Перейти до змісту

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Бачили новий тариф "Свобода"? Дають 3G інтернет і 750 хвилин на всі інші номери по Україні на місяць (з лайфом включно, наскільки я зрозумів). Щось подібне в Європі і в США бачив, це добре, що переходять до системи "безліму" між операторами. Тільки з СМСками не дуже комфортно, окремо на день виділяється 50 за 1 грн. Хоча з вайбером і соц. мережами ніби не так і погано.

 

http://www.lifecell.ua/uk/mobilnij-zvyazok/taryfy/freedom/

  • Відповідей 460
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

Не дивно, що запускають типу безлім. Наприклад, з 7.12 тариф Смартфон 29 акційний вже буде 69 грн. коштувати. Хочеш-не-хочеш, а платити більше доведеться...

Опубліковано
14 хвилин тому, pashka05 сказано:

Хочеш-не-хочеш, а платити більше доведеться

не хочу, і не буду B)

не обов'язково було переходити на нові тарифи, і тим більше зараз не обов'язково поповнювати старий запасний нумер оператора, мало представленого на Волині.

активним користувачам - так, доведеться платити більше (як і в конкурентів)

Опубліковано

 

Щось мені підказує, що Лайф готує нас до можливості зміни оператора з збереженням номера. Невже таки запустять?

Опубліковано
33 хвилин тому, nickel сказано:

Щось мені підказує, що Лайф готує нас до можливості зміни оператора з збереженням номера. Невже таки запустять?

готує швидше держава (регулятор - НКРЗІ), регулярно знижуючи ставки інтерконекту.

з 1.01.2017 ставка інтерконекту буде 15коп./хв (зараз - 23 коп./хв)

це на додачу до недіючої поки можливості міграції

мені для коротких нерегулярних дзвінків на лайфселл вигідніше використовувати МТС (по 50 коп./хв), ніж поповнювати лайф, де ввели щоденну абонплату 3грн.

Опубліковано

 

Цитувати

ТОВ "лайфселл", що надає послуги рухомого (мобільного) зв'язку під торговою маркою "lifecell", повідомляє про наступні зміни в обслуговуванні абонентів, починаючи з 07.12.2016 р.:

1. В тарифному плані "3G Смарт 69" обсяг місячного пакету послуг становитиме 4096 МБ даних для користування мобільним Інтернетом, 200 SMS в межах України, 200 хвилин для здійснення вихідних дзвінків на номери мереж інших мобільних операторів України та інших операторів фіксованого зв'язку України.

2. Обслуговування абонентів на тарифних планах "3G Смарт 29", "3G Смарт 39", "3G Смарт 49", "3G Смарт 59" буде припинено. Абонентам вказаних тарифних планів надається можливість до 06.12.2016 р. включно без додаткової оплати перейти (здійснити міграцію) на будь-який інший тарифний план, доступний для підключення.
В іншому випадку, починаючи з 07.12.2016 р. обслуговування абонентів буде продовжено на умовах тарифного плану "3G Смарт 69".

3. Вважати Акцію "Акційна плата для тарифного плану "3G Смартфон" припиненою. Учасникам акції надається можливість до 06.12.2016 р. включно без додаткової оплати перейти (здійснити міграцію) на будь-який інший тарифний план, доступний для підключення. 
В іншому випадку, починаючи з 07.12.2016 р. учасники Акції, які не виявлять бажання продовжити обслуговування на звичайних (не акційних) умовах тарифного плану "3G Смартфон" або не змінять тарифний план на інший, доступний для підключення, після припинення Акції будуть обслуговуватися на умовах тарифного плану "3G Смарт 69". 
Для того, щоб продовжити обслуговування на умовах тарифного плану "3G Смартфон" з пакетом послуг М учасникам Акції необхідно ввести код: *702#.

4. Вважати Акцію "Акційна плата для тарифного плану "3G Смартфон" 39" припиненою. Учасникам акції надається можливість до 06.12.2016 р. включно без додаткової оплати перейти (здійснити міграцію) на будь-який інший тарифний план, доступний для підключення. 
В іншому випадку, починаючи з 07.12.2016 р. учасники Акції, які не виявлять бажання продовжити обслуговування на звичайних (не акційних) умовах тарифного плану "3G Смартфон" або не змінять тарифний план на інший, доступний для підключення, після припинення Акції будуть обслуговуватися на умовах тарифного плану "3G Смарт 69". 
Для того, щоб продовжити обслуговування на умовах тарифного плану "3G Смартфон" з пакетом послуг М учасникам Акції необхідно ввести код: *702#.

