AgentSmith13 Опубліковано 20 Червня, 2019 в 13:11 #2976 Опубліковано 20 Червня, 2019 в 13:11 3 минуты назад, TFA сказал: В 17:00 обідають останні з денних, вони виїжджають в 17:09 (15) і 17:24 (15а). Якщо там третя стояла, значить якісь технічні проблеми. Можливо стояла ще 15а, яка виїжджає в 16:54. Ще одне підтвердження графіку не для людей. Ще й, здається, тує інша складова - економія на зарплатах водіям - що заважає продовжити зміну і заплатити більше? З тими 15-ками і їх "відстоєм" взагалі маразм, можна ж зробити все без того - встановити хай навіть там біля Київського майдану, якесь приміщення типу кіоску, яке обладнати для перезмінки, і не вистоювати ХЗ скільки, а МІНЯТИ водія, і їхати далі? Маршрутники якось справляються мінятися - не раз бачив на тому ж автобусі до і після обіду різні водії. З впровадженням електронного квитка не тільки буде видна реальна рентабельність всього транспорту, а ще й відпалде в тролейбусах потреба в кондукторі...Може, хоч тожі піднімуть з/п і повернуться до людей?
TFA Опубліковано 20 Червня, 2019 в 13:18 #2977 Опубліковано 20 Червня, 2019 в 13:18 2 минуты назад, AgentSmith13 сказал: З тими 15-ками і їх "відстоєм" взагалі маразм, можна ж зробити все без того - встановити хай навіть там біля Київського майдану, якесь приміщення типу кіоску, яке обладнати для перезмінки, і не вистоювати ХЗ скільки, а МІНЯТИ водія, і їхати далі? Ну так ГОСТРА нестача водіїв. Повір, з обідами зроблено ще нормально, могло бути гірше. На лінії 6 машин на кожній стороні. З них 3 двозмінні, які міняються на ЦУМі і Перлині в районі +/- 15 години. В першу зміну вони обідають зразу після ранкового піку по черзі, а в другу зміну - після вечірного. Решта 3 штуки є денними по 12 годин без перезміни. І там має бути 2 обіди. Оскільки вони виїжджають пізніше за двозмінні, то перший обід в них після того, як відобідають змінні, 11-12 година. А другий обід якраз перед вечірнім піком (15-16 година). Їх мусово поставити на обід.
Zevs_Isver Опубліковано 20 Червня, 2019 в 13:19 #2978 Опубліковано 20 Червня, 2019 в 13:19 7 хвилин тому, AgentSmith13 сказано: Ще одне підтвердження графіку не для людей. пананчики "графікороби" на траліках не їздять 1
AgentSmith13 Опубліковано 20 Червня, 2019 в 13:22 #2979 Опубліковано 20 Червня, 2019 в 13:22 Только что, Zevs_Isver сказал: пананчики "графікороби" на траліках не їздять Вони і на маршрутках не їздять.... Ото будуть місцеві вибори - то треба ДУМАТИ, щоб ще 5 років так не було, і не тільки з транспортом.
Zevs_Isver Опубліковано 20 Червня, 2019 в 13:29 #2980 Опубліковано 20 Червня, 2019 в 13:29 6 хвилин тому, TFA сказано: Ну так ГОСТРА нестача водіїв якщо не корпоративна таємниця, поділись інсайдом.... є вакансії офісних працівників....
volks Опубліковано 20 Червня, 2019 в 13:32 #2981 Опубліковано 20 Червня, 2019 в 13:32 31 минуту назад, AgentSmith13 сказал: З якого дива, коли людей немає ВЗАГАЛІ, і на вихід ніхто не йде? По принципу "так треба Саме так. Тому що так треба. 31 минуту назад, AgentSmith13 сказал: Особливо на зупинках "на вимогу". Назва не смущає?
AgentSmith13 Опубліковано 20 Червня, 2019 в 13:39 #2982 Опубліковано 20 Червня, 2019 в 13:39 (змінено) 9 минут назад, volks сказал: Саме так. Тому що так треба. Назва не смущає? 1) Ні. Не треба. Особливо взимку, коли на вулиці мінус 20, а водій став, відкрив всі двері, а вийшов один пасажир на передні, зате ми далі стоїмо... З відкритими задніми дверима. "Тактреба" кінчилося в 1991... А як же "швидше їхати буде транспорт"? Немає людей - їдь, є люди (чи підходять пару метрів і показують зупинитися), чи пасажир на вихід - ставай. 2) Ні. Нормальна назва, якщо та зупинка другорядна - на ній ставати можна і ТРЕБА тільки за потреби, а не заради зупинки. І зроблені ті зупинки для ЛЮДЕЙ, а не для перевізників. І в тролейбусів такі зупинки є, мало, але є. Змінено 20 Червня, 2019 в 13:42 користувачем AgentSmith13
TFA Опубліковано 20 Червня, 2019 в 13:41 #2983 Опубліковано 20 Червня, 2019 в 13:41 7 минут назад, Zevs_Isver сказал: якщо не корпоративна таємниця, поділись інсайдом.... До речі, зараз оголошується набір на курси водія. Не вистачає на ті машини, що є, а ще якщо прийдуть нові, то на старих не буде кому їздити. А планується не відсторонювати, а збільшувати випуск. Думаю, що в світлі встановлення валідаторів у маршрутках, частина водіїв звідти піде і пересяде на тролейбуси, бо там також працюють колишні тролейбусники. Навіть є такі маршрутчики, які виявляють бажання піти вчитися на водія тролейбуса через майбутні зміни.
AgentSmith13 Опубліковано 20 Червня, 2019 в 13:43 #2984 Опубліковано 20 Червня, 2019 в 13:43 (змінено) 7 минут назад, TFA сказал: До речі, зараз оголошується набір на курси водія. Не вистачає на ті машини, що є, а ще якщо прийдуть нові, то на старих не буде кому їздити. А планується не відсторонювати, а збільшувати випуск. Думаю, що в світлі встановлення валідаторів у маршрутках, частина водіїв звідти піде і пересяде на тролейбуси, бо там також працюють колишні тролейбусники. Навіть є такі маршрутчики, які виявляють бажання піти вчитися на водія тролейбуса через майбутні зміни. Чудова новина, і ще одне свідчення - після валідаторів пора переглядати вартість (не в тролейбусах, в маршрутках, в сторону зменшення), притому терміново, за місяць. Вся брехня з нерентабельністю на поверхню випливе! Цікаво тільки, чи покажуть людям ПРАВДУ, чи підсунуть "липу"... Змінено 20 Червня, 2019 в 13:50 користувачем AgentSmith13
volks Опубліковано 20 Червня, 2019 в 14:57 #2985 Опубліковано 20 Червня, 2019 в 14:57 1 час назад, AgentSmith13 сказал: Нормальна назва, якщо та зупинка другорядна - на ній ставати можна і ТРЕБА тільки за потреби, а не заради зупинки. Тому і називаються "на вимогу". 1 час назад, AgentSmith13 сказал: Тактреба" кінчилося в 1991... Ти ж постійно розписуєш як треба згідно правил, а тут вже проти? 1 час назад, AgentSmith13 сказал: Особливо взимку, коли на вулиці мінус 20, а водій став, відкрив всі двері, а вийшов один пасажир на передні Ти ж сам возмущавс, що відкривають лише передні.
AgentSmith13 Опубліковано 20 Червня, 2019 в 15:20 #2986 Опубліковано 20 Червня, 2019 в 15:20 16 минут назад, volks сказал: Тому і називаються "на вимогу". Ти ж постійно розписуєш як треба згідно правил, а тут вже проти? Ти ж сам возмущавс, що відкривають лише передні. 1) Так того і "не смущає". 2) Подібні "правила", як і сам совок - застаріли... Дотримання графіку, ПДР - актуальне. 3) Коли є люди - так, дебілізм, коли нікого немає, і ніхто не виходить - дебілізм - відкривати на морозі.
volks Опубліковано 20 Червня, 2019 в 15:47 #2987 Опубліковано 20 Червня, 2019 в 15:47 23 минуты назад, AgentSmith13 сказал: Коли є люди - так, дебілізм, коли нікого немає, і ніхто не виходить - дебілізм - відкривати на морозі. Дебілізм - це коли водій видивляється чи хтось спиняє чи ні, або різке гальмування, бо в когось зір поганий і номер роздивився в останній момент, або взагалі проти сонця нічого не видно. А ще дебілізм - це вирулювання маршруток в другий ряд, бо ж його ніхто не спиняє. 1
volks Опубліковано 20 Червня, 2019 в 15:51 #2988 Опубліковано 20 Червня, 2019 в 15:51 2 часа назад, TFA сказал: До речі, зараз оголошується набір на курси водія. Цікаво, яка в них зп.
Bliksss Опубліковано 20 Червня, 2019 в 17:35 #2989 Опубліковано 20 Червня, 2019 в 17:35 1 година тому, volks сказано: Цікаво, яка в них зп. напевно - зовсім "не цікава", інакше - черга б стояла, і черга складалася б - з маршрутчиків, які "отримують трохи більше 6К" (с) директор одного з АТП 1
AgentSmith13 Опубліковано 20 Червня, 2019 в 21:27 #2990 Опубліковано 20 Червня, 2019 в 21:27 5 часов назад, volks сказал: Дебілізм - це коли водій видивляється чи хтось спиняє чи ні, або різке гальмування, бо в когось зір поганий і номер роздивився в останній момент, або взагалі проти сонця нічого не видно. А ще дебілізм - це вирулювання маршруток в другий ряд, бо ж його ніхто не спиняє. Його робота така - дивитися за дорогою і пасажирами, що спиняють, а не бабки рахувати, для того, щоб не відволікався (і податки платив) - є валідатор. За виїзд в другий ряд без об'їзду якоїсь перешкоди чи обгону - ногами бити треба, бо так роблять і коли спиняє хтось, просто стоїть вже щось повне, а далі цікавіша зупинка, а він пустий... Але коли порожня неозброєним оком зі 100 метрів зупинка "на вимогу", на якій ніхто не виходить - зупинятися - маразм. В другий ряд вони і без зупинки вирулюють, ну, коли там стоїть десь вантажна машина, чи тролейбус їде 20 км/год. - то зрозуміло хоч, для чого. Але коли таки перед зупинкою оминає стоячих і, незважаючи на пасажирів, що йому махають, тікає - хочеться вбити. 3 часа назад, Bliksss сказал: напевно - зовсім "не цікава", інакше - черга б стояла, і черга складалася б - з маршрутчиків, які "отримують трохи більше 6К" (с) директор одного з АТП Мені один паморок-маршруталай, який їздив з вимкненим трекером і УВІМКНЕНИМ смартфоном з CityBus (на якому хвацько відслідковував, відволікаючись від дороги, "конкурентів"), жалівся на "конкуренцію страшну" і оклад 8500 грн. (ну всі ж ми знаємо, що то дааалеко не все), після МАЙЖЕ культурного питання в стилі "то я, курва, з окладом 5900 маю тобі зарплату піднімати і телепатії вчитися, щоб знати, де ти є, та ще й молитися кожного разу, чи доїду. чи задивишся і в стовб влупишся?" - притих чогось... 1
volks Опубліковано 21 Червня, 2019 в 04:25 #2991 Опубліковано 21 Червня, 2019 в 04:25 6 часов назад, AgentSmith13 сказал: "на вимогу", на якій ніхто не виходить - зупинятися - маразм. Ти знущаєшся? Зупинка "на вимогу" так називається тому, що там зупиняються лише на вимогу. На всіх інших зупинка обов'язкова згідно законодавства.
AgentSmith13 Опубліковано 24 Червня, 2019 в 14:44 #2992 Опубліковано 24 Червня, 2019 в 14:44 (змінено) https://e-dem.in.ua/lutsk/Petition/View/1285 З'явилася петиція щодо відміни маразму з 1 та 2 тролейбусами, а точніше, скорочення їхніх маршрутів без заїзду на КРЗ. От цікаво мотивацію керівництва ЛПЕ почути... наскільки пам'ятаю, як мінімум маршрутки № 24, 25, 28, 29, які (несподівано для всіх ) належать ЛПЕ, їздять на КРЗ... Шикарна політика - зробимо так, щоб на кінцеву ходили тільки дорожчі вдвічі маршрутки, лох заплатить. Чи то маршрутники "домовилися" з міськрадою про такий "подарунок" (НАБУ, НАЗК - фас!)??? Окреме питання - то "сайт" ЛПЕ на ucoz... Мало того, що реклама примусова, гальма, так ще й немає жодної згадки про маршрутки... Х*лі, XXI століття. А можхиво, то так і треба, щоб "геніальний" план був не так яскраво видимим? Змінено 24 Червня, 2019 в 15:09 користувачем AgentSmith13
volks Опубліковано 24 Червня, 2019 в 15:22 #2993 Опубліковано 24 Червня, 2019 в 15:22 35 минут назад, AgentSmith13 сказал: От цікаво мотивацію керівництва ЛПЕ почути... А що ж там цікавого. Скажуть, що в міжпік і вихідні нерентабельно їхати на КРЗ. 36 минут назад, AgentSmith13 сказал: Окреме питання - то "сайт" ЛПЕ на ucoz... Це неофіційний сайт і якщо я не помиляюсь, то до ЛПЕ не має відношення.
rrid Опубліковано 24 Червня, 2019 в 15:24 #2994 Опубліковано 24 Червня, 2019 в 15:24 29 хвилин тому, AgentSmith13 сказано: Окреме питання - то "сайт" ЛПЕ на ucoz... Мало того, що реклама примусова, гальма, так ще й немає жодної згадки про маршрутки... Х*лі, XXI століття. А можхиво, то так і треба, щоб "геніальний" план був не так яскраво видимим? сайт - НЕофіційний, який ведеться ентузіастом, а не ЛПЕ! автор на борді неодноразово відписувався про це, чи @AgentSmith13 - не читач, а тільки писач? 30 хвилин тому, AgentSmith13 сказано: наскільки пам'ятаю, як мінімум маршрутки № 24, 25, 28, 29, які (несподівано для всіх ) належать ЛПЕ, їздять на КРЗ... наскільки знаю, маршрутки НЕ належать ЛПЕ, як і маршрути, просто ЛПЕ регулярно виграє конкурси на маршрути, на яких потім їздять чужі автобуси. наприклад: Цитувати Луцьке підприємство електротранспорту хоче відмовитись від обслуговування автобусних маршрутів №14 та 31 через низький пасажиропотік та недостатню кількість машин. Як стало відомо, ініціатором розірвання договору є ЛПЕ. Проте остаточне рішення щодо розірвання тимчасового договору на перевезення пасажирів прийматимуть члени виконкому на черговому засіданні. Причини такого звернення пояснює в.о. директора КП «Луцьке підприємство електротранспорту» Володимир Пуц. «За маршрут № 14 ми взялися, так, як там не було перевізника, тому відповідне рішення й ухвалила міська рада. Але для нас це обтяжливий рейс через низький пасажиропотік. До обіду маршрутка їздить справно, ранковими рейсами ми забезпечуємо лучан, щоб безперешкодно могли добиратися на роботу. А вже в другій половні дня збиралося 4-6 пасажирів, фактично, це пустий транспорт, тому він не працює.Щодо маршруту №31, то ми орендували 5 машини у підприємця Яницької, але вона написала заяву про відмову у співпраці, мовляв, маршрутки в складному технічному стані – є проблеми з моторами. Маршрут поки функціонує, але неналежно. Тому по цих маршрутах буде оголошено конкурс. Надіюся, що знайдеться перевізник, який їх «накатає», щоб вони були прибуткові. Бо ж коли пропустив рейс чи два, то вже втрачаєш пасажирів, тут потрібна системність роботи», - каже Володимир Пуц. 32 хвилин тому, AgentSmith13 сказано: Чи то маршрутники "домовилися" з міськрадою про такий "подарунок" (НАБУ, НАЗК - фас!)??? вже написав офіційні заяви в НАБУ і НАЗК? бо десь так і є. офіційно конкурс на маршрут виграє ЛПЕ, а їздять на цих маршрутах потім автобуси приватних перевізників, бо в ЛПЕ фізично немає такої кількості маршруток.
AgentSmith13 Опубліковано 24 Червня, 2019 в 15:26 #2995 Опубліковано 24 Червня, 2019 в 15:26 2 минуты назад, volks сказал: А що ж там цікавого. Скажуть, що в міжпік і вихідні нерентабельно їхати на КРЗ. Цікаво - бо ГОДИНИ не вказані, там в петиції автор питання підняв - вони що, на ходу перетворюватися на "а" будуть? А як, доречі, ПОЛІЦІЯ на стоянки їхні біля зупинок дивиться - тут вже не 15-ки, яким нікуди дітися, ці притруски САМІ собі то зробили. Як на рентабельність впливає той шматочок маршруту?
volks Опубліковано 24 Червня, 2019 в 15:26 #2996 Опубліковано 24 Червня, 2019 в 15:26 40 минут назад, AgentSmith13 сказал: https://e-dem.in.ua/lutsk/Petition/View/1285 З'явилася петиція щодо відміни маразму з 1 та 2 тролейбусами, а точніше, скорочення їхніх маршрутів без заїзду на КРЗ Цитата Окрім того це спричиняє проблеми для пенсіонерів які не мають зайві кошти для маршруток Хочеться зайвий раз нагадати, що для пенсіонерів проїзд в "маршрутках" також безкоштовний. 1
AgentSmith13 Опубліковано 24 Червня, 2019 в 15:27 #2997 Опубліковано 24 Червня, 2019 в 15:27 (змінено) 2 минуты назад, volks сказал: Хочеться зайвий раз нагадати, що для пенсіонерів проїзд в "маршрутках" також безкоштовний. ДЕ? На Марсі? В Луцьку такого - немає. 3 минуты назад, rrid сказал: офіційно конкурс на маршрут виграє ЛПЕ, а їздять на цих маршрутах потім автобуси приватних перевізників, бо в ЛПЕ фізично немає такої кількості маршруток. І той перевізник ЛПЕ нічого не платить за це? Чи навпаки, за "прикриття" башляє... Цікава схема... Змінено 24 Червня, 2019 в 15:29 користувачем AgentSmith13
rrid Опубліковано 24 Червня, 2019 в 15:32 #2998 Опубліковано 24 Червня, 2019 в 15:32 3 хвилин тому, AgentSmith13 сказано: І той перевізник ЛПЕ нічого не платить за це? Чи навпаки, за "прикриття" башляє... Цікава схема... ще раз процитую виділене червоним: 6 хвилин тому, rrid сказано: Щодо маршруту №31, то ми орендували 5 машини у підприємця Яницької,
volks Опубліковано 24 Червня, 2019 в 15:32 #2999 Опубліковано 24 Червня, 2019 в 15:32 3 минуты назад, AgentSmith13 сказал: ДЕ? На Марсі? В Луцьку такого - немає. В Луцьку законодавство України не діє?
AgentSmith13 Опубліковано 24 Червня, 2019 в 15:33 #3000 Опубліковано 24 Червня, 2019 в 15:33 Только что, volks сказал: В Луцьку законодавство України не діє? Прикинь, не діє.
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти