justice777 Опубліковано 10 Лютого, 2017 в 20:24 #1426 Опубліковано 10 Лютого, 2017 в 20:24 6 хвилин тому, Zheny@ сказано: покажи мені ціново-якісне співвідношення хоча б якогось українського товару із закордонним. Вже показав, про це й тему підняв - "Росава"/"Преміорі" - Белшина! :))
Zheny@ Опубліковано 10 Лютого, 2017 в 20:25 #1427 Опубліковано 10 Лютого, 2017 в 20:25 4 хвилин тому, justice777 сказано: Маєш якесь підтвердження своїх слів, чи так, аби пофлудить?! а чому ні. Візьми найдорожчі українські шоколадні цукерки і найдорожчі німецькі шоколадні цукерки. Порівняй. Висновок зробиш сам. Візьми найдорожчі українські шини для легковика і порівняй із найдорожчими польськими шинами. Поїздь. Висновки зробиш сам. Продукти (консерви, наприклад) - є що порівняти. Вермішель.
nickel Опубліковано 10 Лютого, 2017 в 20:26 #1428 Опубліковано 10 Лютого, 2017 в 20:26 4 минуты назад, justice777 сказал: Вже показав, про це й тему підняв - "Росава"/"Преміорі" - Белшина! :)) Невдалий приклад. Бо у випадку з депо, Белшина виграла цю конкуренцію з Росавою.
justice777 Опубліковано 10 Лютого, 2017 в 20:46 #1429 Опубліковано 10 Лютого, 2017 в 20:46 22 хвилин тому, Zheny@ сказано: а чому ні. Візьми найдорожчі українські шоколадні цукерки і найдорожчі німецькі шоколадні цукерки. Порівняй. Висновок зробиш сам. Візьми найдорожчі українські шини для легковика і порівняй із найдорожчими польськими шинами. Поїздь. Висновки зробиш сам. Продукти (консерви, наприклад) - є що порівняти. Вермішель. В риториці це, що ти робиш називається підміна понять. Опонент це використовує тоді, коли відчуває відсутність аргументів для доведення своєї тези. Я спробую повернути тебе до суті дискусії - чи маєш докази, що білоруська "белшина" краще за українські шини! Зверну увагу ще раз - мова не про всі українські товари в порівнянні з німецькими!!! Питання більш ніж конкретне - білоруські шини проти українських!!!
justice777 Опубліковано 10 Лютого, 2017 в 20:49 #1430 Опубліковано 10 Лютого, 2017 в 20:49 23 хвилин тому, nickel сказано: Невдалий приклад. Бо у випадку з депо, Белшина виграла цю конкуренцію з Росавою. Питання в тому, яким чином
Zheny@ Опубліковано 10 Лютого, 2017 в 20:49 #1431 Опубліковано 10 Лютого, 2017 в 20:49 Щойно, justice777 сказано: чи маєш докази, що білоруська "белшина" краще за українські шини! ти мені поясни - якого буя ти доколупався до шин в тролейбусах? Ти може продаєш шини українські? І тебе заїло, що тебе відшили? Да мені, по великому рахунку - насрати на чому їздять і в кого купують. головне, щоб їздили. всі такі патріоти стали - аж жуть. Де ви були в 2007-у?? Чого тоді про зраду не кричали? Сцикотно було? Зараз нє? зараз тренд?
Zheny@ Опубліковано 10 Лютого, 2017 в 20:51 #1432 Опубліковано 10 Лютого, 2017 в 20:51 Щойно, justice777 сказано: Питання в тому, яким чином хочеш про це поговорити? Я тебе особисто запрошу на прийом до директора - задаси йому питання прямо в очі! Я буду пристуній. Можу відео зняти і на ютуб разом викладемо! А чо? Ти ж хочеш стільки всього знати - отримаєш відповіді! 1
Zheny@ Опубліковано 10 Лютого, 2017 в 20:52 #1433 Опубліковано 10 Лютого, 2017 в 20:52 2 хвилин тому, justice777 сказано: Питання в тому, яким чином тим, що їздять не на росаві. 1
justice777 Опубліковано 10 Лютого, 2017 в 21:00 #1434 Опубліковано 10 Лютого, 2017 в 21:00 Дивно, що це тебе так заділо, що адекватно спілкуватися не можеш Цікаво, яку посаду обіймаєш в депо?
justice777 Опубліковано 10 Лютого, 2017 в 21:01 #1435 Опубліковано 10 Лютого, 2017 в 21:01 11 хвилин тому, Zheny@ сказано: Да мені, по великому рахунку - насрати на чому їздять і в кого купують А мені ні! Підприємство комунальне, тому й має звітувати перед громадою - що та чому!
Zheny@ Опубліковано 10 Лютого, 2017 в 21:04 #1436 Опубліковано 10 Лютого, 2017 в 21:04 1 хвилина тому, justice777 сказано: Підприємство комунальне, тому й має звітувати перед громадою - що та чому! то я тобі запропонував запитатися безпосередньо в керівника. А не на форумі. 4 хвилин тому, justice777 сказано: Дивно, що це тебе так заділо, що адекватно спілкуватися не можеш Я цілком зрозуміло виражаю свою позицію і думку. 4 хвилин тому, justice777 сказано: Цікаво, яку посаду обіймаєш в депо? Не керівну.
rrid Опубліковано 10 Лютого, 2017 в 21:08 #1437 Опубліковано 10 Лютого, 2017 в 21:08 34 хвилин тому, Zheny@ сказано: не встановлює, а лише дає або не дає добро. якраз ЛМР встановлює граничну вартість проїзду в міському транспорті, а не дає добро. якщо вже дотичний до транспортної теми - потрудись трохи вивчити мат.частину, якщо пишеш не про ІТ в ЛПЕ 36 хвилин тому, Zheny@ сказано: І якщо маршрутчики не виїдуть на маршрути взагалі і скажуть, або 6 грн, або їздіть з бомжами в траліках переповнених, а ми будемо стояти. Що зробе ЛМР? То хто диктує ціни? правильно - ринок Ринку перевезень в Луцьку немає - є буквально декілька перевізників - олігополія з курсу політекономії. І ринок вбила якраз міська рада, послідовно скорочуючи кількість перевізників багато років поспіль. Повертаючись до шин - реальних доказів "кращості" Росави чи Белшини для луцьких тролейбусів немає ні в кого - бо ніхто ніяких незалежних експертиз не проводив. Є суб'єктивна думка ремонтників ЛПЕ - не виключено, що вона і є правильною. На легкове авто - незалежних тестів не бачив, але колись купував собі Белшину - бо вона була краща за Росаву не тільки на мою думку. Після банкротства ФіК - ситуація має ще й такий аспект. Якщо ціна однакова, і якість однакова - я можу витратити умовних 100 баксів на шини таким чином: а) 5 баксів на ЗП українським працівникам; 15 баксів на податки; 30 баксів на сировину москалям; 50 баксів Костя виведе в офшори; б) 30 баксів на ЗП білоруським працівникам; 15 баксів на білоруські податки; 15 баксів на українські податки; 30 баксів на сировину москалям; 10 баксів на дохід українського трейдера (з якого ще буде 3-5 баксів витрат на ЗП) сц*ко, але в другому варіанті програє тільки Костя, але аж ніяк не бюджет, і не українські працівники! звісно, що приклад умовний, але не такий вже й далекий від реальності. і це - сумно...
justice777 Опубліковано 10 Лютого, 2017 в 21:11 #1438 Опубліковано 10 Лютого, 2017 в 21:11 3 хвилин тому, rrid сказано: звісно, що приклад умовний, І дуууже далекий від реальності :))
Zheny@ Опубліковано 10 Лютого, 2017 в 21:13 #1439 Опубліковано 10 Лютого, 2017 в 21:13 2 хвилин тому, rrid сказано: якраз ЛМР встановлює граничну вартість проїзду в міському транспорті, а не дає добро. це теорія. Але якщо ЛПЕ заговорило про підняття тарифів і має обґрунтування - то ЛМР нікуди не дінеться. Встановити вони можуть, але це хотєлка. Приклад я приводив вище. 3 хвилин тому, rrid сказано: Ринку перевезень в Луцьку немає - є буквально декілька перевізників Частина яких - депутати тої ж ЛМР. Парадокс
justice777 Опубліковано 10 Лютого, 2017 в 21:14 #1440 Опубліковано 10 Лютого, 2017 в 21:14 9 хвилин тому, Zheny@ сказано: 11 хвилин тому, justice777 сказано: Підприємство комунальне, тому й має звітувати перед громадою - що та чому! то я тобі запропонував запитатися безпосередньо в керівника. А не на форумі. Можеш донести думку та питання бордівця, якщо ти і тут, і там
Zheny@ Опубліковано 10 Лютого, 2017 в 21:15 #1441 Опубліковано 10 Лютого, 2017 в 21:15 6 хвилин тому, rrid сказано: потрудись трохи вивчити мат.частину, якщо пишеш не про ІТ в ЛПЕ Якщо я ще буду влазити не в свою "парафію" і те, що мені наф не нада ...
rrid Опубліковано 10 Лютого, 2017 в 21:15 #1442 Опубліковано 10 Лютого, 2017 в 21:15 1 хвилина тому, justice777 сказано: І дуууже далекий від реальності :)) то вже постарайся трохи - доведи своє твердження конкретними цифрами можливо, виявиться за твоїми даними ще, що це не ФГВФО виплачував за ФіК "погорільцям", а Костя з особистої кишені?
Zheny@ Опубліковано 10 Лютого, 2017 в 21:15 #1443 Опубліковано 10 Лютого, 2017 в 21:15 1 хвилина тому, justice777 сказано: Можеш донести думку та питання бордівця, якщо ти і тут, і там походу з "бордівців" це цікавить лише тебе.
justice777 Опубліковано 10 Лютого, 2017 в 21:16 #1444 Опубліковано 10 Лютого, 2017 в 21:16 Щойно, rrid сказано: можливо, виявиться за твоїми даними ще, що це не ФГВФО виплачував за ФіК "погорільцям", а Костя з особистої кишені? Змішались в кучу коні й люди. Про фінанси - в інший розділ!
nickel Опубліковано 10 Лютого, 2017 в 21:17 #1445 Опубліковано 10 Лютого, 2017 в 21:17 22 минуты назад, justice777 сказал: Питання в тому, яким чином Воооот. Айфон теж не найкращий телефон, тому якщо Росава розбереться як Айфон став телефоном №1, то в неї також буде велике майбутнє. А поки що Росава смокче у Бєлшини і розказує, що вона чимось там краща. Ринок йопта. Знаю як в депо діставалися запчастини у свій час, а можливо і зараз. Брали не там де дешевше і що краще, а там де давали на вексель, бо грошей розрахуватися не було і обіцяли за тиждень розрахуватися, а по факту могли заплатити і за пів-року. Зрозуміло, що депо не працює напряму з виробниками, а з посередниками на місцях. От який посередник кмітливіший, той і продасть, хоч і в борг. Так що Росава може і Мішелін на тестах взувати, але до того що купить депо це нематиме ніякого відношення. І не комунальні чи приватні підприємства мають бути патріотами, а уряд, тоді і Росаву будемо купувати і Таврію, якщо вона стане кращою і дешевшою за б/у німця, а не тому що уряд конкурентів розтаможкою космічною обложить. 2
Zheny@ Опубліковано 10 Лютого, 2017 в 21:19 #1446 Опубліковано 10 Лютого, 2017 в 21:19 сьогодні ознайомився із валідаторами, які мають замінити квитки у тролейбусах. перехід намічений десь на квітень. Прикольна штука. Звичайний POS-термінал, який (поки що!!) не вміє розрахуватися банківською карткою (апарат вміє, але є ще складнощі із VISA і т.д. не вміє система). @Oli вище там фото викладав. Я не став зайвий раз фоткати. наступний крок - GPS. 1
rrid Опубліковано 10 Лютого, 2017 в 21:29 #1447 Опубліковано 10 Лютого, 2017 в 21:29 16 хвилин тому, Zheny@ сказано: це теорія. Але якщо ЛПЕ заговорило про підняття тарифів і має обґрунтування - то ЛМР нікуди не дінеться. Встановити вони можуть, але це хотєлка. це не теорія, це практика. економічно, а не політично обргунтованих тарифів на перевезення в ЛПЕ не було вже років 25 точно - і не буде, поки ЛПЕ буде комунальним, а група депутатів ЛМР буде монополістом по маршрутках 16 хвилин тому, Zheny@ сказано: Частина яких - депутати тої ж ЛМР. Парадокс це - не парадокс, це - олігополія 13 хвилин тому, justice777 сказано: Про фінанси - в інший розділ! то схолєри ж ти тут почав нити про закупку шин? пенциклюй собі в інший розділ. і неважливо - хочиш ти це розуміти, чи ні, але в т.ч. саме завдяки таким, як Костя, Беня, Ринат та інші Пром-Інвести та завдяки тим, які їх підтримують - твоя купівельна спроможність в баксах за останні 5 років зменшилась в 2-3 рази, а комуналка (в т.ч. проїзд) - виростає в рази. а причинно-наслідкові зв'язки бувають складними: 12 хвилин тому, nickel сказано: поки що Росава смокче у Бєлшини і розказує, що вона чимось там краща. Ринок йопта. Знаю як в депо діставалися запчастини у свій час, а можливо і зараз. Брали не там де дешевше і що краще, а там де давали на вексель 1
justice777 Опубліковано 10 Лютого, 2017 в 21:31 #1448 Опубліковано 10 Лютого, 2017 в 21:31 1 хвилина тому, rrid сказано: то схолєри ж ти тут почав нити про закупку шин? ... саме завдяки таким, як Костя, Беня, Ринат В тебе забув дозволу попросити :)) Ще раз звертаю увагу - ниття про олігархів в іншому розділі!!!
Zheny@ Опубліковано 10 Лютого, 2017 в 21:33 #1449 Опубліковано 10 Лютого, 2017 в 21:33 1 хвилина тому, rrid сказано: економічно, а не політично обргунтованих тарифів на перевезення в ЛПЕ не було вже років 25 точно - і не буде, виросте до 3-х грн. Економічне обгрунтування: ЗНАЧНЕ підвищення цін на Електрику і підвищення мінімалки. 2 хвилин тому, rrid сказано: це - не парадокс, це - олігополія від того, що це назветься економічним терміном - парадокс не зникає.
rrid Опубліковано 10 Лютого, 2017 в 21:44 #1450 Опубліковано 10 Лютого, 2017 в 21:44 3 хвилин тому, justice777 сказано: В тебе забув дозволу попросити :)) алаверди !!! 2 хвилин тому, Zheny@ сказано: Економічне обгрунтування: ЗНАЧНЕ підвищення цін на Електрику і підвищення мінімалки. це якраз не економічне обгрунтування, а популістське. доказ - жодного року не можу пригадати, щоб ЛПЕ спрацювало "плюс", і не отримувало дотацій з міського бюджету. і з квитками по 3 грн. - навряд чи будуть кардинальні зрушення, поки будуть т.зв. пільговики, які не платять за проїзд. в підвищенні вартості проїзду в тролейбусах до 3 грн. зацікавлені в першу чергу власники маршруток, як це не парадоксально. тільки тоді, коли з особистої кишені будуть платити за проїзд всі - от тільки тоді можуть з'явитись економічно обгрунтовані тарифи. а поки й далі ЛПЕ буде смоктати дотації (компенсації, ...) з бюджету міста. 7 хвилин тому, Zheny@ сказано: від того, що це назветься економічним терміном - парадокс не зникає злочин (зловживання становищем, змову проти економічної конкуренції, отримання неправомірних вигод) - парадоксом не називають, тут є причинно-наслідковий зв'язок, аж ніяк не парадокс. 2
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти