Ukrainec Опубліковано 19 Квітня, 2017 в 20:14 #1851 Опубліковано 19 Квітня, 2017 в 20:14 Щойно, Zheny@ сказано: назви! як приклад: 40 -50 чоловік адміністрації (+1 сисадмін ) на 45 тролів, при вартості проїзду 2 гривні!
Zheny@ Опубліковано 19 Квітня, 2017 в 20:22 #1852 Опубліковано 19 Квітня, 2017 в 20:22 Щойно, Ukrainec сказано: : 40 -50 чоловік адміністрації (+1 сисадмін ) на 45 тролів, зараз порахую точно скільки "Адміністрації". 27 чоловік. Враховуючи завсклада, інженера з охорони праці, директора та секретаря. Звісно, головний інженер, бухгалтери, економісти, енергетик та техвідділ. + кілька керівників служб і відділв, та сисадмін. 10% було навскидку. Якщо дорахувати всіх диспетчерів та касирів (позмінних, на ніч і добу). І ще обліковців з нарядчиками. тоді 40 вийде.
Zheny@ Опубліковано 19 Квітня, 2017 в 20:25 #1853 Опубліковано 19 Квітня, 2017 в 20:25 12 хвилин тому, Ukrainec сказано: Скільки нікому не потрібної роботи робиться щоб аби дати хоч копійчану, але таки зарплату! конкретніше можеш сказати? Яка саме робота - не потрібна у нас в ДЕПО?
Ukrainec Опубліковано 19 Квітня, 2017 в 20:49 #1854 Опубліковано 19 Квітня, 2017 в 20:49 35 хвилин тому, Zheny@ сказано: конкретніше можеш сказати? Яка саме робота - не потрібна у нас в ДЕПО? 1. Капітальний ремонт без гарантування якості і все що з цим пов"язано. Достатньо Пости ЩТО, ТО1 і ТО2 2. більшість робіт можна і суміщати, адже 130 слюсарів, які чекаючи тижнями запчастин лиш зайняті пошуком як щось винести. В пп цю роботу зробили би 8 чоловік отримавши нормальну ЗП ну звісно і регулярний пропизд*с 3. висвободиться купа персоналу, яких і не треба буде щодня адмініструвати, достаньо винайняти заплативши підряднику за послуги. У вас же лише 45 машин! Карл! А допоміжного персоналу в 1,25 рази більше ніж в моїй дипломній роботі (на 240 автомобілів з кількома постами ЩТО, ТО1, ТО2, КТО мийкою, правда для вантажних ), де чисельність підбиралася за нормативами ще радянських методичок (так само, диспечери, плановики, бухгалтери, і т.д.(без сисадміна )).
TFA Опубліковано 19 Квітня, 2017 в 21:00 #1855 Опубліковано 19 Квітня, 2017 в 21:00 До речі, найбільша претензія по ремонтникам - це швидкість роботи, особливо на ділянці капітальних ремонтів. Варто порівняти, за скільки часу хлопці із заводу поварили 173-ю машину, а скільки варили наші 180-у. Десь вдвічі, якщо не втричі довше... 1
Zheny@ Опубліковано 19 Квітня, 2017 в 21:02 #1856 Опубліковано 19 Квітня, 2017 в 21:02 11 хвилин тому, Ukrainec сказано: , і т.д.(без сисадміна )). можна і без адміна обійтися. Найняти фірму яка буде обслуговувати. Зекономлять на кабінеті, ЗП і податках. Але фірму виіпуть в моск, своїми "не робе", " не друкує", "поновити", відключити-включити-настроїти. Знаю, проходили Сам колись їх віддалено адміністрував... 11 хвилин тому, Ukrainec сказано: У вас же лише 45 машин! Карл! було більше. 11 хвилин тому, Ukrainec сказано: 2. більшість робіт можна і суміщати, адже 130 слюсарів, спеціально для тебе взнаю чисельність персоналу і хто що робить. Щойно, TFA сказано: . Варто порівняти, за скільки часу хлопці із заводу поварили 173-ю машину, а скільки варили наші 180-у. Десь вдвічі, якщо не втричі довше... сам знаєш скільки нюансів, в тому числі бюрократичних, існує.
