Перейти до змісту

Наболіло.. про тролейбуси які покидають місто..


Panterka22

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано
  В 11.01.2017 в 06:30, Zheny@ сказав:

А тролейбус при старті "хаває" десь 480Квт. 10 зупинок. 20 зупинок.  Світлофори.

Показати  

До речі, на цю тему є також претензії, що наробили надто багато зупинок, а для троля це додаткове споживання електроенергії. Так що, на мою думку, деякі слід зняти, тут вже водії можуть підказати, які саме.

  • +1 3
Опубліковано
  В 11.01.2017 в 07:06, TFA сказав:

До речі, на цю тему є також претензії, що наробили надто багато зупинок, а для троля це додаткове споживання електроенергії. Так що, на мою думку, деякі слід зняти, тут вже водії можуть підказати, які саме.

Показати  

гальмує рекуперацією?

 

можна ще кнопочки поставити як в маршрутках, для зупинки

і для відкриття дверей, щоб не кляпати постійно.

на великих зупинках - відкриває всі, на менших - пасажир сам натискає кнопку і при вході і при виході

Опубліковано
  В 11.01.2017 в 07:46, electrotrans сказав:

тими зупинками взагалі треш. Наробили через кожних 50 метрів.

Показати  

Народ не зрозуміти. То кричать дайте зупинку. То кричать забагато.

 

Є купа зупинок на вимогу. де тролейбуси стають. А могли б і не ставати. Просто ж не будуть траліка люди на зупинці як маршрутку спиняти.

Опубліковано

Продовження розповіді про луцькі тролейбуси:

 

Після набуття незалежності Україною постала проблема поповнення тролейбусних парків новими машинами, оскільки тролейбуси «ЗиУ» та інші виготовлялися за кордоном.

Також існувала проблема із забезпеченням паливо-мастильних матеріалів автобусних парків, через що істотно збільшилась кількість користувачів електротранспортом. Тому було прийнято рішення почати виготовляти зчленовані тролейбуси з вітчизняних комплектуючих.

В кінці 1991 року на Київському заводі електротранспорту було випущено перші екземпляри тролейбусів особливо великої місткості «Київ-11». Але як показала практика, КЗЕТ не справився зі своїм завданням якісно, тому виготовляти тролейбуси доручили режимному дніпропетровському підприємству ЮМЗ.

Після доопрацювань в 1992 році були виготовлені перші екземпляри, але вже під назвою «ЮМЗ-Т1». Виробництво «ЮМЗ-Т1» продовжувалося до 1998 року, було випущено близько п'яти сотень таких тролейбусів, які працювали майже у всіх тролейбусних містах України, а також у Кишиневі (Молдова), Мінську (Білорусь). Оренбурзі (Росія) та Таллінні (Естонія).

Тролейбус «ЮМЗ-Т1» має суцільнометалевий кузов вагонного компонування довжиною 18 метрів, споряджена маса 18,1 тонн, два тягових електродвигуни ЕД138У2 потужністю 130кВт кожен, 37 місць для сидіння, а загальна пасажиромісткість 170 осіб.

До Луцька перші чотири тролейбуса «ЮМЗ-Т1» прибули у 1993 році та отримали бортові 188-191. Жителям міста нові тролейбуси дуже сподобались, оскільки були зручнішими та просторішими за «ЗиУ» та «Шкоди», що експлуатувались. Спочатку вважали, що це зчленовані автобуси «Ікарус-280», які до цього працювали та ще й мали схоже оранжеве фарбування.

 

sBi6t6OmS4M.jpg

CzD9mZiWE60.jpg 

Протягом 1994 - 1995 років було отримано ще 3 таких тролейбуси (бортові 193-195), але вже сірого фарбування, що були зібранні у Павлограді.

v8FJu6Sv460.jpg 

Llgyev_X3Tk.jpg

Нові тролейбуси отримали народну назву «гармошка» або «баян» та в основному працювали на найнапруженіших маршрутах №1 та 2. Після будівництва тролейбусної лінії до міського кладовища в село Гаразджа була традиція надавати «гармошки» на Провідну неділю, здебільшого ці тролейбуси здійснювали перевезення школярів по місту на замовлення.

Через скрутне фінансове становище на Луцькому підприємстві електротранспорту в 2009 році від «ЮМЗ-Т1» почали відмовлятися, оскільки їхня експлуатація потребувала більшої кількості коліс та електроенергії. Хоча і були плани їх переробити в "одиночні" машини, вкоротивши їх, як це робили свого часу в деяких тролейбусних підприємствах України. Такі машини значно б менше потребували фінансових витрат на обслуговування.

