Перейти до змісту

Наболіло.. про тролейбуси які покидають місто..


Panterka22

Рекомендовані повідомлення

Для чого поміняли графік руху тролейбусів? Від Там таму 12 йшла в 7:25-7:27. Вчора і сьогодні в 7:20-7:21. І пасажирів стало набагато менше. В 7:18 від там таму ще йде 9. Два тролейбуси разом ще й раніше. Люди так рано на них не встигнуть.можна  одного в 7:22 а другого в 7:27. Тоді вони на кожному приїдуть 7:42-7:47. І всі встигають на роботу.

 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

бо тролейбуси бояться по одному їздити. по 2 - 3 підряд їх норма

  • Ха-ха 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Класно, коли в 20:30 десь сідаєш в тролейбус №5 на Київському майдані, тут же платиш, доїжджаєш до Фокстроту (3 зупинки...), і тут у їздуна (чи то їздюка) прорізається голос - "в депо!". На питання кондуктору, чому ніяких "опізнавальних знаків" крім таблички маршруту не було, як сідав - "а в нього таблички нема!". За...шибісь (їхати треба було таки на Перемоги), і справа тут не в 2-х гривнях, які не повернули,  та й, судячи по мегакислій мармизі кондукторші, як я її спитав "а х...лі навіщо мовчала, як платив" - повертати і не збиралася, та й мені неохота було те непорозуміння ходяче чіпати, справа в КОМФОРТІ перевезення - сідав в напівпорожній тролейбус, що їде прямо додому, на вулиці гидотна погода, потрапив в "стоячу" маршрутку біля ЦУМу. Після 4-ї школи і водій і кондуктор аж розривалися від несамовитих воплів "ми їдем в ДЕПО!!!"... От такий європейський метод заробітку у ЛПЕ.

І геть шикарно, коли з 7-ї вечора починаючи, тролі повзуть в ДЕПО, причому на таких маршрутах, як та ж 5-ка (альтернатива - 1-ка маршрутка, і все).

За розмови керівництву ЛПЕ про "НЕРЕНТАБЕЛЬНІСТЬ" після такого "сервісу" - язика виривати треба! Зробіть транспорт ДЛЯ ЛЮДЕЙ, а не для пенсіонерів, що між базарами курсують, дотримуйтесь графіку, їздіть до 23 не тільки єдиним 15-м маршрутом, як маршрутки, поставте GPS, щоб ваші колимаги було видно, пустіть парочку нічних рейсів, навіть по 4 грн. - і прибуток буде, і на зарплату, і на ремонти, і на все вистачить.

  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

4 минуты назад, super_bord сказал:

бо тролейбуси бояться по одному їздити. по 2 - 3 підряд їх норма

І це теж добряче підвищує їх рентабельність та актуальність, особливо, коли тих два їдуть схожим маршрутом, та навіть просто один на ДПЗ, інший - на Львівську з 40-го. Всі, кому треба в центр чи до базару чи міськради, сядуть в перший, другий поїде напівпорожній.

Ну і як фінішний гвіздок - а яке чудове ноу-хау є в ЛПЕ - "м'які" сидіння з функцією "масажу", розвернуті одне до одного, тобто, сидиш собі, сидиш, і тут у тебе за спиною хтось "йо*сь!" з розмаху на сидіння, і вже тримаєшся за спину чи стараєшся не в'їхати носом в потилицю сидячому спереду (а то й сумкою з ноутом в сидіння перед тобою). Верх інженерної думки, час патент оформляти. Я розумію, що немає грошей зробити нормально, але таке неподобство, як натягнута тупо на металеву рамку шкіра молодого дермантина взагалі якимось нормам, в тому числі і безпеки, відповідає?

  • +1 4
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

 

Оновленими графіками руху тролейбусів поділіться хто має. Зі.  На сайті лпе старі.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

6 часов назад, Масяня сказал:

Вони з таки сидіннями з Польщі до нас приїхали, це геніільні поляки до такого додумались.

Надіюсь для тих інженерів окремий котел в пеклі приготований.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Б*ь! 208

IMG_20171125_114308.thumb.jpg.7bdac2c5a5b117cd5a37fd52adf79180.jpg

Зарядись.

 

В Рівному ще ходять масово 40літні Шкоди, а наші рукожопи 15літні тролі умудрились згноїти!

  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 часа назад, Ukrainec сказал:

В Рівному ще ходять масово 40літні Шкоди, а наші рукожопи 15літні тролі умудрились згноїти!

Бо в Рівному зовсім інше відношення до тролів. Там їх вдвічі більше ніж в нас і на порядок менше маршруток.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В тому то і справа, що інше. Як керівництва так і особливо персоналу, який допустив собі випуск троля в такому стані на рейс. Це вже не вперше спостерігаю таку картину, це їх фішка: або щось не прикручено, або криво-бриво-аби-як, або брудно. Боюсь думати що там під капотом робиться.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

11 минут назад, Ukrainec сказал:

В тому то і справа, що інше. Як керівництва так і особливо персоналу, який допустив собі випуск троля в такому стані на рейс. Це вже не вперше спостерігаю таку картину, це їх фішка: або щось не прикручено, або криво-бриво-аби-як, або брудно. Боюсь думати що там під капотом робиться.

Та достатньо лише подивитися як підсвічуються номери маршрутів на підприємстві ЕЛЕКТРОтранспорту. Далі навіть немає про що говорити.

  • Дякую! 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

До речі про зміну графіка. Враження таке, що керівництво ЛПЕ відверто дає заробити маршруткам.

  • Дякую! 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 час назад, S30 сказал:

До речі про зміну графіка. Враження таке, що керівництво ЛПЕ відверто дає заробити маршруткам.

Не ЛПЕ дає, а міська влада. Походу йде злив тролейбусів. Якщо це дійсно так, то це відвертий пізд€ц. Місто йде, як то кажуть не в Європу, а самі знаєте куди.

  • Дякую! 1
  • +1 3
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Чекала "свій" тролейбус на зупинці вул.Чехова, підряд ішли в напрямку до центру №№5, 7 і 15. Всі три їхали порожні. Відповідно старого графіку - від автозаводу в 19-02, 19-05 і 19-05... Хто криворукий складає ті графіки?????
Від Бенделіані скасовано рейси троля №1 о 10-13, правда, іноді він буває. Перерва в русі всіх тролів, яка була після №1, коли він ще ходив, була хвилин 25, а стала 36 хвилин, вже поїхати можна тільки маршруткою... Перед ним троль №2 ходить вщент набитий.
Навіщо тоді проїзні, мабуть, не буду більше брати.
Що за дебільна система - прибирати тролейбус із графіка саме той, що перед перервою.

Змінено користувачем Ivanna
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

18 часов назад, volks сказал:

Бо в Рівному зовсім інше відношення до тролів. Там їх вдвічі більше ніж в нас і на порядок менше маршруток.

