Перейти до змісту

Наболіло.. про тролейбуси які покидають місто..


Panterka22

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано
7 хвилин тому, AgentSmith13 сказано:

І ото не треба прикладів про "а там..." - ТАМ (десь в Європі і т.д.) авто є фактично в кожного.

якщо у нас авто буде в кожного - настане транспортний колапс, не буде де той хлам паркувати , про затори я мовчу.

Опубліковано
Только что, alexvvv сказал:

якщо у нас авто буде в кожного - настане транспортний колапс, не буде де той хлам паркувати , про затори я мовчу.

Так ніхто ж одночасно ними всіма не їздить... А от при потребі щось важке кудись перевезти - немає питань. Але якщо зупинки "дві на вулицю" - то "просто кайф, марожено" (© Лесь)...

Щось забагато в нас міськрада палки в колеса людям вставляти стала... Засиділися певно.

Опубліковано

Біля того ж залізничного вокзалу таксисти стоять, нікому не заважаючи, що заважало тут доблесній міській владі не просто знака вліпити, а й "кишеню" для того зробити - ХЗ.

Опубліковано
38 минут назад, Zevs_Isver сказал:

думаєш канадські бандервці роблять щось не так

Думаю, що не так.

23 минуты назад, AgentSmith13 сказал:

от не хоче ніхто назад в совок, з трьома тролейбусами і рідкісним автобусом... І зупинками через кілометр

Хоче з зупинками біля кожного стовпа і їдеш тим транспортом годину.

27 минут назад, AgentSmith13 сказал:

готелю "Україна", Лучеська (всі 4), РАГСу (ВСІ), Північного ринку (всі 5),

Яка з цих зупинок в безпосередньо перед перехрестям?

33 минуты назад, AgentSmith13 сказал:

Раджу балотуватися депутатом з такими ідеями

Головне, щоб не балотувались з ідеями про зупинки біля кожного стовпа.

29 минут назад, AgentSmith13 сказал:

 

І ото не треба прикладів про "а там..." - ТАМ (десь в Європі і т.д.) авто є фактично в кожного.

А до чого автомобіль до громадського транспорту.

  • +1 1
Опубліковано

Зупинки можуть бути перед поворотом, але краще тоді робити кишеню, якщо комусь заважає.

З приводу Гордіюк - там зупинки треба, просто тоді ті, що ближче до кільця, відсунути трохи ближче до Кравчука в ідеалі.

Опубліковано
3 хвилин тому, volks сказано:

Думаю, що не так.

і живуть якось .... ні нормально живуть...

в G7 входять ....

 

може я нам почати робити НЕ так?

  • +1 1
Опубліковано
1 минуту назад, volks сказал:

Яка з цих зупинок в безпосередньо перед перехрестям?

А до чого автомобіль до громадського транспорту.

Вони всі БІЛЯ перехоресть і кілець... Перед - як мінімум біля Лучеська, та, де базарчик, біля Ківерцівського мосту (одна з), навпроти Вишеньки,  навпроти Північного і зі сторони Гордіюк...

Автомобіль до того, що зачасту громадським транспортом керує той, хто ним НЕ користується...

Опубліковано (змінено)
6 минут назад, TFA сказал:

Зупинки можуть бути перед поворотом, але краще тоді робити кишеню, якщо комусь заважає.

З приводу Гордіюк - там зупинки треба, просто тоді ті, що ближче до кільця, відсунути трохи ближче до Кравчука в ідеалі.

Куди-куди? Ну, воно то можна (хоча біля Кравчука і так є зупинка), але тоді треба НАГАЙКОЮ примусити ходити 17, 28 маршрутки і 5-ку тролейбус по Конякіна до 22:00 мінімум. Так, як є зараз - маразм - нема базару, нема транспорту...

P.S. А які кучеряві фрази чути від людей щодня на адресу міськради в маршрутках, коли людина тисне кнопку, а зупинки там уже нема... То місто в нас - для всіх людей? Чи тільки для перевізників (ввечері - для таксистів), міськради, і трошки для автомобілістів?

Змінено користувачем AgentSmith13
Опубліковано

в Європі зупинки для свого маршруту. Якщо тобі потрібен 18 автобус, то стає він на конкретній своїй зупинці. А не де є знак.

Так само, як і трамваї / тролейбуси.

І якщо маршрути пересікаються, то все одно зупинки різні.

І відстані між супинками, не те що у нас, 300-500м.  І переходи теж не через 10м. 

І штрафи ~40Є за безбілетний проїзд.

 

Захотіли навести лад. Навели. Противник поскавінчали і затихли. І мовчки їздять як всі.

