю жодного відношення

А до Kostefan :wub:?

Kostefanа знаю, але відношення :wub: не маю.

Більше всього що ви адміністратор чи вище ... - в піцерії по Волі, тому що так піарите даний заклад в цій темі http://board.lutsk.u...r/page__st__150

Піцерію не піарю, відношення жодного до неї не маю.Дійсно ходили на Волі коли вони відкрились, враження позитивні. На піцафесті не були, тому і немаю негативу.

Випадково в м. Рівному не по вул. К. Ольги ???

Саме так. Тарантелла у Рівному лише одна. Сподіваюсь, що у Вас не виникло негативних вражень від відвідування даного закладу. Якщо Ви там були відпишіть Ваші враження. Мені цікава Ваша думка. До речі піцафест в себе також буду запускати, тільки обов"язково врахую все вищезазначене.

Ну вроді всім відповів... :) Тепер можна приділити увагу і "тяпниці"... :0135:

Враження хороші, тільки планування залу трішки нагадує "вагон - ресторан", але там нічого не зміниш, так як розміщенно "нижче рівня моря" ))) Але персонал досить привітний і піца набагато краща по смаку ніж в Луцьких закладах ( можливо просто вплинула атмосфера і посмішка офіціантів ) Взагалі враження приємні ))) Так тримати ))) Був тільки 2 рази, але все сподобалось

inhelp, а ви випадково не адміністратор піцерії в Рівному, що її так піарите?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Женя, до Тарантели немаю жодного відношення

А до Kostefan :wub:?

Kostefanа знаю, але відношення :wub: не маю.

Більше всього що ви адміністратор чи вище ... - в піцерії по Волі, тому що так піарите даний заклад в цій темі http://board.lutsk.u...r/page__st__150

Піцерію не піарю, відношення жодного до неї не маю.Дійсно ходили на Волі коли вони відкрились, враження позитивні. На піцафесті не були, тому і немаю негативу.

Тоді з мене "Велике велике вибачення" , просто складалось таке враження ))) Ще раз вибачаюсь....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Враження хороші, тільки планування залу трішки нагадує "вагон - ресторан", але там нічого не зміниш, так як розміщенно "нижче рівня моря" ))) Але персонал досить привітний і піца набагато краща по смаку ніж в Луцьких закладах ( можливо просто вплинула атмосфера і посмішка офіціантів ) Взагалі враження приємні ))) Так тримати ))) Був тільки 2 рази, але все сподобалось

Дякую за теплі слова. Ми над цим працюємо. В Луцьку також працюємо, але якщо в.Рівному одна піцерія то тут 4, відповідно і персоналу в 4 рази більше. І з ними постійно ведеться робота. І серед них є старанні і відповідальні, але нажаль не всі. Дехто приходить просто відбути номер....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а ви можете залишити тут якийсь номер телефону, щоб хамливих луцьких офіціантів в ваших закладах на місце ставити....на зразок адміна чи ще щось таке... бо книга скарг - це не по людськи - а от розмова з шефом, це інша справа і швидко доходить...

це я так, бо десь вище прочитав, що ні адміна, ні директора, ні на гарячу лінію, мов як в рейсу, сам не перевіряв...ще не доводили до такого стану за десяток відвідувань цього закладу...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а ви можете залишити тут якийсь номер телефону, щоб хамливих луцьких офіціантів в ваших закладах на місце ставити....на зразок адміна чи ще щось таке... бо книга скарг - це не по людськи - а от розмова з шефом, це інша справа і швидко доходить...

це я так, бо десь вище прочитав, що ні адміна, ні директора, ні на гарячу лінію, мов як в рейсу, сам не перевіряв...ще не доводили до такого стану за десяток відвідувань цього закладу...

По будь-яких питаннях по Рівненському закладу, то до мене 050-967-девять6-02, ну а по Луцьких, то рекомендую звертатись на "гарячу" лінію 0-800-5014180, яка працює цілодобово, в робочі години відповість менеджер, а в не робочі - автовідповідач. Кожне звернення на гарячу лінію розглядається, тому що в кінці місяця звітуються по всіх дзвінках на найвищому рівні. Ця гаряча лінія обслуговує всю корпорацію: Тарантелли, Наш Край, Адреналін.

Звертайтесь.

P.S. Щоб було дієво назвіть адресу закладу, дату, та ім"я офіціанта, бармена (вказані на бейджі) хто поводився неадекватно.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Интересные нынче люди пошли.

Приходят в пиццерию, заказывают пиццу, получают ответ мол "Акційної немає, є лише за звичайну ціну", разворачиваются и уходят. Вопрос-что ведет таких людей в заведение? Уж точно не чувство голода, а элементарная "хочупожратьнахалявудапобольше".

Все кто мало-мальски работал в торговле и знает что такое "акційний фонд" понимают что финансы выделенные на акцию не резиновые и на ком то должны окончится.

Это что касается реакции "чревоугодных халявожаждущих" людей

Что касается организации то да, слишком высоко взяли, поэтому громко упали. Маркетологи почему то не вставили в формулу расчета акции показатель жадности людей. Как говорится в бизнесе "Кто спешит, тот сам себя обсчитает"

И наконец те кто побожился в Тарантеллу не ногой, все таки определитесь почему

-потому что не досталось халявы

-плохая работа персонала

-не вкусная пицца

И сделайте выводы.

И сразу же отвечаю.Да, я не имею никакого отношение к Тарантелле☺,

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Интересные нынче люди пошли.

Приходят в пиццерию, заказывают пиццу, получают ответ мол "Акційної немає, є лише за звичайну ціну", разворачиваются и уходят. Вопрос-что ведет таких людей в заведение? Уж точно не чувство голода, а элементарная "хочупожратьнахалявудапобольше".

Все кто мало-мальски работал в торговле и знает что такое "акційний фонд" понимают что финансы выделенные на акцию не резиновые и на ком то должны окончится.

Это что касается реакции "чревоугодных халявожаждущих" людей

Что касается организации то да, слишком высоко взяли, поэтому громко упали. Маркетологи почему то не вставили в формулу расчета акции показатель жадности людей. Как говорится в бизнесе "Кто спешит, тот сам себя обсчитает"

И наконец те кто побожился в Тарантеллу не ногой, все таки определитесь почему

-потому что не досталось халявы

-плохая работа персонала

-не вкусная пицца

И сделайте выводы.

И сразу же отвечаю.Да, я не имею никакого отношение к Тарантелле☺,

Наприклад заклади які зараз в Луцьку користуються зараз великим попитом, аж ніяк не приманили до себе клієнтів "ХАЛЯВОЮ" чи "хочупожратьнахалявудапобольше" , а дісно якісним обслуговуванням, посмішкою персоналу і доброзичливістю, якістю і смакотою страв, та просто комфортом...

А нарахунок "акції" в Таранетелі, то вони просто привернули увагу Лучан до своїх закладів, можна сказати зацікавили --- але , коли ти заходиш до закладу першого разу і тобі "Акційної немає, є лише за звичайну ціну" , то не діло в тому що пропала ХАЛЯВА, і потрібно йти в друге місце і шукати іньшу --- а просто вже бажання перебувати в даному закладі пропадає, і про заклад враження погані.... І я впевнений що відвідувачі які побували в Тарантелі , і не отримали акційного куска Піцци, йшли щоб набити брюхо... -- більше всього що вони просто пішли до іньшого закладу, в якому їм більш комфортно...

P.S. Моя думка як можна було виправити ситуацію " Замість акційної піцци яка закіньчилась, пропонувати акційне пиво " :_07:

P.P.S. Для того цоб акція не "прогоріла", потрібно зразу робити ще одну суміжну , які будуть доповнювати одна одну, з пивом звичайно жарт , ...аде в кожному жарті є доля правди.... А наприклад коли ти приходиш на "акцію з піццою", а тут ще пиво по акції і морозиво --- взагалі СУПЕР )))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для того цоб акція не "прогоріла", потрібно зразу робити ще одну суміжну , які будуть доповнювати одна одну, з пивом звичайно жарт , ...аде в кожному жарті є доля правди.... А наприклад коли ти приходиш на "акцію з піццою", а тут ще пиво по акції і морозиво --- взагалі СУПЕР )))
таким чином можна скотитись до "акцій" типу "Новий товар! Знижки 50%!!!". Вся акційність кудись після такої реклами дівається...
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для того цоб акція не "прогоріла", потрібно зразу робити ще одну суміжну , які будуть доповнювати одна одну, з пивом звичайно жарт , ...аде в кожному жарті є доля правди.... А наприклад коли ти приходиш на "акцію з піццою", а тут ще пиво по акції і морозиво --- взагалі СУПЕР )))
таким чином можна скотитись до "акцій" типу "Новий товар! Знижки 50%!!!". Вся акційність кудись після такої реклами дівається...

Згідний, але коли до будь-якої акції підійти з розумом, то все буде ок )))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Згоден з тим, що до організації подібних акцій потрібно підходити з розумом.

Не можу погодитися з даним твердженням:

Все кто мало-мальски работал в торговле и знает что такое "акційний фонд" понимают что финансы выделенные на акцию не резиновые и на ком то должны окончится.

Так, акційний фонд обмежений. Значить треба спланувати його використання. Прорахувати орієнтовний потік клієнтів, розрахувати теремін проведення акцій і т.п. Потрібно ретельно готуватися, а не як-небудь. Увагу ви привернули, але від цього більше негативу, ніж користі. Хамовитим відношенням відбили бажання у багатьох лучан заходити в ці піцерії. Повернути втрачене складно, хоча й можливо. Доведеться багато попрацювати.

Якщо проводити акцію з розрахунку на те, що люди самі розуміють, що на комусь воно має закінчитися, то краще не братися її проводити. Ну спровокуєте спочатку шалений ажіотаж, всі кинуться розгрібати акційний товар, який швидко закінчиться. Отримаєте десяток задоволених "щасливчиків" і кілька сотень незадоволених клієнтів.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

... заклади які зараз в Луцьку користуються зараз великим попитом, аж ніяк не приманили до себе клієнтів "ХАЛЯВОЮ" чи "хочупожратьнахалявудапобольше" , а дісно якісним обслуговуванням, посмішкою персоналу і доброзичливістю, якістю і смакотою страв, та просто комфортом...

Мета даної акції була не залучити(переманити) нових клієнтів, які за 25 грн. хочуть заточити по 3 піци більше нічого не придбавши. І повірте вони потім після закінчення акції (навіть, о чудо, отримавши свої ХАЛЯВНІ піци) більше не прийдуть до Тарантелли, бо ХАЛЯВИ більше немає.... Не на них розрахована акція... А піцефест розраховувався на 1) дійсно привернути увагу до Тарантелли, 2) надати можливість спробувати різні піци за смішною ціною і залишити позитивні враження, що в Тарантеллі думають не тільки про те як вийняти останні кошти з кишень клієнтів, а ще й влаштувати цікаве свято для для своїх відвідувачів. А вийшло трохи не так як планувалось. Наш менталітет переміг і вивернув весь порив акції на виворіт... А отже маємо те що маємо! Слід надалі зробити правильні висновки...

А про якісне обслуговування, посмішку персоналу, доброзичливість, якість і смак страви тут мова навіть не ведеться - це повинно бути присутнє і при акції і під час звичайної роботи для того щоб клієнтам було комфортно і навіть не виникало думки піти в інший заклад!!! ІМХО.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Наприклад заклади які зараз в Луцьку користуються зараз великим попитом, аж ніяк не приманили до себе клієнтів "ХАЛЯВОЮ" чи "хочупожратьнахалявудапобольше" , а дісно якісним обслуговуванням, посмішкою персоналу і доброзичливістю, якістю і смакотою страв, та просто комфортом...

Не знаю в каком мире ты живешь, но в пиццерию идут поесть, попить, а не любоваться белизной зубов официантки. Мне лично все равно какой ширины улыбка у официантки, мне важно чтобы сделали все оперативно и качественно.

а просто вже бажання перебувати в даному закладі пропадає, і про заклад враження погані.

Обоснуй куда исчезает желание , из-за чего оно исчезает, и почему враження погані? Может у них там крысы по столам скачут или от бородатых официанток перегаром несет?А может у кого то самолюие побольше чем диаметр пиццы?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

в ресторані - так, в піцерії теж. а от в барі боюсь кожні 5 хв бухі клієнти будуть клацати. ви ще не врахували один момент - коли заклад економить на офіціянтах (практично у кожному другому закладі нехватка) то скільки кнопок не булоб до вас швидко не прибіжать.

Мій розрахунок:

1. Клієнт швидко замовив, швидко отримав, відповідно порівняно швидше з"їв та швидше звільнив столик (або замовив ще).

2. Клієнт замовив і знає скільки має заплатити - відповідно якщо в нього ліміт в гаманці а він ще його не вичерпав - він більш вірогідно замовить ще, щоб до ліміта підібратись по максимуму. В мене було кілька разів що не знав скільки в чеку нарахували і боявся замовляти більше. А коли дізнавався сумму, шкодував що не замовив більше - але пізно - напої допиті, тарілки прибрані, коротше дозамовляти якось не тойво.

Профіт:

Висока "оборотистість" людино-місця чи то пак гривне-місця - при постійному потоці клієнтів з одного місця за одиницю часу маємо більший прибуток.

Можливість збору статистики - залежність кількості "підходів" офіціанта до столика від дня тижня та години. Відповідно зручність складання графіку роботи офіціантів - більше на 18-00 у п"ятницю та менше у понеділок на 10-00 (грубо). Маємо постійно однакове навантаження на офіціанта що дозволяє не платити йому за "простой". Ну і звісно відсутність таких нюансів коли людина займала столик 40 хвилин з них 15 хвилин чекала офіціанта та 25 - поки принесуть бокал пива яке так і не принесли. В результаті клієнт псіхує і покидає заклад не залишивши в ньому грошей, офіціант влітає на те пиво яке встигли налити але не встигли принести а заклад влітає на 40 хвилин простою столика і на втраченого на майбутнє потенційного постійного клієнта. Неодноразово спостерігав таку картину та й сам пару раз так робив...

Тому якщо економити на офіціантах то і заклад буде "мілко плавати".

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

захотілось нам зі знайомими у суботу піци, були в районі Медведева - вирішили зайти в Тарантелу. про акцію дізнались коли підійшли до дверей, що за акція - не зрозумів. зайшов у середину побачив, що десь 5-6 столів вільні, але стоять таблички замовлено. перепитав (два рази) чи є місця - немає і не намічається.

ок, ми люди прості - поїхав у Соло, там місце знайшли для нас. ось так просто Тарантела недополучила прибуток еквівалентний трьом піцам та трьом глінтвейнам - скажете мало, небагато, але і не мало.

хто хоче заробляти - то йде назустріч клієнтам, а хто ні - ставить таблички і відфудболює...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Обоснуй куда исчезает желание , из-за чего оно исчезает, и почему враження погані?

Ну если тебя с порога обламали то кажется что и на следующий раз тоже обламают. "Зашел попить чая а мне сказали что пиццы нет а если я не за пиццей то нету столиков - в общем всегда "рады" видеть" или "Не-не, только не в Тарантеллу, там постоянно все занято или нету пиццы"

Это я не о себе, благо пока лично я с Тарантеллами проблем не имел :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

VadimM, ви мене переконали! =)

щодо вільних місць, то мені подобається підхід челентано. здається -5% на піцци з собою. єдине що за коробку платиш.

зайшов, замовив. швидко зробили. з собою -5% + -5% за бонусною карткою + -5% якщо платити карткою привата. пішов їсти додому

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Акція в "Тарантеллі" - яскравий приклад того як наш металітет може "зарубати" будь-яку акцію. До всього треба підходити з розумом, але скажіть, який розум треба мати, щоб зрозуміти наших людей. З нашими людьми при слові халява чи акція діється щось дивне(мені це взагалі нагадує реакцію Роккі з мультфільму "Чіп і Дейл..." на сир). Більшість з тих, хто прийдуть і заплатять 25 грн - будуть їсти поки не лопнуть, бо ж заплатили 25 грн.

Та нащо далеко ходити - мінімум раз в тиждень в магазині Сільпо спостерігаю картину, як бабульки, які торгують біля "Пасажу" продуктами з села набирають безкоштовні торбинки - це фігня, що вони для товарів в магазині, але ж не написано, що треба брати тільки один - значить можна пачкою.

Знайома торгувала на базарі виноградом - написала, що можна пробувати, так думаєте що, народ пробував? - ніфіга, люди їли, причому без покупки, хоча виноград дійсно був дуже кльовий.

Промах Тарантелли в тому, що пустили піцу тільки акційну. Якщо це піцерія - то варіанта "піци немає" бути не може. Може не бути акційної, але по звичайній ціні має бути. Є люди, які просто хочуть поїсти піцу саме тут, а їх відфутболять, бо всі роблять акцію, при якій кількість незадоволених буде явно більшою за кількість щасливчиків. Ми з дружиною випадково потрапили на схожу акцію в Львові. Суть практично та ж сама, тільки організація трошки інша :

1. Акція була одну береш - друга в подарунок

2. Звичайну і акційну піцу пекли окремо і попереджали, що акційна може трошки довше пектись.

3. Бронювання столиків не було - вважаю на період акції це плюс. Чому - бо коли приходиш, то візуально видно, що всі столики зайняті і враження менш неприємні, ніж коли заходиш і бачиш 4-5 замовлених столиків(порожніх, але ж там табличка "замовлено")

А тепер фокус - ми з'їли свої 2 піци і захотілось спробувати ще одну. Нам запропонували знижку 50%. Фактично суть акції та ж сама - нас нагодували різними видами піци за мінімальну ціну. І якщо порахувати, що нехай середня вартість піци 40 грн. То за 3 піци ми заплатили 60 грн. В Тарантеллі - заплатили б 50 грн.

Плюс даної організації в тому, що 50% на третю піцу ніде не вказано, про додаткову акцію дізнаєшся при безпосередньому замовленні. Це відсіює тих, хто хоче нажертись(не поїсти, а саме нажертись) на халяву, відповідно столики будуть для звичайних клієнтів )). А то виходить картина - приходить з самого ранку декілька хлопів, які два дні не їли, бо в Тарантеллі за 25 грн піцою можна обжертись - і все - робота закладу паралізована ))))))))))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

melonbet, справа не в менталітеті - він такий був і до акції. Ви як вважаєте що під що треба "заточувати", менталітет під акцію чи навпаки?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...