Перейти до змісту

Наболіло.. про тролейбуси які покидають місто..


Panterka22

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано
27 хвилин тому, antrakt сказано:

А яка зп в кондукторів? Гнати їх в шию

Як в муку перднув.

ЗП - напряму залежить від того, хто як працює. В когось ледь 2000+, а хтось має вдвічі більше.

+ за виконання плану (так, є і плани) 20% премія.

Гнати, кажеш? Ну-ну. Хто тоді працюватиме? Ти, може прийдеш?  Готовий 5-6 днів поспіль вставати о 4 ранку, щоб попасти на "розвозку", бо інакше своїм ходом добиратися, бо в тебе о 5,38 перший виїзд. І працювати по 8-10-12 годин.  Чому так багато? Бо хтось "захворів", а хтось захворів. В когось відпустка а в когось вихідний. Ходити в мороз, спеку в тролейбусі!  Готовий?

32 хвилин тому, antrakt сказано:

Хотілося б бачити адекватних людей, а не тих, які на все болт забивають

таким людям, потрібно забезпечити гідну ЗП. А доки ми будемо возити нахаляву пенсіонерів - ми не матимемо грошей на це.

32 хвилин тому, antrakt сказано:

Тим більше працює такий кантінгєнт, якому я б роботу з грошима ніколи не довірив.

є й такі...нажаль.

 

  • +1 1
Опубліковано
2 хвилин тому, antrakt сказано:

Значить підняти вартість проїзду, щоб вистачало і на нормальну зп.

Економіст ти наш!  Як ти збираєшся антимонопольному і міськраді, з економічної точки зору обґрунтовувати підняття вартості проїзду?

Не все так просто - захотів - підняв!

 

Опубліковано
1 година тому, SunSeth сказано:

Вже кілька днів не бачу в кондукторів валідаторів. Награлися?

Саботують.

1 година тому, alexvvv сказано:

сьогодні зранку дали просто квиток

Одиничку випустили зранку, і вчора.  Там жіночка після операції на очі. реабілітаційний період. Дозволили поки без нього.

Опубліковано
25 хвилин тому, Zheny@ сказано:

Одиничку випустили зранку, і вчора.  Там жіночка після операції на очі. реабілітаційний період. Дозволили поки без нього.

Я їхав на 4-ці богдані, кондуктор сиділа замкнена із водієм в кабінці і щось жваво обговорювала від ЛНТУ до Червоного хреста.

Опубліковано
4 хвилин тому, alexvvv сказано:

Я їхав на 4-ці богдані, кондуктор сиділа замкнена із водієм в кабінці і щось жваво обговорювала від ЛНТУ до Червоного хреста.

Ну 3 порушення, щонайменше.

Розмова з водієм

знаходилася в кабіні водія (грубе)

Не ходила по салону не обілечувала.

 

  • +1 1
Опубліковано
В 05.04.2017 at 07:57, antrakt сказал:

В нас все роблять через .опу. Замість того, щоб підвищити пенсії і зп в державній сфері, викидають десятки млрд на субсидії і компенсації за проїзд.

В нас все роблять так, щоб була додаткова годівниця. У нас в країні чверть працездатного населення (чиновники) займаються не виробництвом благ, а перерозподілом грошей - сидять на потоках.
Чиновництво у нас -окрема каста. Вони не для того там сидять, щоб іншим було добре. Вони туди, до корита, допхались, щоб собі стало добре.

  • +1 1
Опубліковано
В 05.04.2017 at 08:18, Zheny@ сказал:

субвенція / субсидія - точно піде на оплату проїзду.

Монетизація - не дасть того. Чому? Відповідь проста і очевидна - совок в голові!  Бо тих 100+ грн, що додадуть до пенсії люди витратять на казна-що, окрім проїзду, і все одно будуть вимагати безкоштовного проїзду.

Безкоштовного проїзду будуть знову вимагати тому, що якщо субвенцію розділити порівну на всіх пенсіонерів, то доведеться охопити і сільських пенсіонерів, і автолюбителів пенсійного віку, і паралізованих. Тому сума, що додасться до пенсії, буде мізерна - в еквіваленті восьми поїздок (орієнтовно). Двадцять гривень. Очевидно, що це буде непопулярний крок. 

Опубліковано
20 часов назад, valentin1989 сказал:

Нещодавно міняли  лінію на Гнідавській? Кому що відомо? Вже кілька раз їхав кондуктори не дають квитків з валідаторів. то у них папір скінчився то батарея сіла

 

20 часов назад, case_l сказал:

Сьогодні їхав у тролейбусі, то дали квиток, чек з валідатора - ні, хоча валідатор був у кондуктора . Вчора навпаки.

 

19 часов назад, Zheny@ сказал:

відмазки про батарею. Її 100% вистачає на  день. зазвичай ще 1-2 поділки лишається. На ніч на зярядку.

Про папір на 90% також.  Отримують запасну, якої вистачає на ~350 квитків. + та, що в валідаторі.


Їхала в понеділок, прислухалась до реплік кондукторші. Каже, "дали бабі іграшку". Любовно називала валідатор "алігатором". Каже, що два рулони квитків мало... Правда, на 16-30 у мене в руках був 417-й квиток. Більше жодного разу о цій порі не доводилося отримувати квиток з валідатора за номером понад 280.

Опубліковано
19 часов назад, ursa сказал:

Під цим матеріалом за сьогоднішній день назбиралося кілька цікавих коментарів.

Опубліковано
34 хвилин тому, Ivanna сказано:

Каже, що два рулони квитків мало...

Не проблема, я дам 3, аби використали :)

16 хвилин тому, Ivanna сказано:

Під цим матеріалом за сьогоднішній день назбиралося кілька цікавих коментарів.

90% з яких явна заказня.

 

Люди ,як в кіно, завжди діляться на дві (щонайменше) категорії.

1 - повністю підтримують валідатори

2 - категорично заперечують / саботують і т.д.

3 - дали, буду працювати, не дали, буду працювати ( 50/50), їм побоку.

 

1 - повністю усвідомлюють усі зручності пов'язані із введенням, і "плюшки", як в роботі кондуктора, так і в роботі тих, хто бачить більше. Звіти, виручка, пасажироплтік  і т.д.

2 - причин є купа. Від банально небажання змінюватися на краще, йти в ногу з часом і т.д. До того, що зайву гривню в кишеню не покладе. А окрім кондукторів, ще є зрадофіли, які бачать зраду у всьому і жільож бабла і т.д. і поїхали!

3 - люди яким працювати що з валідатором, що з талонами - однаково пофіг.  Як і не кондуктори, яким просто насрати який той квиток, і звідки у ЛПЕ гроші на ЗП.

 

40 хвилин тому, Ivanna сказано:

Правда, на 16-30 у мене в руках був 417-й квиток. Більше жодного разу о цій порі не доводилося отримувати квиток з валідатора за номером понад 280.

це пов'язано із тим, що різниця між проїздом у тролейбусі і у маршрутці, становить 100%. (+100% до 2 грн = 4 грн) Ну відповідно на 50% дешевше, ніж їхати у маршрутці, 4 грн -50%=2 грн. Отака нескладна арифметика. І люди обирають варіант дешевший. Тому і кількість пасажирів збільшилася.

На одному з рейсів, на днях, кондуктору не вистачило квитків! 

Опубліковано

Це добре, що кількість пасажирів зросла, але коли я заходжу, щоб постояти в тролейбусі за 2 грн, то відчуваю що чужий на цьому святі пенсіонерів. 

  • +1 3
Опубліковано
56 хвилин тому, case_l сказано:

Це добре, що кількість пасажирів зросла, але коли я заходжу, щоб постояти в тролейбусі за 2 грн, то відчуваю що чужий на цьому святі пенсіонерів. 

Постій в маршрутці за 4

  • +1 2
Опубліковано
10 часов назад, SunSeth сказал:

Вже кілька днів не бачу в кондукторів валідаторів. Награлися?

Сьогодні в 160-му тролі по 2-ці дали 2 квитка.

Опубліковано
1 час назад, Zheny@ сказал:

Не проблема, я дам 3, аби використали :)

На одному з рейсів, на днях, кондуктору не вистачило квитків! 

Це, мабуть, і була "моя" "кондукторша з алігатором". У понеділок.
Женя, хотіла розпитати: перерви в русі тролейбусів - у чому їх зміст?
Звернула увагу, що на одній із зупинок, повз яку проходять (тільки) тролейбуси №1 і №2, інтервал руху, щоб сісти в будь-який тролейбус, в середньому 8,5 хвилин. Але там же, в години, коли люди повертаються з роботи, є інтервал між одиницею і двійкою - 23 хвилини, після якого та двійка ще й спізнюється на хвилини три. До "одиниці" формально п'ять хвилин, а в реальності "одиниця" висить у "двійки" на хвості, і так щодня. Кондуктор не має виручки.
Напрямок Майдан Злуки - СКФ Україна, години приблизно - 15-37 - 16-05.
 
Те саме напрямок СКФ Україна - Майдан Злуки, зранку, при середньому інтервалі 8,6 хвилин між №1 і №2 в проміжку 9-12 до 9-36 тролейбуса доводиться чекати 24 хвилини. Набитий вщент пенсіонерами, на роботу доїхати висиш у дверях, кондуктору тяжко обілетити тих рідких пасажирів, хто вздумає платити. І знову 10-07 - 10-09 інтервал 2 хвилини, двійка на хвості у одиниці.

Старий ринок - Київський Майдан, після рейсу в 11-11 у тролейбуса №1 перерва півгодини, а то й годину. Пенсіонери дочекаються ту "одиницю", "платники" - ні, але чи буде виручка в кондуктора, від якої залежить його/її зарплата?

Опубліковано

На 1-ці і 2-ці, а також на інших маршрутах, крім 3, 4а, 7, 10, 15 і 15а в міжпік деякі тролейбуси мусять з'їжджати на тех. обслуговування, яке вони повинні проходити раз на 1-2 тижні.

Опубліковано
14 минуты назад, TFA сказал:

На 1-ці і 2-ці, а також на інших маршрутах, крім 3, 4а, 7, 10, 15 і 15а в міжпік деякі тролейбуси мусять з'їжджати на тех. обслуговування, яке вони повинні проходити раз на 1-2 тижні.

Там взагалі в графіках по півгодини порожньо. На щодень. І це не міжпік.

Опубліковано

Тролейбусами користуюсь один-два рази в день. 1, 2, 15, 12, Богдани, ЗіУ і польські. Валідатор бачив один раз. Квиток з нього в руках не тримав крім звичного талончика. 07,04 наприклад в обід в 210-ому валідатора і близько не було. Так що працювати із тим ще і працювати. На жаль. ((

P.S. Пенсіонеровози. Десять квитків при переповненому салоні це ще багато (до підняття ціни в маршрутках).

Опубліковано
8 часов назад, TFA сказал:

Якщо перший стає на обід, то ясно, що формується півгодинний інтервал.

Якась чудна система.
Якщо в київському метро машиніст стає на обід, то що, інтервал руху стане півгодини?
Скільки машин курсує по першому маршруту і скільки по другому? А по 15 і 15а? Яка протяжність маршруту №1 і №15?
Дивлюсь на графік 15-го маршруту - там чітко витримується інтервал 9 хвилин, в міжпік чітко 18 хвилин. При тому, що "накладаються" частково і інші маршрути, і маршрутки. А перший з другим маршрути разом дають 8,5 хвилин інтервал (в середньому) на тих відрізках, де вони накладаються.
Видно, хоч підприємство і комунальне, на першому місці вигода. Вигідніше крутитися по центру п'ятнадцяткою, ніж вивозити мікрорайони одиницею. Тому на п'ятнадцятці більше машин на кілометр маршруту, на одиниці-двійці менше. Мікрорайони віддані на відкуп маршрутним таксі.
 

Опубліковано

Якісні показники, передбачені Державними будівельними нормами ДБН 360-92** «Планування та забудова міських сільських поселень», встановлюють максимальні витрати часу на пересування населення до місць докладання праці для 90 % працюючих міста в один кінець залежно від його населеності (30 хвилин у містах з населенням до 250 тис. чол.). Крім того, Норми рекомендують розраховувати провізну спроможність різних видів міського транспорту, виходячи з нормативного наповнення рухомого складу в 4 особи на 1 кв. м вільної підлоги пасажирського салону для звичайних видів міського транспорту. Норми надають орієнтовні значення швидкості сполучення та провізної спроможності видів міського транспорту. 

  • +1 1

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...