Перейти до змісту

Наболіло.. про тролейбуси які покидають місто..


Panterka22

Рекомендовані повідомлення

Щойно, Zheny@ сказано:

назви!

як приклад: 40 -50 чоловік адміністрації (+1 сисадмін :P) на 45 тролів,  при вартості проїзду 2 гривні! 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Щойно, Ukrainec сказано:

: 40 -50 чоловік адміністрації (+1 сисадмін :P) на 45 тролів,

зараз порахую точно скільки "Адміністрації".

27 чоловік. Враховуючи завсклада, інженера з охорони праці, директора та секретаря. Звісно, головний інженер, бухгалтери, економісти, енергетик та техвідділ.

+ кілька керівників служб і відділв, та сисадмін.

10% було навскидку. Якщо дорахувати всіх диспетчерів та касирів (позмінних, на ніч і добу). І ще обліковців з нарядчиками. тоді 40 вийде.

 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

12 хвилин тому, Ukrainec сказано:

Скільки нікому не потрібної роботи робиться щоб аби дати хоч копійчану, але таки зарплату!

конкретніше можеш сказати? Яка саме робота - не потрібна у нас в ДЕПО?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

35 хвилин тому, Zheny@ сказано:

конкретніше можеш сказати? Яка саме робота - не потрібна у нас в ДЕПО?

1. Капітальний ремонт без гарантування якості і все що з цим пов"язано. Достатньо Пости ЩТО, ТО1 і  ТО2 

2. більшість робіт можна і суміщати, адже 130 слюсарів, які чекаючи тижнями запчастин лиш зайняті пошуком як щось винести. В пп цю роботу зробили би 8 чоловік отримавши нормальну ЗП ну звісно і регулярний пропизд*с

3. висвободиться купа персоналу, яких і не треба буде щодня адмініструвати, достаньо винайняти заплативши підряднику за послуги.

 

У вас же лише 45 машин! Карл!

А допоміжного персоналу в 1,25 рази більше ніж в моїй дипломній роботі (на 240 автомобілів з кількома постами ЩТО, ТО1, ТО2, КТО мийкою, правда для вантажних ), де чисельність підбиралася за нормативами ще радянських методичок (так само, диспечери, плановики, бухгалтери, і т.д.(без сисадміна :))). 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

До речі, найбільша претензія по ремонтникам - це швидкість роботи, особливо на ділянці капітальних ремонтів. Варто порівняти, за скільки часу хлопці із заводу поварили 173-ю машину, а скільки варили наші 180-у. Десь вдвічі, якщо не втричі довше...

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

11 хвилин тому, Ukrainec сказано:

, і т.д.(без сисадміна :))). 

можна і без адміна обійтися. Найняти фірму яка буде обслуговувати. Зекономлять на кабінеті, ЗП і податках.

Але фірму виіпуть в моск, своїми "не робе", " не друкує", "поновити", відключити-включити-настроїти.

Знаю, проходили :) Сам колись їх віддалено адміністрував... 

 

11 хвилин тому, Ukrainec сказано:

У вас же лише 45 машин! Карл!

було більше.

11 хвилин тому, Ukrainec сказано:

2. більшість робіт можна і суміщати, адже 130 слюсарів,

спеціально для тебе взнаю чисельність персоналу і хто що робить.

 

Щойно, TFA сказано:

. Варто порівняти, за скільки часу хлопці із заводу поварили 173-ю машину, а скільки варили наші 180-у. Десь вдвічі, якщо не втричі довше...

сам знаєш скільки нюансів, в тому числі бюрократичних, існує.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

13 хвилин тому, Ukrainec сказано:

А допоміжного персоналу в 1,25 рази більше ніж в моїй дипломній роботі (на 240 автомобілів з кількома постами ЩТО, ТО1, ТО2, КТО мийкою, правда для вантажних )

якщо взяти гіпотетично. що ВСІ тролейбуси одного типу. ТОді проблем би не було.

А такий вінегрет як є в депо... це вафлі. з кремом. То це вже не вінегрет, а олів'є.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 минуты назад, Zheny@ сказал:

було більше.

Якщо бути точним, то зараз ходових 47 машин + на ремонті 6 (5 в активному, на одній почали ремонт і поки законсервували). Решта 12 штук законсервовані (серед них 2 польських, один з яких абсолютно безнадійний) + 1 техдопомога.

