itax Опубліковано 20 Квітня, 2017 в 19:03 #1901 Опубліковано 20 Квітня, 2017 в 19:03 коротше, взагалі суперово: ще минулого тижня я їздив, було норм, водій говорить теж, що минулого тижня він їздив і так було, і що сьогодні, побачивши в салоні "почьорканий" графік дзвонив диспетчеру перепитував чи дійсно не треба їхати на Бенделіані, бо ж всі звикли, а диспетчер зараз про телефону говорить мені, що цей графік у них, увага, "з 01.07.2016 року без змін"! А ви говорите ще пізніше пускати траліки - те що є не можуть "вберегти". Ще доречі одна деталь: водію під час цього рейсу доводилось на кожній зупинці казати в мікрофон, що їде в депо, бо системка із GPS і далі як завжди казала, що "тролейбус прямує за маршрутом #2". І це все заради того, аби борт заїхав на 5 хв раніше?! Не розумію.
itax Опубліковано 20 Квітня, 2017 в 19:12 #1902 Опубліковано 20 Квітня, 2017 в 19:12 В 20.04.2017 в 18:52, TFA сказав: Вже забрендований красень: спереду так-собі. ІМХО треба було зелену лінію з борту продовжити і на перед. Бо виглядає, ніби морда приклеєна і не рідна (та сама проблема, що у ПАЗ Аврори - там було особливо жахливо)
TFA Опубліковано 20 Квітня, 2017 в 19:44 #1903 Опубліковано 20 Квітня, 2017 в 19:44 В 20.04.2017 в 19:12, itax сказав: ІМХО треба було зелену лінію з борту продовжити і на перед Показати В них якась маразматична манія - стандарт чорні бампери. Хоча на 173 бампери зелені і виглядає він краще так. Шкода також, що решітку повітрозбірника забрали - автентичність втрачена, хоча на 173 вона залишилася:
TFA Опубліковано 20 Квітня, 2017 в 19:49 #1904 Опубліковано 20 Квітня, 2017 в 19:49 В 20.04.2017 в 19:03, itax сказав: диспетчер зараз про телефону говорить мені, що цей графік у них, увага, "з 01.07.2016 року без змін" Показати По графіку він мав їхати на Бенделіані. В депо з міста їде тільки остання одиниця, яка відправляється з Молоді в 21:41. Всі решта мають їхати в депо з Бенделіані. Це по будням.
itax Опубліковано 20 Квітня, 2017 в 19:53 #1905 Опубліковано 20 Квітня, 2017 в 19:53 В 20.04.2017 в 19:49, TFA сказав: По графіку він мав їхати на Бенделіані. В депо з міста їде тільки остання одиниця, яка відправляється з Молоді в 21:41. Всі решта мають їхати в депо з Бенделіані. Це по будням.А диспетчер говорить, шо такой розклад у вас уже рік!
itax Опубліковано 20 Квітня, 2017 в 19:55 #1906 Опубліковано 20 Квітня, 2017 в 19:55 В 20.04.2017 в 19:44, TFA сказав: В них якась маразматична манія - стандарт чорні бампери. Хоча на 173 бампери зелені і виглядає він краще так. Шкода також, що решітку повітрозбірника забрали - автентичність втрачена, хоча на 173 вона залишилася: про чорний бампер якраз хотів написати, але вже думав не придиратись. повністю згоден із тобою. не надо красити їх як гробікі. а решітку доречі теж дарма чорним покрасили.
