Гість rl72 Опубліковано 9 Лютого, 2017 в 18:24 #1401 Опубліковано 9 Лютого, 2017 в 18:24 В 09.02.2017 в 10:45, AgentSmith13 сказав: . ну і воно того, в чужу кишеню лізти і гроші рахувати, якось не алльо, так? Показати я в твою кишеню не ліз і гроші твої не рахував. про фотік ціною троля ти сам писав
AgentSmith13 Опубліковано 9 Лютого, 2017 в 18:26 #1402 Опубліковано 9 Лютого, 2017 в 18:26 Та я ж і не зі зла то написав . Я в тому плані, що заробивщи за 2 роки на топ-кроп (ок, вже не топ, топ - 7200), ой як не хочеться його того... роззвиздячити.
mlutsk Опубліковано 9 Лютого, 2017 в 19:20 #1403 Опубліковано 9 Лютого, 2017 в 19:20 В 09.02.2017 в 08:05, Zheny@ сказав: Приколупається, ще й як! І винним буде. І пояснюючу напише і премію знімуть (хоч і мізерну але знімуть) Показати Я не буду нікого зараз захищати , але перепрошую дуже, можна при не дай Боже таких випадках, Ваш номер в ПМ, бо дуже вибачаюсь фіг що доведеш.
mlutsk Опубліковано 9 Лютого, 2017 в 19:27 #1404 Опубліковано 9 Лютого, 2017 в 19:27 to Zheny@ Один раз бачив , після Нового року десь 8 січня (можу неправильно сказати, приблизно) ,як два контролери - жінка з вусатим чоловіком, жінка в напів "гамно" перевіряла квитки, при цьому , при русі , ходила зліва направо по всьому тролейбусі, і перегаріще за 3 м чути було. Це була Неділя, дзонив на номер скарг, що був у тролейбусі, ніхто трубку не брав. Вибачайте , але ця пара кондукторів - чесно гоп бикота.
mlutsk Опубліковано 9 Лютого, 2017 в 19:32 #1405 Опубліковано 9 Лютого, 2017 в 19:32 мав колись одну неприємність, коли зайшовши в троль, проїхавши одну зупинку , не було кондуктора, але передавати 50 грн людьми , це бути камікадзе)), зайшли контролі ) , після словесної перепалки та пару слів типу йоп, та пояснень громадських прав та іншого відстали. але не раз бачив як чіпляються до людей які зайшли недавно (1 зупинка), як та гопота, зразу чіпляються до людини.
TFA Опубліковано 9 Лютого, 2017 в 20:31 #1406 Опубліковано 9 Лютого, 2017 в 20:31 В 09.02.2017 в 10:24, AgentSmith13 сказав: 4) ні, не ох*їв, як на мене, ох*їв саме працівник перевізника, який відверто закликає пасажирів в слизоту порушувати правила поведінки на міському транспорті в частині техніки безпеки (див мій попередній пост, кінець). Для тих, хто сумнівається - пруф, самі правила http://www.nmc-volyn.gov.ua/abcView/219/ Показати Водій виконує свою роботу, його начальство по голові не погладить, якщо він план не привезе. Я знаю особисто цього водія, людина совісна, толкова і ще скажіть дякую, що повідомив, що квиточки в нього. А то є такі, які взагалі не оголошують, що кондуктора в салоні немає, а люди чекають, поки кондуктор підійде... Взагалі для безкондукторних тролейбусів треба спереду поставити табличку, яка свідчить, що тролейбус працює без кондуктора, як це зробили в інших містах: 1
Zheny@ Опубліковано 9 Лютого, 2017 в 20:40 #1407 Опубліковано 9 Лютого, 2017 в 20:40 В 09.02.2017 в 19:27, mlutsk сказав: - жінка з вусатим чоловіком Показати 8 січня. Можна поцікавитися.
Zheny@ Опубліковано 9 Лютого, 2017 в 20:44 #1408 Опубліковано 9 Лютого, 2017 в 20:44 В 09.02.2017 в 18:11, AgentSmith13 сказав: тільки не з кондукторами з валідатором, а по пару пристроїв на салон. Показати 1) перший час виключно з кондуктором. Щоб звикали до такої оплати. Потім уже самі. В 09.02.2017 в 18:11, AgentSmith13 сказав: то треба було міськраді не тратити 8 лям на вул. Лесі Українки, косокриво поремонтовану, і 980 штук на "святкову ілюмінацію системи труси на шнурку", а вкласти гроші в осучаснення міського транспорту, чи не так? Показати Нажаль, це питання уже немає кому й задати....
AgentSmith13 Опубліковано 10 Лютого, 2017 в 07:31 #1409 Опубліковано 10 Лютого, 2017 в 07:31 Те питання виконком рішав і депутати, а не одноосібно мер...