 

 

  • +1 1
Опубліковано (змінено)
8 минут назад, Zheny@ сказал:

в Європі зупинки для свого маршруту. Якщо тобі потрібен 18 автобус, то стає він на конкретній своїй зупинці. А не де є знак.

Так само, як і трамваї / тролейбуси.

І якщо маршрути пересікаються, то все одно зупинки різні.

І відстані між супинками, не те що у нас, 300-500м.  І переходи теж не через 10м. 

І штрафи ~40Є за безбілетний проїзд.

Захотіли навести лад. Навели. Противник поскавінчали і затихли. І мовчки їздять як всі.

З зупинками - маразм, притому відвертий. Ну, і в них воно все їздить згідно графіку, а не як Вася захотів...

А перше, як штрафи людям - треба ввести штраф за невихід на маршрут, недотримання графіку, ігнорування пасажирів на зупинці, невидачу квитка і т.д. для перевізників.

Але в нас так не буде - перевізники "мають" міськраду, як хочуть. А вони, під дудку перевізників, "мають" все місто.

Змінено користувачем AgentSmith13
Опубліковано
4 минуты назад, AgentSmith13 сказал:

Ну, воно то можна (хоча біля Кравчука і так є зупинка), а

Її мали зняти, НЯЗ.

 

5 минут назад, AgentSmith13 сказал:

тоді треба НАГАЙКОЮ примусити ходити 17, 28 маршрутки і 5-ку тролейбус по Конякіна до 22:00 мінімум.

Маршрутки - то окрема секта. Щодо тролейбусу: років так 12 тому на 5-ці їздило 6 машин з інтервалом 15 хв. Після заїзду денних (ті, що по 12 годин працюють без перезміни), на лінії лишалося 3 машини з інтервалом 30 хв. Великуватий, але до 22 години вони їздили. Тепер після заїзду денних одна 5-ка, яка від ЦУМа їде в 19:32 на КРЗ, а з КРЗ на Дубнівську в 20:06 по графіку. Проблема - нестача водіїв... Особливо зараз.

Опубліковано (змінено)
34 минуты назад, TFA сказал:

Її мали зняти, НЯЗ.

 

Маршрутки - то окрема секта. Щодо тролейбусу: років так 12 тому на 5-ці їздило 6 машин з інтервалом 15 хв. Після заїзду денних (ті, що по 12 годин працюють без перезміни), на лінії лишалося 3 машини з інтервалом 30 хв. Великуватий, але до 22 години вони їздили. Тепер після заїзду денних одна 5-ка, яка від ЦУМа їде в 19:32 на КРЗ, а з КРЗ на Дубнівську в 20:06 по графіку. Проблема - нестача водіїв... Особливо зараз.

Що маршруткам, що тролейбусам може вправити мізки міська рада, а їм - не до того, вони останнім часом тільки нищать все, що було до них.

Коли телефонуєш в 21:00 на славнозвісну гарячу лінію міськради, бо втікає маршрутка з рейсу, а вони кажуть "дзвоніть завтра в транспортний" - то повна імпотенція називається... Класно виходить - їхати немає чим зараз, бери таксі, дзвони завтра. По нормальному - перевізник має отримати негайний проп*здон, і такий, щоб миттєво подіяв. Ну, чекаємо, скоро буде електронний квиток...

Змінено користувачем AgentSmith13
Опубліковано
13 минут назад, AgentSmith13 сказал:

Перед - як мінімум біля Лучеська, та, де базарчик,

Там до перехрестя ще мерів з 30. Хоча і з неї в лівий ряд проблемно перелаштуватися.

14 минут назад, AgentSmith13 сказал:

навпроти Вишеньки

За неї я й писав, що треба прибрати.

 

17 минут назад, AgentSmith13 сказал:

навпроти Північного

Ту, що біля шайби, прибрати однозначно. На відрізку РАГС- Північка, однієї достатньо з головою.

 

Опубліковано
16 минут назад, Zheny@ сказал:

 

І відстані між супинками, не те що у нас, 300-500м.

Так і має бути. А то звикли біля кожного стовпа. Так і транспорт швидше буде їздити, і взимку тепліше буде, і розхід електрики буде менший.

Опубліковано
1 минуту назад, volks сказал:

За неї я й писав, що треба прибрати.

Ту, що біля шайби, прибрати однозначно. На відрізку РАГС- Північка, однієї достатньо з головою.

1) Купа людей - незгідні, бо там виходить реально більше народу, як на всій вулиці, то як мінімум.

2) Скоріше, тк попередню прибрати - якраз та, що біля Північного, значно популярніша. На попередній - іноді і не стає маршрутка.

2 минуты назад, volks сказал:

Так і має бути. А то звикли біля кожного стовпа. Так і транспорт швидше буде їздити, і взимку тепліше буде, і розхід електрики буде менший.

І перевізнику знову краще.... Мо, хватить з них і 6 грн., після яких ще гірше стали їздити? Тролейбуси і так далеко не на всіх зупинках стають - є чисто маршрутні.

Опубліковано
1 минуту назад, volks сказал:

Так і має бути. А то звикли біля кожного стовпа.

В нас просто виросло маршруточне покоління, яке звикло, що є купа зупинок (добре, що хоч свого часу зупинки поробили, а не біля кожного стовпа, як кому заманеться). Я з дитинства переважно на тролейбусах їздив і тому скасування зайвих зупинок сприймаю абсолютно спокійно. Звісно, є такі, які потрібно лишити, тому що місто розвивається, будуються нові будинки, торгові центри. Раніше, наприклад, не було зупинки біля Варшавки, біля Променя, але зараз все змінилося. Знімати ці зупинки було б верхом дурості. Так само і тут, має бути розумний підхід.

  • +1 1
Опубліковано
31 хвилин тому, AgentSmith13 сказано:

З зупинками - маразм, притому відвертий. Ну, і в них воно все їздить згідно графіку, а не як Вася захотів...

А перше, як штрафи людям - треба ввести штраф за невихід на маршрут, недотримання графіку, ігнорування пасажирів на зупинці, невидачу квитка і т.д. для перевізників.

Але в нас так не буде - перевізники "мають" міськраду, як хочуть. А вони, під дудку перевізників, "мають" все місто.

 

Так от.

Опубліковано (змінено)
32 минуты назад, TFA сказал:

В нас просто виросло маршруточне покоління, яке звикло, що є купа зупинок (добре, що хоч свого часу зупинки поробили, а не біля кожного стовпа, як кому заманеться). Я з дитинства переважно на тролейбусах їздив і тому скасування зайвих зупинок сприймаю абсолютно спокійно. Звісно, є такі, які потрібно лишити, тому що місто розвивається, будуються нові будинки, торгові центри. Раніше, наприклад, не було зупинки біля Варшавки, біля Променя, але зараз все змінилося. Знімати ці зупинки було б верхом дурості. Так само і тут, має бути розумний підхід.

На жаль... Нема тролейбусів, в принципі, хіба зранку...

Ті, що їздять чисто вдень - нікому не потрібні - всі на роботі якраз. Ввечері вони "бояться темряви" і никаються в депо, а їхати - треба.

Та і не кругом він може їхати, той тролейбус.

От плачуть про неприбутковість - а бачили, які набиті маршрутки ввечері з ТАМ-ТАМу до ЛПЗ? А яка проблема виїхати з Дубнівської, з Володимирської? А Конякіна, яку маршрутки з закриттям юазару покидають? Було б бажання - стаорити тим маршруткам конкуренцію - "як два пальці". Але ж ніт! Купувати тролейбуси можна роками, GPS їм не треба, інтервали нормальні - теж, з вокзалу - не треба, і т.д. В тому, що тролейбус перетворився на чистого "пенсовоза", вони  самі і винні - див. РІВНЕ, там - яскравий приклад, як треба.

І основна їх біда - дурна ідея свого часу накупити замість нових тролейбусів, купу маршруток.

Вихід один - інтервал 10-15 хвилин, оновлення парку, GPS, ъзда до 23-00 мінімум, і платний, хай гривня, хай 50 коп., проїзд пільговикам. І прибуток попре такий, що ще й знижувати вартість можна буде всім до 2 грн.

Змінено користувачем AgentSmith13
Опубліковано
4 хвилин тому, AgentSmith13 сказано:

Ті, що їздять чисто вдень - нікому не потрібні - всі на роботі якраз

для того і є піки і міжпікові перерви.

щоб розвантажити трохи.

Опубліковано (змінено)
10 минут назад, Zheny@ сказал:

для того і є піки і міжпікові перерви.

щоб розвантажити трохи.

До чого пік до втечі в депо після 20:00? Вдень бачиш по 2-3- порожні тролейбуси, ввечері стоїш по півгодини, бо неохота в запхану маршрутку сідати - проїде один, та ще й не той.

Самий пік, 17:00 - ТРИ 15-ки стоять, чухаються біля Київського майдану. Бачив не так давно.

Змінено користувачем AgentSmith13
Опубліковано
12 минут назад, AgentSmith13 сказал:

Мо, хватить з них і 6 грн., 

А з яких пір вони на електриці?

31 минуту назад, AgentSmith13 сказал:

Скоріше, тк попередню прибрати - якраз та, що біля Північного, значно популярніша. 

Там достатньо однієї посередині. А не дві з різницею в 100м.

37 минут назад, AgentSmith13 сказал:

На попередній - іноді і не стає маршрутка.

А повинні ставати на кожній, бо в нас не маршрутки, а автобуси у звичайному режимі руху.

 

39 минут назад, TFA сказал:

Звісно, є такі, які потрібно лишити, тому що місто розвивається, будуються нові будинки, торгові центри. 

Оті я кажу, що треба просто трохи відкоригувати певні старі зупинки.

  • +1 1
Опубліковано
35 минут назад, AgentSmith13 сказал:

На жаль... Нема тролейбусів, в принципі, хіба зранку...

Ті, що їздять чисто вдень - нікому не потрібні - всі на роботі якраз. Ввечері вони "бояться темряви" і никаються в депо, а їхати - треба.

В нас ще проблема в тому, що депо робить графіки не як зручно людям, а як зручно водіям. Можна ж зробити розривні графіки, щоб і на вечірній пік лишався транспорт. А то в 18:30-19:00 вже заїжджають, а це якраз гаряча пора. 

  • +1 1
Опубліковано (змінено)
28 минут назад, volks сказал:

А повинні ставати на кожній, бо в нас не маршрутки, а автобуси у звичайному режимі руху.

З якого дива, коли людей немає ВЗАГАЛІ, і на вихід ніхто не йде? По принципу "так треба"? Особливо на зупинках "на вимогу".

От за відкривання на переповненій зупинці вранці лише передніх дверей - треба бити. Ногами. Страждає особливо часто 2-ка, до університету. Самий цікавий момент, коли вранці люди з потяга йдуть з здоровими такими сумками, а він на вокзалі так само робить, і вони пхаюьться з ними через весь салон, обтираючи тих, хто сидить. Правда, після першого запитання, чи справні в нього двері, і чи не час дзвонити в 102 з повідомленням про несправну маршрутку - це припиняється... А гроші як збирати, скаже хтось - а НІЯК, що в тролейьбусі, що в маршрутці, по терміналу на двері, і всі задоволені будуть, термінал з можливістю пхнути готівку - ОК, один, на передніх дверях, що ВИКЛЮЧИТЬ потрапляння неоподаткованої готівки в руки водія. Контроль - елементарний - немає квитка, а тепер він БЕЗУМОВНО буде друкуватися кожному, притому можна зробити з вказанням зупинки, псля якої платив - штраф від 300 грн. Точніше, не так - немає запису в системі про оплату твоєю карткою (в додатку на твому сматрфоні, варіантів купа) на цей рейс - і приїхали - папірця, все ж, будучи після дощу мокрим, чи просто змученим і з двома сумками, можна і згубити. Заодно муніципали будуть РЕАЛЬНУ роботу мати, а не на Світязь службовими машинами катати і з населенням воювати там, де не їх юрисдикція, як мінімум. Виїхав водій з несправним валідатором - миттєве зняття з маршруту машини, експертиза причини поломки, і дикий штраф.

Ще давним-давно обмежити час стоянки на зупинках їм - біля Перлини, ЦУМу, ТАМ-ТАМу... Стоїть та  ж двійка  по пару хвилин, ніхто не заходить, всерівно стоїть в надії напхатися, а тоді несеться по Волі, а далі - по мосту на Рівненській, як за дупу вкушений олень...

10 минут назад, TFA сказал:

В нас ще проблема в тому, що депо робить графіки не як зручно людям, а як зручно водіям. Можна ж зробити розривні графіки, щоб і на вечірній пік лишався транспорт. А то в 18:30-19:00 вже заїжджають, а це якраз гаряча пора. 

Гнати совка втришия, оголосити РЕАЛЬНИЙ конкурс на посаду керівника ЛПЕ - і буде діло. В 18-30, та що там, в 22-30, має все ще їздити, а не втікати...

Тут ще й люди винні - їм хоч в одне місце гшвіздка всунь - мовчать і терплять.

Змінено користувачем AgentSmith13
Опубліковано
29 минут назад, AgentSmith13 сказал:

Самий пік, 17:00 - ТРИ 15-ки стоять, чухаються біля Київського майдану. Бачив не так давно.

В 17:00 обідають останні з денних, вони виїжджають в 17:09 (15) і 17:24 (15а). Якщо там третя стояла, значить якісь технічні проблеми. Можливо стояла ще 15а, яка виїжджає в 16:54. 

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...