Перейти до змісту

Наболіло.. про тролейбуси які покидають місто..


Panterka22

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано
7 годин тому, volks сказано:

@rrid давай свої пропозиції де взяти 150 млн грн на нові тролі.

Гадаю такі пропозиції має міськрада вишукувати, комітети з бюджету і їм подібні. На боротьбу з ковідькою за якийсь тиждень часу вирішили виділити 120 млн. 

Опубліковано (змінено)
6 часов назад, SergLutsk сказал:

Гадаю такі пропозиції має міськрада вишукувати, комітети з бюджету і їм подібні. На боротьбу з ковідькою за якийсь тиждень часу вирішили виділити 120 млн. 

Так @rrida не влаштовує купівля за кошти бюджету.

І на ковідьку витратили кошти, за які мали відбуватися капітальні ремонти в місті.

Змінено користувачем volks
Опубліковано
On 05.05.2020 at 14:29, Штекер36 сказано:

Тут хіба треба викинути тезу про гнилі "Богдани". Навряд чи це вина ЛПЕ,що автобуси були зроблені на 3 умовних копійки,а на них хотіли заробити по 30 умовних гривень зверху.

то Ви не в курсі, що постачальник антобусів і тролємбусів в даній ситуації той же виробник, різниця тіко в тому що того разу був лізинг, а тепера кредит?

Опубліковано
10 годин тому, volks сказано:

Так @rrida не влаштовує купівля за кошти бюджету.

 

On 05.05.2020 at 15:28, volks сказано:

@rrid давай свої пропозиції де взяти 150 млн грн на нові тролі.

а навіщо придумувати велосипед давати пропозиції?

я вважаю, що жити треба за своїм рівнем достатку.

в мене особисто немає коштів на кільканадцять нульцевих тролів.

але я пам'ятаю часи, коли в Луцьку було більше 400 маршруток. і більшість з них була власністю дрібних підприємців. і більшість з них боялись скарг від пасажирів на виконком.

і мені на*рати було - скільки та маршрутка коштує, куплена вона в кредит чи за свої, і які там курсові ризики - це ніяк не позначалось на бюджеті міста (а відповідно й на сплачених мною/за моєї участі податках).

це норма цивілізованого світу - аутсорсинг.

в місті ж монополізували транспорт адміністративними методами, а відсутність конкуренції - це зло.

 

але ж вимагати хабарі в десятків дрібних перевізників - це набагато ризикованіше, ніж розкрадати комунальне підприємство, або розписати маршрути "на своїх" (наприклад, 9,31,47 - офіційно на цих маршрутах тендер виграло ЛПЕ, а їздили маршрутки цілком собі приватних підприємців, а ЛПЕ тільки числилось перевізником - багато років)

 

до речі, є яскравий сумний досвід приватного бізнесу  покупки нульцевого транспорту за кредитні кошти - ЛуцькАвтоТранс... але для мене це пройшло непомітно - на місце його Івеко Турбо Дейлі швидко прийшов інший приватник.

  • +1 1
Опубліковано
4 часа назад, rrid сказал:

але я пам'ятаю часи, коли в Луцьку було більше 400 маршруток.

 

Дійсно. А навіщо нам екологічно чистий транспорт. Дайошь місто в лапи маршрутчикам.

4 часа назад, rrid сказал:

в місті ж монополізували транспорт адміністративними методами

І правильно зробили. Так і має бути. Транспорт це така ж частина інфраструктури міста, як і дорога, тротуар, освітлення, школа, лікарня і т.д.

  • +1 4
Опубліковано
13 годин тому, volks сказано:

Дійсно. А навіщо нам екологічно чистий транспорт. Дайошь місто в лапи маршрутчикам.

пан вже, сподіваюсь, харчується виключно еко-продуктами, виробленими виключно із застосуванням людської праці та мускульної сили тварин, без жодного застосування механіки на приводі від брудного дизеля (чи інших нафтопродуктів)? чи таки віддався в лапи брудним агрохолдингам?

 

13 годин тому, volks сказано:

І правильно зробили. Так і має бути. Транспорт це така ж частина інфраструктури міста, як і дорога, тротуар, освітлення, школа, лікарня і т.д.

Карамба вже геть в сосну вдарився?

на ЛПЕ згноїли дорогущу нульцеву техніку. ЛПЕ "виграло" ще ряд маршрутів "маршруток"

Цитувати

Загалом, ЛПЕ обслуговує окрім маршрутів №№ 15 та 15-а, ще й 9а, 16, 19, 25, 26, 28, 29, 30, 32. Тож відповідно до тимчасових договорів на обслуговування маршрутів необхідно щонайменше 88 одиниць техніки. Наразі ж КП «Луцьке підприємство електротранспорту» має на своєму балансі лише 49 автобусів для міських пасажирських перевезень. Це  23 автобуси марки "Богдан" А069, 25 великих автобусів марки "Богдан" А144 та 1 автобус марки "Богдан" А092.

і, внізапно,

Цитувати

ЛПЕ орендує близько 60 автобусів у фізичних осіб-підприємців. Раніше, підприємці сплачували ЛПЕ за те, що вони виводять свої автобуси на маршрути підприємства, по 90-100 гривень в день. Але наразі готуються додаткові угоди, в яких має бути зафіксована вища сума: 130 гривень в день за одну машину.

оце, б*я, - правильно!

 

@volks  - ти Пуц В.В.?

 

точно так само,

14 годин тому, volks сказано:

як і дорога, тротуар, школа, лікарня

повинні будуватись приватними підрядниками, так і транспорт громадського користування повинен бути приватним.

 

якщо ти такий правильний клієнт Укргазбанку, то добивайся допуску приватних перевізників до експлуатації контактної мережі ЛПЕ, і вимоги на конкурсах на маршрути щодо електробусів та тролейбусів із запасом автономного ходу.

а тратити мої податки там, де приватний власник більш ефективний - нєфік.

 

монополія - зло.

державна (комунальна) монополія - хрестоматійний шлях до казнокрадства і неправомірної вигоди.

  • +1 3
Опубліковано
1 година тому, Barugan сказано:

Просто цікаво, в яких країнах є приватні тролейбуси і трамваї? :0141:

якщо тобі цікаво, то ти будеш чекати відповіді від мене, а не погуглиш сам? :blink:

бувають навіть залізниці приватні, не те, що трамваї ;)

навіть в північних сусідів є приватні трамваї: http://chizhik-lrt.ru/

Опубліковано

ще один короткозорий?

запитав:

1 година тому, Barugan сказано:

цікаво, в яких країнах є приватні тролейбуси і трамваї?

отримав відповідь:

35 хвилин тому, rrid сказано:

навіть в північних сусідів є приватні трамваї: http://chizhik-lrt.ru/

алаверди. чухай потилицю і

24 хвилин тому, Barugan сказано:

відповідь: сам в гуглі шукай....

світ - він великий і різноманітний, там багато чого такого є, чого ти в Луцьку не бачив і уявити не міг, не тільки приватний електротранспорт ;)

Опубліковано
8 часов назад, rrid сказал:

пан вже, сподіваюсь, харчується виключно еко-продуктами, виробленими виключно із застосуванням людської праці та мускульної сили тварин, без жодного застосування механіки на приводі від брудного дизеля (чи інших нафтопродуктів)? чи таки віддався в лапи брудним агрохолдингам?

 

По можливості, продукти з власного городу.

8 часов назад, rrid сказал:

тратити мої податки там, де приватний власник більш ефективний - нєфік.

Такий ефективний, що все місто його обсирає і на борді ж тема про уху поївших перевізників.

5 часов назад, rrid сказал:

 

навіть в північних сусідів 

Просто ідеальний взірець розвитку громадського транспорту)))

8 часов назад, rrid сказал:

Карамба

Хуямба

  • +1 1
Опубліковано
49 хвилин тому, Barugan сказано:

про приватний громадський транспорт тролейбусів в країнах є що сказати?... 

я розумію, що ти питав про реальний досвід, він - послав тебе в гугль... дав лінк, на експеримент, який нах там нікому не потрібен, зараз їздить - тільки для телекамер. 

 

Опубліковано (змінено)

@rrid , якщо вже про "північного сусіда" - хоч намєкни, де в "століце", хоч один, хоч самий маленький - приватний маршрут?  Нікуя нема приватного - все комунальне, метро, електрички (кільцеві), автобуси, тролі... таке поняття, як  маршрутки "по місту" - немає..

