Zheny@ Опубліковано 7 Квітня, 2017 в 05:38 #1701 Опубліковано 7 Квітня, 2017 в 05:38 27 хвилин тому, antrakt сказано: А яка зп в кондукторів? Гнати їх в шию Як в муку перднув. ЗП - напряму залежить від того, хто як працює. В когось ледь 2000+, а хтось має вдвічі більше. + за виконання плану (так, є і плани) 20% премія. Гнати, кажеш? Ну-ну. Хто тоді працюватиме? Ти, може прийдеш? Готовий 5-6 днів поспіль вставати о 4 ранку, щоб попасти на "розвозку", бо інакше своїм ходом добиратися, бо в тебе о 5,38 перший виїзд. І працювати по 8-10-12 годин. Чому так багато? Бо хтось "захворів", а хтось захворів. В когось відпустка а в когось вихідний. Ходити в мороз, спеку в тролейбусі! Готовий? 32 хвилин тому, antrakt сказано: Хотілося б бачити адекватних людей, а не тих, які на все болт забивають таким людям, потрібно забезпечити гідну ЗП. А доки ми будемо возити нахаляву пенсіонерів - ми не матимемо грошей на це. 32 хвилин тому, antrakt сказано: Тим більше працює такий кантінгєнт, якому я б роботу з грошима ніколи не довірив. є й такі...нажаль. 1
Zheny@ Опубліковано 7 Квітня, 2017 в 05:40 #1702 Опубліковано 7 Квітня, 2017 в 05:40 2 хвилин тому, antrakt сказано: Значить підняти вартість проїзду, щоб вистачало і на нормальну зп. Економіст ти наш! Як ти збираєшся антимонопольному і міськраді, з економічної точки зору обґрунтовувати підняття вартості проїзду? Не все так просто - захотів - підняв!
SunSeth Опубліковано 7 Квітня, 2017 в 09:04 #1703 Опубліковано 7 Квітня, 2017 в 09:04 Вже кілька днів не бачу в кондукторів валідаторів. Награлися?
alexvvv Опубліковано 7 Квітня, 2017 в 09:18 #1704 Опубліковано 7 Квітня, 2017 в 09:18 сьогодні зранку дали просто квиток
Gendruk Опубліковано 7 Квітня, 2017 в 10:38 #1705 Опубліковано 7 Квітня, 2017 в 10:38 1 година тому, alexvvv сказано: сьогодні зранку дали просто квиток я два отримав
Zheny@ Опубліковано 7 Квітня, 2017 в 10:57 #1706 Опубліковано 7 Квітня, 2017 в 10:57 1 година тому, SunSeth сказано: Вже кілька днів не бачу в кондукторів валідаторів. Награлися? Саботують. 1 година тому, alexvvv сказано: сьогодні зранку дали просто квиток Одиничку випустили зранку, і вчора. Там жіночка після операції на очі. реабілітаційний період. Дозволили поки без нього.
alexvvv Опубліковано 7 Квітня, 2017 в 11:32 #1707 Опубліковано 7 Квітня, 2017 в 11:32 25 хвилин тому, Zheny@ сказано: Одиничку випустили зранку, і вчора. Там жіночка після операції на очі. реабілітаційний період. Дозволили поки без нього. Я їхав на 4-ці богдані, кондуктор сиділа замкнена із водієм в кабінці і щось жваво обговорювала від ЛНТУ до Червоного хреста.
