Перейти до змісту

Наболіло.. про тролейбуси які покидають місто..


Panterka22

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано
В 11.07.2019 в 21:08, TFA сказал:

З 12 липня 2019 року змінено графік руху тролейбуса №7.

А він взагалі Є? А то на тому сайті неофіційному - пише, що 7-ка не діючий маршрут, та і я, з вокзалу постійно їздячи щодня, жодного разу не бачив...

Опубліковано
56 минут назад, AgentSmith13 сказал:

А він взагалі Є? А то на тому сайті неофіційному - пише, що 7-ка не діючий маршрут, та і я, з вокзалу постійно їздячи щодня, жодного разу не бачив...

Є

Опубліковано
9 минут назад, super_bord сказал:

кажуть сьогодні новачка притягнули в депо

Ага. Чудо російського автобусо-тролейбусопрому.

Опубліковано
Цитувати

ЛиАЗ-6236 (ЛиАЗ-6213Т) — российско-болгарский сочленённый низкопольный троллейбус особо большой вместимости. Сделан на Авторемонтном заводе в городе Дупница в 2008 году, в кузове первого опытного экземпляра российского автобуса ЛиАЗ-6213.00. Серийно не выпускался.

Первый экземпляр автобуса ЛиАЗ-6213 был отправлен в Болгарию, где был переделан в троллейбус и получил электрооборудование собственного производства, а затем отправлен на испытания в Пловдив. В ноябре того же года отдан на испытания в Перник и дальнейшая его судьба оставалась неопределенной, пока в марте 2016 года не был замечен во Львове. В настоящее время простаивает на территории депо, его дальнейшая эксплуатация под вопросом.

https://ru.wikipedia.org/wiki/ЛиАЗ-6236 ©

 

Маємо унікального траліка?

  • +1 2
Опубліковано
21 хвилин тому, super_bord сказано:

крутяк ! скучив за гармошками! чекаєм на вулицях Луцька. цікаво, на який маршут поставлять

На улюблений маршрут директора - №7

  • Ха-ха 1
Опубліковано
2 годин тому, Zheny@ сказано:

Маємо унікального траліка?

так він нібито заарештований за борги, та і не відомо чи на ходу... в будь-якому випадку, якщо навіть залишиться в нас, що будуть робити із запчастинами до цього пепелаца, врахувуючи ту інфу з вікі, які Женя написав постом вище? 

Опубліковано (змінено)

Машина не куплена нами, ніби мають довести до ладу, обкатати, а потім буде видно. Три роки простояла у львівському депо. Машина невідомо яка, нікому не потрібна, коротше, стрьомна, як на мене. Враховуючи "любов" нашого депо до електронних машин (стоять під парканом 4 штуки), з цим потім теж будуть проблеми. Ну і за болгарське обладнання - проблемно буде дістати запчастини.

Змінено користувачем TFA
Опубліковано

20 липня 2019 року у зв'язку із ремонтом дорожнього покриття мосту через річку Стир по вул. Ковельській рейси тролейбусів будуть виконуватися наступним чином:

- маршрут №3 - "с. Гаразджа - вул. Бенделіані".
Тролейбус на вул. Ковельську курсувати не буде!

- маршрут №4 - за маршрутом №4а через вулицю Потебні;

- маршрут №12 - "КРЗ - ЛПЗ". 
Тролейбус на вул. Володимирську курсувати не буде!

 

http://lpe.at.ua/

 

Опубліковано
4 годин тому, super_bord сказано:

що за ""любов" нашого депо до електронних машин"  ?

це не любов, це "сучасність вчорашного" дня. А те що ми звикли до "мезозою" це вже наш недолік ;) 

  • 3 тижня потому...
Опубліковано

У ТРОЛЕЙБУСАХ ЛУЦЬКА ПІДВИЩИЛИ ЦІНУ КВИТКА ДО 4 ГРИВЕНЬ

 

Вартість одноразового проїзду в тролейбусах міста Луцька відтепер становитиме 4 гривні.

Про це йшлося 7 серпня під час засідання виконавчого комітету Луцької міської ради.

Як повідомив генеральний директор комунального підприємства «Луцьке підприємство електротранспорту» Володимир Пуц, тариф на проїзд у тролейбусі в розмірі трьох гривень діяв більше року. За цей час зросли ціни на електроенергію, матеріали, запасні частини для ремонту та проведення технічного обслуговування транспортних засобів, розмір прожиткового мінімуму, відповідно до якого розраховують годинні ставки працівників.

До прикладу, витрати на техогляд і ремонт тролейбусів зросли на 40,9 %. А підвищення вартості проїзду дозволить підприємству підняти заробітну плату водіям і кондукторам.

Водночас наголошено, що 73 % тролейбусів підприємства експлуатуються понад 20 років та потребують затратних капітальних та поточних ремонтів. Так, середній вік тролейбусів складає більше 24 років. Загалом ЛПЕ нараховує 55 транспортних засобів.

«Великих витрат вимагає ремонт та підтримання у належному стані контактної мережі, протяжність якої становить 109,15 кілометра, та дев'яти тягових підстанцій. Відповідно до актів державного технічного огляду контактної мережі планова потреба по заміні елементів контактної мережі становить 13,66 мільйона гривень», – наголосив Володимир Пуц.

Він зауважив, що близько 70 % пасажирів електротранспорту в Луцьку становлять пільговики, тож мова йде всього про 30 % пасажирів, котрі оплачують проїзд.

«Ми не були ініціаторами підняття тарифів, адже розуміємо пасажирів, які оплачують проїзд. Зараз воно на часі», – резюмував Володимир Пуц.

На запитання члена виконкому Ігоря Муковоза про доходи підприємства директор ЛПЕ повідомив, що річний дохід склав 25 мільйонів гривень. Своєю чергою, із міського бюджету підприємству було надано 44,5 мільйона гривень, які спрямовують на заробітну плату і оплату електроенергії.

Перший заступник Луцького міського голови Григорій Недопад звернув увагу на те, що вартість проїзду в автобусах міста вже підняли. Він зауважив, що ситуацію з підвищення тарифу у тролейбусах обговорювали і зростання вартості квитка на одну гривню дозволить, зокрема, підвищити зарплату працівникам ЛПЕ.

«Ми все робимо для того, аби лучани не відчували дискомфорту, користуючись електротранспортом», – сказав Григорій Недопад.

Він нагадав, що Луцька міська рада вже оголосила тендер на закупівлю нових низькопідлогових тролейбусів, які замінять частину застарілого транспорту ЛПЕ.

Члени виконавчого комітету підтримали проєкт рішення. Зміни набувають чинності на наступний день після офіційного оприлюднення у друкованих засобах масової інформації.

Зауважимо, одною з причин подорожчання є те, що Луцьку продають електроенергію за ціною 3,6 гривні за кіловат, хоч вартість електроенергії атомних станцій 54 копійки, а ТЕС за схемою «Роттердам+» – 2,2 гривні.

Тому, щоб підприємство електротранспорту вийшло хоча б в нуль, квиток має коштувати 12 гривень. Оскільки такою ціну ніхто не зробить, ЛПЕ і далі не зможе розвиватися.

Опубліковано (змінено)

Тому, щоб підприємство електротранспорту вийшло хоча б в нуль, квиток має коштувати 12 гривень:rotate:

ніфігасє - маршрутчікі  в захваті

Змінено користувачем westboiuu
  • Ха-ха 2
Опубліковано
17 минут назад, westboiuu сказал:

квиток має коштувати 12 гривень:rotate:

Ну чо, хай би попробували. Тобі би точно тролейбусами їздили тільки пільговики.

  • +1 2
Опубліковано
8 часов назад, TFA сказал:

Тому, щоб підприємство електротранспорту вийшло хоча б в нуль, квиток має коштувати 12 гривень. Оскільки такою ціну ніхто не зробить, ЛПЕ і далі не зможе розвиватися.

Цікава арифметика. А як вони збираються жити за третину необхідних коштів 

Опубліковано
У Луцьку відсьогодні здорожчав проїзд у тролейбусах
Сьогодні, 09:57
 

У Луцьку відсьогодні здорожчав проїзд у тролейбусах

У Луцьку із 9 серпня зросла вартість проїзду в тролейбусах.

Нагадаємо, тариф на разовий проїзд одного пасажира в міському електротранспорті підвищили із 3 до 4 гривень.

Для учнів закладів загальної середньої освіти, закладів професійної (професійно-технічної) освіти, студентів вищих навчальних закладів I-IV рівнів акредитації вартість проїзду становитиме 2 гривні за наявності учнівського або студентського квитка.

Вартість місячного проїзного квитка в тролейбусі для підприємств, установ, організацій вартуватиме 270 гривень, для населення – 200 гривень, для учнів закладів загальної середньої освіти, закладів професійної (професійно-технічної) освіти, студентів вищих навчальних закладів І-IV рівнів акредитації – 75 гривень.
 
Опубліковано

Тролейбусне сполучення з міським кладовищем у селі Гаразджа тимчасово призупинено

13.08.2019 16:07

 

У зв’язку з аварією на підстанції №102 Луцької філії ПрАТ “Волиньобленерго” тролейбуси, які курсували до с.Гаразджа, розвертаються біля кафе “Околиця” (перехрестя вулиць Рівненська — Теремнівська). 

 

Управління транспорту та зв'язку міської ради

  • 3 тижня потому...

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...