Перейти до змісту

Наболіло.. про тролейбуси які покидають місто..


Panterka22

Рекомендовані повідомлення

5 годин тому, LaMeRiLKiN сказано:

У тролейбуса №224 відпали передні колеса:

haters gonna hate

 

приїхав на всіх  своїх колесах, 30-40 хв тому в депо!

 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 хвилина тому, Zheny@ сказано:

ага.

купуйте у них! 1 тролейбус за 5 000 000 грн. І він окупить аж за НІКОЛИ!  В теперішній ситуації

 

Зараз купівля тролейбусів нагадує купівлю комп. техніки - б/в коштує на порядок менше.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Щойно, alexvvv сказано:

Зараз купівля тролейбусів нагадує купівлю комп. техніки - б/в коштує на порядок менше.

а якість - один хрєн.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

якби була справа тільки в підтримці свого виробника, але тут швидше вибір або б/в або нічого.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Щойно, alexvvv сказано:

тут швидше вибір або б/в або нічого.

так ото ж!

Вже досить, мали ми в лізингу від Богдана автобуси..... гниють попід заборами.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 hours ago, Zheny@ said:

haters gonna hate

 

приїхав на всіх  своїх колесах, 30-40 хв тому в депо!

 

 

Та я не хейтер, боже збав! Побачив свіжу новину, копіпастнув на борду. А те, що поладили, то не може не радувати.

 

А як обставини з №222? Кажуть, що не підлягає ремонту, то правда?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

4 hours ago, Zheny@ said:

Має бути відповідальна особа, яка буде постити новини і "відмазки" , пов'язані із  подіями в ДЕПО.

Для сайту ДЕПО така людина є?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

12 хвилин тому, SunSeth сказано:

Для сайту ДЕПО така людина є?

Офіційного сайту - не існує.

 

52 хвилин тому, LaMeRiLKiN сказано:

А як обставини з №222? Кажуть, що не підлягає ремонту, то правда?

не бачив.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

5 часов назад, Zheny@ сказал:

а якість - один хрєн.

"Ну не скажіть..."

Тролейбуси Богдан Т501 (№206 і 207) вже 8 з половиною років їздять. Особливих простоїв не було, перші роки взагалі ідеально їздили, зараз в принципі теж рідко виходять з ладу. Ну і новий кузов є новий кузов. Я прекрасно бачив, в якому стані були кузова першої партії Єльчів (№№210-219), можу навіть фото кинути:
214.jpg

 

 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

21 хвилин тому, Zheny@ сказано:

ха-ха - 3 рази.

Хтось може бухий чи під наркотою таке "ляпнув" ? Останній тролейбус заїжджає десь в  районі 23 години. А перший (розвозка / черговий) о 4 ранку.

Ніяких ЧП за  ніч не траплялося.

або необлікований тралік в Луцьку є.......

 

доречі,

ти спитав чи вимикають тягові підстанції "на ніч"?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

31 хвилин тому, Zevs_Isver сказано:

ти спитав чи вимикають тягові підстанції "на ніч"?

нє - добре, що нагадав.

Спитаю.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 годин тому, Zevs_Isver сказано:

доречі,

ти спитав чи вимикають тягові підстанції "на ніч"?

ога

не вимикають

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

On 16.03.2017 at 2:43 PM, Zheny@ said:

так ото ж!

Вже досить, мали ми в лізингу від Богдана автобуси..... гниють попід заборами.

дада, але тоді мабуть тоже писали про антикорозійне покриття на 15 років в тих автобусах, нє?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А испытуемые трали?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

26 хвилин тому, itax сказано:

, але тоді мабуть тоже писали про антикорозійне покриття на 15 років в тих автобусах, нє?

я звідки знаю? Спитайте в виробника!

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

42 хвилин тому, Zheny@ сказано:

ога

не вимикають

хм,

підстанції гудуть "за просто так цілу ніч" - тоді немає проблеми пустити нічні тролейбуси...

і для халявщиків рай - підїхав на бензині до лінії підняв тролеї і їздиш цілу ніч поки не піймають

 

але то ми вже залізли в оффтоп

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

4 хвилин тому, Zevs_Isver сказано:

підстанції гудуть "за просто так цілу ніч"

1) Гудуть вони фігню. Справжню. Не така й велика втрата.

2)

4 хвилин тому, Zevs_Isver сказано:

тоді немає проблеми пустити нічні тролейбуси...

проблема. Тоді вони будуть возити нічне повітря. І за це хтось має заплатити, не знаходиш?

10 хвилин тому, Zevs_Isver сказано:

і для халявщиків рай - підїхав на бензині до лінії підняв тролеї і їздиш цілу ніч поки не піймають

в смислі?  Це ти про що?

 

3) мусить лишатися система під напругою, бо тоді тупо перекрадуть дроти.  І мідь, і ті, що в землі.

крім того, обладнання, зокрема перемикачі, мають обмежену кількість "вкл / викл".  І коштує той перемикач, під ті напруги і навантаження - ой як немало.  Дешевше тримати під напругою дроти.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

п2, думаю були б нічні пачажири

п3, про перекрадуть - згоден

 

 

от про що:

'Вантажний

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

40 хвилин тому, Zevs_Isver сказано:

думаю були б нічні пачажири

1) не окуплять вони виїзду

2) великий ризик, що водій може бути обкраденим чи побитим.

41 хвилин тому, Zevs_Isver сказано:

от про що:

багато таких в ЛУцьку бачив? :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 годин тому, Zheny@ сказано:

3) мусить лишатися система під напругою, бо тоді тупо перекрадуть дроти.

Вкрасти можуть і під напругую, треба лише мати ізолюючі рукавиці які витримують 1000В.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 годин тому, Maniko сказано:

Вкрасти можуть і під напругую, треба лише мати ізолюючі рукавиці які витримують 1000В.

всього навсього і підскочити повище.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ПриватБанк Звіт про перемоги 1f609.png;)
Оплату проїзду QR-кодами впровадили в Чернігові та Івано-Франківську.
Перед цим вже були Львів, Херсон, на черзі - Конотоп, 
Рівне, Запоріжжя, Біла Церква, Краматорськ, Київ, Дніпро, слідкуйте за новинами)

У Чернігові та Івано-Франківську відсьогодні запровадили технологію оплати проїзду в громадському електротранспорті за допомогою QR-коду. Оцінити переваги такого нововведення зможуть пасажири всіх наявних маршрутів тролейбусів.

Для користування QR-кодом потрібно завантажити на смартфон мобільний додаток Privat24 ПриватБанку та відсканувати зображення на стикерах, розміщених у салоні тролейбуса. Під час поїздки оплачений квиток потрібно буде «закомпостирувати» в смартфоні та показати кондуктору або контролеру.

Вартість проїзду не залежить від відстані, можна проїхати одну зупинку або весь маршрут. Під час пересадки з одного тролейбуса на інший доведеться купувати новий квиток. Банківська комісія за використання QR-коду відсутня, пасажири сплачують лише вартість квитка.

Тепер оплатити проїзд можна за лічені секунди. До того ж такий спосіб розрахунку виключає можливість зловживань із повторним використанням квитків. При цьому діятимуть й звичні паперові квитки, щоб кожен міг обрати найбільш зручний для себе спосіб оплати.

Нагадаємо, наприкінці 2016 року вперше в Україні на безготівковий розрахунок ПриватБанк налаштував трамваї Львова.

Світлина від Інни Музичук.
 
Подобається
У захваті
Ха-
ОС
 
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В 17.03.2017 at 15:35, itax сказал:

дада, але тоді мабуть тоже писали про антикорозійне покриття на 15 років в тих автобусах, нє?

Навряд, катафорезну ванну запустили не раніше 2012 року. Мав можливість в квітні 2012 року бути на екскурсії на заводі, вона ще не була запущена у дію.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Показали, як виглядатимуть польські вживані тролейбуси марки «Мерседес», вартістю близько 10 тисяч доларів за одиницю, які Луцьк придбає у Польщі.

Про це інформує Громадський транспорт Луцька

 

JQyrhHeplV4.jpg

 

f0WfaNlMo5k.jpg

 

leIz_uE6udo.jpg

 

 

  • +1 4
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

45 хвилин тому, Oli сказано:

Показали, як виглядатимуть польські вживані тролейбуси марки «Мерседес», вартістю близько 10 тисяч доларів за одиницю, які Луцьк придбає у Польщі.

Я знав, що колись настане той день, коли ми всі пересядемо на "Мерседеси". :)

  • +1 3
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...