Перейти до змісту

Чи потрібен перехід в кінці мосту?


zaHARE

  

392 користувача проголосувало

Ви не маєте дозволу голосувати в цьому опитуванні або переглядати його результати. Будь ласка, войдите або зареєструйтесь для можливості голосування у цьому опитуванні.

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

... от по трасах ставлять бігборди з текстами "Ділянка з підвищеною аварійніістю...", з фотками зім'ятих авто"...

От і тут треба прямо на асфальті по переходу написати "ТУТ ЧАВЛЯТЬ ПІШОХОДІВ!"... А по обидва боки дороги на тротуарі пару фоток...

і все

Там начебто є напис - 'Обережно діти", цього замало?

я мав на увазі не для водіїв писати, а для пішоходів :)
  • Відповідей 577
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

... от по трасах ставлять бігборди з текстами "Ділянка з підвищеною аварійніістю...", з фотками зім'ятих авто"...

От і тут треба прямо на асфальті по переходу написати "ТУТ ЧАВЛЯТЬ ПІШОХОДІВ!"... А по обидва боки дороги на тротуарі пару фоток...

і все

Там начебто є напис - 'Обережно діти", цього замало?

я мав на увазі не для водіїв писати, а для пішоходів :)

я зрозумів, і писав для водіїв!

Опубліковано

мой твоя не понимай...

Я маю на увазі застерігати не водіїв, як всюди звикли, а ПІ-ШО-ХО-ДІВ. Щоб пішоход, підходячи до такого ризикованого переходу десять раз подумав, а чи варто ризикнути...

Опубліковано

А "помнітса мнє", що років 15 назад переходу і зупинки там не було, а зробили перехід по причині постійного збивання людей, які переходили в недозволеному місці.

Моя думка перехід треба забрати і щоб не перебігали поставити з одного боку високий паркан аж до світлофора, оскільки більшості пішоходів, нажаль, властива лінь і йдуть навпрошки, куди око бачить. Також треба забрати зупинку і влаштувавши карман за світлофором (доречі він там є), перенести туди зупинку, при цьому звільнится права смуга, що зменшить пробки

Опубліковано

Запропонуйте хтось "рацуху", а?

Так уже ж давно запропоновано, імхо, нормальний варіант - "закриття" пішоходу і встановлення паркану посередині. Чи ти маєш на увазі запропонувати рацуху владі? Так і це ніби робиться - тут вже писали про пропозицію Андрія Калахана. Чому я не займаюся цим? Бо той перехід мені не особливо і заважає жити, а цим повинен зайнятися той хто найбільше зацікавлений у цьому. Щоб йому серце боліло за дану справу. Лише в такому випадку він її доведе до кінця, а не кине посередині, як чемодан без ручки - ніби й треба, але тяжко нести.

Я користуюся тією зупинкою, що за мостом, але згідний, щоб її прикрили разом з тим переходом і готовий ходити до 5 школи, лише для того щоб рух по тій вулиці став нормальним (без заторів). Тоді може і я тудою стану частіше їздити.

Поки писав, вже написали майже те саме :)

Опубліковано
Моя думка перехід треба забрати і щоб не перебігали поставити з одного боку високий паркан аж до світлофора,

з парної сторони дороги (там де магазини) чи з непарної (там де VAB банк і заїзд в двір)?

Також треба забрати зупинку і влаштувавши карман за світлофором (доречі він там є), перенести туди зупинку,

Здається мені, що зупинки з карманів забрали свого часу подалі від школи і поближче до Привокзальної (читай - вокзалу), нє?

Опубліковано
Моя думка перехід треба забрати і щоб не перебігали поставити з одного боку високий паркан аж до світлофора,

з парної сторони дороги (там де магазини) чи з непарної (там де VAB банк і заїзд в двір)?

Там, де магазини, до зупинки

Також треба забрати зупинку і влаштувавши карман за світлофором (доречі він там є), перенести туди зупинку,

Здається мені, що зупинки з карманів забрали свого часу подалі від школи і поближче до Привокзальної (читай - вокзалу), нє?

от цього я не знаю

Опубліковано
Так уже ж давно запропоновано
де? )) була б рацуха - не просив запропонувати. ) Ще в 11 році в іншій темі перебрали купу варіантів. Цьогорічна тема у мене викликає стійке відчуття дежавю.
імхо, нормальний варіант - "закриття" пішоходу і встановлення паркану посередині.

про паркан посередині певно я як раз і писав. як ні, тикніть, кому не важко, на пруф протилежного. Ширина проїжджої частини не дасть там роздільну смугу зробити. Тому варіант з парканом посередині відпадає як найменш здійсненний.

Поки є ті дві зупинки - одна напроти другої і напроти заїзду в двір, до тих пір і буде потрібний той перехід.

Моя думка перехід треба забрати і щоб не перебігали поставити з одного боку високий паркан аж до світлофора,

з парної сторони дороги (там де магазини) чи з непарної (там де VAB банк і заїзд в двір)?

Там, де магазини, до зупинки

А зупинку перенести в кишеню перед 5 школою, забравши існуючий зараз там паркан? Відкриється шкатулка Пандори. Це по-перше. По-друге - від світлофора і до зупинки там вже є паркан. Так само як і від світлофора до ВАБ банку. )

Опубліковано

Панове, зупинки не пересунете, в'їзд в двір не перекриєте!

Тому жоден забор не вирішить "проблему".

Існуючий перехід хоча б трохи дисциплінує пішоходів і попереджає водіїв про максимальну уважність при під'їзді до кінця спуску. Заберете його - народ попре від ваббанку через дорогу напряму ще більшим потоком, ніж є зараз.

Можна хіба що поставити десь в середині спуску на видному місці обмеження швидкості "50" (теперішні ПДР зара це легко дозволяють зробити) і замінити знаки переходу на аналогічні встановленим на привокзальному майдані - з підсвіткою.

Імхо, це буде найдешевший та найдієвіший спосіб попередження дтп на цій ділянці.

Опубліковано

Де-де, а на Перемоги біля обох кишень між світлофорами просто ніде влаштовувати зупинку.

ІМХО, міст старий троха, проситься на реконструкцію. Реконструювали б так щоб з кожного боку від тротуара відібрати по 40 см і вліпити посередині розділовий відбійник шириною 80см від Там-Тама і до Клима Савура.

Опубліковано

де? )) була б рацуха - не просив запропонувати. )

про паркан посередині певно я як раз і писав. як ні, тикніть, кому не важко, на пруф протилежного. Ширина проїжджої частини не дасть там роздільну смугу зробити. Тому варіант з парканом посередині відпадає як найменш здійсненний.

Поставити паркан посередині там не має жодних проблем і місця це забере на ширину двох поребриків, це чуть-чуть більше чим розмітка. Та й дорогу розширити для смуги релігія не забороняє, але ти цього ніби не знаєш.

Тебе мої аргументи не переконають, як і твої мене. Тому пропоную помовчати в цій темі, хай вискажуться ті хто в попередній не встигли. Може що і придумають.

Опубліковано
Поставити паркан посередині там не має жодних проблем і місця це забере на ширину двох поребриків

от чесно, ви вже задовбали "рацухами". Спитайте vanus'а - є проблеми, чи немає. В цьому топіку пишуть люди, що поняття не мають про ДБН, про ремонт доріг і про те, скільки це коштує. Цирк.

Опубліковано

от чесно, ви вже задовбали "рацухами". Спитайте vanus'а - є проблеми, чи немає. В цьому топіку пишуть люди, що поняття не мають про ДБН, про ремонт доріг і про те, скільки це коштує. Цирк.

Ванусу ніхто не забороняє і самому в цю тему заглянути.

А скільки це коштує - це вже зоооооовсім інше питання.

Опубліковано
Поставити паркан посередині там не має жодних проблем і місця це забере на ширину двох поребриків, це чуть-чуть більше чим розмітка.
Це що ти пишеш - не по ДСТУ. Читаєм ДСТУ 2735-94 Огородження дорожні і напрямні пристрої. Правила використання. Вимоги безпеки дорожнього руху.: "2.5. Огородження другої групи повинні установлюватись: на центральній чи боковій розділювальній смузі завширшки не менш ніж 1м навпроти зупинок маршрутних транспортних засобів...". Два поребрика? Зараз жоден проектант чи виконавець не візьме на себе відповідальність зробити не по ДСТУ.
Та й дорогу розширити для смуги релігія не забороняє, але ти цього ніби не знаєш.
Релігія не забороняє, але про релігію в іншій темі. Розширити дорогу від моста і до куди? До кільця? За рахунок газонів по непарній стороні? Зробити 2 "пляшкових горлишка" на виїздах з "розширеного" проспекту? А кошторис який цих робіт буде? А відкатів скільки можна зробити! Бруківочкою нові тротуари обкласти - ммммм, смакота. ))

Проспект Волі вже надцять років збираються розширити. :)

Нью- Васюкі.

Тебе мої аргументи не переконають, як і твої мене.
Вибач, але не бачу аргументів.
Опубліковано
Ванусу ніхто не забороняє і самому в цю тему заглянути.

Думаю, після твоїх повідомлень йому КВН дивитись не потрібно, тим більше щось коментувати.

Опубліковано

зробили перехід по причині постійного збивання людей, які переходили в недозволеному місці.

Зробили розумно. Місце для переходу там зручне. Я розумію, що тобі начхати на життя інших людей, дай лише розігнатися до першої космічної, але треба ж трохи рахуватися і з пішоходами.

Опубліковано
але треба ж трохи рахуватися і з пішоходами

особливо требе рахуватися з пішоходами, які перед тим як вискочити на перехід навіть не дивляться по сторонам... а тупо так на 90 градусів і пашоль! а ти тормози як хочеш...

Водій же не нострадамус.

Опубліковано

Релігія не забороняє, але про релігію в іншій темі. Розширити дорогу від моста і до куди? До кільця? За рахунок газонів по непарній стороні? Зробити 2 "пляшкових горлишка" на виїздах з "розширеного" проспекту? А кошторис який цих робіт буде? А відкатів скільки можна зробити! Бруківочкою нові тротуари обкласти - ммммм, смакота. ))

Проспект Волі вже надцять років збираються розширити. :)

Нью- Васюкі.

Питання фінансування, відкатів, часу і т.д. - це вже 2, 3, 4 і т.д. питання

Про ДСТУ: поки ти не заміряєш ширину дороги на тій ділянці і не доведеш своїми замірами, що там не поміститься чотири смуги + розділювальна, то можеш не згадувати ні ДСТУ ні ДБН ні інші абревіатури. ;)

Вибач, але не бачу аргументів.

Тут ти правий, я твоїх також не бачу, але хотів бути коректнішим, тому ТАК висловився ;)

Опубліковано

зробили перехід по причині постійного збивання людей, які переходили в недозволеному місці.

Зробили розумно. Місце для переходу там зручне. Я розумію, що тобі начхати на життя інших людей, дай лише розігнатися до першої космічної, але треба ж трохи рахуватися і з пішоходами.

Цінувати життя інших я вмію, не знаючи мене, не треба робити поспішних висновків, і писав я про те, з якої причини зробили перехід (констатував ФАКТ, і все)

А загалом я приїхав з іншого міста (Хмельницького), де у 80% пішохода пропустять і не вилаються на нього, мол чого ходиш по зебрі. А коли приїхав в Луцьк, то ох..в від "чемності" місцевих водіїв, що сигналять ще за 20м до пішохода, вилаявши його потім, І бачив луцьких пішоходіф, які бояться ступити на зебру, бо велика ймовірність наїзду.

Я прагну у 100% пропустити людей і пішоходів на переході, бо одразу уявляю, що то можуть йти мої діти!!!

Опубліковано

Думаю, після твоїх повідомлень йому КВН дивитись не потрібно, тим більше щось коментувати.

Я радий за нього, чесно.

А тепер признайся собі чи був ти спеціалістом в бізнесі, коли розпочинав власний? Чи був ти спеціалістом у створенні громадських об'єднань, коли створював велоасоціацію? Думаю що КВН, завдяки тобі не дивилося багатенько людей, але ж ти добився свого. І освіта фізика тобі не заважає займатися сувенірно-рекламною і фото-продукцією. Ми у багатьох питаннях не є компетентними, але це нам не заважає досягати мети. Генрі Форду з його трьома класами церковно-приходської школи висококласні спеціалісти з піною біля рота стверджували, що не можливо розмістити поршні не в один ряд. Загдянь під капот свого буса - будеш здивований.

Опубліковано

не знаючи мене, не треба робити поспішних висновків,

Золоті слова. От тільки сам ти їх не дотримуєшся. Маю на увазі один твій пост в мою адресу в іншій темі. Ну але це так, лірика ... Якщо ж по суті, то найпростіше вирішення проблеми в даній ситуації - покласти перед переходом "лежачого поліцейського". Це принаймні хоч трохи стримає любителів швидкої їзди. Є сподівання, що знаючи що попереду така перешкода вони хоч трохи пригальмують. Що стосується пішоходів, то тут звичайно важче. Самому доводилося спостерігати їх неадекватну поведінку на пішоходному переході. Але все ж таки пішохідний перехід є пішохідним переходом і водієві треба бути готовим віддати перевагу в цій ситуації пішоходові.

Можу запропонувати ще одне вирішення ситуації. Я особисто цим переходом рідко користуюся. оскільки в більшості випадків водії там і не думають притормозити. А оскільки жити ще хочеться то йду під міст. Тому якщо вже так кортить забрати той перехід то можна навести порядок під мостом і пустити пішоходів тудою. Хоча мінус цього - таке місце може стати улюбленим місцем для всяких там гопників. Ну і як на мене обовязково на місце переходу "лежачого поліцейського". Не забуваєм, що біля повороту на Клима Савури (чи як вона тепер по новому?) ще один перехід, але навіть не зважаючи на наявність там світлофора, буває що не встигаєш ухилятися від якоїсь машини переходячи вулицю на зелене.

Опубліковано
але треба ж трохи рахуватися і з пішоходами

особливо требе рахуватися з пішоходами, які перед тим як вискочити на перехід навіть не дивляться по сторонам... а тупо так на 90 градусів і пашоль! а ти тормози як хочеш...

Водій же не нострадамус.

А то що там перехід і обовязково тра пригальмовувати, це не причина бути нострадамусом?

Опубліковано
А тепер признайся собі чи був ти спеціалістом в бізнесі, коли розпочинав власний?

Ні, я питався допомоги у інших, компетентних у тому.

Чи був ти спеціалістом у створенні громадських об'єднань, коли створював велоасоціацію?

Ні, мені допомагали інші люди, які компетентні у цьому.

Думаю що КВН, завдяки тобі не дивилося багатенько людей

так, я у своїй справі користувався певними знаннями та порадами компетентних осіб, тому й пробився.

І освіта фізика тобі не заважає займатися сувенірно-рекламною і фото-продукцією.

Ну взагалі-то допомагає, навіть дуже, саме тому я цим і зайнявся.

Ми у багатьох питаннях не є компетентними, але

ніколи не треба розповідати про ці питання, ніби то ти компетентний у них.

Я був на кількох нарадах, зборах, конференціях - називайте, як завгодно - по питаннях велодоріжок, з головуючими міста, архітекторами і т.п.

АЛЕ: мені б у голову ніколи не прийшло б сказати "А давайте тут бордюр заберем і..."

Тому людям, які хоч трошки "в курсі" - у цій темі нема чого робити, бо їм смішно.

Я не заперечую про шкідливість для лучан того переходу - ні. Я лиш вважаю, що деякі "думки" (більшість) по цьому питанню, що виражені у цій темі можна назвати не інакше ніж смішні.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...