Zheny@ Опубліковано 10 Лютого, 2017 в 07:37 #1410 Опубліковано 10 Лютого, 2017 в 07:37 В 10.02.2017 в 07:31, AgentSmith13 сказав: Те питання виконком рішав і депутати, а не одноосібно мер... Показати аа.. ну ладно. Тобі видніше. Це із опери "ми порадилися і я вирішив"
Oli Опубліковано 10 Лютого, 2017 в 08:05 #1411 Опубліковано 10 Лютого, 2017 в 08:05 @Zheny@ то все таки, як треба буде платити?
justice777 Опубліковано 10 Лютого, 2017 в 08:27 #1412 Опубліковано 10 Лютого, 2017 в 08:27 @Zheny@ Звернув увагу, що практично всі тролейбуси взуті в шини від білоруської "Белшини". Як думаєш, це так проявляється підтримка вітчизняного виробника (є ж свої - Росава, Дніпрошина) чи сябри вміють краще працювати з керівництвом підприємства? 1
Zheny@ Опубліковано 10 Лютого, 2017 в 14:36 #1413 Опубліковано 10 Лютого, 2017 в 14:36 В 10.02.2017 в 08:27, justice777 сказав: чи сябри вміють краще працювати з керівництвом підприємства? Показати Сябри вміють робити кращу гуму.
justice777 Опубліковано 10 Лютого, 2017 в 14:59 #1414 Опубліковано 10 Лютого, 2017 в 14:59 Це вони таке розповіли? :))
Zheny@ Опубліковано 10 Лютого, 2017 в 15:02 #1415 Опубліковано 10 Лютого, 2017 в 15:02 В 10.02.2017 в 14:59, justice777 сказав: Це вони таке розповіли? :)) Показати Ні. Це розповідають ті, хто її потім клеїть і балансує і т.д. Чому всі кругом бачать "зраду"? Це так модно тепер? Першим закричати "зрада"! Я чесно не розумію. Підприємство і так не багате, і купувати micheline ніхто не буде! 1
justice777 Опубліковано 10 Лютого, 2017 в 15:03 #1416 Опубліковано 10 Лютого, 2017 в 15:03 Чому відразу така дивна реакція? Було ж просте питання!!! Ніхто не каже купувати супер преміальне. Є дешеві українські аналоги, які по тестах легкових шин, як мінімум, кращі за белшину. p.s. а "ті, хто її потім клеїть і балансує" якось порівнювали "белшину" із іншими виробниками? Чи те, що їм дали, те й "потім клеїли та балансували"!. p.p.s. Кажуть, що всі зміни в житті варто починати із себе. В тому числі і фінансово підтримувати своїх українських виробників. А то дивно виходить - депо підтримайте, бо вона наше, а кого підтримує фінансово депо вас не повинно цікавити. 3
Zheny@ Опубліковано 10 Лютого, 2017 в 17:40 #1417 Опубліковано 10 Лютого, 2017 в 17:40 В 10.02.2017 в 15:03, justice777 сказав: депо підтримайте, бо вона наше Показати бо без тролейбусів, будуть ВСІ їздити по 6 грн. В 10.02.2017 в 15:03, justice777 сказав: Є дешеві українські аналоги, які по тестах легкових шин Показати А можна ссилку на тести шин в умовах міста? Я спеціально поцікавлюся "статистикою" у хлопців з балансування, що вони частіше ремонтують! Що швидше виходить з ладу. В 10.02.2017 в 15:03, justice777 сказав: що всі зміни в житті варто починати із себе. В тому числі і фінансово підтримувати своїх українських виробників. Показати Буду сперечатися до кривавих соплів! З твоєї логіки виходить я маю купити китайське гівно український автомобіль типу ЗАЗ Віда. Замість людського німця? 1
justice777 Опубліковано 10 Лютого, 2017 в 18:24 #1418 Опубліковано 10 Лютого, 2017 в 18:24 Не все українське - гівно. Прикро, що ти цього не знаєш! з.і. відчуваю, що із закупкою білоруських шин таки зрада може мати місце.
rrid Опубліковано 10 Лютого, 2017 в 18:25 #1419 Опубліковано 10 Лютого, 2017 в 18:25 В 10.02.2017 в 17:40, Zheny@ сказав: бо без тролейбусів, будуть ВСІ їздити по 6 грн. Показати дивовижно, але і на тролі, і на маршрутки в Луцьку вартість проїзду встановлює ЛМР інше питання - ЛМР сприяла створенню в Луцьку передумов для картельної змови перевізників, витісняючи дрібних операторів, та віддаючи маршрути ЛПЕ В 10.02.2017 в 15:03, justice777 сказав: всі зміни в житті варто починати із себе. В тому числі і фінансово підтримувати своїх українських виробників. Показати В 10.02.2017 в 17:40, Zheny@ сказав: З твоєї логіки виходить я маю купити китайське гівно український автомобіль типу ЗАЗ Віда. Замість людського німця? Показати тут, крім споживчих тестів, є ще й певні морально-етичні аспекти, які, як не дивно, так чи інакше "виливаються" в економіку. в даній конкретній ситуації - навіть якщо б були об'єктивні тести, є й інший аспект. Костя присвоїв гроші вкладників його банку, забацав неефективний завод по виробництву шин (з російської, вочевидь, сировини). продажна вартість шин від Кості - приблизно однакова з білоруськими, але в Бацьки працівники заводу мають в 2-3 рази вищі зарплати чомусь. зате Костя "поклав" свій банк, держава виплатила вкладникам кошти (надрукувавши їх, бо перед тим Костя вкрав гроші вкладників, - емісія=інфляція), (але далеко не всім виплатили), а Костін банк був імпортером готівкової валюти №1. так що питання дуже дискусійне - чи варто підтримувати таких костів, ринатів, рошенків, чи краще нехай вони збанкрутують, а натомість заводи тут будуть відкривати мішлєни з дженерал-електріками. польща вибрала останній варіант - і має зарплати по 700-1000 баксів на місяць, а не 200, як в нас. підтримувати треба малий бізнес, а не доморощених неефективних алігархів, які легко "пропихають" "ноттердам-плюс" замість "ноттердам-мінус" (чи "Богдани" в лізинг підприємству електротранспорту, які буквально згнивають за кілька років) 1
justice777 Опубліковано 10 Лютого, 2017 в 18:34 #1420 Опубліковано 10 Лютого, 2017 в 18:34 При приблизно однаковому співвідношенні ціна/якість - варто віддавати перевагу українському - бо це і зарплати українців, і податки в Україні! 2
justice777 Опубліковано 10 Лютого, 2017 в 18:43 #1421 Опубліковано 10 Лютого, 2017 в 18:43 В 10.02.2017 в 18:25, rrid сказав: підтримувати треба малий бізнес Показати Тобто, таки підтримувати своїх треба?!
Гість rl72 Опубліковано 10 Лютого, 2017 в 19:31 #1422 Опубліковано 10 Лютого, 2017 в 19:31 В 10.02.2017 в 17:40, Zheny@ сказав: Я спеціально поцікавлюся "статистикою" у хлопців з балансування, що вони частіше ремонтують! Що швидше виходить з ладу. Показати а ти в яких хлопців з балансування будеш "статистику" питати? у тих, що роблять шини для ЛПЕ чи у тих, які шин для ЛПЕ не роблять?
Zheny@ Опубліковано 10 Лютого, 2017 в 20:14 #1423 Опубліковано 10 Лютого, 2017 в 20:14 В 10.02.2017 в 18:29, nightvision5 сказав: Жень, тобі ж вже пояснювали, що не китайське, а корейська Показати *ля - то чері. китай. юзай гугл. двігло і коробка від форци, що є чері бонус = китай. В 10.02.2017 в 18:25, rrid сказав: дивовижно, але і на тролі, і на маршрутки в Луцьку вартість проїзду встановлює ЛМР Показати не встановлює, а лише дає або не дає добро. І якщо маршрутчики не виїдуть на маршрути взагалі і скажуть, або 6 грн, або їздіть з бомжами в траліках переповнених, а ми будемо стояти. Що зробе ЛМР? То хто диктує ціни? правильно - ринок. В 10.02.2017 в 19:31, rl72 сказав: а ти в яких хлопців з балансування будеш "статистику" питати? у тих, що роблять шини для ЛПЕ чи у тих, які шин для ЛПЕ не роблять? Показати тяжко.... туго ... але поясню. Для особливих, що бачать зраду скрізь! мені просто цікава буде статистика в плані хєровості шин. ЩО щастіше ламається. У наших, мєсних, деповських, що частіше вони клеять і міняють. В 10.02.2017 в 18:34, justice777 сказав: При приблизно однаковому співвідношенні ціна/якість - варто віддавати перевагу українському - бо це і зарплати українців, і податки в Україні! Показати Шо чесно? Тобто давайте будемо купувати українське гівно, бо воно наше? І ми з нього маємо податки? І ми те гівно купуватимемо частіше ,і витрачати більше, виключно через те, що воно наше? Афігєнна логіка. А де економіка? Де глузд здоровий? Український продукт - ніфіга не конкурентноспроможний.
Zheny@ Опубліковано 10 Лютого, 2017 в 20:17 #1424 Опубліковано 10 Лютого, 2017 в 20:17 В 10.02.2017 в 18:34, justice777 сказав: При приблизно однаковому співвідношенні ціна/якість - варто віддавати перевагу українському - бо це і зарплати українців, і податки в Україні! Показати покажи мені ціново-якісне співвідношення хоча б якогось українського товару із закордонним. Хоча б одного! Без Гугля зможеш? І це не ЗП українців - це набивання баблом кишенів олігархів. Бо він ніхєра не про податки дбає! Це продавання гівна в гарній обгортці. Не більше.
justice777 Опубліковано 10 Лютого, 2017 в 20:21 #1425 Опубліковано 10 Лютого, 2017 в 20:21 В 10.02.2017 в 20:14, Zheny@ сказав: Український продукт - ніфіга не конкурентноспроможний Показати Маєш якесь підтвердження своїх слів, чи так, аби пофлудить?!
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти