Перейти до змісту

Чи потрібен перехід в кінці мосту?


zaHARE

  

392 користувача проголосувало

Ви не маєте дозволу голосувати в цьому опитуванні або переглядати його результати. Будь ласка, войдите або зареєструйтесь для можливості голосування у цьому опитуванні.

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

А чому б не зробити диверсію на кшалт тієї, яку зробили таксисти біля променя?

Береться чорна фарба та замальовується неугодна розмітка... ;)

біля променя розмітка "відновилась" вже через тиждень.
  • Відповідей 577
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

для противників підземних переходів.... а от користь від переходів буде велика. хоча з їхньою реалізацією будуть проблеми бо у нас дуже багато кабелів, в тому числі секретних, про котрі навіть у держустрої не все знають....

не знаю, хто такий "держустрій", але хто б це не був, він і не зобов'язаний знати про всі кабелі. Для цього проекти проходять етап погоджування в різних власників комунікацій, на якому кожен цей власник (чи то Волиньгаз, чи то "Луцькводоканал, чи то "Укртелеком", чи то "Атраком" ;)...) і показує свої мережі.
Опубліковано

Є така річ, як причинно-наслідковий звязок. Так от створення кращих умов для пересування автомобілів саме по собі за кілька років викличе збільшення автомобілів.

Є така річ як софістика, так от, якщо вірити твоєму софізму (міркування, побудоване таким чином, що містить навмисне допущену помилку і, звичайно, приводить до хибних висновків) про причинно-наслідковий зв'язок, то, виходячи з кількості авто в місті, дороги у нас покращилися у декілька разів за останні 20 років. Шото не клєїтьтся з реальністю.

п.с. Російське визначення софізму, більш точне - ложное высказывание, которое, тем не менее, при поверхностном рассмотрении кажется правильным

Опубліковано

для противників підземних переходів.... а от користь від переходів буде велика. хоча з їхньою реалізацією будуть проблеми бо у нас дуже багато кабелів, в тому числі секретних, про котрі навіть у держустрої не все знають....

не знаю, хто такий "держустрій", але хто б це не був, він і не зобов'язаний знати про всі кабелі. Для цього проекти проходять етап погоджування в різних власників комунікацій, на якому кожен цей власник (чи то Волиньгаз, чи то "Луцькводоканал, чи то "Укртелеком", чи то "Атраком" ;)...) і показує свої мережі.

Держустрій - то я так обізвав контори, котрі відповідають за місто, проектні роботи і т.д.

в теорії так, у них ніби мають бути схеми комунікацій, але згадаємо про часи холодної війни та іншу секретність, котра призводила до того, що військові, КГБ і т.д. прокладали свої кабелі і звісно про це не повідовляли муніципальні структури.

це з досвіду - друг кілька років тому працював на укладці бруківки за "Білим домом" і в процесі прокладки виявили "нічийний" кабель, проякий протягом тижня їхнє керівництво намагалось вияснити і нічого не вияснили. не пам"ятаю як там закінчилась історія, але факт є факт.

Опубліковано

Почему же тема еще не переименована и не во Флуде до сих пор, я вам сильно удивляюсь?

Восемь страниц не по теме топика! Я не во всех темах шарюсь, но по моему, - это рекорд терпимости модераторов.

Такая познавательная беседа вышла. Тут можно найти ответы, буквально, на все вопросы :)

Опубліковано

Прохання до модераторів видалити повідомлення,які не стосуються теми.Але у флуд не переносьте,всеж-таки питання поки вирішується на верхах,може наша голосувалка допоможе.

Опубліковано
Прохання до модераторів видалити повідомлення,які не стосуються теми.
400 повідомлень відредагувати? Оо

Я тільки що хотів збити в один пост цитати за і проти - терпіння кінчилось десь на середині другої сторінки. І хочу нагадати - обговорення цієї теми починалось ще того року.

Опубліковано

Хочу підняти ще одне питання. Окремої теми воно не варте.

Якого милого вночі працює світлофор на вул. Чернишевського біля школи? Більшість світлофорів по місту в цей час працюють в режимі блимаючого жовтого світла, а цей працює. Оце пів години тому стою на світлофорі, навпроти мене ще одна машина, за мною бус під'їхав. Стоїмо чекаємо зелене. Якого милого? Навчання в цю пору немає, пішоходів не має. Для кого світлофор?

Взагалі питання в його доцільності. Я так і не зміг пригадати, коли останній раз бачив там пішоходів, хоча зупинятися доводиться доволі часто. Правда їзджу тудою переважно у вихідні дні або в позаробочий час. Можливо під час навчання його робота доцільна, хоча сумніваюсь. Там ж і так встановлено "лежачі поліцейські", водії швидкість знижуть. Сумніваюся, що навіть серед тижня потік пішоходів там більший, ніж біля 4-ї школи на пр. Волі.

Взагалі є пропозиція в таких місцях встановлювати світлофори з кнопками для пішоходів.

Опубліковано

підтримую Санька! Доречі там був колись кнопочний, ще як вчився у тій школі. сам часто клацав =)

napalman (10 жовтня 2012 - 18:47) писал: а також об’єкту на Винниченка, "домик буратин" уже узаконили?

ні, не узаконили) а зовсім навіть навпаки: рішенням Луцького міськрайонного суду від 14.09.12р. зобов'язано знести за власний рахунок самочинно збудовані торгівельно-офісні приміщення, добудовані до нежитлового приміщення кафе «ІНФОРМАЦІЯ_1»по АДРЕСА_1

(по Винниченка) :ok: кому цікаво, тут: <http://reyestr.court.gov.ua/Review/26111526>

а апеляцію подавали? 10 днів пройшло. я так розумію вже мали б приїхати судові виконавці і тп чи як там воно?

якщо його знесуть за кошт забудовника, то я іспанскій льотчик :0165:

Опубліковано

До речі, передайте пану Кубіцькому хай би порахували скільки людей користується тим переходом щодня. Я часом ввечері поки через нього переїду, поки перейду дорогу до Нашого краю туди й назад, то побачу що за хвилин 5 по ньому проходить чоловік 15-20. Спитайте тих людей чи вони проти переходу?

  • 5 тижнів потому...
Опубліковано

От ти нафіга її апнув, а? Тобі "не набридло обговорювати цю тему"?

Так я її не апав. Вона в мене чомусь опинилася в АвтоParty зверху. А я й не глянув коли було останнє повідомлення. Думав. що хтось щось відписав. :) Ну нічого, зараз почнеться ...

Опубліковано
Вона в мене чомусь опинилася в АвтоParty зверху.
не вчорашній же ж - мав би знати, що то просто хтось вчергове проголосував і це апнуло тему.
Опубліковано

Поки перехід залишається.ДАІ відписалася,що перехід розміщено згідно всіх норм і стандартів.Ось так.На жаль здоровий глузд і логіка в нашому законодавстві відсутні.

Опубліковано

Дякую за ініціативність.

ДАІ правильно написало щодо розміщення - перехід знаходиться на початку проспекту і в місці концентрації великої кількості пішоходів, і в його наявності якраз і є здоровий глузд. :)

Опубліковано

Проблема создается в гололед, часы пик. И хватает типа крутых ( они так думают). В принципе я думаю нужно убрать для безопасности пешеходов в первую очередь. У нас как и в России проблемы. Дороги и дураки. А дураков за рулем хватает.

Опубліковано

нужно убрать для безопасности пешеходов в первую очередь

Шановний, sir.maestro , в первую очєрєд нужно поважати один одного. Що в наш час дуже рідко.

Я, можна сказати, пів дня пішоход, пів дня водій (деколи шаленний - але до 80 км/год, вистачає коли пошпішаєш. навіть в межах міста., на трасі - інша тема.).

Довго і нудно розписувати не буду, тому коротко.

Імхо. В першу чергу винні водії - (так як носії підвищеного джерела небезпеки). Деяких треба бити, а інших - дуже сильно бити. Але, одночасно (а й то паралельно), деяким пішоходам треба ноги ламати путати, а деяких взагалі з дому не випускати.

Опубліковано

Поважаючи вибір більшості форумчан, що взяли участь в голосування, даний пішохідний перехід потрібно ліквідувати.

Опитування не є повним: не відомо хто з тих, хто проголосував, користується ним хоча б пару разів на тиждень. Моя думка така: якщо ти не користуєшся переходом, не вказуй іншим ходити по ньому чи ні. Інакше тобі хтось теж вкаже напрям куди йти.

Крім того, щодо "поважаючи вибір більшості". А вибір "меншості" вже не треба поважати?

І до речі - не завжди "глас народу" є правильним. ;)

sir.maestro, Ви всю тему прочитали? Я колись викладав листа-відповідь від міського ДАІ про статистику дтп - прочитайте і подумайте для кого той перехід де факто є більш небезпечним - для пішоходів чи для роззяви з машини позаду?

Опубліковано

Гадаю, що та більшість, це скорше за все водії, котрі відчувають незручності гальмування на спуску та ще й при інтенсивному русі.

Опубліковано

Я водій але часто в районі переходу проходжу пішки. Так от я один-два рази там всього перейшов дорогу. Намагаюсь переходити на світлофорі. Двадцять метрів до іншого переходу вас не спасе, а водіям які спускаються з мосту і мають думати не тільки про пішохода а й про машину яка позаду, буде легше.

ЗІ. Взагалі варто всю дорогу від мосту до кільця в недозволених для переходу місцях обгородити пластиковим парканом, як по дорозі на Київ. А то це майже пішохідна зона...

Опубліковано

Дякую за ініціативність.

ДАІ правильно написало щодо розміщення - перехід знаходиться на початку проспекту і в місці концентрації великої кількості пішоходів, і в його наявності якраз і є здоровий глузд. :)

Якщо місце концентрації пішоходів це і є весь здоровий глузд,то в нас переходи тре тикать через кожні 20-30м.Наприклад постійний потік пішоходів йде через дорогу на Грушевського на відрізку Версаль-Басейн з однієї сторони і Аптека-Колібрис з другої.Людей там як мурах.

А на данному відрізку самий здоровий глузд це 2 переходи через 40 метрів на світлофорі,які якраз і знаходяться в місті концентрації автівок і пішоходів. На Соборності якби не поставили посередині забор,то також була суцільна концентрація пішоходів.А так вистачає на таку довжелезну вулицю кілька переходів,які нікого не напрягають і пішоходам вистачає.При тому там рівна вулиця,без спусків.

ЗІ:краще б всі переходи обладнали світловими знаками,підсвіткою та двічи в рік оновлювали розмітку.А то як сказав мені раз суддя:"Ну Ви ж місцевий і повинні знати де розміщені переходи,навіть якщло там немає знаку і стерлась зебра." На що я відповів:"Я водій і керуюсь на дорозі знаками і розміткою.Ія кщо навіть я і місцевий то не зобовязаний знати назубок всі переходи." Але суддя мабуть також керувався просто хлопським здоровим глуздом,а не законом.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...