Zheny@ Опубліковано 7 Квітня, 2017 в 11:38 #1708 Опубліковано 7 Квітня, 2017 в 11:38 4 хвилин тому, alexvvv сказано: Я їхав на 4-ці богдані, кондуктор сиділа замкнена із водієм в кабінці і щось жваво обговорювала від ЛНТУ до Червоного хреста. Ну 3 порушення, щонайменше. Розмова з водієм знаходилася в кабіні водія (грубе) Не ходила по салону не обілечувала. 1
Ivanna Опубліковано 7 Квітня, 2017 в 16:13 #1709 Опубліковано 7 Квітня, 2017 в 16:13 В 05.04.2017 at 07:57, antrakt сказал: В нас все роблять через .опу. Замість того, щоб підвищити пенсії і зп в державній сфері, викидають десятки млрд на субсидії і компенсації за проїзд. В нас все роблять так, щоб була додаткова годівниця. У нас в країні чверть працездатного населення (чиновники) займаються не виробництвом благ, а перерозподілом грошей - сидять на потоках. Чиновництво у нас -окрема каста. Вони не для того там сидять, щоб іншим було добре. Вони туди, до корита, допхались, щоб собі стало добре. 1
Ivanna Опубліковано 7 Квітня, 2017 в 16:20 #1710 Опубліковано 7 Квітня, 2017 в 16:20 В 05.04.2017 at 08:18, Zheny@ сказал: субвенція / субсидія - точно піде на оплату проїзду. Монетизація - не дасть того. Чому? Відповідь проста і очевидна - совок в голові! Бо тих 100+ грн, що додадуть до пенсії люди витратять на казна-що, окрім проїзду, і все одно будуть вимагати безкоштовного проїзду. Безкоштовного проїзду будуть знову вимагати тому, що якщо субвенцію розділити порівну на всіх пенсіонерів, то доведеться охопити і сільських пенсіонерів, і автолюбителів пенсійного віку, і паралізованих. Тому сума, що додасться до пенсії, буде мізерна - в еквіваленті восьми поїздок (орієнтовно). Двадцять гривень. Очевидно, що це буде непопулярний крок.
Ivanna Опубліковано 7 Квітня, 2017 в 16:32 #1711 Опубліковано 7 Квітня, 2017 в 16:32 20 часов назад, valentin1989 сказал: Нещодавно міняли лінію на Гнідавській? Кому що відомо? Вже кілька раз їхав кондуктори не дають квитків з валідаторів. то у них папір скінчився то батарея сіла 20 часов назад, case_l сказал: Сьогодні їхав у тролейбусі, то дали квиток, чек з валідатора - ні, хоча валідатор був у кондуктора . Вчора навпаки. 19 часов назад, Zheny@ сказал: відмазки про батарею. Її 100% вистачає на день. зазвичай ще 1-2 поділки лишається. На ніч на зярядку. Про папір на 90% також. Отримують запасну, якої вистачає на ~350 квитків. + та, що в валідаторі. Їхала в понеділок, прислухалась до реплік кондукторші. Каже, "дали бабі іграшку". Любовно називала валідатор "алігатором". Каже, що два рулони квитків мало... Правда, на 16-30 у мене в руках був 417-й квиток. Більше жодного разу о цій порі не доводилося отримувати квиток з валідатора за номером понад 280.
Ivanna Опубліковано 7 Квітня, 2017 в 16:50 #1712 Опубліковано 7 Квітня, 2017 в 16:50 19 часов назад, ursa сказал: http://lutsk.rayon.in.ua/news/27043-pro-iakii-oblik-pasazhiriv-ide-mova-iakshcho-konduktori-ne-koristuiutsia-validatorami Під цим матеріалом за сьогоднішній день назбиралося кілька цікавих коментарів.
Zheny@ Опубліковано 7 Квітня, 2017 в 17:16 #1713 Опубліковано 7 Квітня, 2017 в 17:16 34 хвилин тому, Ivanna сказано: Каже, що два рулони квитків мало... Не проблема, я дам 3, аби використали 16 хвилин тому, Ivanna сказано: Під цим матеріалом за сьогоднішній день назбиралося кілька цікавих коментарів. 90% з яких явна заказня. Люди ,як в кіно, завжди діляться на дві (щонайменше) категорії. 1 - повністю підтримують валідатори 2 - категорично заперечують / саботують і т.д. 3 - дали, буду працювати, не дали, буду працювати ( 50/50), їм побоку. 1 - повністю усвідомлюють усі зручності пов'язані із введенням, і "плюшки", як в роботі кондуктора, так і в роботі тих, хто бачить більше. Звіти, виручка, пасажироплтік і т.д. 2 - причин є купа. Від банально небажання змінюватися на краще, йти в ногу з часом і т.д. До того, що зайву гривню в кишеню не покладе. А окрім кондукторів, ще є зрадофіли, які бачать зраду у всьому і жільож бабла і т.д. і поїхали! 3 - люди яким працювати що з валідатором, що з талонами - однаково пофіг. Як і не кондуктори, яким просто насрати який той квиток, і звідки у ЛПЕ гроші на ЗП. 40 хвилин тому, Ivanna сказано: Правда, на 16-30 у мене в руках був 417-й квиток. Більше жодного разу о цій порі не доводилося отримувати квиток з валідатора за номером понад 280. це пов'язано із тим, що різниця між проїздом у тролейбусі і у маршрутці, становить 100%. (+100% до 2 грн = 4 грн) Ну відповідно на 50% дешевше, ніж їхати у маршрутці, 4 грн -50%=2 грн. Отака нескладна арифметика. І люди обирають варіант дешевший. Тому і кількість пасажирів збільшилася. На одному з рейсів, на днях, кондуктору не вистачило квитків!
case_l Опубліковано 7 Квітня, 2017 в 17:24 #1714 Опубліковано 7 Квітня, 2017 в 17:24 Це добре, що кількість пасажирів зросла, але коли я заходжу, щоб постояти в тролейбусі за 2 грн, то відчуваю що чужий на цьому святі пенсіонерів. 3
Gendruk Опубліковано 7 Квітня, 2017 в 18:20 #1715 Опубліковано 7 Квітня, 2017 в 18:20 56 хвилин тому, case_l сказано: Це добре, що кількість пасажирів зросла, але коли я заходжу, щоб постояти в тролейбусі за 2 грн, то відчуваю що чужий на цьому святі пенсіонерів. Постій в маршрутці за 4 2
case_l Опубліковано 7 Квітня, 2017 в 18:24 #1716 Опубліковано 7 Квітня, 2017 в 18:24 3 хвилин тому, Gendruk сказано: Постій в маршрутці за 4 в маршрутці ті, що сидять, хоч гроші платять 1
TFA Опубліковано 7 Квітня, 2017 в 19:20 #1717 Опубліковано 7 Квітня, 2017 в 19:20 10 часов назад, SunSeth сказал: Вже кілька днів не бачу в кондукторів валідаторів. Награлися? Сьогодні в 160-му тролі по 2-ці дали 2 квитка.
Ivanna Опубліковано 7 Квітня, 2017 в 19:21 #1718 Опубліковано 7 Квітня, 2017 в 19:21 1 час назад, Zheny@ сказал: Не проблема, я дам 3, аби використали На одному з рейсів, на днях, кондуктору не вистачило квитків! Це, мабуть, і була "моя" "кондукторша з алігатором". У понеділок. Женя, хотіла розпитати: перерви в русі тролейбусів - у чому їх зміст? Звернула увагу, що на одній із зупинок, повз яку проходять (тільки) тролейбуси №1 і №2, інтервал руху, щоб сісти в будь-який тролейбус, в середньому 8,5 хвилин. Але там же, в години, коли люди повертаються з роботи, є інтервал між одиницею і двійкою - 23 хвилини, після якого та двійка ще й спізнюється на хвилини три. До "одиниці" формально п'ять хвилин, а в реальності "одиниця" висить у "двійки" на хвості, і так щодня. Кондуктор не має виручки. Напрямок Майдан Злуки - СКФ Україна, години приблизно - 15-37 - 16-05. Те саме напрямок СКФ Україна - Майдан Злуки, зранку, при середньому інтервалі 8,6 хвилин між №1 і №2 в проміжку 9-12 до 9-36 тролейбуса доводиться чекати 24 хвилини. Набитий вщент пенсіонерами, на роботу доїхати висиш у дверях, кондуктору тяжко обілетити тих рідких пасажирів, хто вздумає платити. І знову 10-07 - 10-09 інтервал 2 хвилини, двійка на хвості у одиниці. Старий ринок - Київський Майдан, після рейсу в 11-11 у тролейбуса №1 перерва півгодини, а то й годину. Пенсіонери дочекаються ту "одиницю", "платники" - ні, але чи буде виручка в кондуктора, від якої залежить його/її зарплата?
TFA Опубліковано 7 Квітня, 2017 в 19:25 #1719 Опубліковано 7 Квітня, 2017 в 19:25 На 1-ці і 2-ці, а також на інших маршрутах, крім 3, 4а, 7, 10, 15 і 15а в міжпік деякі тролейбуси мусять з'їжджати на тех. обслуговування, яке вони повинні проходити раз на 1-2 тижні.
valentin1989 Опубліковано 7 Квітня, 2017 в 19:28 #1720 Опубліковано 7 Квітня, 2017 в 19:28 якісь новини є з депо? відомо коли мають бути поліські мерси ще?
Ivanna Опубліковано 7 Квітня, 2017 в 19:39 #1721 Опубліковано 7 Квітня, 2017 в 19:39 14 минуты назад, TFA сказал: На 1-ці і 2-ці, а також на інших маршрутах, крім 3, 4а, 7, 10, 15 і 15а в міжпік деякі тролейбуси мусять з'їжджати на тех. обслуговування, яке вони повинні проходити раз на 1-2 тижні. Там взагалі в графіках по півгодини порожньо. На щодень. І це не міжпік.
TFA Опубліковано 7 Квітня, 2017 в 20:25 #1722 Опубліковано 7 Квітня, 2017 в 20:25 Якщо перший стає на обід, то ясно, що формується півгодинний інтервал.
LIROL Опубліковано 7 Квітня, 2017 в 23:11 #1723 Опубліковано 7 Квітня, 2017 в 23:11 Тролейбусами користуюсь один-два рази в день. 1, 2, 15, 12, Богдани, ЗіУ і польські. Валідатор бачив один раз. Квиток з нього в руках не тримав крім звичного талончика. 07,04 наприклад в обід в 210-ому валідатора і близько не було. Так що працювати із тим ще і працювати. На жаль. (( P.S. Пенсіонеровози. Десять квитків при переповненому салоні це ще багато (до підняття ціни в маршрутках).
Ivanna Опубліковано 8 Квітня, 2017 в 05:45 #1724 Опубліковано 8 Квітня, 2017 в 05:45 8 часов назад, TFA сказал: Якщо перший стає на обід, то ясно, що формується півгодинний інтервал. Якась чудна система. Якщо в київському метро машиніст стає на обід, то що, інтервал руху стане півгодини? Скільки машин курсує по першому маршруту і скільки по другому? А по 15 і 15а? Яка протяжність маршруту №1 і №15? Дивлюсь на графік 15-го маршруту - там чітко витримується інтервал 9 хвилин, в міжпік чітко 18 хвилин. При тому, що "накладаються" частково і інші маршрути, і маршрутки. А перший з другим маршрути разом дають 8,5 хвилин інтервал (в середньому) на тих відрізках, де вони накладаються. Видно, хоч підприємство і комунальне, на першому місці вигода. Вигідніше крутитися по центру п'ятнадцяткою, ніж вивозити мікрорайони одиницею. Тому на п'ятнадцятці більше машин на кілометр маршруту, на одиниці-двійці менше. Мікрорайони віддані на відкуп маршрутним таксі.
Ivanna Опубліковано 8 Квітня, 2017 в 05:50 #1725 Опубліковано 8 Квітня, 2017 в 05:50 Якісні показники, передбачені Державними будівельними нормами ДБН 360-92** «Планування та забудова міських сільських поселень», встановлюють максимальні витрати часу на пересування населення до місць докладання праці для 90 % працюючих міста в один кінець залежно від його населеності (30 хвилин у містах з населенням до 250 тис. чол.). Крім того, Норми рекомендують розраховувати провізну спроможність різних видів міського транспорту, виходячи з нормативного наповнення рухомого складу в 4 особи на 1 кв. м вільної підлоги пасажирського салону для звичайних видів міського транспорту. Норми надають орієнтовні значення швидкості сполучення та провізної спроможності видів міського транспорту. 1
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти