Zheny@ Опубліковано 16 Березня, 2017 в 12:38 #1576 Опубліковано 16 Березня, 2017 в 12:38 5 годин тому, LaMeRiLKiN сказано: У тролейбуса №224 відпали передні колеса: haters gonna hate приїхав на всіх своїх колесах, 30-40 хв тому в депо!
alexvvv Опубліковано 16 Березня, 2017 в 12:39 #1577 Опубліковано 16 Березня, 2017 в 12:39 1 хвилина тому, Zheny@ сказано: ага. купуйте у них! 1 тролейбус за 5 000 000 грн. І він окупить аж за НІКОЛИ! В теперішній ситуації Зараз купівля тролейбусів нагадує купівлю комп. техніки - б/в коштує на порядок менше.
Zheny@ Опубліковано 16 Березня, 2017 в 12:40 #1578 Опубліковано 16 Березня, 2017 в 12:40 Щойно, alexvvv сказано: Зараз купівля тролейбусів нагадує купівлю комп. техніки - б/в коштує на порядок менше. а якість - один хрєн.
alexvvv Опубліковано 16 Березня, 2017 в 12:41 #1579 Опубліковано 16 Березня, 2017 в 12:41 якби була справа тільки в підтримці свого виробника, але тут швидше вибір або б/в або нічого.
Zheny@ Опубліковано 16 Березня, 2017 в 12:43 #1580 Опубліковано 16 Березня, 2017 в 12:43 Щойно, alexvvv сказано: тут швидше вибір або б/в або нічого. так ото ж! Вже досить, мали ми в лізингу від Богдана автобуси..... гниють попід заборами.
LaMeRiLKiN Опубліковано 16 Березня, 2017 в 15:56 #1581 Опубліковано 16 Березня, 2017 в 15:56 3 hours ago, Zheny@ said: haters gonna hate приїхав на всіх своїх колесах, 30-40 хв тому в депо! Та я не хейтер, боже збав! Побачив свіжу новину, копіпастнув на борду. А те, що поладили, то не може не радувати. А як обставини з №222? Кажуть, що не підлягає ремонту, то правда?
SunSeth Опубліковано 16 Березня, 2017 в 16:35 #1582 Опубліковано 16 Березня, 2017 в 16:35 4 hours ago, Zheny@ said: Має бути відповідальна особа, яка буде постити новини і "відмазки" , пов'язані із подіями в ДЕПО. Для сайту ДЕПО така людина є?
Zheny@ Опубліковано 16 Березня, 2017 в 16:48 #1583 Опубліковано 16 Березня, 2017 в 16:48 12 хвилин тому, SunSeth сказано: Для сайту ДЕПО така людина є? Офіційного сайту - не існує. 52 хвилин тому, LaMeRiLKiN сказано: А як обставини з №222? Кажуть, що не підлягає ремонту, то правда? не бачив.
TFA Опубліковано 16 Березня, 2017 в 18:19 #1584 Опубліковано 16 Березня, 2017 в 18:19 5 часов назад, Zheny@ сказал: а якість - один хрєн. "Ну не скажіть..." Тролейбуси Богдан Т501 (№206 і 207) вже 8 з половиною років їздять. Особливих простоїв не було, перші роки взагалі ідеально їздили, зараз в принципі теж рідко виходять з ладу. Ну і новий кузов є новий кузов. Я прекрасно бачив, в якому стані були кузова першої партії Єльчів (№№210-219), можу навіть фото кинути:
Zevs_Isver Опубліковано 17 Березня, 2017 в 10:36 #1585 Опубліковано 17 Березня, 2017 в 10:36 21 хвилин тому, Zheny@ сказано: ха-ха - 3 рази. Хтось може бухий чи під наркотою таке "ляпнув" ? Останній тролейбус заїжджає десь в районі 23 години. А перший (розвозка / черговий) о 4 ранку. Ніяких ЧП за ніч не траплялося. або необлікований тралік в Луцьку є....... доречі, ти спитав чи вимикають тягові підстанції "на ніч"?
Zheny@ Опубліковано 17 Березня, 2017 в 11:08 #1586 Опубліковано 17 Березня, 2017 в 11:08 31 хвилин тому, Zevs_Isver сказано: ти спитав чи вимикають тягові підстанції "на ніч"? нє - добре, що нагадав. Спитаю.
Zheny@ Опубліковано 17 Березня, 2017 в 13:17 #1587 Опубліковано 17 Березня, 2017 в 13:17 2 годин тому, Zevs_Isver сказано: доречі, ти спитав чи вимикають тягові підстанції "на ніч"? ога не вимикають
itax Опубліковано 17 Березня, 2017 в 13:35 #1588 Опубліковано 17 Березня, 2017 в 13:35 On 16.03.2017 at 2:43 PM, Zheny@ said: так ото ж! Вже досить, мали ми в лізингу від Богдана автобуси..... гниють попід заборами. дада, але тоді мабуть тоже писали про антикорозійне покриття на 15 років в тих автобусах, нє?
romanc Опубліковано 17 Березня, 2017 в 13:59 #1589 Опубліковано 17 Березня, 2017 в 13:59 А испытуемые трали?
Zheny@ Опубліковано 17 Березня, 2017 в 14:01 #1590 Опубліковано 17 Березня, 2017 в 14:01 26 хвилин тому, itax сказано: , але тоді мабуть тоже писали про антикорозійне покриття на 15 років в тих автобусах, нє? я звідки знаю? Спитайте в виробника!
Zevs_Isver Опубліковано 17 Березня, 2017 в 14:02 #1591 Опубліковано 17 Березня, 2017 в 14:02 42 хвилин тому, Zheny@ сказано: ога не вимикають хм, підстанції гудуть "за просто так цілу ніч" - тоді немає проблеми пустити нічні тролейбуси... і для халявщиків рай - підїхав на бензині до лінії підняв тролеї і їздиш цілу ніч поки не піймають але то ми вже залізли в оффтоп
Zheny@ Опубліковано 17 Березня, 2017 в 14:15 #1592 Опубліковано 17 Березня, 2017 в 14:15 4 хвилин тому, Zevs_Isver сказано: підстанції гудуть "за просто так цілу ніч" 1) Гудуть вони фігню. Справжню. Не така й велика втрата. 2) 4 хвилин тому, Zevs_Isver сказано: тоді немає проблеми пустити нічні тролейбуси... проблема. Тоді вони будуть возити нічне повітря. І за це хтось має заплатити, не знаходиш? 10 хвилин тому, Zevs_Isver сказано: і для халявщиків рай - підїхав на бензині до лінії підняв тролеї і їздиш цілу ніч поки не піймають в смислі? Це ти про що? 3) мусить лишатися система під напругою, бо тоді тупо перекрадуть дроти. І мідь, і ті, що в землі. крім того, обладнання, зокрема перемикачі, мають обмежену кількість "вкл / викл". І коштує той перемикач, під ті напруги і навантаження - ой як немало. Дешевше тримати під напругою дроти.
Zevs_Isver Опубліковано 17 Березня, 2017 в 14:22 #1593 Опубліковано 17 Березня, 2017 в 14:22 п2, думаю були б нічні пачажири п3, про перекрадуть - згоден от про що:
Zheny@ Опубліковано 17 Березня, 2017 в 15:04 #1594 Опубліковано 17 Березня, 2017 в 15:04 40 хвилин тому, Zevs_Isver сказано: думаю були б нічні пачажири 1) не окуплять вони виїзду 2) великий ризик, що водій може бути обкраденим чи побитим. 41 хвилин тому, Zevs_Isver сказано: от про що: багато таких в ЛУцьку бачив?
Maniko Опубліковано 17 Березня, 2017 в 16:27 #1595 Опубліковано 17 Березня, 2017 в 16:27 2 годин тому, Zheny@ сказано: 3) мусить лишатися система під напругою, бо тоді тупо перекрадуть дроти. Вкрасти можуть і під напругую, треба лише мати ізолюючі рукавиці які витримують 1000В. 1
Zheny@ Опубліковано 17 Березня, 2017 в 19:33 #1596 Опубліковано 17 Березня, 2017 в 19:33 3 годин тому, Maniko сказано: Вкрасти можуть і під напругую, треба лише мати ізолюючі рукавиці які витримують 1000В. всього навсього і підскочити повище.
Гість rl72 Опубліковано 17 Березня, 2017 в 21:18 #1597 Опубліковано 17 Березня, 2017 в 21:18 Інна Музичук 9 год. · Dnipropetrovsk, Dnipropetrovsk Oblast · ПриватБанк Звіт про перемоги Оплату проїзду QR-кодами впровадили в Чернігові та Івано-Франківську. Перед цим вже були Львів, Херсон, на черзі - Конотоп, Рівне, Запоріжжя, Біла Церква, Краматорськ, Київ, Дніпро, слідкуйте за новинами) У Чернігові та Івано-Франківську відсьогодні запровадили технологію оплати проїзду в громадському електротранспорті за допомогою QR-коду. Оцінити переваги такого нововведення зможуть пасажири всіх наявних маршрутів тролейбусів. Для користування QR-кодом потрібно завантажити на смартфон мобільний додаток Privat24 ПриватБанку та відсканувати зображення на стикерах, розміщених у салоні тролейбуса. Під час поїздки оплачений квиток потрібно буде «закомпостирувати» в смартфоні та показати кондуктору або контролеру. Вартість проїзду не залежить від відстані, можна проїхати одну зупинку або весь маршрут. Під час пересадки з одного тролейбуса на інший доведеться купувати новий квиток. Банківська комісія за використання QR-коду відсутня, пасажири сплачують лише вартість квитка. Тепер оплатити проїзд можна за лічені секунди. До того ж такий спосіб розрахунку виключає можливість зловживань із повторним використанням квитків. При цьому діятимуть й звичні паперові квитки, щоб кожен міг обрати найбільш зручний для себе спосіб оплати. Нагадаємо, наприкінці 2016 року вперше в Україні на безготівковий розрахунок ПриватБанк налаштував трамваї Львова. Подобається У захваті Ха- ОС
TFA Опубліковано 18 Березня, 2017 в 20:01 #1598 Опубліковано 18 Березня, 2017 в 20:01 В 17.03.2017 at 15:35, itax сказал: дада, але тоді мабуть тоже писали про антикорозійне покриття на 15 років в тих автобусах, нє? Навряд, катафорезну ванну запустили не раніше 2012 року. Мав можливість в квітні 2012 року бути на екскурсії на заводі, вона ще не була запущена у дію. 1
Oli Опубліковано 19 Березня, 2017 в 16:21 #1599 Опубліковано 19 Березня, 2017 в 16:21 Показали, як виглядатимуть польські вживані тролейбуси марки «Мерседес», вартістю близько 10 тисяч доларів за одиницю, які Луцьк придбає у Польщі. Про це інформує Громадський транспорт Луцька 4
Serpent Опубліковано 19 Березня, 2017 в 17:07 #1600 Опубліковано 19 Березня, 2017 в 17:07 45 хвилин тому, Oli сказано: Показали, як виглядатимуть польські вживані тролейбуси марки «Мерседес», вартістю близько 10 тисяч доларів за одиницю, які Луцьк придбає у Польщі. Я знав, що колись настане той день, коли ми всі пересядемо на "Мерседеси". 3
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти