Перейти до змісту

Наболіло.. про тролейбуси які покидають місто..


Panterka22

Рекомендовані повідомлення

12 минут назад, Basil сказал:
17 минут назад, Zheny@ сказал:

Замість того, щоб заробляти на рекламі, витрачають на брендування.

З цим згідний...

А я не згідний. Транспорт вже був чистий від реклами. Ще саме місто треба було б очистити від рекламного сміття.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

11 хвилин тому, volks сказано:

Ще саме місто треба було б очистити від рекламного сміття.

Реклама двигун бізнесу, як новим підприємствам про себе заявити людям?

Ну і хто має визначати де сміття а де не сміття? Ти хоч уявляєш скільки на цьому почнуть чинуші заробляти?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, volks сказано:

Транспорт вже був чистий від реклами. Ще саме місто треба було б очистити від рекламного сміття.

Ти окрім України десь за кордоном був. Особисто. ?

Маю невеличкий досвід, якого вистачає, щоб сміливо заявити - половина Європи рекламується на транспорті. Другу половину не бачив.

Щодо брендування, то я свою думку уже неодноразово висловлював: Це може дозволити собі зробити лише дуже багата фірма.

 

 

 

  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, sergkots сказано:

і хто має визначати де сміття а де не сміття?

Люди. От як на мене - на простпектах занадто багато реклами. Тулять - де треба і де не треба.

Лайтбокси на роздільній біля Там-ТАм-у.

Вони відволікають увагу водія від дороги.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

35 хвилин тому, Zheny@ сказано:

Люди. От як на мене - на простпектах занадто багато реклами. Тулять - де треба і де не треба.

Лайтбокси на роздільній біля Там-ТАм-у.

Вони відволікають увагу водія від дороги.

З цим згідний, але це не стосується реклами на тролейбусах.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

13 хвилин тому, Alex S сказано:

 

Хто такий Пуц?

Комунальне підприємство "Луцьке підприємство електротранспорту"

Генеральний директор - Пуц Володимир Васильович

https://www.lutskrada.gov.ua/departments/lutske-pidpryiemstvo-elektrotransportu

Більше про нього ніц не знаю.

  • Дякую! 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 час назад, Zheny@ сказал:

Ти окрім України десь за кордоном був. Особисто. ?

Маю невеличкий досвід, якого вистачає, щоб сміливо заявити - половина Європи рекламується на транспорті. Другу половину не бачив.

Щодо брендування, то я свою думку уже неодноразово висловлював: Це може дозволити собі зробити лише дуже багата фірма.

 

 

 

 И если б следили за количеством рекламных мест, их цена бы выросла, что покрывало бы затраты транспортников, но тогда рекламировались только  конторы типа favbet... И второй минус - сетка на окнах меня раздражает..

  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, sergkots сказано:

але це не стосується реклами на тролейбусах.

Мова йшла про засилля реклами в місті.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 часа назад, Zheny@ сказал:

Ти окрім України десь за кордоном був. Особисто. ?

Для цього не потрібно їздити закордон. Інтернет - то є велика сила. Буде вільний час - накидаю тобі міст без реклами. Але навіть якщо це буде одне місто чи взагалі таких не знайду, моя думка незмінна - транспорт - це не місце для реклами.

2 часа назад, Zheny@ сказал:

Щодо брендування, то я свою думку уже неодноразово висловлював: Це може дозволити собі зробити лише дуже багата фірма.

Я також висловлював свою думку. Вартість брендованого тролейбуса не відрізняється від небрендованого. Під час ремонту тролейбуси все-одно фарбують. Біло-червона чи біло-зелена фарба  дорожча за якусь іншу? То чому ж брендування можуть дозволити лише багаті фірми? 

Не беремо до уваги те, що робить луцька влада - бо таке собі може дозволити не багата фірма, а дурна.

  • Ха-ха 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

36 хвилин тому, romanc сказано:

 И если б следили за количеством рекламных мест, их цена бы выросла, что покрывало бы затраты транспортников, но тогда рекламировались только  конторы типа favbet... И второй минус - сетка на окнах меня раздражает..

Це зараз великі панорамні вікна, низька підлога і т.д. І відповідно, рекламної площі, що не закривала б вікно, мало.

За кількістю рекламних місць слідкують! І чітко. Без відвідування фірми, що належить (здається) дочці покійного Кривицького А.Ф., ти ніяку рекламу ніде не втулиш!  А там всі щити та лайтбокси пораховані.

 

1 година тому, Alex S сказано:

Бо я вже від вас взнав ,а точніше згадав хто такий Середюк ,то вже знаю хто такий Пуц.Дякую.

F6EEBC7E-C2FA-4928-B545-0D00A6EBF3EC.jpeg

Цей дядя на фото - самопроголошений кимось посвячений отаман-полклвник якогось там козацького осередку? десь там у Рокинях музей і він там за старшого. 

Волвест Груп його друзі, покійний Іван Феодосійович Корсак з ним тісно дружив.

Всі Волвестівські корпоративи на День торгівлі в Рокинях проводили.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В 07.03.2021 в 00:00, Basil сказал:

Поліз твердження @Zheny@ про рекламу в Європі перевірити і відразу ж перше фото на сторінці Гдині

1439157.thumb.jpg.a1f089b8edf722ddfcfa1ace044b3bbd.jpg

 

  • Ха-ха 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

13 хвилин тому, volks сказано:

відразу ж перше фото на сторінці Гдині

от халепа...  але тролейбус не сильно постраждав... імхо...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 годин тому, sergkots сказано:

не стосується реклами на тролейбусах

чому не стосується? стосується ще й як...

розрекламований яскравий тролейбус рухається по дорозі, відволікає увагу інших учасників руху, наприклад, водіїв зустрічного транспорту... імхо

Змінено користувачем Basil
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

38 хвилин тому, Basil сказано:

чому не стосується? стосується ще й як...

розрекламований яскравий тролейбус рухається по дорозі, відволікає увагу інших учасників руху, наприклад, водіїв зустрічного транспорту... імхо

рекламні щити відволікають більше.

Поки із тролейбусом не порівняєшся, їдучи в авто - не побачиш реклами.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

34 хвилин тому, Cherman сказано:

Цей вусатий, з музея зробив ригаловку з національним колоритом.

цей вусатий - зробив цей музей, на самому початку - за свої гроші робив документи, шукав по всій області та країні  експонати (хати, млин і т. п.- все привозне)

загалом, був непоганий дядько і зараз в принципі не поганий. Постійної ригаловки - там нема, можна замовити святкування якоїсь події, каже, що більшість грошей йде на утримання, можна повірити - бо саме цей музей (дендропарк) не фінансується. Але, враховуючи що місце вже ну дуже розкручене - вже років 10 косить нормальне бабло "мімо каси", влітку - не займеш навіть столик, не те що бесідку )) ще й землю встиг приватизувати під час "головування" попередньої голови Рокинь, але це вже окрема тема.

34 хвилин тому, Cherman сказано:

Кажуть, ще й працівників любить на гроші кинути.

 дуже слабо вірю, там рокинці працюють в основному

Змінено користувачем Bliksss
  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

18 хвилин тому, Cherman сказано:

В музеї взагалі не повинно було б такого бути. А коли, іноземним туристам бухі святкувальники кричать "Гітлер капут", то якось взагалі дико.

це не зовсім музей... але, бидла не повинно бути, повір мені - місцеві рідко коли там бувають, в мене там кум живе, каже ігнорять цого по повній - бо навіть з них бере повну суму )) коротше кажучи, відчув смак бабла і наплював на "ідею".

музеєм називають за звичкою, це й вусатий, був (мож і досі є) директором краєзнавчого музею в Рокинях (в клубі пару кімнат з горщиками та вишиванками), а паралельно - замутив Скансен.

Змінено користувачем Bliksss
  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 хвилин тому, Cherman сказано:

Можливо. це і недоработка місцевої влади, могли б підтримувати фінансово. та зробити нормальний етномузей, як в

не все так просто, він роками випрошує фінансування, але, музей за документами - його (мож трохи не точне формулювання)

от йому і кажуть, якісь певні заходи в музеї (типу козацького кульша - раз на рік) профінансувати можна (на пару гривень)

іінше - ніяк, вихід є, передати "музей" на баланс міськради/облради - звісно не погоджується, бо не буде гешефту ))

Якогось року, він за прохід/проїзд до ставка - хотів з не місцевих гроші брати, типу - через його територію їздять,

якісь хлопці дали легенько п*зди - бажання пропало.

 

9 хвилин тому, Cherman сказано:

Я про рокинців і кажу. Один родич трішки підробляв в нього різноробочим - спочатку Середюк щось тикав гроші, потім "за ідею" попрацював та й плюнув

значить, вже зкурвився зовсім

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

14 часов назад, AgentSmith13 сказал:

Якщо Пуц і далі буде проводити "чудову" політику, коли, починаючи з 19:30, тролейбуси рядочком никаються від темряви в депо, і навіть 15-х лишається по 2 - то нікому вони такі і не потрібні...

Зараз міська рада замовляє концерт. Адже вони платять ЛПЕ за виконаний кілометраж. Що вони скажуть, те і Пуц буде робити.

 

14 часов назад, Basil сказал:

У Луцьку випустили на маршрут перший брендований тролейбус.

Це вже четвертий по рахунку. Щось ЗМІ придумали собі...

 

8 часов назад, Zheny@ сказал:

Це відмивання бабла! Пуц і так далеко не бідний, Але коли сказано приносити мзду, от Романючка й старається.

Замість того, щоб заробляти на рекламі, витрачають на брендування. У 2015 році це коштувало 45000 грн.  Бідне ЛПЕ..

Гроші виділила міська рада, ЛПЕ тут ні до чого. А фарбувати все одно треба, бо багато зачуханих їздило.

 

 

  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ей, він водій тролейбуса ?

Якщо ні, то годі. Я й сам відволік трошки тему в інше русло, але годі.

  • Ха-ха 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Щойно, TFA сказано:

Гроші виділила міська рада, ЛПЕ тут ні до чого.

міська рада, все вірно, через ЛПЕ, бо наприяму вже надто палівно.

Щойно, TFA сказано:

А фарбувати все одно треба, бо багато зачуханих їздило.

Ок, фарбувати можна. А от брендування - окрема тема.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

"Очікувана вартість робіт становить 195 тисяч гривень.

Як ідеться в тендерній документації, виконком замовив послугу з фарбування та брендування тролейбусів у рамках реалізації проєкту «Використання екологічних і розумних технологій у системі громадського транспорту міста Луцька» програми «Сталий розвиток громад через партнерські проєкти – Nakopa 2018», що фінансується Федеральним міністерством економічного співробітництва та розвитку Німеччини через Engagement Global gGmbH/Сервісна служба «Міста в єдиному світі»."

 

Навіть це кошти не міської ради.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, TFA сказано:

"Очікувана вартість робіт становить 195 тисяч гривень.

Як ідеться в тендерній документації, виконком замовив послугу з фарбування та брендування тролейбусів у рамках реалізації проєкту «Використання екологічних і розумних технологій у системі громадського транспорту міста Луцька» програми «Сталий розвиток громад через партнерські проєкти – Nakopa 2018», що фінансується Федеральним міністерством економічного співробітництва та розвитку Німеччини через Engagement Global gGmbH/Сервісна служба «Міста в єдиному світі»."

 

Навіть це кошти не міської ради.

 

Це на яку кількість тролейбусів?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

8 часов назад, Bliksss сказал:

не все так просто, він роками випрошує фінансування, але, музей за документами - його (мож трохи не точне формулювання)

от йому і кажуть, якісь певні заходи в музеї (типу козацького кульша - раз на рік) профінансувати можна (на пару гривень)

іінше - ніяк, вихід є, передати "музей" на баланс міськради/облради - звісно не погоджується, бо не буде гешефту ))

Якогось року, він за прохід/проїзд до ставка - хотів з не місцевих гроші брати, типу - через його територію їздять,

якісь хлопці дали легенько п*зди - бажання пропало.

 

значить, вже зкурвився зовсім

 

Я так и не попал вСкансен, мимо ездил. 

В Ужгороде  огромный Скансен возле Замка, начали собирать с 70-х, на балансе облрады, и есть "Деца у Нотаря"- рыгаловка в стиле, эта частная.

  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

19 часов назад, Zheny@ сказал:

Це на яку кількість тролейбусів?

17 штук.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 хвилин тому, TFA сказано:

17 штук.

 

Ще б  кузова робили а не замовляли в білорусів.

  • -1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...