Маршруток там теж вистачає, але тролейбусів таки, хоч і зачасту стареньких, таки більше, ну і є один важливий нюанс - я жодного разу не бачив в Рівному в 6-7 вечора на тролейбусі таблички "В ДЕПО", як і стоячих рядочками, як 15-ка біля автозаводу... Сц*ко, зробіть тим водіям там якесь приміщення, де був би той же туалет і кімната для відпочинку, приїхав туди - змінився водій, поїхав далі, так ні - стоять дубом рядочком по три, втрачаючи за рік певно понад вартість того приміщення, та ще й людям незручність. як пасажирам, так і водіям, що ті ридвани об'їжджати мусять. В нас, крім того, тільки стемніє - все, 5-ка - тільки в депо, і потроху, до години 19-20-ї все, крім 15 і 15а - туди ж, за рідким виключенням. Іноді на Волі біля Київського майдану по 3!!! троля підряд їдуть на "заслужений" відпочинок. А потім виють "нерентаааабельно". Час вже за них      взятися деяким нашим "активістам", напевно. Замість отаких акцій https://www.volynnews.com/news/society/u-lutsku-natsionalisty-zirvaly-pokaz-filmu-pro-volynsku-aviatsiiu/ (про яку, та і про сам той "показ фільму" ніхто і не знав би, крім тих "совків", що там сиділи, якби журналіст не написав, та і користі від того - нуль - зберуться тихцем, та й подивляться ще раз, було б бажання...) - зупинити парочку таких "депошників вечірніх", дати легких п...лєй для приходу до тями, та примусити сховати подалі табличку і їздити по маршруту до 22-23-ї години. На рахунок законності - ну дуже законно поступає перевізник, коли люди ввечері в дощ по 40 хвилин з центру міста виїхати не можуть. Я думаю, жителі міста з радістю таку акцію підтримають, а то й участь прийняти захочуть. Бо поки ситуація схожа на злочинну змову чи то міськради, чи керівництва ЛПЕ, чи і тих і інших з метою знищити електротранспорт (та і деякі маршрутки ввечері теж дуже цікаво себе поводять), надавши перевагу певним перевізникам та таксистам.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

12 часов назад, Ivanna сказал:

Чекала "свій" тролейбус на зупинці вул.Чехова, підряд ішли в напрямку до центру №№5, 7 і 15. Всі три їхали порожні. Відповідно старого графіку - від автозаводу в 19-02, 19-05 і 19-05... Хто криворукий складає ті графіки?????
Від Бенделіані скасовано рейси троля №1 о 10-13, правда, іноді він буває. Перерва в русі всіх тролів, яка була після №1, коли він ще ходив, була хвилин 25, а стала 36 хвилин, вже поїхати можна тільки маршруткою... Перед ним троль №2 ходить вщент набитий.
Навіщо тоді проїзні, мабуть, не буду більше брати.
Що за дебільна система - прибирати тролейбус із графіка саме той, що перед перервою.

Не дебільна - хитра, мета досягнута - всі їдуть маршрутками.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А хто призначає керівництво ? Міськрада . А в міськраді хто ? Баригі і запроданці . Срали вони на нас , на народ , з Евереста . Так що шановні пальчани - сосати .

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Луцьку закуплять 30 нових тролейбусів

Сьогодні, 10:31
Луцька міська рада планує закупити 30 нових низькопідлогових тролейбусів.

Про це повідомляють ІА Волинські Новини.

В обласному центрі Волині планують закупити 30 нових низькопідлогових тролейбусів. Для цього міська рада планує залучити кошти до бюджету міста Луцька по Проекту «Міський громадський транспорт України», що реалізується в рамках фінансової угоди між урядом України та Європейським інвестиційним банком.

Про це йшлося 27 листопада під час засідання комісії міської ради з питань генерального планування, будівництва, архітектури та благоустрою, житлово-комунального господарства, екології, транспорту та енергозбереження.

«Громадський електротранспорт міста Луцька на даний час потребує істотного оновлення, адже середній вік тролейбусів становить 23,54 роки при нормі 10 років. Для розв’язання цієї гострої проблеми можливо залучити кошти Європейського інвестиційного банку», - йдеться у проекті рішення.

Зі слів директор департаменту економічної політики Олександра Озіновича, близько 4 мільйонів планують спрямувати на придбання тролейбусів, інші кошти спрямують на будівництво контактної мережі.

Відтак, у рамках фінансової угоди між урядом України та Європейським інвестиційним банком Луцька міська рада планує залучити до бюджету 5 мільйонів 797 тисяч гривень, які підуть на придбання 30 нових низькопідлогових тролейбусів, а також розбудову та модернізацію інфраструктури електротранспорту міста.

Комісія підтримала проект рішення.
 
 
 
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ПЛАНУЄ...
КОЛИ це станеться нарешті?????

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

10 минут назад, Ivanna сказал:

ПЛАНУЄ...
КОЛИ це станеться нарешті?????

Вже другий чи третій рік планує.

 

 

17 минут назад, rl72 сказал:

Луцька міська рада планує залучити до бюджету 5 мільйонів 797 тисяч гривень, які підуть на придбання 30 нових низькопідлогових тролейбусів,

Може все-таки євро?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 минуты назад, volks сказал:

Може все-таки євро?

Звідки у Луцької міської ради стільки ЄВРО?:blink:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

8 минут назад, volks сказал:

Вже другий чи третій рік планує.

"Луцьк бере стратегію на розвиток електротранспорту для пасажирських перевезень. Таким чином місто дбатиме про екологію. Про це розповів Луцький міський голова Микола Романюк, на урочистостях з нагоди Дня місцевого самоврядування.

За його словами, місто веде переговори зі Світовим банком щодо отримання кредиту на купівлю 30 нових тролейбусів." ("Вісник і К", 5 грудня 2014 року)
http://visnyk.lutsk.ua/news/ukraine/regions/volyn/lutsk-za-dopomogoyu-svitovogo-banku-prydbaye-30-novykh-troleibusiv/

"Кабінет Міністрів України підписав угоду з Європейським інвестиційним банком у рамках програми «Міський громадський транспорт в Україні». Так, держава отримає 400 мільйонів євро.
Луцьк може розраховувати на 5 мільйонів євро кредитних коштів. Наразі місто вже виконало підготовчі умови і документи перебувають на погодженні в Міністерстві фінансів. Їх повинні погодити до 13 грудня 2016 року.
За словами Миколи Романюка, Луцьк потрапив у перелік міст, яким дали «зелене світло» на участь у програмі. Луцьк зможе закупити мінімум 27 тролейбусів та прокласти нові мережі і нові маршрути." (Волинь24 рік тому)
http://www.volyn24.com/news/74544-u-lucku-budut-novi-trolejbusy-i-trolejbusni-marshruty
 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

11 минут назад, Ivanna сказал:

Звідки у Луцької міської ради стільки ЄВРО?:blink:

А яким чином за 5 млн грн купити 30 нових тролів.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

11 хвилин тому, Ivanna сказано:

Звідки у Луцької міської ради стільки ЄВРО?:blink:

євро. а залучать в грн. 

кредит. 

бо за 4 млн грн. 30 тролів не купиш. 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

5 минут назад, volks сказал:

А яким чином за 5 млн грн купити 30 нових тролів.

 

4 минуты назад, rl72 сказал:

євро. а залучать в грн. 

кредит. 

бо за 4 млн грн. 30 тролів не купиш. 

 

Я ж кажу.
Галімий піар Луцької міської ради. "Вона залучить"!
Її заслуги в цьому - ані найменшої. Бо це Кабінет Міністрів України підписав угоду з Європейським інвестиційним банком у рамках програми «Міський громадський транспорт в Україні» на 400 мільйонів євро.

Змінено користувачем Ivanna
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

19 минут назад, Ivanna сказал:

 

Я ж кажу.
Галімий піар Луцької міської ради. "Вона залучить"!
Її заслуги в цьому - ані найменшої. Бо це Кабінет Міністрів України підписав угоду з Європейським інвестиційним банком у рамках програми «Міський громадський транспорт в Україні» на 400 мільйонів євро.

 

58 минут назад, rl72 сказал:

Відтак, у рамках фінансової угоди між урядом України та Європейським інвестиційним банком Луцька міська рада планує залучити до бюджету 5 мільйонів 797 тисяч гривень, які підуть на придбання 30 нових низькопідлогових тролейбусів, а також розбудову та модернізацію інфраструктури електротранспорту міста.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...