Перейти до змісту

Наболіло.. про тролейбуси які покидають місто..


Panterka22

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано
7 годин тому, AgentSmith13 сказано:

 

. ну і воно того, в чужу кишеню лізти і гроші рахувати, якось не алльо, так? 

я в твою кишеню не ліз і гроші твої не рахував. про фотік ціною троля ти сам писав

Опубліковано

Та я ж і не зі зла то написав :). Я в тому плані, що заробивщи за 2 роки на топ-кроп (ок, вже не топ, топ - 7200), ой як не хочеться його того... роззвиздячити.

Опубліковано
11 час назад, Zheny@ сказал:

Приколупається, ще й як!

І винним буде. І пояснюючу напише і премію знімуть (хоч і мізерну але знімуть)

 

 

Я не буду нікого зараз захищати , але перепрошую дуже, можна при не дай Боже таких випадках, Ваш номер в ПМ, бо дуже вибачаюсь фіг що доведеш.

Опубліковано

to Zheny@

Один раз бачив , після Нового року десь  8 січня (можу неправильно сказати, приблизно) ,як два контролери - жінка з вусатим чоловіком, жінка в напів "гамно" перевіряла квитки, при цьому , при русі , ходила зліва направо по всьому тролейбусі, і перегаріще за 3 м чути було.

Це була Неділя, дзонив на номер скарг, що був у тролейбусі, ніхто трубку не брав.

Вибачайте , але ця пара кондукторів - чесно гоп бикота.

Опубліковано

мав колись одну неприємність, коли зайшовши в троль, проїхавши одну зупинку , не було кондуктора, але передавати 50 грн людьми , це бути камікадзе)), зайшли контролі ) , після словесної перепалки та пару слів типу йоп, та пояснень громадських прав та іншого відстали. але не раз бачив як чіпляються до людей які зайшли недавно (1 зупинка), як та гопота, зразу чіпляються до людини.

Опубліковано
10 часов назад, AgentSmith13 сказал:

4) ні, не ох*їв, як на мене, ох*їв саме працівник перевізника, який відверто закликає пасажирів в слизоту порушувати правила поведінки на міському транспорті в частині техніки безпеки (див мій попередній пост, кінець). Для тих, хто сумнівається - пруф, самі правила http://www.nmc-volyn.gov.ua/abcView/219/   

Водій виконує свою роботу, його начальство по голові не погладить, якщо він план не привезе. Я знаю особисто цього водія, людина совісна, толкова і ще скажіть дякую, що повідомив, що квиточки в нього. А то є такі, які взагалі не оголошують, що кондуктора в салоні немає, а люди чекають, поки кондуктор підійде...

 

Взагалі для безкондукторних тролейбусів треба спереду поставити табличку, яка свідчить, що тролейбус працює без кондуктора, як це зробили в інших містах:

957394.jpg

966526.jpg 

  • +1 1
Опубліковано
2 годин тому, AgentSmith13 сказано:

тільки не з кондукторами з валідатором, а по пару пристроїв на салон.

1) перший час виключно з кондуктором. Щоб  звикали до такої оплати.

Потім уже самі.

2 годин тому, AgentSmith13 сказано:

то треба було міськраді не тратити 8 лям на вул. Лесі Українки, косокриво поремонтовану, і 980 штук на "святкову ілюмінацію системи труси на шнурку", а вкласти гроші в осучаснення міського транспорту, чи не так?

Нажаль, це питання уже немає кому й задати....

 

Опубліковано
5 хвилин тому, AgentSmith13 сказано:

Те питання виконком рішав і депутати, а не одноосібно мер...

аа.. ну ладно. Тобі видніше.

Це із опери "ми порадилися і я вирішив"

 

Опубліковано

@Zheny@

Звернув увагу, що практично всі тролейбуси взуті в шини від білоруської "Белшини".

Як думаєш, це так проявляється підтримка вітчизняного виробника (є ж свої - Росава, Дніпрошина) чи сябри вміють краще працювати з керівництвом підприємства? ;)

  • -1 1
Опубліковано
6 годин тому, justice777 сказано:

чи сябри вміють краще працювати з керівництвом підприємства? ;)

Сябри вміють робити кращу гуму.

 

Опубліковано
Щойно, justice777 сказано:

Це вони таке розповіли? :))

Ні. Це розповідають ті, хто її потім клеїть і балансує і т.д.

Чому всі кругом бачать "зраду"? Це так модно тепер?  Першим закричати "зрада"!

Я чесно не розумію.

Підприємство і так не багате, і купувати micheline ніхто не буде!

  • +1 1
Опубліковано

Чому відразу така дивна реакція?

Було ж просте питання!!!

Ніхто не каже купувати супер преміальне. Є дешеві українські аналоги, які по тестах легкових шин, як мінімум, кращі за белшину.

 

p.s. а "ті, хто її потім клеїть і балансує" якось порівнювали "белшину" із іншими виробниками? Чи те, що їм дали, те й "потім клеїли та балансували"!.

 

p.p.s. Кажуть, що всі зміни в житті варто починати із себе. В тому числі і фінансово підтримувати своїх українських виробників.

А то дивно виходить -  депо підтримайте, бо вона наше, а кого підтримує фінансово депо вас не повинно цікавити.

  • +1 3
Опубліковано
2 годин тому, justice777 сказано:

депо підтримайте, бо вона наше

бо без тролейбусів, будуть ВСІ їздити по 6 грн.

2 годин тому, justice777 сказано:

Є дешеві українські аналоги, які по тестах легкових шин

А можна ссилку на тести шин в умовах міста?

Я спеціально поцікавлюся "статистикою" у хлопців з балансування, що вони частіше ремонтують!  Що швидше виходить з ладу.

2 годин тому, justice777 сказано:

що всі зміни в житті варто починати із себе. В тому числі і фінансово підтримувати своїх українських виробників.

Буду сперечатися до кривавих соплів!

З твоєї логіки виходить я маю купити китайське гівно український автомобіль типу ЗАЗ Віда. Замість людського німця?

 

  • +1 1
Опубліковано

Не все українське - гівно. Прикро, що ти цього  не знаєш!

з.і. відчуваю, що із закупкою білоруських шин таки зрада може мати місце.

Опубліковано
24 хвилин тому, Zheny@ сказано:

бо без тролейбусів, будуть ВСІ їздити по 6 грн.

дивовижно, але і на тролі, і на маршрутки в Луцьку вартість проїзду встановлює ЛМР ;)

інше питання - ЛМР сприяла створенню в Луцьку передумов для картельної змови перевізників, витісняючи дрібних операторів, та віддаючи маршрути ЛПЕ

3 годин тому, justice777 сказано:

всі зміни в житті варто починати із себе. В тому числі і фінансово підтримувати своїх українських виробників.

 

28 хвилин тому, Zheny@ сказано:

З твоєї логіки виходить я маю купити китайське гівно український автомобіль типу ЗАЗ Віда. Замість людського німця?

тут, крім споживчих тестів, є ще й певні морально-етичні аспекти, які, як не дивно, так чи інакше "виливаються" в економіку.

в даній конкретній ситуації - навіть якщо б були об'єктивні тести, є й інший аспект. Костя присвоїв гроші вкладників його банку, забацав неефективний завод по виробництву шин (з російської, вочевидь, сировини). продажна вартість шин від Кості - приблизно однакова з білоруськими, але в Бацьки працівники заводу мають в 2-3 рази вищі зарплати чомусь. зате Костя "поклав" свій банк, держава виплатила вкладникам кошти (надрукувавши їх, бо перед тим Костя вкрав гроші вкладників, - емісія=інфляція), (але далеко не всім виплатили), а Костін банк був імпортером готівкової валюти №1.

 

так що питання дуже дискусійне - чи варто підтримувати таких костів, ринатів, рошенків, чи краще нехай вони збанкрутують, а натомість заводи тут будуть відкривати мішлєни з дженерал-електріками. польща вибрала останній варіант - і має зарплати по 700-1000 баксів на місяць, а не 200, як в нас.

підтримувати треба малий бізнес, а не доморощених неефективних алігархів, які легко "пропихають" "ноттердам-плюс" замість "ноттердам-мінус" (чи "Богдани" в лізинг підприємству електротранспорту, які буквально згнивають за кілька років)

  • +1 1
Опубліковано

При приблизно однаковому співвідношенні ціна/якість - варто віддавати перевагу українському - бо це і зарплати українців, і податки в Україні!

  • +1 2
Опубліковано
1 година тому, Zheny@ сказано:

Я спеціально поцікавлюся "статистикою" у хлопців з балансування, що вони частіше ремонтують!  Що швидше виходить з ладу.

 

а ти в яких хлопців з балансування будеш "статистику" питати? у тих, що роблять шини для ЛПЕ чи у тих, які шин для ЛПЕ не роблять? ;)

 

Опубліковано
1 година тому, nightvision5 сказано:

Жень, тобі ж вже пояснювали, що не китайське, а корейська

*ля - то чері. китай.

юзай гугл. двігло і коробка від форци, що є чері бонус = китай.

1 година тому, rrid сказано:

дивовижно, але і на тролі, і на маршрутки в Луцьку вартість проїзду встановлює ЛМР ;)

не встановлює, а лише дає або не дає добро.

І якщо маршрутчики не виїдуть на маршрути взагалі і скажуть, або 6 грн, або їздіть з бомжами в траліках переповнених, а ми будемо стояти.

Що зробе ЛМР? 

То хто диктує ціни? правильно - ринок.

 

37 хвилин тому, rl72 сказано:

а ти в яких хлопців з балансування будеш "статистику" питати? у тих, що роблять шини для ЛПЕ чи у тих, які шин для ЛПЕ не роблять? ;)

тяжко.... туго ... але поясню. Для особливих, що бачать зраду скрізь!

  мені просто цікава буде статистика в плані хєровості шин. ЩО щастіше ламається.

У наших, мєсних, деповських, що частіше вони клеять і міняють.

 

1 година тому, justice777 сказано:

При приблизно однаковому співвідношенні ціна/якість - варто віддавати перевагу українському - бо це і зарплати українців, і податки в Україні!

Шо чесно? Тобто давайте будемо купувати українське гівно, бо воно наше? І ми з нього маємо податки? І ми те гівно купуватимемо частіше ,і витрачати більше, виключно через те, що воно наше?  Афігєнна логіка.  А де економіка? Де глузд здоровий?

Український продукт - ніфіга не конкурентноспроможний.

 

 

Опубліковано
1 година тому, justice777 сказано:

При приблизно однаковому співвідношенні ціна/якість - варто віддавати перевагу українському - бо це і зарплати українців, і податки в Україні!

покажи мені ціново-якісне співвідношення хоча б якогось українського товару із закордонним. Хоча б одного! Без Гугля зможеш?

І це не ЗП українців - це набивання баблом кишенів олігархів. Бо він ніхєра не про податки дбає!  Це продавання гівна в гарній обгортці. Не більше.

 

Опубліковано
7 хвилин тому, Zheny@ сказано:

Український продукт - ніфіга не конкурентноспроможний

 

Маєш якесь підтвердження своїх слів, чи так, аби пофлудить?!

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...