 

4 минуты назад, Zheny@ сказал:

якщо взяти гіпотетично. що ВСІ тролейбуси одного типу. ТОді проблем би не було.

А такий вінегрет як є в депо

Зоопарк, як ми любимо називати. Тут претензії скоріше до вищестоячих, які набрали всього на купу, а про обслуговування не подумали. Одні тільки Єльчі мають 3 типи системи управління тяговим двигуном. І то в кожного схеми по-своєму. А ще ж є ЗіУ, ЮМЗи, Богдани 2-х видів, Мерседес...

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

10 хвилин тому, TFA сказано:

До речі, найбільша претензія по ремонтникам - це швидкість роботи, особливо на ділянці капітальних ремонтів. Варто порівняти, за скільки часу хлопці із заводу поварили 173-ю машину, а скільки варили наші 180-у. Десь вдвічі, якщо не втричі довше...

про те історій як вони виносять: металобрухт і "що не треба" для добавочки "до зарплати" я наслухався 

 

8 хвилин тому, Zheny@ сказано:

якщо взяти гіпотетично. що ВСІ тролейбуси одного типу. ТОді проблем би не було.

А такий вінегрет як є в депо... це вафлі. з кремом. То це вже не вінегрет, а олів'є.

В мене теж в проекті 3 типи авто проектувалося, в кожного свій коефіцієнт складності, але ж персоналу не стільки ж!? 

де 45 а де 240

 

і я знаю точно ще одне, будь яка людина свою бездіяльність в робочий час ладна виправдовувати до крові.:) 

 

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 хвилин тому, Ukrainec сказано:

будь яка людина свою бездіяльність в робочий час ладна виправдовувати до крові.

якщо ти про мене - то не вгадав.

Із запуском валідаторів - часу у мене мало.

сьогодні я на 5,30 на роботі буду. А ти солодко спатимеш.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Згадую десь 3 тижні назад, забігає бруднючий "чумазик" в господарський магазин "підшипник" на ДПЗ і питає автомат на 63А, продавець здивовано: немає таких, максимум 32А, Питаю: чоловіче, це що на багатоквартирний будинок, чи хутір якийсь? Ні - каже на тролейбус! :) 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

19 хвилин тому, Zheny@ сказано:

якщо ти про мене - то не вгадав.

Із запуском валідаторів - часу у мене мало.

сьогодні я на 5,30 на роботі буду. А ти солодко спатимеш.

Про всіх.

в.ч. і себе :) 

 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 минуты назад, Zheny@ сказал:

Із запуском валідаторів - часу у мене мало.

сьогодні я на 5,30 на роботі буду

В 5:30 виїжджає перший тролейбус -  на маршрут №2. Причому, там наче має бути свіжокапіталена машина №180. Саме через це?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Замість касира поставити термінал, замість прибиральниць - клінінгова компанія, замість обліковця - комп програму, замість кондукторів - валідатори

екіпіровка, медик, мийка, слюсарі - аутсорс

аби було бажання

колись і Прівєтбанк без паперу не міг

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

7 годин тому, TFA сказано:

В 5:30 виїжджає перший тролейбус -  на маршрут №2. Причому, там наче має бути свіжокапіталена машина №180. Саме через це?

Ні. Саме через впровадження АСОП ОП. Допомагаю людям (кондукторам) опановувати страшний прилад - валідатор. (Від нього і голова болить, і тиск підвищується, і радіація і вагітніють навіть! Так!  (якщо що, то це просто така жорстка іронія і тролінг) )

Не всім доходить за 2-3-5-8 разів.

 

7 годин тому, Vadimm сказано:

Замість касира поставити термінал,

дякую, поржав!  Від душі! Тут вони валідатора бояться, а ти їм про термінал! Шутку оценіл!

7 годин тому, Vadimm сказано:

замість прибиральниць - клінінгова компанія,

ще раз поржав. Це обійдеться дорожче, аніж тримати 3-4 прибиральниці.

Не та специфіка. це не в офісі, де прийде "обучена людина" пропилососить коврики в коридорі модним "кархером"  і повитирає пилюку з підвіконня.

7 годин тому, Vadimm сказано:

замість обліковця - комп програму,

Комп програма має мати штучний інтелект.  Бо дані в програму все одно хтось має внести.

годі дурниці городити!

7 годин тому, Vadimm сказано:

замість кондукторів - валідатори

от це і в процесі.

7 годин тому, Vadimm сказано:

екіпіровка, медик, мийка, слюсарі - аутсорс

це в  теорії. На приктиці все складніше.  та й дорожче. Це не просто прийшов мкдик на 6 ранку випустити 10 водіїв і до 7 вже встиг потрапити на основну роботу.

Тут ще Ощадбанківські інкасаотри медика проходять, водії маршруток. водії тролейбусів і кондуктори.

Люди працюють в 2 зміни. розвозка о 4 ранку, і водій УЖЕ ПОВИНЕН пройти лікаря. Хтось із аутсорса буде ходити на сутки? В чому сенс?

 

Повір. якби можна було щось подібне оптимізувати - оптимзували б.

Уже закрили швейний цех. Типу - не вигідно!  Насправді окуповлювалося і було економічно вигідніше, аніж тепер замовляти в когось.

А свій цех, міг би і прибуток приносити, якби шили комусь іще (продавати послуги).

Як і мийка (між іншим після "ремонту"). Як і ремзона (послуги стороннім по ТО)

І т.д. І замість витрат на аутсорс,  приносити додатковий прибуток до основного виду діяльності.

 

  • +1 3
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

19 hours ago, Ukrainec said:

Так то воно так, але питання їх актуальності  прямопропорційне кількості велосипедистів і велокультурі.

 

І якби не знав що ти там працюєш Женя, то написав щось типу "піх на них", а так толерантно стримаюсь :D

Питання ще і у вело інфрастуктурі. Он по гнідаві поклали дорогу, врахували інтереси велосипедистів? Х там!

 

І хоча я сам велосипедист і залюбки використовую його де можу, є випадки коли ним не скористуєшся - наприклад деш на зустріч у костюмі. Та і багато інших випадків.

Тема все таки про тролейбуси, так що давайте виводити вело за межі цієї теми.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вчора побачив свіжопофарбований 160й (здається, може 120й, але по фото вже не можу побачити) - гарно виглядає, хоч і без логотипів ЛПЕ. Особливо гарні білі ободки на колесах.

160й.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

4 хвилин тому, itax сказано:

Вчора побачив свіжопофарбований 160й (здається, може 120й

180-й.

4 хвилин тому, itax сказано:

Особливо гарні білі ободки на колесах

угу.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

 

10 годин тому, Vadimm сказано:

Замість касира поставити термінал, замість прибиральниць - клінінгова компанія, замість обліковця - комп програму, замість кондукторів - валідатори

екіпіровка, медик, мийка, слюсарі - аутсорс

 В сферичному вакуумі гарно виглядає і звучить, в реальності все інакше.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 хвилина тому, alexvvv сказано:

В сферичному вакуумі гарно виглядає і звучить, в реальності все інакше.

+1. За емоціями вранішніми, не знайшов потрібних слів.

Цитувати

Размышлении о действии - действием не является.

понапридумувати всього і ідей - у мене також вагон. Але реалії більш жорсткі і необхідно пристосовуватися до них.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

6 хвилин тому, alexvvv сказано:

 

 В сферичному вакуумі гарно виглядає і звучить, в реальності все інакше.

В реалі ми бачимо як виглядає...

А приклади "Санрайза" та ін. з "паралельної реальності" ви наполегливо не бажаєте розглядати?

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Щойно, Ukrainec сказано:

А приклади "Санрайза" та ін. з паралельної реальності ви наполегливо не бажаєте розглядати?

Санрайс возить пенсіонерів безкоштовно?

  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

6 хвилин тому, alexvvv сказано:

Санрайс возить пенсіонерів безкоштовно?

Тобто якщо возиш пенсіонерів безкоштовно то штат і витрати мають бути в 2 рази більші ніж необхідно? Логічно!

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 хвилин тому, Ukrainec сказано:

Тобто якщо возиш пенсіонерів безкоштовно то штат і витрати мають бути в 2 рази більший ніж необхідно? Логічно!

А що є реальні розрахунки по витратах?

Чи може, наприклад, санрайз займається укладанням асфальту ?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Грубо:

400 працівників при ЗП 3200 = 1,56 млн.грн

140 працівників при 6000 = 1,024 млн грн

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...