Zheny@ Опубліковано 19 Квітня, 2017 в 21:03 #1857 Опубліковано 19 Квітня, 2017 в 21:03 13 хвилин тому, Ukrainec сказано: А допоміжного персоналу в 1,25 рази більше ніж в моїй дипломній роботі (на 240 автомобілів з кількома постами ЩТО, ТО1, ТО2, КТО мийкою, правда для вантажних ) якщо взяти гіпотетично. що ВСІ тролейбуси одного типу. ТОді проблем би не було. А такий вінегрет як є в депо... це вафлі. з кремом. То це вже не вінегрет, а олів'є.
TFA Опубліковано 19 Квітня, 2017 в 21:10 #1858 Опубліковано 19 Квітня, 2017 в 21:10 2 минуты назад, Zheny@ сказал: було більше. Якщо бути точним, то зараз ходових 47 машин + на ремонті 6 (5 в активному, на одній почали ремонт і поки законсервували). Решта 12 штук законсервовані (серед них 2 польських, один з яких абсолютно безнадійний) + 1 техдопомога. 4 минуты назад, Zheny@ сказал: якщо взяти гіпотетично. що ВСІ тролейбуси одного типу. ТОді проблем би не було. А такий вінегрет як є в депо Зоопарк, як ми любимо називати. Тут претензії скоріше до вищестоячих, які набрали всього на купу, а про обслуговування не подумали. Одні тільки Єльчі мають 3 типи системи управління тяговим двигуном. І то в кожного схеми по-своєму. А ще ж є ЗіУ, ЮМЗи, Богдани 2-х видів, Мерседес... 1
Ukrainec Опубліковано 19 Квітня, 2017 в 21:11 #1859 Опубліковано 19 Квітня, 2017 в 21:11 10 хвилин тому, TFA сказано: До речі, найбільша претензія по ремонтникам - це швидкість роботи, особливо на ділянці капітальних ремонтів. Варто порівняти, за скільки часу хлопці із заводу поварили 173-ю машину, а скільки варили наші 180-у. Десь вдвічі, якщо не втричі довше... про те історій як вони виносять: металобрухт і "що не треба" для добавочки "до зарплати" я наслухався 8 хвилин тому, Zheny@ сказано: якщо взяти гіпотетично. що ВСІ тролейбуси одного типу. ТОді проблем би не було. А такий вінегрет як є в депо... це вафлі. з кремом. То це вже не вінегрет, а олів'є. В мене теж в проекті 3 типи авто проектувалося, в кожного свій коефіцієнт складності, але ж персоналу не стільки ж!? де 45 а де 240 і я знаю точно ще одне, будь яка людина свою бездіяльність в робочий час ладна виправдовувати до крові. 1
Zheny@ Опубліковано 19 Квітня, 2017 в 21:15 #1860 Опубліковано 19 Квітня, 2017 в 21:15 3 хвилин тому, Ukrainec сказано: будь яка людина свою бездіяльність в робочий час ладна виправдовувати до крові. якщо ти про мене - то не вгадав. Із запуском валідаторів - часу у мене мало. сьогодні я на 5,30 на роботі буду. А ти солодко спатимеш.
Ukrainec Опубліковано 19 Квітня, 2017 в 21:16 #1861 Опубліковано 19 Квітня, 2017 в 21:16 Згадую десь 3 тижні назад, забігає бруднючий "чумазик" в господарський магазин "підшипник" на ДПЗ і питає автомат на 63А, продавець здивовано: немає таких, максимум 32А, Питаю: чоловіче, це що на багатоквартирний будинок, чи хутір якийсь? Ні - каже на тролейбус!
