Перейти до змісту

Наболіло.. про тролейбуси які покидають місто..


Panterka22

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Дивлюсь на наші нові-старі тролейбуси в черговий раз переконуюсь і підтверджується те, про що писав раніше, що руки в майстрів чи в тих від кого залежить технічний стан ростуть явно нижче спини. Коли вони почали курсувати Луцьком звернув увагу на те, що троси для штанг намотувались на катушки позаду тролейбуса. На днях проїзжаючи повз один з тих тролейбусів, побачив, що троси вже не намотуються на катушки, а "рукожопі кулібіни" замутили гачок з лівої сторони і тепер трос вісить на тому гачку та бовтається на вікнах тролейбуса. Хтось може тут пояснити для чого це роблять? Чи таке ноу-хау місцевого депо покращує встановлення штанг?

Я ще пам'ятаю часи, коли в Луцьку всі рогаті були з тими котушками. А десь напочатку 2000-х років, поступово їх почали знімати. Зараз навіть на нових тролейбусах вони у нас не довго працюють, а чому - самому цікаво! В Києві, наприклад, вони всі робочі, та навіть в Рівному на старих Шкодах...

Опубліковано (змінено)

Хтось може тут пояснити для чого це роблять? Чи таке ноу-хау місцевого депо покращує встановлення штанг?

Котушки у нас зняті на всіх тролейбусах і діло тут зовсім не в руках майстрів. І так не тільки у нашому місті.

Нашим водіям подобається їздити без них. Думаю, TFA зможе розповісти детальніше :)

Відносно рук майстрів ви не праві, так як і я був не правий на початку теми. Достатньо навіть подивитись салони тих ЗіУ-шок, їх латають як можуть, але тут дивлячись як з якої сторони.

До речі, актуально було б перейменувати тему в: ЛПЕ та його життя або щось в цьому дусі.

Змінено користувачем Panterka22
Опубліковано

Котушки у нас зняті на всіх тролейбусах і діло тут зовсім не в руках майстрів. І так не тільки у нашому місті.

Нашим водіям подобається їздити без них.

Таке бачив тільки в нас, в решті міст де бачив тролейбуси такого не зустрічав. Можливо цю "класну" ідею варто передати на автозавод щоб її там втілили в життя. Для чого прикручувати непотрібні деталі зручніше ж без них, правда? А наші водії мабуть як "чєлябінскіє мужикі"...

Відносно рук майстрів ви не праві, так як і я був не правий на початку теми. Достатньо навіть подивитись салони тих ЗіУ-шок, їх латають як можуть, але тут дивлячись як з якої сторони.

Тут достатньо подивитись на польські тролейбуси яким більше 20 років та подивитись на наші, які ввели в експлуатацію в 90-х і про компетенцію та вміння наших майстрів не буде більше питань.

Опубліковано

Тут достатньо подивитись на польські тролейбуси яким більше 20 років та подивитись на наші, які ввели в експлуатацію в 90-х і про компетенцію та вміння наших майстрів не буде більше питань.

Думаю тут не настільки винні майстри, як стан доріг, фінансування і порядність та культурність пасажирів.

Опубліковано

Не забувай про умови експлутації, фінансування, дороги та ряд інших причин, чому наші тролебуси не в такому стані як польські. Польські до речі пройшли КР, який, варто замітити, дуже відрізняється від нашого. Не думаю, що Люблінське підприємство електротранспорту працює в "мінус", а працівники в січні отримують з/п за листопад. Я б сказав, що наші працівники ЛПЕ працюють у "спартанських" умовах.. Якби було нормальне фінансування ЛПЕ, то тролейбуси однозначно були б у кращому стані, але це на жаль не в нашій країні.

  • +1 1
Опубліковано

Підтримую все те, що написав Panterka22. Чому те б/у, яке до нас приходить (особливо чеські Шкоди) в такому хорошому стані? Перш за все, вчасні ремонти по пробігу, а не тоді, коли розсипається, чи ще якась біда стається. По-друге, фінансування з боку держави, відсутність боргів. По-третє, тролейбуси ЗіУ самі по собі були розраховані на 10 років експлуатації по кузову. Вони свої 10 років давним-давно відбігали і живуть тепер за рахунок капремонту (+5 років) чи СР (в середньому на 2, максимум на 3 роки вистачає). Ще одна проблема, яка прискорює знос несучих елементів кузова - це наш вологий клімат, особливо коли зимою дороги посипають різними реагентами, а потім на кузов починає потрапляти вода, він починає швидко гнити. Крім того новіші ЗіУ 1991-1994 р.в. мають полегшені елементи конструкції з додаванням домішків у метал (тоді після розвалу Союзу на заводах контролю особливого не було і економили на матеріалах, щоб здешевити), вони особливо швидко гниють. Чому, наприклад, 62-й, який 1978 р.в. досі їздить? Бо в нього міцний каркас, який був у ранніх ЗіУ серії В, а 192, який був найновішим ЗіУ 1994 р.в., вже списаний... В Єльчах інша конструкція кузова, вони міцніші, такі як ЮМЗи. Тому вони зможуть довше прослужити, аби не було проблем із запчастинами. До речі, є в планах купити 1 Єльч на запчастини.

Про шнурки на штанговловлювачах: були випадки ще в 1990-х роках, що ті, хто не встигав на троль, підюігали ззаду і смикали за шнурки. Мабуть через це. Але якщо говорити про нинішній час, то просто в депо немає пружин, ніхто не хоче цим морочити собі голову. Водіям зручніше їхати з відхиленням від контакної мережі. Чому в Шкодівських містах вони є, тому що в Шкодах немає драбини і щоб міняти графітні вставки треба робити ось так: http://transphoto.ru/photo/119013/

  • +1 1
Опубліковано

Не рівняйте "буремні" тролейбусно-громадсько-транспортні 90-і і сучасність. Пенсіонери "роги" опускати на ходу не будуть, а на початку 90-их "маршруток" майже не було, автобуси "помирали", а їздити треба було. До речі, аналогічну відсутність котушок бачив в тих же 90-их в одному із промислових міст Луганщини. Правда, там ззаду гронами на драбинці куча підлітків завжди їздила при порожньому салоні і всім було до 3.1415, але то інша розмова...

Опубліковано

Зустрічайте завтра Єльча №212 на маршруті №1. Поки він там працюватиме. Сьогоднішні фото:

212_240.jpgi.gif 2121_240.jpgi.gif

а наклейки на польській мові не збираються зривати?

Опубліковано

Я написав і про сучасність. По суті просто відвикли.

Скоріше ліньки. Посадовим особам. Навряд чи пружини ті такі дорогі.

Опубліковано

Та навіть по техніці безпеки котушки передбачені. Це ж без них водію треба виходити з лівого боку на проїзджу частину, щоб зняти шнурки з борта, озираючись, чи немає машин! Та й виглядають ті шнурки на вікнах, м'яко кажучи, неестетично (особливо на нових рогатих).

Опубліковано

Чому в Шкодівських містах вони є, тому що в Шкодах немає драбини і щоб міняти графітні вставки треба робити ось так: http://transphoto.ru/photo/119013/

В Києві, на відносно старих ЛАЗах так само роблять. На цьогорічних Богданах ще поки працюють, доречі як правильно "ті барабани" для шнурків називаться?

Опубліковано

Бачив девайс в обід на Тр2. Пройшов стрілку біля ЦуМу і заглох. Жіночка-водій випустила пасажирів і пішла знімати штанги, розводячи руками їдучому ззаду 103-му, "мол не знаю, не їде".

якийсь невезучий 212. біля 12-15 бачив його на Возєднання/Ковельська, зі знятими штангами, проїхав світлофор і зупинився прямо посеред вулиці. а зі сторони Ковельська в напрямку на Д.Галицького стояв легковий універсал і бус. на ДТП не схоже. але перегородили проїзд капітально.

Опубліковано (змінено)

якийсь невезучий 212. біля 12-15 бачив його на Возєднання/Ковельська, зі знятими штангами, проїхав світлофор і зупинився прямо посеред вулиці.

На якому маршруті був? По фото схоже на Тр1.

Змінено користувачем TFA
Опубліковано

якийсь невезучий 212. біля 12-15 бачив його на Возєднання/Ковельська, зі знятими штангами, проїхав світлофор і зупинився прямо посеред вулиці.

На якому маршруті був? По фото схоже на Тр1.

На Тр2.

Опубліковано

На якому маршруті був? По фото схоже на Тр1.

чесно не звернув увагу на номер маршруту.

а фото не мої і до ситуації в моєму пості не мають ніякого відношення

Опубліковано (змінено)

ЛПЕ ЗДИВУВАЛО!

Ви канєшно ізвінітє, но в мене емоції зашкалюють як і вперше (топік: "Шевроле Камаро у Луцьку").

Повертався з роботи і побачив ГІБРИДНИЙ ТРОЛЕЙБУС.

Кароче роги спущені, катить посеред траси, файно розмальований, особливо та дзвінка наліпка "HYBRID".

Порився в інтернеті, знайшов пару новин по цій темі:

1.http://www.volynnews.com/news/city/u_lutsku_zroblyat_pershi_v_ukrayini_troleybusy-hibrydy/

2.http://luchesk.com.ua/news/region/2662-Lutskiy-Bogdan-vipuskatime-troleybusi-gibridi

Дайош хоть один в Луцьк!

Змінено користувачем vetalforever
  • +1 2
Опубліковано (змінено)

Це новий з Богдана чи відносно старенький?

Якщо старенький, то може Volvo гнали з Чернівців.

Впевнений, що це не власність ЛПЕ :)

Змінено користувачем Panterka22
Опубліковано

Це новий з Богдана чи відносно старенький?

Якщо старенький, то може Volvo гнали з Чернівців.

Впевнений, що це не власність ЛПЕ :)

Луцький «Богдан» випустить перші в Україні тролейбуси-гібриди, які можуть їздити і на електроенергії, і на дизельному пальному. Їх будуть освоювати у Рівному.

Опубліковано

ЛПЕ ЗДИВУВАЛО!

Ви канєшно ізвінітє, но в мене емоції зашкалюють як і вперше (топік: "Шевроле Камаро у Луцьку").

Повертався з роботи і побачив ГІБРИДНИЙ ТРОЛЕЙБУС.

Кароче роги спущені, катить посеред траси, файно розмальований, особливо та дзвінка наліпка "HYBRID".

Порився в інтернеті, знайшов пару новин по цій темі:

1.http://www.volynnews.com/news/city/u_lutsku_zroblyat_pershi_v_ukrayini_troleybusy-hibrydy/

2.http://luchesk.com.ua/news/region/2662-Lutskiy-Bogdan-vipuskatime-troleybusi-gibridi

Дайош хоть один в Луцьк!

Ви впевнені, що там "роги" були?

Я теж його сьогодні бачив, але це не тролейбус, а автобус: http://www.luaz.com/pr_buses.php?pr=73#t. Він навіть встиг побувати на виставці у Москві:

http://cs10558.userapi.com/v10558057/678/WlCN0NTXPDM.jpg

http://cs10558.userapi.com/v10558057/681/UtKWvx51vB4.jpg

http://cs10558.userapi.com/v10558057/693/xLIm6HKJhyU.jpg

http://cs10558.userapi.com/v10558057/69c/b_xca696wOo.jpg

http://cs10558.userapi.com/v10558057/6ae/R37cxpvPmsE.jpg

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...