 

Змінено користувачем Bliksss
Опубліковано
18 годин тому, Bliksss сказано:

@rrid , якщо вже про "північного сусіда" - хоч намєкни, де в "століце", хоч один, хоч самий маленький - приватний маршрут?  Нікуя нема приватного - все комунальне, метро, електрички (кільцеві), автобуси, тролі... таке поняття, як  маршрутки "по місту" - немає..

 

раз мене вже записали в тролі на борді (каламбурний каламбурчик в цій темі)), щось та й натякну:

Цитувати

Проводяться роботи із залучення приватних перевізників для здійснення перевезень тролейбусами.

куди вже століце: минулий рік тутай щось пишуть https://volynua.com/posts/u-lutsku-zaohochuut-privatniy-biznes-kupuvati-troleybusi

а тутай вже пишуть цего року: https://konkurent.ua/publication/54249/u-lutsku-mozhut-zyavitisya-privatni-troleybusi/

Опубліковано
19 годин тому, rrid сказано:

а тутай вже пишуть цего року

Уважно статтю читав? Акцент зроблено не на тролейбусах, а на назві політичної партії, перед виборами - вони і гіперлуп можуть пообіцяти.

P.S. Був такй депутат ВР першого скликання - Гудима, який реально розказував що в Луцьку потрбен метрополітен і якщо проголосують - він буде добиватись цього)))

Опубліковано

"дєвачькі - нє ссорьтєсь!"

@rrid  ЛПЕ здає в оренду свої маршрути і маршрутчики платять. НІкуди не дінуться.

Щодо екологічного транспорту, то це плюс. Про їжу ти загнув.  Просто подивися, як маршрутка стартує від зупинки, копоть, чорний дим! Скрегіт гальм.

Комунальний транспорт повинен мати місце. І ПЕРШЕ місце. Є приклади європейських міст, де "маршрутки" (приватні), довозять до міста з "навколишніх околиць" людей, а далі - пересідай на автобус, тролейбус, трамвай, і їдь далі.

Або електричики. А від вокзалів і зупинок, той же комунальний транспорт розвозить людей далі. Більшість купує універсальні проїзні. Значно дешевше.

Вихід є. І всім добре. Але для цього, потрібно щоб у нас був мер, якого 5-й рік не можуть назначити. І в того мера повинні бути сталеві яйця. Щоб зробити так як сказав, а не йти на поводу маршрутчиків-діпутатів в міськраді.

On 07.05.2020 at 11:36, rrid сказано:

ЛПЕ орендує близько 60 автобусів у фізичних осіб-підприємців.

Не зовсім правильне формулювання.

Є договір з перевізниками, як платять ЛПЕ за оренду маршруту.  А ЛПЕ не платить їм ніфіга. Принаймні так було.

 

Бувші мери лажали з автобусами, хто більше відкату дав, в того і купували.

Кривицький - Івеко

Шиба - Богдани великі.

Романюк - китайський ширнепотріб (забули?, такі смердючі, вузькі, місця немає), довго не проїздили, навіть не маю уяви де поділися.

 

Опубліковано

Всі чекають-не дочекаються відновлення руху транспорту, а тут таке...

 

У ЛУЦЬКУ ВОДІЇ ТРОЛЕЙБУСІВ ВІДМОВЛЯЮТЬСЯ ПРАЦЮВАТИ ПІСЛЯ ЗАКІНЧЕННЯ КАРАНТИНУ

Водії Луцького підприємства електротранспорту повідомили, що не планують виходити на роботу після закінчення карантинних обмежень, поки їм не виплатять грошові компенсації після вимушеної «відпустки» на самоізоляції.

Про це йдеться у дописі на неофіційній сторінці Луцького підприємства електротранспорту у фейсбуці.

«Шановні лучани, ми, водії ЛПЕ, разом з вами з нетерпінням очікуємо, коли закінчиться карантин, і громадський транспорт почне курсувати по місту.

Але вимушені вам повідомити, що, оскільки міська влада знову вирішила, що ми є працівниками, не вартими уваги, і у цей складний час залишила нас і наші родини напризволяще, без жодної підтримки, то адекватною відповіддю на таке нагле, невідповідне ставлення до нас як до людей буде не вихід на роботу, допоки уся заборгованість по ЗП не буде виплачена, тому жоден тролейбус по закінченню карантину з території не виїде.

З цим зверненням будемо вважати, що міська влада повідомлена про наслідки їхньої безсовісної діяльності по відношенню до працівників ЛПЕ і просимо вашого розуміння і підтримки. З повагою до лучан, водії ЛПЕ», – йдеться у повідомленні.

 

https://rayon.in.ua/news/252341-gromadskii-transport-u-lutsku-poki-ne-puskatimut?fbclid=IwAR0CLE8Ejd51-dyp4uZ8RDsH-CO8c7w4aauJsnPND3jHR016Q1Hu-HdhzqQ

  • +1 3
Опубліковано

ВОДІЇ ЛУЦЬКИХ ТРОЛЕЙБУСІВ ГОТОВІ ВИЙТИ НА РОБОТУ ПІСЛЯ ЗАКІНЧЕННЯ КАРАНТИНУ

Сьогодні 17:07
 
Водії тролейбусів КП «Луцьке підприємство електротранспорту» готові вийти на роботу та на маршрути міста після відновлення руху громадського транспорту.

Про це повідомив генеральний директор ЛПЕ Володимир Пуц, йдеться на сайті міської ради.

Сьогодні на підприємстві відбулися збори водіїв тролейбусів та контролерів громадського транспорту. Питання виплати зарплати за березень-квітень та коли тролейбуси вийдуть на маршрути, – ось що найбільше цікавило працівників комунального підприємства.

Володимир Пуц дав вичерпні відповіді та зазначив, що у зв’язку із запровадженням в Україні карантину, зупинили роботу багатьох підприємств й у нашому місті. Внаслідок цього бюджет Луцька недоотримав чимало коштів від сплати податків і зборів. Натомість ті фінансові ресурси, що були, першою чергою спрямували на фінансування медичних установ, придбання обладнання та засобів боротьби з коронавірусом.

Згідно рішення виконавчого комітету Луцької міської ради, з 19 березня 2020 зупинено рух громадського транспорту, відповідно й тролейбусів. Тож ЛПЕ не отримує відповідного доходу від перевезення пасажирів.

За словами генерального директора, станом на сьогодні на підприємстві дійсно є певна заборгованість із виплати заробітної плати за березень. Окремим працівникам кошти виплачені не в повному обсязі. Вирішення цієї проблеми залежить від розгляду та погодження Антимонопольним комітетом України «Програми розвитку міського пасажирського транспорту на 2020-2024 роки». Це дозволить проводити фінансування підприємства з місцевого бюджету. Саме сьогодні з вирішенням цього питання виконувач повноважень міського голови Григорій Пустовіт перебуває у Києві в Антимонопольному комітеті.

Також Володимир Пуц додав, що міська рада має право відшкодовувати кошти на пільгові перевезення лише за фактом їхнього виконання, тому надходження коштів в якості відшкодування пільгового проїзду від міської ради будуть надходити після запуску тролейбусів.
 
  • 2 тижня потому...
Опубліковано

З 1 ЧЕРВНЯ У ЛУЦЬКУ ВІДНОВЛЯТЬ РУХ ГРОМАДСЬКОГО ТРАНСПОРТУ

Сьогодні 16:57
 
В обласному центрі Волині відновили рух маршруток та тролейбусів. Уже з 1 червня лучани та гості міста зможуть дістатися до потрібного місця громадським транспортом.

Про це йшлося 29 травня під час засідання позачергової 80 сесії Луцької міської ради.

Нагадаємо, міськрада ще 27 травня звернулася до Волинської ОДА, щоб запустити транспорт з червня. Сьогоді радник міського голови Ігор Поліщук написав у фейсбуці, що у Луцьку епідеміологічна ситуація не є гострою, а спалахи захворюваності в Олиці чи в Ковелі, які впливають на загальнообласну статистику до запуску громадського транспорту в Луцьку, жодного відношення не мають. Він анонсував засіданні сесії, на якій повинні були винести питання про відновлення роботи громадського транспорту.

Вже згодом з’явилася інформація, що на Волині послабляють карантин та дозволяють відновити рух громадського транспорту скрізь, окрім Ковеля, Ковельского району та Олики.

Так, своїм сьогоднішнім рішенням депутати відновили роботу тролейбусів та маршруток з першого червня. Пасажирів будуть перевозити у спосіб, визначений постановою Кабінету Міністрів України в межах кількості місць для сидіння передбачених технічною характеристикою транспортного засобу.

Відзначимо, що в громадському транспорті пасажирам заборонятимуть перебувати без захисної маски.

Виконувач поноважень місько голови Григорій Пустовіт нагадав лучанам, щоб ті не забули поповнити свої картки.
 
Опубліковано

Після 4-річної відсутності на лінію виїхав тролейбус №220, який був перероблений на реостатно-контакторну систему управління (РКСУ) тяговим електродвигуном.

1344571.thumb.jpg.d7cf93f42524ef8d3b9578fecd82dfea.jpg

  • 4 тижня потому...
Опубліковано

Прохання, підписати петицію, щоб не допустити знищення тролейбусу як виду транспорту: https://petition.e-dem.ua/lutsk/Petition/View/1496

Текст петиції:
 

Повернути на лінію всі випуски тролейбусів, які були до карантину

Прошу міську владу перестати знищувати тролейбус як вид транспорту на користь автобусів-маршруток та повернути на лінію усі 42 випуски тролейбусів, які були до карантину. Адже саме зараз, коли триває заборона на перевезення стоячих пасажирів необхідна максимальна кількість транспорту на дорогах Луцька. І хоча міська рада заявляє, що автобусів їздить аж 141, тролейбусів чомусь стали випускати 32 замість докарантинних 42. Але і це ще не все. З вчорашнього дня у вечірній пік тролейбусів взагалі стало 27. По маршрутах це виглядає так:
№1 - 4 випуски замість необхідних 7. Інтервал стає 30-40 хв.
№2 - 4 випуски із 7. Інтервал стає 30-40 хв.
№4 - 2 випуски із 3. Інтервал стає 44 хв.
№5 - 2 випуски із 4. Інтервал стає 40-50 хв.
№12 - 3 випуски із 5. Інтервал 25-50 хв.
№15 - 5 випусків із 7. Інтервал збільшився до 13-18 хв.
№15А - 5 випусків із 7. Інтервал збільшився до 13-18 хв.
(Прикріпляю скріншоти із GPS-навігацією, зроблених у вечірній пік - 17:30-18:00)
Якщо маршрути 4, 5, 12 були занедбані ще раніше і інтервали там бажали кращого, то на маршрутах 1 і 2, які є одними з найпопулярніших, інтервал був ще більш-менш адекватний (15-17 хв). Але тепер почали руйнувати і ці маршрути, що є неприпустимо! Це ж стосується і найпопулярніших маршрутів 15/15А.
В інших містах тролейбуси працюють у звичному режимі без зменшення випуску, а Луцьк чомусь зменшує випуски. Зробіть хоча би повний випуск тролейбусів у ранковий і вечірній пік, адже ви втрачаєте платного пасажира! Люди, не дочекавшись тролейбуса, пересядуть на маршрутку, яка буде їхати набитою...

Також необхідно відновити тролейбусний маршрут №7 на літній період, адже дістатися до кладовища на Гаразджу можна лише на автобусі №3, який часто можна побачити переповненим. А тролейбус №3 їздить лише раз на 2 години.

Надіюсь на розуміння і повернення до звичного стану.
1496_medium.jpg
Опубліковано

На тролейбусному маршруті №3 на літній період додано рейс. Відправлення з Лісництва на Гаразджу о 18:57, відправлення з Гаразджі - о 19:53.

 

З.І. Прохання, підписати петицію, щоб не допустити знищення тролейбусу як виду транспорту: https://petition.e-dem.ua/lutsk/Petition/View/1496

Опубліковано
On 26.06.2020 at 13:30, TFA сказано:

Прохання, підписати петицію, щоб не допустити знищення тролейбусу як виду транспорту: https://petition.e-dem.ua/lutsk/Petition/View/1496

Текст петиції:

якось петиція не в'яжеться з наміром придбати кредитні тролембуси

https://www.ukrinform.ua/rubric-economy/3019211-eib-nadav-lucku-436-miljona-kreditu-dla-pridbanna-trolejbusiv.html

Опубліковано
8 часов назад, rrid сказал:

якось петиція не в'яжеться з наміром придбати кредитні тролембуси

Достатньо подивитися по ЖПС, скільки тролейбусів їздить у вечірній пік. Чому маршрутки їздять всі, а тролейбусів лише 2/3 лишаються?

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...