Ukrainec Опубліковано 19 Квітня, 2017 в 21:19 #1862 Опубліковано 19 Квітня, 2017 в 21:19 19 хвилин тому, Zheny@ сказано: якщо ти про мене - то не вгадав. Із запуском валідаторів - часу у мене мало. сьогодні я на 5,30 на роботі буду. А ти солодко спатимеш. Про всіх. в.ч. і себе
TFA Опубліковано 19 Квітня, 2017 в 21:20 #1863 Опубліковано 19 Квітня, 2017 в 21:20 3 минуты назад, Zheny@ сказал: Із запуском валідаторів - часу у мене мало. сьогодні я на 5,30 на роботі буду В 5:30 виїжджає перший тролейбус - на маршрут №2. Причому, там наче має бути свіжокапіталена машина №180. Саме через це?
Vadimm Опубліковано 19 Квітня, 2017 в 21:35 #1864 Опубліковано 19 Квітня, 2017 в 21:35 Замість касира поставити термінал, замість прибиральниць - клінінгова компанія, замість обліковця - комп програму, замість кондукторів - валідатори екіпіровка, медик, мийка, слюсарі - аутсорс аби було бажання колись і Прівєтбанк без паперу не міг 1
Zheny@ Опубліковано 20 Квітня, 2017 в 05:13 #1865 Опубліковано 20 Квітня, 2017 в 05:13 7 годин тому, TFA сказано: В 5:30 виїжджає перший тролейбус - на маршрут №2. Причому, там наче має бути свіжокапіталена машина №180. Саме через це? Ні. Саме через впровадження АСОП ОП. Допомагаю людям (кондукторам) опановувати страшний прилад - валідатор. (Від нього і голова болить, і тиск підвищується, і радіація і вагітніють навіть! Так! (якщо що, то це просто така жорстка іронія і тролінг) ) Не всім доходить за 2-3-5-8 разів. 7 годин тому, Vadimm сказано: Замість касира поставити термінал, дякую, поржав! Від душі! Тут вони валідатора бояться, а ти їм про термінал! Шутку оценіл! 7 годин тому, Vadimm сказано: замість прибиральниць - клінінгова компанія, ще раз поржав. Це обійдеться дорожче, аніж тримати 3-4 прибиральниці. Не та специфіка. це не в офісі, де прийде "обучена людина" пропилососить коврики в коридорі модним "кархером" і повитирає пилюку з підвіконня. 7 годин тому, Vadimm сказано: замість обліковця - комп програму, Комп програма має мати штучний інтелект. Бо дані в програму все одно хтось має внести. годі дурниці городити! 7 годин тому, Vadimm сказано: замість кондукторів - валідатори от це і в процесі. 7 годин тому, Vadimm сказано: екіпіровка, медик, мийка, слюсарі - аутсорс це в теорії. На приктиці все складніше. та й дорожче. Це не просто прийшов мкдик на 6 ранку випустити 10 водіїв і до 7 вже встиг потрапити на основну роботу. Тут ще Ощадбанківські інкасаотри медика проходять, водії маршруток. водії тролейбусів і кондуктори. Люди працюють в 2 зміни. розвозка о 4 ранку, і водій УЖЕ ПОВИНЕН пройти лікаря. Хтось із аутсорса буде ходити на сутки? В чому сенс? Повір. якби можна було щось подібне оптимізувати - оптимзували б. Уже закрили швейний цех. Типу - не вигідно! Насправді окуповлювалося і було економічно вигідніше, аніж тепер замовляти в когось. А свій цех, міг би і прибуток приносити, якби шили комусь іще (продавати послуги). Як і мийка (між іншим після "ремонту"). Як і ремзона (послуги стороннім по ТО) І т.д. І замість витрат на аутсорс, приносити додатковий прибуток до основного виду діяльності. 3
itax Опубліковано 20 Квітня, 2017 в 07:35 #1866 Опубліковано 20 Квітня, 2017 в 07:35 19 hours ago, Ukrainec said: Так то воно так, але питання їх актуальності прямопропорційне кількості велосипедистів і велокультурі. І якби не знав що ти там працюєш Женя, то написав щось типу "піх на них", а так толерантно стримаюсь Питання ще і у вело інфрастуктурі. Он по гнідаві поклали дорогу, врахували інтереси велосипедистів? Х там! І хоча я сам велосипедист і залюбки використовую його де можу, є випадки коли ним не скористуєшся - наприклад деш на зустріч у костюмі. Та і багато інших випадків. Тема все таки про тролейбуси, так що давайте виводити вело за межі цієї теми. 1
itax Опубліковано 20 Квітня, 2017 в 07:43 #1867 Опубліковано 20 Квітня, 2017 в 07:43 Вчора побачив свіжопофарбований 160й (здається, може 120й, але по фото вже не можу побачити) - гарно виглядає, хоч і без логотипів ЛПЕ. Особливо гарні білі ободки на колесах.
