Перейти до змісту

Чи потрібен перехід в кінці мосту?


zaHARE

  

392 користувача проголосувало

Ви не маєте дозволу голосувати в цьому опитуванні або переглядати його результати. Будь ласка, войдите або зареєструйтесь для можливості голосування у цьому опитуванні.

Рекомендовані повідомлення

  • Відповідей 577
  • Створено
  • Остання відповідь

Приберуть зебру - просто стане більше придурків страждати за межами пішохідного нереходу. Але люди там як ходили, так і ходитимуть, тому вважаю за доцільне щоб перехід залишили. нехай краще автомобілі гальмують занючи що попереду зебра. А якщо прибирати перехід, то обов"язково необхідно встановити високі паркани з обох сторін щоб геморно було перелазити бажаючим екстриму.

Ну нащі можуть вирішити це подібно до переходу на Володимирській

post-684-0-90913300-1349088876_thumb.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

У на проблема з повагою на дорогах, а не з переходами 0
На переходах біля Променя-Історичного яскравий приклад поваги пішоходів до водіїв.

Що до переходу, особисто я категорично проти, тема цього переходу вже неодноразово обговорювалась, але зараз приде Дрім і наведе купу контр-аргументів ;)

а перехід біля там-таму і перед зупинкою "школа №26", де переходить багато сліпих людей, що поруч живуть - явні приклади неповаги до пішозодів. летить чмо і навіть не думає притормозити не те що на жовтий, навіть і на червоний.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

і навіть не думає притормозити не те що на жовтий, навіть і на червоний.
Я їх звичайно не виправдовую, але спробуй проїхати на авто по соборності, скільки там світлофорів (від Там-Тама до в-Інтернаціоналістів 4)? Яка у них схема переключення (там на авто взагалі не зрозуміло з якою швидкістю їхати щоб попасти на "зенену хвилю", підозрюю 80+ або повзти близько 30)?

І то є унікуми серед пішоходів котрі вмудряються пройти не по переходу по діагоналі.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Перехід там дійсно не в тему, а зупинка тим більше (їх і так задофіга), але разом з тим ніколи не відчував саме тАм більшої якоїсь проблеми, ніж біля будь-якого іншого переходу.

(водій ;) )

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

і що з того, що світлофорів багато? не подобаються світлофори - катайся за містом, приїхав у місто - виконуй правила написані кров"ю збитих та покалічених людей.

про унікумів водіїв думаю розказувати не треба - хоча розкажу - стою на Ветеранів, дивлюсь на ліво, машин немає, майже роблю крок вперед і справа, перед носом пролітає "шумаХЕР", що робить обгін, пролітає за півметра від бровки з протилежної сторони руху, пролітає, явно побачивши мене, а якщо не бачив - то сліпим заборонено керувати автомобілем.

думаю таке бачили багато

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Питання підземних і наземних переходів для Луцька - холі вар :)

Дайош підземний перехід в центрі!!!

Дайош підземний перехід біля гостинця!!!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На засіданні міськради 26-го Калахан вже подавав пропозицію про цей перехід - не підтримали. Думаю, затруть той перехід згодом

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

і що з того, що світлофорів багато? не подобаються світлофори - катайся за містом, приїхав у місто - виконуй правила написані кров"ю збитих та покалічених людей.
А може пішоходи нехай лісом підуть? Якщо відноситись так тоді непотрібно дивуватись що пішоходів не поважають. Як поважати тих хто не поважає тебе. Вкінці-кінців дороги і тротуари робляться з кишені автовласників і не слід про це забувати.

АП: Що до ПДР ти розділ 4 читав? Ото прочитай а тоді будеш автомобілістам вказувати як жити.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

зараз приде Дрім і наведе купу контр-аргументів ;)

"Буду краток": тут початок минулорічного переходосрача (до 1608 повідомлення), а тут його продовження.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

і що з того, що світлофорів багато? не подобаються світлофори - катайся за містом, приїхав у місто - виконуй правила написані кров"ю збитих та покалічених людей.
А може пішоходи нехай лісом підуть? Якщо відноситись так тоді непотрібно дивуватись що пішоходів не поважають. Як поважати тих хто не поважає тебе. Вкінці-кінців дороги і тротуари робляться з кишені автовласників і не слід про це забувати.

АП: Що до ПДР ти розділ 4 читав? Ото прочитай а тоді будеш автомобілістам вказувати як жити.

а де ти знайшов неповагу до тебе, як до автомобіліста?

світлофори стоять для того, щоб автомобілі могли правильно розминутись і пішоходи перейти дорогу.

якщо ж тобі не подобається кількість і якість роботи світлофорів - то їзди там де їх немає, або звертайся у відповідіні органи, пішоходи тут нідочого.

і що там у розділі 4?

нагадай будь ласка

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

звідки інфа?
А за шо автомобоілісти платять дорожний податок? А тротуар це невідємна частина проїжджої частини.

а де ти знайшов неповагу до тебе, як до автомобіліста?
не подобаються світлофори - катайся за місто

З.І. І взагалі оффтоп це, ми не обговорюємо те що не подобається madkot'у на дорогах, а чи потрібен перехід.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

як на мене - то, щоб зрозуміти, що треба, а що нетреба - варто водіям походити тиждень, день в день пішки. можливо тоді вони по іншому будуть дивитись автомобілі, дороги та водіїв...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Згоден. А пішоходам треба поїздити тиждень. День в день. Якраз зараз погода сприяє особливо вечірній їзді.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

як на мене - то, щоб зрозуміти, що треба, а що нетреба - варто водіям походити тиждень, день в день пішки. можливо тоді вони по іншому будуть дивитись автомобілі, дороги та водіїв...

по-твоєму, новонароджений водій з пологового сам за кермом виїжджає?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На мою думку, критичний не перехід а кількість припаркованих мудаків поруч із ним і зупинка маршрутки. Це забирає одну полосу , всі починають лізти в ту що лишилася і нещасний пішохід, якому під дощем не дуже хочеться йти лишні 50 метрів (а ви спробуйте, несучи в руках зе дитину, сумку і коляску) в сторону, по глибоким калюжам, мусить вислуховувати в свою адресу матюки всіх "спешащих". Згоден, що без переходів їздити краще, але це не основна проблема. В часи пік об"їзжаю ту ділянку по Ківерцівській. Коли таки їду через міст - завжди пам"ятаю про численні дтп і просто їду уважніше (а взимку особливо).

П,С. Евакуатором позабирати всі припаркованих на перемоги, волі і ще багато де - і їздити стане краще і безпечніше. От куди би я подав депутатський запит.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

про унікумів водіїв думаю розказувати не треба - хоча розкажу - стою на Ветеранів, дивлюсь на ліво, машин немає, майже роблю крок вперед і справа, перед носом пролітає "шумаХЕР", що робить обгін, пролітає за півметра від бровки з протилежної сторони руху, пролітає, явно побачивши мене

Не оправдываю шумахера, но меня ещё в школе учили, что переходя дорогу надо сначала посмотреть налево, потом направо, опять налево, дойти до середины, посмотреть направо и закончить переход.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

переходя дорогу надо сначала посмотреть налево, потом направо, опять налево, дойти до середины, посмотреть направо и закончить переход.
коротше: коли переходиш дорогу, крути головою по сторонах, не розслабляйся!
ЗІ: на тому ж мосту ще один "розумний" перехвд на підйомі від Карпенка-Карого(Ювант) на міст.

ти будеш здивований, але навіть якщо його там і не було б, то водії все одно згідно пдр повинні пропустити пішоходів. Так що ті знаки тільки привертають увагу водія, нагадують про пішоходів. Лишніми вони ніяк там не є.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

як на мене - то, щоб зрозуміти, що треба, а що нетреба - варто водіям походити тиждень, день в день пішки. можливо тоді вони по іншому будуть дивитись автомобілі, дороги та водіїв...

по-твоєму, новонароджений водій з пологового сам за кермом виїжджає?

мав на увазі те - що водії як правило забувають, що таке бути пішоходом.

і часто роблять те, за що обливають лайкою інших.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

мав на увазі те - що водії як правило забувають, що таке бути пішоходом. і часто роблять те, за що обливають лайкою інших.
Серед одних і серед інших є ті хто думають, що вони не такі вже і рівні з іншими, про уніКалів ми не говоримо.

Нормальні водії рідко забувають що таке бути пішоходом так як вони бувають по обидва боки керма. А от пішоходи не завжди знають що таке бути водієм.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

По сабжу: переход убрать однозначно, но если его не будет транспорт спускаясь с моста будет лететь аж до Т-образного перекрестка Клима Савуры-Перемоги, т.е. новые потенциальные дтп.

madcot, не понимаю я Вас, ну никак, и с позиции пешехода, и с позиции велосипедиста, и водителя.

Быдло есть среди всех категорий участников дорожного движения!

Пешеходы часто не знают ни одного пункта ПДР... выбегают на переход..., я уже не говорю про инстинкт самосохранения.

Велосипедисты чуть получше будут пешеходов, но опасности от них часто исходит больше чем от пешеходов. (говорю как неплохой велосипедист (по навыкам) :))

Ну а как водитель, еду каждый день и фигею с пешеходов, велосипедистов, маршрутчиков (выношу в отдельную касту :))...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Дякую за жваве обговорення.Але кілька реплік.

Я згоден,що в нас культура водіїв і культура пішоходів на досить ще низькому рівні,хоча і є тенденція в сторону покращення.

Але,чому в нас не думають як спростити життя людям(пішоходам і водіям),а думають як ускладнити? В Англії наймають спеціалістів,які через купу тестів визначають як зробити зручними дороги для водіїв і пішоходів.Визначають де зробити зебру,де поставити забор,де світлофор,де кільцевий рух і т.д. Бачив по експлоеру як в одному місті ці спєци порекомендували міській владі зняти світлофори і переходи,бордюри зробити майже в рівень з дорогою.

І коли це було реалізовано,то ДТП знизились у рази.

Чому коли дали дозвіл на будівництво Там-Таму не поставили умову будівництва підземного переходу або не віднайшли на це кошти,інвестора і т.п.?

Чому коли об'явили конкурс про будівництво підземного переходу біля цума не виставили умову з прив'язкою до термінів або не зробили його зараз коли ремонтується цум?

Чому не розглядають можливість будувати надземні переходи в місцях інтенсивного руху пішоходів,як це роблять у багатьох країнах?

Чому не ставлять обабіч доріг паркани,хай вони постоять років 10-20 поки не виросте покоління яке привчиться переходити дорогу на переходах?

Чому не підсвітлюють переходи і не обладнають світловими знаками? Коли дощ або смеркає,то навіть суперпрофесіональному і суперчемному водієві ніц не видно.

ДАЇ пофіг,а ви(пішоходи і водії) між собою гризіться.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...