5. Вважати Акцію "Акційна плата для тарифного плану "3G Смартфон" 49" припиненою. Учасникам акції надається можливість до 06.12.2016 р. включно без додаткової оплати перейти (здійснити міграцію) на будь-який інший тарифний план, доступний для підключення. 
В іншому випадку, починаючи з 07.12.2016 р. учасники Акції, які не виявлять бажання продовжити обслуговування на звичайних (не акційних) умовах тарифного плану "3G Смартфон" або не змінять тарифний план на інший, доступний для підключення, після припинення Акції будуть обслуговуватися на умовах тарифного плану "3G Смарт 69". 
Для того, щоб продовжити обслуговування на умовах тарифного плану "3G Смартфон" з пакетом послуг М учасникам Акції необхідно ввести код: *702#.

6. Вважати Акцію "Акційна плата для тарифного плану "3G Смартфон" 59" припиненою. Учасникам акції надається можливість до 06.12.2016 р. включно без додаткової оплати перейти (здійснити міграцію) на будь-який інший тарифний план, доступний для підключення. 
В іншому випадку, починаючи з 07.12.2016 р. учасники Акції, які не виявлять бажання продовжити обслуговування на звичайних (не акційних) умовах тарифного плану "3G Смартфон" або не змінять тарифний план на інший, після припинення Акції будуть обслуговуватися на умовах тарифного плану "3G Смарт 69". 
Для того, щоб продовжити обслуговування на умовах тарифного плану "3G Смартфон" з пакетом послуг М учасникам Акції необхідно ввести код: *702#.

7. Вважати Акцію "Акційна плата для тарифного плану "3G Смартфон" 69" припиненою. Учасникам акції надається можливість до 06.12.2016 р. включно без додаткової оплати перейти (здійснити міграцію) на будь-який інший тарифний план, доступний для підключення. 
В іншому випадку, починаючи з 07.12.2016 р. учасники Акції, які не виявлять бажання продовжити обслуговування на звичайних (не акційних) умовах тарифного плану "3G Смартфон" або не змінять тарифний план на інший, доступний для підключення, після припинення Акції будуть обслуговуватися на умовах тарифного плану "3G Смарт 69". 
Для того, щоб продовжити обслуговування на умовах тарифного плану "3G Смартфон" з пакетом послуг М учасникам Акції необхідно ввести код: *702#.

Всі тарифи наведені з урахуванням ПДВ та пенсійного збору з вартості послуг стільникового (рухомого) зв'язку.

Детальна інформація про тарифи, умови користування послугами: lifecell.ua, 0800205433 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів у межах України), 5433 (безкоштовно у мережі lifecell), у пунктах продажу lifecell. 

ТОВ "лайфселл", 03110, м. Київ, вул. Солом'янська, 11, літера "А".

(взято тут)

Опубліковано
18 годин тому, rrid сказано:

не хочу, і не буду B)

не обов'язково було переходити на нові тарифи, і тим більше зараз не обов'язково поповнювати старий запасний нумер оператора, мало представленого на Волині.

активним користувачам - так, доведеться платити більше (як і в конкурентів)

Нові тарифи були на порядок крутіші від конкурентів. Мені, наприклад,  як постійному користувачу Лайф, все одно вигідніше взяти майже безлім на тарифі "Свобода" і не заморачуватись із інтернетом. 3G мережа в них найкраща, а якість розмов майже не поступається Київстару. ІМХО.

Опубліковано

На одному з форумів було подано запит на Lifecell на їхню різку зміну тарифів

Цитувати

Сайт http://ukc.gov.ua
Требуется регистрация.
В пункте "Питання:"
Выбрал "Функціонування мереж зв'язку"
Дальше "Мобільний зв'язок"
Раздел "Тарифи та послуги"

Вот такой вид имеет сейчас мое обращение:

Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації

Статус: Надіслано

Питання: тарифи на послуги

Регіон, якого стосується питання: ВІННИЦЬКА ОБЛАСТЬ, ВІННИЦЯ, ЛЕНІНСЬКИЙ

Зміст:
Звертаюсь стосовно ТОВ "лайфселл", що надає послуги рухомого (мобільного) зв'язку під торговою маркою "lifecell", яка:
- раптово попередила про припинення дії акційної пропозиції "Акційна плата для тарифного плану "3G Смартфон" 29" починаючи з 07.12.2016 р.;
- на свій розсуд змінила термін надання послуг (в акційних умовах вказана конкретна кількість днів - 540 з моменту підключення до акції; я підключився - __.08.2016р.),
- на свій розсуд змінила тарифний пакет на який автоматично переводять абонентів після закінчення дії акційних умов (повинен бути тарифний пакет «3G Смартфон» з обсягом Пакету послуг М, а зараз переводять до "3G Смарт 69").
Вказані зміни значно здорожують та штовхають абонентів до припинення користування послуги мобільного зв'язку які надає ТОВ "лайфселл".
Для вирішення питання неодноразово звертався до підтримки абонентів ТОВ "лайфселл" через особистий кабінет користувача послуг, де мені повідомили, що: "ОО «лайфселл» оставляет за собой право устанавливать и изменять тарифы (тарифные планы) на свои услуги, согласно Закону «Про телекоммуникации» от 18.11.2003 г. 1280-IV, изменять перечень таких Услуг, а так же изменять условия, сроки проведения Акции, досрочно прекращать, приостанавливать срок ее проведения в одностороннем порядке в соответствии с Условиями и порядком предоставления телекоммуникационных услуг ООО «лайфселл»."
Я в свою чергу попереджав представника оператора про наступні порушення статей законодавства:
-"Правил предоставления услуг связи Украины", пункта 61: 61. У разі встановлення оператором, провайдером самостійно мінімального та/або граничного строку дії тарифів, тарифних планів на послуги такі тарифи, тарифні плани повинні застосовуватися до завершення зазначеного строку.
- "Закон о защите прав потребителей" (статья 18, пункт 8), согласно которому при противоречиях между потребителем и поставщиком услуг (например, в договоре или в условиях каких-то)-они трактуются в пользу потребителя Мій номер телефона +38 012 345 67 89, за яким був __.08.2016р. здійснена зміна тарифного плану на акційний тарифний план "3G СМАРТФОН" З АКЦІЙНОЮ АБОНПЛАТОЮ 29. Сторінка сайту з умовами акції не змінилася http://www.lifecell.ua/s29. Файл з подробицями про умови даного тарифного плану "promo_3g_smartphone_ua_29.pdf", на який є посилання в описі даного тарифу має відмінність у розмірі з файлом збереженим при підключенні до акційної пропозиції.
Прохання надати роз'яснення щодо правомірності дій оператора мобільного зв'язку ТОВ "лайфселл", що надає послуги рухомого (мобільного) зв'язку під торговою маркою "lifecell".

P.S. Мене тоже з тарифу 29 примусово на 69 перевели:angry:

Опубліковано
7 хвилин тому, jack74 сказано:

я вже на них "поклав" і не поповнюю

Та я вот тоже думаю не поповнювати... Тимбільш, що ще є vodafone... Там якось тарифи поскромніше будуть... не готовий я за себе з жінкою на поповнення 140грн в місяць викидати....

Опубліковано
22 хвилин тому, Ruslyk сказано:

Та я вот тоже думаю не поповнювати... Тимбільш, що ще є vodafone... Там якось тарифи поскромніше будуть... не готовий я за себе з жінкою на поповнення 140грн в місяць викидати....

чому б не перейти на тарифний план Смартфон 3G з пакетом послуг S і абонплатою 50 грн./міс.?

Опубліковано
Щойно, Roma Fur сказано:

чому б не перейти на тарифний план Смартфон 3G з пакетом послуг S і абонплатою 50 грн./міс.?

Ну бо я не готовий 50грн в місяць платити.

Опубліковано
6 хвилин тому, Ruslyk сказано:

Ну бо я не готовий 50грн в місяць платити.

і яка альтернатива є? якщо хочеться і інтернет мати і хвилини, то в сучасних тарифах 50 грн. це ринкова ціна

Опубліковано

тому що в користуванні є три картки - Київстар, МТС і Лайф, і якщо на кожен відвалювати по 50 грн, а ще й кожному члену сім'ї, то природньо стає питання лишитись на якомусь одному операторі, і це явно не Лайф.

Опубліковано

Дивно... вже скільки років сиджу на лайфі і ніяк не можу допетрати чому його так не люблять люди... З самого початку в нього як було в мережі безкоштовно так ще й досі безкоштовно... колись правда це коштувало 10 грн на рік а зараз трошки дороще... скрізь дороще... інтернет літає... Тариф свобода 750 хв на всі оператори та я вжитті не бачив ні в якого оператора скільки хв. В мене на даний момент тариф акційний за 65 грн на місяць. 5 Гіг інтернету і 200хв на всі оператори. Мені вистачає з головою... багато просто не розмовляю... в мережі безкоштовно. Мамі підключив тариф свобода, тому, що багато говорить. Скільки років дивлюсь на тарифи інших операторів і я не можу зрозуміти чому люди на них взагалі сидять...

Опубліковано

підтримую, лайфом користуюся з 2005року з Києва, нарікань ніяких не було, мережа навіть в метро не пропадала. Я і 200хв не тратив у місяць, а 750хв - це як колишній безлім в ЮМС був, ще потрібно думати, як їх витратити.

Опубліковано

Да кстаті єдиний з операторів який ловить навіть в підвалах... Ггг...:D
Колись сидів в Княжому дворі мав 3 стартових і єдиний з них ловив це Лайф...

Опубліковано
7 хвилин тому, Geniee сказано:

Дивно... вже скільки років сиджу на лайфі і ніяк не можу допетрати чому його так не люблять люди...

... Скільки років дивлюсь на тарифи інших операторів і я не можу зрозуміти чому люди на них взагалі сидять...

Тому що він спізнився трохи. Банально спізнився. Він - третій, і цим все сказано.

По-перше, він прийшов на ринок коли вже МАССА людей (не "дітей з ВК", а людей, котрим мобільник потрібен був для діла, а не для СМСування) були чи на ЮМСі, чи на Київстарі, і номери вже мали прив'язані до своїх "ділових зв'язків", а тому купувати Лайф, коли всі знайомі на інших опереаторах, сенсу не було.

По-друге, він зробив велику помилку, відразу з моменту свого входження в ринок України, позіціонуючи від самого початку себе як МОЛОДІЖНОГО оператора, і як наслідок, клієнтами почали ставати дітвора, а дорослі і серйозні люди купували і надалі чи УМЗ, чи Киівстар.

 

І от зара я, в кого є всі три оператори, аналізуючи свою книжку контактів, бачу, що основна маса колег і знайомих в мене на МТСі і на Київстар. Чи виберу я Лайф? риторичне...

Опубліковано
Щойно, Geniee сказано:

Да кстаті єдиний з операторів який ловить навіть в підвалах... Ггг...:D
Колись сидів в Княжому дворі мав 3 стартових і єдиний з них ловив це Лайф...

а люди не лише по підвалах лазять ;) Є ще "ліси дрємучія" та "поля широкія" :) А там картинка трішки інакша

 

 

Ще додам. Зараз, коли всі оператори почали конкретно піднімати тарифи на зв'язок, коли всі оператори поубирали тарифи без абонплат (ну, майже), Лайф мав можливість стати аутсайдером, перетягнувши частину абонентів... А що робить він? от і відповідь

Опубліковано

Я як сидів так і буду сидіти, тому, що у мене всі на різних операторах і мені немає різниці куди дзвонити... А тим більше підключивши тариф Свобода... А не переживати ой блін в нього Лайф, або Київстар... або або... в кого б то взяти подзвонити... бо блін по 1 грн за хв на інші оператори дорого... багатьох таких знаю... колись в самого було по 3 стартових щоб дешевше було дзвонити на інші оператори.

Опубліковано

 

звичайно я радий за тебе і твій тариф "Свобода", але розкрию тобі велику таємницю, що деякі люди мають телефон не тільки для вИхідних дзвінків, а й для вхідніх, розумієш. І тримають "трьох операторів" для зручності своїх, наприклад, клієнтів, щоб тим було зручно дзвонити по своїх тарифах.

А коли МЕНІ потрібно буде подзвонити на Лайф (а це нечасто, судячи з моєї книжки контактів, як я писав вище), то я вже наберу і з Києвстару, наприклад, не збіднію

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...