Zheny@ Опубліковано 20 Квітня, 2017 в 07:47 #1868 Опубліковано 20 Квітня, 2017 в 07:47 4 хвилин тому, itax сказано: Вчора побачив свіжопофарбований 160й (здається, може 120й 180-й. 4 хвилин тому, itax сказано: Особливо гарні білі ободки на колесах угу.
alexvvv Опубліковано 20 Квітня, 2017 в 07:53 #1869 Опубліковано 20 Квітня, 2017 в 07:53 10 годин тому, Vadimm сказано: Замість касира поставити термінал, замість прибиральниць - клінінгова компанія, замість обліковця - комп програму, замість кондукторів - валідатори екіпіровка, медик, мийка, слюсарі - аутсорс В сферичному вакуумі гарно виглядає і звучить, в реальності все інакше. 1
Zheny@ Опубліковано 20 Квітня, 2017 в 07:56 #1870 Опубліковано 20 Квітня, 2017 в 07:56 1 хвилина тому, alexvvv сказано: В сферичному вакуумі гарно виглядає і звучить, в реальності все інакше. +1. За емоціями вранішніми, не знайшов потрібних слів. Цитувати Размышлении о действии - действием не является. понапридумувати всього і ідей - у мене також вагон. Але реалії більш жорсткі і необхідно пристосовуватися до них. 1
Ukrainec Опубліковано 20 Квітня, 2017 в 07:56 #1871 Опубліковано 20 Квітня, 2017 в 07:56 6 хвилин тому, alexvvv сказано: В сферичному вакуумі гарно виглядає і звучить, в реальності все інакше. В реалі ми бачимо як виглядає... А приклади "Санрайза" та ін. з "паралельної реальності" ви наполегливо не бажаєте розглядати?
alexvvv Опубліковано 20 Квітня, 2017 в 07:57 #1872 Опубліковано 20 Квітня, 2017 в 07:57 Щойно, Ukrainec сказано: А приклади "Санрайза" та ін. з паралельної реальності ви наполегливо не бажаєте розглядати? Санрайс возить пенсіонерів безкоштовно? 2
Ukrainec Опубліковано 20 Квітня, 2017 в 07:59 #1873 Опубліковано 20 Квітня, 2017 в 07:59 6 хвилин тому, alexvvv сказано: Санрайс возить пенсіонерів безкоштовно? Тобто якщо возиш пенсіонерів безкоштовно то штат і витрати мають бути в 2 рази більші ніж необхідно? Логічно! 1
alexvvv Опубліковано 20 Квітня, 2017 в 08:01 #1874 Опубліковано 20 Квітня, 2017 в 08:01 2 хвилин тому, Ukrainec сказано: Тобто якщо возиш пенсіонерів безкоштовно то штат і витрати мають бути в 2 рази більший ніж необхідно? Логічно! А що є реальні розрахунки по витратах? Чи може, наприклад, санрайз займається укладанням асфальту ?
Ukrainec Опубліковано 20 Квітня, 2017 в 08:04 #1875 Опубліковано 20 Квітня, 2017 в 08:04 Грубо: 400 працівників при ЗП 3200 = 1,56 млн.грн 140 працівників при 6000 = 1,024 млн грн
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти