Перейти до змісту

Наболіло.. про тролейбуси які покидають місто..


Panterka22

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано
3 минуты назад, TFA сказал:

В 17:00 обідають останні з денних, вони виїжджають в 17:09 (15) і 17:24 (15а). Якщо там третя стояла, значить якісь технічні проблеми. Можливо стояла ще 15а, яка виїжджає в 16:54. 

Ще одне підтвердження графіку не для людей. Ще й, здається, тує інша складова - економія на зарплатах водіям - що заважає продовжити зміну і заплатити більше?

З тими 15-ками і їх "відстоєм" взагалі маразм, можна ж зробити все без того - встановити хай навіть там біля Київського майдану, якесь приміщення типу кіоску, яке обладнати для перезмінки, і не вистоювати ХЗ скільки, а МІНЯТИ водія, і їхати далі? Маршрутники якось справляються мінятися - не раз бачив на тому ж автобусі до і після обіду різні водії.

З впровадженням електронного квитка не тільки буде видна реальна рентабельність всього транспорту, а ще й відпалде в тролейбусах потреба в кондукторі...Може, хоч тожі піднімуть з/п і повернуться до людей?

Опубліковано
2 минуты назад, AgentSmith13 сказал:

З тими 15-ками і їх "відстоєм" взагалі маразм, можна ж зробити все без того - встановити хай навіть там біля Київського майдану, якесь приміщення типу кіоску, яке обладнати для перезмінки, і не вистоювати ХЗ скільки, а МІНЯТИ водія, і їхати далі?

Ну так ГОСТРА нестача водіїв. Повір, з обідами зроблено ще нормально, могло бути гірше. На лінії 6 машин на кожній стороні. З них 3 двозмінні, які міняються на ЦУМі і Перлині в районі +/- 15 години. В першу зміну вони обідають зразу після ранкового піку по черзі, а в другу зміну - після вечірного. Решта 3 штуки є денними по 12 годин без перезміни. І там має бути 2 обіди. Оскільки вони виїжджають пізніше за двозмінні, то перший обід в них після того, як відобідають змінні, 11-12 година. А другий обід якраз перед вечірнім піком (15-16 година). Їх мусово поставити на обід. 

Опубліковано
Только что, Zevs_Isver сказал:

пананчики "графікороби" на траліках не їздять :)

Вони і на маршрутках не їздять.... Ото будуть місцеві вибори - то треба ДУМАТИ, щоб ще 5 років так не було, і не тільки з транспортом.

Опубліковано
6 хвилин тому, TFA сказано:

Ну так ГОСТРА нестача водіїв

якщо не корпоративна таємниця, поділись інсайдом....

є вакансії офісних працівників.... 

 

Опубліковано
31 минуту назад, AgentSmith13 сказал:

З якого дива, коли людей немає ВЗАГАЛІ, і на вихід ніхто не йде? По принципу "так треба

Саме так. Тому що так треба.

 

31 минуту назад, AgentSmith13 сказал:

Особливо на зупинках "на вимогу".

Назва не смущає?

Опубліковано (змінено)
9 минут назад, volks сказал:

Саме так. Тому що так треба.

 

Назва не смущає?

1) Ні. Не треба. Особливо взимку, коли на вулиці мінус 20, а водій став, відкрив всі двері, а вийшов один пасажир на передні, зате ми далі стоїмо...  З відкритими задніми дверима. "Тактреба" кінчилося в 1991... А як же "швидше їхати буде транспорт"? Немає людей - їдь, є люди (чи підходять пару метрів і показують зупинитися), чи пасажир на вихід - ставай.

2) Ні. Нормальна назва, якщо та зупинка другорядна - на ній ставати можна і ТРЕБА тільки за потреби, а не заради зупинки. І зроблені ті зупинки для ЛЮДЕЙ, а не для перевізників. І в тролейбусів такі зупинки є, мало, але є.

Змінено користувачем AgentSmith13
Опубліковано
7 минут назад, Zevs_Isver сказал:

якщо не корпоративна таємниця, поділись інсайдом....

До речі, зараз оголошується набір на курси водія. Не вистачає на ті машини, що є, а ще якщо прийдуть нові, то на старих не буде кому їздити. А планується не відсторонювати, а збільшувати випуск. Думаю, що в світлі встановлення валідаторів у маршрутках, частина водіїв звідти піде і пересяде на тролейбуси, бо там також працюють колишні тролейбусники. Навіть є такі маршрутчики, які виявляють бажання піти вчитися на водія тролейбуса через майбутні зміни.

Опубліковано (змінено)
7 минут назад, TFA сказал:

До речі, зараз оголошується набір на курси водія. Не вистачає на ті машини, що є, а ще якщо прийдуть нові, то на старих не буде кому їздити. А планується не відсторонювати, а збільшувати випуск. Думаю, що в світлі встановлення валідаторів у маршрутках, частина водіїв звідти піде і пересяде на тролейбуси, бо там також працюють колишні тролейбусники. Навіть є такі маршрутчики, які виявляють бажання піти вчитися на водія тролейбуса через майбутні зміни.

Чудова новина, і ще одне свідчення - після валідаторів пора переглядати вартість (не в тролейбусах, в маршрутках, в сторону зменшення), притому терміново, за місяць. Вся брехня з нерентабельністю на поверхню випливе! Цікаво тільки, чи покажуть людям ПРАВДУ, чи підсунуть "липу"...

Змінено користувачем AgentSmith13
Опубліковано
1 час назад, AgentSmith13 сказал:

Нормальна назва, якщо та зупинка другорядна - на ній ставати можна і ТРЕБА тільки за потреби, а не заради зупинки.

Тому і називаються "на вимогу".

1 час назад, AgentSmith13 сказал:

Тактреба" кінчилося в 1991...

Ти ж постійно розписуєш як  треба згідно правил, а тут вже проти?

1 час назад, AgentSmith13 сказал:

Особливо взимку, коли на вулиці мінус 20, а водій став, відкрив всі двері, а вийшов один пасажир на передні

Ти ж сам возмущавс, що відкривають лише передні.

Опубліковано
16 минут назад, volks сказал:

Тому і називаються "на вимогу".

Ти ж постійно розписуєш як  треба згідно правил, а тут вже проти?

Ти ж сам возмущавс, що відкривають лише передні.

1) Так того і "не смущає".

2) Подібні "правила", як і сам совок - застаріли... Дотримання графіку, ПДР - актуальне.

3) Коли є люди - так, дебілізм, коли нікого немає, і ніхто не виходить - дебілізм - відкривати на морозі.

Опубліковано
23 минуты назад, AgentSmith13 сказал:

Коли є люди - так, дебілізм, коли нікого немає, і ніхто не виходить - дебілізм - відкривати на морозі.

Дебілізм - це коли водій видивляється чи хтось спиняє чи ні, або різке гальмування, бо в когось зір поганий і номер роздивився в останній момент, або взагалі проти сонця нічого не видно. А ще дебілізм - це вирулювання маршруток в другий ряд, бо ж його ніхто не спиняє. 

  • +1 1
Опубліковано
2 часа назад, TFA сказал:

До речі, зараз оголошується набір на курси водія.

Цікаво, яка в них зп.

Опубліковано
1 година тому, volks сказано:

Цікаво, яка в них зп.

напевно - зовсім "не цікава", інакше - черга б стояла, і черга складалася б - з маршрутчиків, які "отримують трохи більше 6К"  (с) директор одного з АТП;)

  • +1 1
Опубліковано

 

 

5 часов назад, volks сказал:

Дебілізм - це коли водій видивляється чи хтось спиняє чи ні, або різке гальмування, бо в когось зір поганий і номер роздивився в останній момент, або взагалі проти сонця нічого не видно. А ще дебілізм - це вирулювання маршруток в другий ряд, бо ж його ніхто не спиняє. 

Його робота така - дивитися за дорогою і пасажирами, що спиняють, а не бабки рахувати, для того, щоб не відволікався (і податки платив) - є валідатор.

За виїзд в другий ряд без об'їзду якоїсь перешкоди чи обгону - ногами бити треба, бо так роблять і коли спиняє хтось, просто стоїть вже щось повне, а далі цікавіша зупинка, а він пустий... Але коли порожня неозброєним оком зі 100 метрів зупинка "на вимогу", на якій ніхто не виходить - зупинятися - маразм.

В другий ряд вони і без зупинки вирулюють, ну, коли там стоїть десь вантажна машина, чи тролейбус їде 20 км/год. - то зрозуміло хоч, для чого. Але коли таки перед зупинкою оминає стоячих і, незважаючи на пасажирів, що йому махають, тікає - хочеться вбити.

3 часа назад, Bliksss сказал:

напевно - зовсім "не цікава", інакше - черга б стояла, і черга складалася б - з маршрутчиків, які "отримують трохи більше 6К"  (с) директор одного з АТП;)

Мені один паморок-маршруталай, який їздив з вимкненим трекером і УВІМКНЕНИМ смартфоном з CityBus (на якому хвацько відслідковував, відволікаючись від дороги, "конкурентів"), жалівся на "конкуренцію страшну" і оклад 8500 грн. (ну всі ж ми знаємо, що то дааалеко не все), після МАЙЖЕ культурного питання в стилі "то я, курва, з окладом 5900 маю тобі зарплату піднімати і телепатії вчитися, щоб знати, де ти є, та ще й молитися кожного разу, чи доїду. чи задивишся і в стовб влупишся?" - притих чогось...

  • +1 1
Опубліковано
6 часов назад, AgentSmith13 сказал:

"на вимогу", на якій ніхто не виходить - зупинятися - маразм.

Ти знущаєшся? Зупинка "на вимогу" так називається тому, що там зупиняються лише на вимогу. На всіх інших зупинка обов'язкова згідно законодавства.

Опубліковано (змінено)

https://e-dem.in.ua/lutsk/Petition/View/1285

З'явилася петиція щодо відміни маразму з 1 та 2 тролейбусами, а точніше, скорочення їхніх маршрутів без заїзду на КРЗ.

От цікаво мотивацію керівництва ЛПЕ почути... наскільки пам'ятаю, як мінімум маршрутки № 24, 25, 28, 29, які  (несподівано для всіх :D) належать ЛПЕ, їздять на КРЗ... Шикарна політика - зробимо так, щоб на кінцеву ходили тільки дорожчі вдвічі маршрутки, лох заплатить.  Чи то маршрутники "домовилися" з міськрадою про такий "подарунок" (НАБУ, НАЗК - фас!)???

Окреме питання - то "сайт" ЛПЕ на ucoz... Мало того, що реклама примусова, гальма, так ще й немає жодної згадки про маршрутки... Х*лі, XXI століття. А можхиво, то так і треба, щоб "геніальний" план був не так яскраво видимим?

Змінено користувачем AgentSmith13
Опубліковано
35 минут назад, AgentSmith13 сказал:

От цікаво мотивацію керівництва ЛПЕ почути...

А що ж там цікавого. Скажуть, що в міжпік і вихідні нерентабельно їхати на КРЗ.

36 минут назад, AgentSmith13 сказал:

Окреме питання - то "сайт" ЛПЕ на ucoz... 

Це неофіційний сайт і якщо я не помиляюсь, то до ЛПЕ не має відношення. 

Опубліковано
29 хвилин тому, AgentSmith13 сказано:

Окреме питання - то "сайт" ЛПЕ на ucoz... Мало того, що реклама примусова, гальма, так ще й немає жодної згадки про маршрутки... Х*лі, XXI століття. А можхиво, то так і треба, щоб "геніальний" план був не так яскраво видимим?

сайт - НЕофіційний, який ведеться ентузіастом, а не ЛПЕ! автор на борді неодноразово відписувався про це, чи @AgentSmith13 - не читач, а тільки писач?

 

30 хвилин тому, AgentSmith13 сказано:

наскільки пам'ятаю, як мінімум маршрутки № 24, 25, 28, 29, які  (несподівано для всіх :D) належать ЛПЕ, їздять на КРЗ...

наскільки знаю, маршрутки НЕ належать ЛПЕ, як і маршрути, просто ЛПЕ регулярно виграє конкурси на маршрути, на яких потім їздять чужі автобуси. наприклад: 

Цитувати

Луцьке підприємство електротранспорту хоче відмовитись від обслуговування автобусних маршрутів №14 та 31 через низький пасажиропотік та недостатню кількість машин.

Як стало відомо, ініціатором розірвання договору є ЛПЕ. Проте остаточне рішення щодо розірвання тимчасового договору на перевезення пасажирів прийматимуть члени виконкому на черговому засіданні.

Причини такого звернення пояснює в.о. директора КП «Луцьке підприємство електротранспорту» Володимир Пуц.

«За маршрут № 14 ми взялися, так, як там не було перевізника, тому відповідне рішення й ухвалила міська рада. Але для нас це обтяжливий рейс через низький пасажиропотік. До обіду маршрутка їздить справно, ранковими рейсами ми забезпечуємо лучан, щоб безперешкодно могли добиратися на роботу. А вже в другій половні дня збиралося 4-6 пасажирів, фактично, це пустий транспорт, тому він не працює.

Щодо маршруту №31, то ми орендували 5 машини у підприємця Яницької, але вона написала заяву про відмову у співпраці, мовляв, маршрутки в складному технічному стані – є проблеми з моторами. Маршрут поки функціонує, але неналежно.

Тому по цих маршрутах буде оголошено конкурс. Надіюся, що знайдеться перевізник, який їх «накатає», щоб вони були прибуткові. Бо ж коли пропустив рейс чи два, то вже втрачаєш пасажирів, тут потрібна системність роботи», - каже Володимир Пуц.

 

 

32 хвилин тому, AgentSmith13 сказано:

Чи то маршрутники "домовилися" з міськрадою про такий "подарунок" (НАБУ, НАЗК - фас!)???

вже написав офіційні заяви в НАБУ і НАЗК?

бо десь так і є.

офіційно конкурс на маршрут виграє ЛПЕ, а їздять на цих маршрутах потім автобуси приватних перевізників, бо в ЛПЕ фізично немає такої кількості маршруток.

Опубліковано
2 минуты назад, volks сказал:

А що ж там цікавого. Скажуть, що в міжпік і вихідні нерентабельно їхати на КРЗ.

Цікаво - бо ГОДИНИ не вказані, там в петиції автор питання підняв - вони що, на ходу перетворюватися на "а" будуть?

А як, доречі, ПОЛІЦІЯ на стоянки їхні біля зупинок дивиться - тут вже не 15-ки, яким нікуди дітися, ці притруски САМІ собі то зробили. Як на рентабельність впливає той шматочок маршруту?

Опубліковано
40 минут назад, AgentSmith13 сказал:

https://e-dem.in.ua/lutsk/Petition/View/1285

З'явилася петиція щодо відміни маразму з 1 та 2 тролейбусами, а точніше, скорочення їхніх маршрутів без заїзду на КРЗ

 

Цитата

Окрім того це спричиняє проблеми для пенсіонерів які не мають зайві кошти для маршруток

Хочеться зайвий раз нагадати, що для пенсіонерів проїзд в "маршрутках" також безкоштовний.

  • Ха-ха 1
Опубліковано (змінено)
2 минуты назад, volks сказал:

Хочеться зайвий раз нагадати, що для пенсіонерів проїзд в "маршрутках" також безкоштовний.

ДЕ? На Марсі? В Луцьку такого - немає.

3 минуты назад, rrid сказал:

 

офіційно конкурс на маршрут виграє ЛПЕ, а їздять на цих маршрутах потім автобуси приватних перевізників, бо в ЛПЕ фізично немає такої кількості маршруток.

 

І той перевізник ЛПЕ нічого не платить за це? Чи навпаки, за "прикриття" башляє... Цікава схема...

Змінено користувачем AgentSmith13
Опубліковано
3 хвилин тому, AgentSmith13 сказано:

І той перевізник ЛПЕ нічого не платить за це? Чи навпаки, за "прикриття" башляє... Цікава схема...

ще раз процитую виділене червоним:

 

6 хвилин тому, rrid сказано:

Щодо маршруту №31, то ми орендували 5 машини у підприємця Яницької,

 

Опубліковано
3 минуты назад, AgentSmith13 сказал:

ДЕ? На Марсі? В Луцьку такого - немає.

В Луцьку законодавство України не діє?

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...