TFA Опубліковано 20 Квітня, 2017 в 20:42 #1907 Опубліковано 20 Квітня, 2017 в 20:42 В 20.04.2017 в 19:55, itax сказав: а решітку доречі теж дарма чорним покрасили. Показати Решітка чорна із завода йшла, тому вона дивиться. І я не люблю, коли її замальовують іншими кольорами. В 20.04.2017 в 19:53, itax сказав: А диспетчер говорить, шо такой розклад у вас уже рік! Показати Нічого подібного.
itax Опубліковано 21 Квітня, 2017 в 05:27 #1908 Опубліковано 21 Квітня, 2017 в 05:27 В 20.04.2017 в 20:42, TFA сказав: Нічого подібного. Показати Подзвони запитай, якщо не віриш Ну або давай разом глянемо в тому розкладі, про який ти казав - може Zheny@ підсобить.
itax Опубліковано 21 Квітня, 2017 в 05:39 #1909 Опубліковано 21 Квітня, 2017 в 05:39 В 20.04.2017 в 19:49, TFA сказав: По графіку він мав їхати на Бенделіані. В депо з міста їде тільки остання одиниця, яка відправляється з Молоді в 21:41. Показати А її доречі нема в графіку, що доступний на сайті http://lpe.at.ua/index/grafik_rukhu_trolejbus_1_quotlpz_k_tr_quotluckquotquot/0-61 і це в принципі логічно, бо вже в депо їде. А та 2ка, про яку вчора казав, то вона тут є (20-57 к-тр Луцьк) http://lpe.at.ua/index/grafik_rukhu_trolejbus_2_quotlpz_k_tr_quotluckquotquot/0-63
TFA Опубліковано 21 Квітня, 2017 в 07:00 #1910 Опубліковано 21 Квітня, 2017 в 07:00 В 21.04.2017 в 05:39, itax сказав: А її доречі нема в графіку, що доступний на сайті Показати там пише, що відправлення з "к-тр Луцьк" в 21:41 в депо. В 21.04.2017 в 05:27, itax сказав: Ну або давай разом глянемо в тому розкладі, про який ти казав - може Zheny@ підсобить Показати Показать содержимое Hide
itax Опубліковано 21 Квітня, 2017 в 07:04 #1911 Опубліковано 21 Квітня, 2017 в 07:04 В 21.04.2017 в 07:00, TFA сказав: там пише, що відправлення з "к-тр Луцьк" в 21:41 в депо. Показати Так, пише. Дивно. Чи я зранку погано бачив. Але ж не було. Принаймні добре, що тепер є.
TFA Опубліковано 21 Квітня, 2017 в 07:05 #1912 Опубліковано 21 Квітня, 2017 в 07:05 В 21.04.2017 в 07:04, itax сказав: Так, пише. Дивно. Чи я зранку погано бачив. Але ж не було. Показати Писало, думаєш звідки я брав інфу, коли писав пост тут?
itax Опубліковано 21 Квітня, 2017 в 07:07 #1913 Опубліковано 21 Квітня, 2017 в 07:07 В 21.04.2017 в 07:05, TFA сказав: Писало, думаєш звідки я брав інфу, коли писав пост тут? Показати Ну значить точно я недобачав зранку! Ще глянь будь-ласка графік і скажи, чи правильо я розумію, що №1, той який в 6-27 на СКФ не з міста їде а з депо? Бо вчора пасажир один у кондуктора питав, я по графіку намагався йому пояснити, і от виникло питання.
TFA Опубліковано 21 Квітня, 2017 в 07:10 #1914 Опубліковано 21 Квітня, 2017 в 07:10 В 21.04.2017 в 07:07, itax сказав: Ще глянь будь-ласка графік і скажи, чи правильо я розумію, що №1, той який в 6-27 на СКФ не з міста їде а з депо? Бо вчора пасажир один у кондуктора питав, я по графіку намагався йому пояснити, і от виникло питання. Показати З депо.
itax Опубліковано 21 Квітня, 2017 в 12:39 #1915 Опубліковано 21 Квітня, 2017 в 12:39 Ось де варто всім звертати увагу громадськості, журналістів і кОпати законодавчу і виконавчу владу. Тролейбуси залишилися осторонь У багатьох містах України присутні тролейбусні парки, а разом з ними – нехай зношена, але розвинена підвісна контактна мережа, втомлені, але все ще працюючі тягові підстанції, ремзони, персонал, маршрутні сітки… Але тролейбуси на цьому електричному святі не отримують жодних преференцій. Ні знижки на ПДВ чи мито при імпорті, ні на комплектуючі або що-небудь іще. Це виглядає дивно, – адже якщо стільки говорити про перспективи електротранспорту і його користь для економіки, екології і т.д., то навіщо в кожному розділі документів додавати «…з електроприводом, що працює від батарей, суперконденсаторів або паливних комірок»? Забувати про існуючі тролейбусні парки рано, незважаючи ні на що. Навіть навпаки, – турбуючись про екологію і паливну (енергетичну) незалежність, варто було б включити в законопроекти кейс для підтримки як мінімум тролейбусів (а може – і трамваїв, якщо вести мову про електротранспорт в цілому). Тим не менше, основний акцент поставлено на електричні автомобілі, що живляться від батарей. https://auto.ria.com/uk/news/electric-cars/232563/elektromobilnoe-buduschee-ukrainy-nulevaya-rastamozhka-kredity-i-lgo.html 1
itax Опубліковано 24 Квітня, 2017 в 05:22 #1916 Опубліковано 24 Квітня, 2017 в 05:22 В 21.04.2017 в 07:00, TFA сказав: там пише, що відправлення з "к-тр Луцьк" в 21:41 в депо. Показать содержимое Hide Показати Маю відео розмови з водієм в той день. Він сказав, що час заїзду в депо йому поставили 21:29, це ж мені телефоном підтвердила і диспетчер (час заїзду в депо 21:29) , причому дати введення в дію казала один в один як на цьому скріншоті. Тобто графіки міняються, а дату коригування лишають тою самою, типу "у нас давно так"? Кльово.
case_l Опубліковано 24 Квітня, 2017 в 12:24 #1917 Опубліковано 24 Квітня, 2017 в 12:24 Сьогодні їхав у тролейбусі, дав 2-грн, поки відвернувся, кондуктор десь пішла в іншу частину салону, квитка не видала . Коли верталась, нагадав, квитка видала. З валідатора не видала. Перепитала чи дійсно я давав гроші. . Далі веселіше, зайшов хлопчина, йому видала лише з валідатора. Інший мужчина виходив - здав квиток кондуктору. Хз що це робиться. Під кінець ще якісь мужики в салоні побилися, одного виштовхнули на зупинці. Коротше жесть.
Такер Опубліковано 24 Квітня, 2017 в 13:35 #1918 Опубліковано 24 Квітня, 2017 в 13:35 В 24.04.2017 в 12:24, case_l сказав: Сьогодні їхав у тролейбусі, дав 2-грн, поки відвернувся, кондуктор десь пішла в іншу частину салону, квитка не видала . Коли верталась, нагадав, квитка видала. З валідатора не видала. Перепитала чи дійсно я давав гроші. . Далі веселіше, зайшов хлопчина, йому видала лише з валідатора. Інший мужчина виходив - здав квиток кондуктору. Хз що це робиться. Під кінець ще якісь мужики в салоні побилися, одного виштовхнули на зупинці. Коротше жесть. Показати все через те, що ви відверталися))
itax Опубліковано 24 Квітня, 2017 в 15:34 #1919 Опубліковано 24 Квітня, 2017 в 15:34 В 24.04.2017 в 12:24, case_l сказав: Сьогодні їхав у тролейбусі, дав 2-грн, поки відвернувся, кондуктор десь пішла в іншу частину салону, квитка не видала [emoji20] . Коли верталась, нагадав, квитка видала. З валідатора не видала. Перепитала чи дійсно я давав гроші. [emoji20] . Далі веселіше, зайшов хлопчина, йому видала лише з валідатора. Інший мужчина виходив - здав квиток кондуктору. Хз що це робиться. Під кінець ще якісь мужики в салоні побилися, одного виштовхнули на зупинці. Коротше жесть.он зараз тоже - обілетила 3х, квитка з валідатора дала лише мені, сказала: " а нащо, їх не перевіряють, можу хоч 20 штук на шию намотати" і дала мені 2шт 3
продавець111 Опубліковано 24 Квітня, 2017 в 16:08 #1920 Опубліковано 24 Квітня, 2017 в 16:08 В 24.04.2017 в 15:34, itax сказав: он зараз тоже - обілетила 3х, квитка з валідатора дала лише мені, сказала: " а нащо, їх не перевіряють, можу хоч 20 штук на шию намотати" і дала мені 2шт Показати як завжди гроши на валідатори списали.скоро скажуть вони не ефективні нам вони не треба 1 1
case_l Опубліковано 24 Квітня, 2017 в 16:27 #1921 Опубліковано 24 Квітня, 2017 в 16:27 В 24.04.2017 в 16:08, продавець111 сказав: як завжди гроши на валідатори списали.скоро скажуть вони не ефективні нам вони не треба Показати кондукторам ясно що валідатори заважають махлювати 2
Ivanna Опубліковано 24 Квітня, 2017 в 16:38 #1922 Опубліковано 24 Квітня, 2017 в 16:38 В 24.04.2017 в 16:27, case_l сказав: кондукторам ясно що валідатори заважають махлювати Показати Схоже на організований саботаж ідеї з валідаторами на окремих маршрутах. Особисто мені останнім часом дають обидва квитки. Правда, мої маршрути - виключно одиниця і двійка. 2
S30 Опубліковано 24 Квітня, 2017 в 17:05 #1923 Опубліковано 24 Квітня, 2017 в 17:05 Жень, а нахріна ота фігня з валідатор+квиток? Кому видали валідатор нехай обілечує лише валідатором в обовязковому порядку. Бажання мутити не буде бо не вийде. А то придумали режим навчання/звикання. 2
Ukrainec Опубліковано 24 Квітня, 2017 в 17:08 #1924 Опубліковано 24 Квітня, 2017 в 17:08 Вирішив "підняти" ЛПЕ і останнім часом зачащую з проїздом в тролейбусах. Щоб не гаяти часу дарма вирішив троха пофоткати: маршрут №1 троль №215 1. нажаль до одного місця 180 чоловік адмін і допоміжного складу, якщо водій змушений на кінцевій зупинці копатися "під капотом": 2. якісь не акуратні свині займаються ремонтом, залишили щілину і похабно покручений стирчащий кавер привода відкривання дверей + щей напацькали як свині: 3. невже акуратніше не можна: 4. звисаючі звідусіль дроти на десерт: Не думаю що це поляки його таким залишили Hide маршрут №1 троль №148 Крім того що троль дуууууже старий, так на мою думку просто аварійнонебезпечний! крізь підлогу я бачу землю, та й весь кузов дихає на ладан: Сидіння хоч і обновлені, але на фоні гойдаючої підлоги виглядають не контрастно, та й вони з найдешевшого пвх-дермантину мають значні тсліди ушкодження. і знову дроли, дроти, звисаючі дроти! Сподіваюсь не під 220: Hide
Ukrainec Опубліковано 24 Квітня, 2017 в 17:14 #1925 Опубліковано 24 Квітня, 2017 в 17:14 А коли до зупинки на Б.Хмельницького підкотив 229 то його пустого, стоячого ще розхитувало з пів хвилини, що свідчить про повну непрацездатність амортизаторів. В обох тролейбусах сьогдні, а також вчора в 15-ці ніхто нікому не давав талона з валідатора, кондуктори на них просто забили. Позитив: через те що тролейбус не є привабливим засобом пересування для людей з вище середньостатистичними доходами в тролейбусі відносно просторо, хоч і довелося трішки постояти в одну сторону. Сумно, бо більшість пасажирів мають якесь зажурене, стомлене обличчя
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти