Перейти до змісту

Наболіло.. про тролейбуси які покидають місто..


Рекомендовані повідомлення

18 хвилин тому, volks сказано:

При лізингу право власності залишається в лізингодавця, що і зіграло злий жарт.

карамба, при лізингу право власності переходить до лізингоотримувача з останнім платежем по договору.

якщо договором лізингу не передбачено переходу права власності до лізингоотримувача - то це оренда, а не лізинг.

лізинг, якщо спрощено - це оренда з викупом, форма продажу майна в розстрочку.

 

але яка різниця, в кого право власності, якщо якість товару - гімняна, а догляд - ніякий?

і всі про все в курсі.

лізингодавець не вимагав повернення майна через порушення графіку платежів, він вимагав гроші. він знав ЩО він продав у лізинг.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 часа назад, rrid сказал:

хм, а є різниця, з якої "кишені" одного власника платити - чи напряму з бюджету міської ради, чи через цільову субвенцію ЛМР через комунальне підприємство ЛМР?

В тому то і проблема була, що частину виручки мусили віддавати на лізинг автобусів, що призвело до зростання заборгованості по з/п, а також несвоєчасного ремонту тролейбусів. На тролейбуси деякий час взагалі забили, не проводячи капітальних та середніх ремонтів, що призвело до відсторонення майже десятка машин. 

 

2 часа назад, Bliksss сказал:

якісь у них "дивні" бортові номери, чи так і має бути?

Декому в депо пальнуло в голову обнулити нумерацію, типу нова сторінка історії...

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 хвилин тому, TFA сказано:

Декому в депо пальнуло в голову обнулити нумерацію, типу нова сторінка історії...

дійсно - "пальнуло вголову", інакше і не назвеш.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 часа назад, rrid сказал:

карамба, при лізингу право власності переходить до лізингоотримувача з останнім платежем по договору.

Карамба, а при кредиті відразу. Відчуваєш різницю?

 

2 часа назад, rrid сказал:

але яка різниця, в кого право власності, якщо якість товару - гімняна, а догляд - ніякий?

Дійсно какая разніца, коли автобус на ходу, але не може їздити, бо в арешті.

  • Ха-ха 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Їхав сьогодні на новому тролейбусі. Сподобалось. Хід тихий. Рівень шуму майже такий як в на попередній версії Богдана.

Але оплата електронним квитком не працювала.

  • Ха-ха 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, TFA сказано:

Декому в депо пальнуло в голову обнулити нумерацію, типу нова сторінка історії...

невже П*цу  ?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

55 хвилин тому, Electronshik сказано:

Але оплата електронним квитком не працювала.

   всі їхали безкоштовно?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

5 часов назад, Zheny@ сказал:

невже П*цу  ?

Ні, там, очевидно, технічний відділ постарався.

 

5 часов назад, Electronshik сказал:

Але оплата електронним квитком не працювала.

Їхав в тролейбусі №002, на середніх дверях валідатор глючив, не завжди спрацьовував.

 

Сьогоднішні фото:

001.thumb.jpg.31427a40ef98846c74012970260f9380.jpg

002.thumb.jpg.b3f4117c4bb8b8a5e0841b41987d9d13.jpg

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

22 хвилин тому, TFA сказано:

Ні, там, очевидно, технічний відділ постарався.

То може буде "конкретна заміна" рухомого складу?

І нові тролейбуси витіснять (нарешті) ті старі сараї?

 

30 траліків - то серйозно + лишаться довгі і недавно куплені б.в. польські. (Я так думаю) Ну ще оновлені.

Хоча свою думку про "оновлення"  я озвучував і не раз.  Це як вкласти в ремонт квартири 10К доларів  (при ціні квартири 20К ), щоб продати за 23 чи 25. Хоча продавши за 20 і додавши тих ще 10 - вийде явно веселіший варіант .

 

 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

17 минут назад, Zheny@ сказал:

То може буде "конкретна заміна" рухомого складу?

Ну все одно до 105-го номера все вільно, крім технічки 49. Найближчим часом максимум 59 нових тролейбусів буде: 29 цих + 30 ще (6 з яких будуть з автономним ходом), на які збираються подавати документи. Тому до 059 дійде. Щодо старих, то найгірші ЗіУ відсторонять, а також не виключено, що з часом і деякі старіші Єльчі, вони теж гниють. Зараз поки все їздить, +2 машини - це капля в морі. І я так розумію, що в цьому році більш нових не буде, вже чекаємо в 2021-му.

 

Також незрозуміла позиція влади, що тими тролейбусами збираються замінити 80 маршруток. А де вони водіїв візьмуть на тролейбуси? Сьогодні на випуск 40 машин вистачає їх. Навіть з приходом цих 2-х не відновили два недовипуски на Тр15/15а. Бо по плану випуск має складати 42 машини. Чув таку цифру, що зараз 87 водіїв, що дуже мало...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Нові тролейбуси - це добре.  Мені тролейбусом подобається їхати більше у порівняні з маршруткою.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

18 hours ago, TFA said:

 

Також незрозуміла позиція влади, що тими тролейбусами збираються замінити 80 маршруток. А де вони водіїв візьмуть на тролейбуси? Сьогодні на випуск 40 машин вистачає їх. Навіть з приходом цих 2-х не відновили два недовипуски на Тр15/15а. Бо по плану випуск має складати 42 машини. Чув таку цифру, що зараз 87 водіїв, що дуже мало...

Ви часом не в курсі, скільки отримує водій тролейбуса "на руки"?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В 22.10.2020 в 18:49, case_l сказал:

   всі їхали безкоштовно?

Можливо, я проїхав куди мені треба і вийшов. І хай би контролер би спробував щось сказати.

 

19 часов назад, TFA сказал:

Їхав в тролейбусі №002, на середніх дверях валідатор глючив, не завжди спрацьовував.

Це були середні двері також. Але люди пробували платити спереду, також безрезультатно. І він не те що глючив, він взагалі не спрацьовував. 

Це був маршрут 15.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

20 часов назад, TFA сказал:

29 цих + 30 ще (6 з яких будуть з автономним ходом)

Так в цих 30 є автономний хід? Бо десь писали, що цілих 0,5 км

 

Змінено користувачем Ghost_manka
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 годин тому, Ko3bMa сказано:

Ви часом не в курсі, скільки отримує водій тролейбуса "на руки"?

Все залежить від кількості наїжджених годин. Коли я там працював і отримував 5 000. Водії могли мати від 8 000. Навіть!

Але то робота доволі собача. Перший виїзд, на 4,30 уже на місці бути - це зібрати всіх, хто по місту живе.  на 5,30 уже в ДЕПО бути.

Хто з 6 їздить, хто в 2 зміну до 23-ї.

 

Зараз там все складно. То з КОВІД-ом.  то з виплатою ЗП. Ледь за серпень отримали.

  • Дякую! 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

40 хвилин тому, Ghost_manka сказано:

Так в цих 30 є автономний хід? Бо десь писали, що цілих 0,5 км

достатньо щоб об'їхати місце ДТП, або іншу перешкоду.

Хоча, якби хоч кілометрів 5, то можна булоб на Вишків пустити троль.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

4 минуты назад, Bliksss сказал:

достатньо щоб об'їхати місце ДТП, або іншу перешкоду.

Це вже плюс. Цікаво, який запас треба мати, щоб обрив об'їхати.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

17 минут назад, Bliksss сказал:

Хоча, якби хоч кілометрів 5, то можна булоб на Вишків пустити троль.

Там щось заїкались, що в другій партії будуть з більшим автономним ходом.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

6 часов назад, Ko3bMa сказал:

Ви часом не в курсі, скільки отримує водій тролейбуса "на руки"

Водій 3-го класу біля 6-7 тисяч ніби. Одна година коштує 38 грн. За місяць норма, здається, 170 годин.

 

4 часа назад, Ghost_manka сказал:

Так в цих 30 є автономний хід? Бо десь писали, що цілих 0,5 км

В цих двох, що прийшли, є аварійний автономний хід на 500 м. А ті, що будуть брати згодом, 6 штук будуть з великим автономним ходом, щоб пустити, наприклад, на Вишків.

 

 

  • Дякую! 1
  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

5 годин тому, TFA сказано:

В цих двох, що прийшли, є аварійний автономний хід на 500 м. А ті, що будуть брати згодом, 6 штук будуть з великим автономним ходом, щоб пустити, наприклад, на Вишків.

 

Може біля "Лучеська" навчаться наліво повертати?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

On 22.10.2020 at 16:28, TFA сказано:

В тому то і проблема була, що частину виручки мусили віддавати на лізинг автобусів, що призвело до зростання заборгованості по з/п, а також несвоєчасного ремонту тролейбусів. На тролейбуси деякий час взагалі забили, не проводячи капітальних та середніх ремонтів, що призвело до відсторонення майже десятка машин. 

якщо підприємство операційно збиткове - то без постійних додаткових вливань ні на зп в повному обсязі, ні тим більше на ремонти - грошей не може бути в принципі, бо воно збиткове. грубо, збиток - це якраз і є різниця між "потрібно витратити" і "наявні кошти"

 

On 22.10.2020 at 17:18, volks сказано:

Карамба, а при кредиті відразу. Відчуваєш різницю?

 

Дійсно какая разніца, коли автобус на ходу, але не може їздити, бо в арешті.

що змінює момент переходу права власності, якщо майноо згниє й розсипеться раніше, ніж це вписується в будь-які розумні межі?

багато років вже минуло, як всі виплати (включно зі штрафами) були виплачені корпорації Свинарчуків-Гладковських, то що там з арештом? досі арешт заважає їздити, чи гімняна якість того металобрухту під парканом? хай би по трейд-іну за трелембуси здали хоч ;) але ж виробник того лайна його назад не захоче, знає ж якість... саме з тієї ж причини виробник домагався завершення всіх платежів, а не повернення майна, належного йому на праві власності, і розірвання договору.

і справді - яка різниця, чому після всіх виплат, цілий автопарк гниє під парканом ЛПЕ... і до чого тут корупція?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

56 минут назад, rrid сказал:

що змінює момент переходу права власності, якщо майноо згниє й розсипеться раніше

Так воно не згнило і не розсипалось, а стало під паркан, бо потрапило під арешт. При кредиті такого не було б.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

19 годин тому, volks сказано:

стало під паркан, бо потрапило під арешт. При кредиті такого не було б.

карамба, хто тобі таку дурню сказав??? піди он разкажи людям, що такого при кредиті немає: https://setam.net.ua/auction/446103

https://prozorro.sale/auction/UA-PS-2020-10-29-000002-1

хоча... карамба, а може ти - фінансовий геній?!

ЛПЕ могло б віддати в заставу не майно, що придбається на умовах розтермінування (в кредит), а інше майно - ну там старі тролембуси, чи адмінприміщення...

генію, все ж дай відповідь:

20 годин тому, rrid сказано:

чому після всіх виплат, цілий автопарк гниє під парканом ЛПЕ... і до чого тут корупція?

хоча б на першу половину питання...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 час назад, rrid сказал:

генію, все ж дай відповідь:

22 часа назад, rrid сказал:

чому після всіх виплат, цілий автопарк гниє під парканом ЛПЕ... і до чого тут корупція?

хоча б на першу половину питання...

Читай, карамба

"Однак це аж ніяк не завершення історії. Здавалось би, місто розрахувалося, тож може використовувати ці маршрутки на свій розсуд. Та автобуси в комунальну власність так і не передали. Виявляється, вони з 2008 року перебувають у заставі ПАТ «Український професійний банк» під кредитні зобов’язання ТОВ «Богдан-Лізинг», які станом на початок 2019 року не було погашено."

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...