9CmeVSbxJ7c.jpg 

z7e-O6HjXAw.jpg 

Проте, необхідно було придбати ліцензію на здійснення даних робіт, яка коштувала достатньо дорого. Тому машини почали списувати: першим порізали у 2010 році борт 188, якому у 2004 році почали робити капітальний ремонт, який так і не завершили. Після цього в грудні 2014 році було списано 189 та 193, які перед цим 5 років простоювали. В лютому 2013 року «гармошки» востаннє працювали на лінії, і всі 4 тролейбуси були списані в жовтні 2015 року.

cJHoh7qT6qM.jpg  

olmC_TfFRAs.jpg

 

 

 

  • +1 2
Опубліковано

 

  В 05.01.2017 в 06:55, TFA сказав:

ПРОЇЗД У ЛУЦЬКИХ ТРОЛЕЙБУСАХ ПОДОРОЖЧАЄ - ГОТУЮТЬ РОЗРАХУНОК

Показати прихований контент  

Вартість проїзду в громадському транспорті найближчим часом збільшиться. Це пов’язують із подорожчанням плати за електроенергію та зростанням мінімальної зарплати.

Як інформує прес-центр ПАТ «Волиньобленерго», подорожчання тарифів для міського електричного транспорту вже відбулося з 1-го січня 2017-го року. Це пояснюють тим, що вийшла Постанова НКРЕКП № 2021 від 24.11.2016 року «Про внесення змін до постанови Національної комісії регулювання електроенергетики України від 11.03.2010 року № 218», згідно з якою відпуск електричної енергії для міського електричного транспорту здійснюватиметься за роздрібними тарифами відповідного класу напруги.
А це означає, що Луцькому підприємству електротранспорту доведеться сплачувати за рахунками в 1,8 раза більше.
Така ситуація тягне за собою й подорожчання вартості проїзду. Над цим вже активно почали працювати, запевняє керівник ЛПЕ Ігор Грицюк.
«Однозначно, що підвищення плати за електроенергію призведе до подальшого перерахунку тарифів та здорожчання вартості квитка. Ми вже над цим працюємо. Потрібно врахувати багато факторів: вартість електроенергії, підвищення мінімальної зарплати, обслуговування, інвестиційну складову тощо», - прокоментував ситуацію Грицюк.
Втім, на скільки в ЛПЕ хочуть підняти вартість – поки не готові сказати.
Свої розрахунки хочуть представити вже до кінця місяця.
Зауважимо, що піднімати вартість за проїзд будуть й в луцьких маршрутках. Тим часом міжміські перевезення вже подорожчали, подекуди на 50%.

http://www.volynnews.com/news/all/proyizd-u-lutskykh-troleybusakh-podorozhchaye-hotuiut-rozrakhunky-/

Hide  
Показати  

і продовження

У ЛУЦЬКИХ ТРОЛЕЙБУСАХ ПЛАТИТИМУТЬ ВСІ

  Цитувати

У Луцькраді мають намір ввести в дію нову систему пільгового проїзду у тролейбусах. Про це йшлося під час «бюджетної» комісії у мерії 11 січня.

Заступник Луцького міського голови Сергій Григоренко розповів, що варто зменшити кількість пільговиків, які їздять у електротранспорті Луцька, оскільки держава не має наміру компенсувати вартість їхнього проїзду належним чином, а міська скарбниця не може і надалі вкладати мільйони у ЛПЕ. Наразі ж 52 тисячі людей мають право пільгового проїзду.

За словами Григоренка, виходом із критичної ситуації може стати перехід на договірні відносини між ЛПЕ та мерією. «Маємо чесно сказати людям, що таку кількість пільговиків «не потягнемо», підписуємо угоду між Луцькрадою і ЛПЕ, визначаємо кількість пільговиків, 15-17 тисяч, за їхній проїзд будемо платити з міського бюджету», – сказав він. І пояснив, за яким механізмом платитимуть за проїзд цих пільговиків.

На його переконання, Приватбанк готовий за 2-3 місяці безкоштовно видати картку лучанина-пільговика, яка буде прототипом картки лучанина. «Пільговикам кидатимемо умовно 100 гривень, якими вони зможуть розраховуватися у тролейбусі. Таким чином ми обмежимо кількість пільговиків, ЛПЕ більше заробляє, бо частина пільговиків буде платити. А ми далі кажемо Грицюку (директор Луцького підприємства електротранспорту Ігор Грицюк, – ВІП): плануй свою діяльність, скорочуй людей, змінюй маршрути. А зараз переходимо на договірні відносини і платимо фіксовану суму», – висловився Сергій Григоренко.

Він зауважив, що планує подати відповідний проект рішення на розгляд комісій та сесії міськради вже у лютому. Таким чином, за його словами, всі платитимуть у тролейбусах, адже кількість пільговиків зменшиться, а тим, кому залишать право пільгового проїзду, виділятимуть кошти з міського проїзду.

Депутат міськради Сергій Була зауважив, що доцільно було б виділяти пільговикам суму, рівну вартості проїзного квитка на місяць, аби люди мали альтернативу. До того ж, на переконання Були, важливо також подумати про оптимізацію витрат на підприємстві. «Ніхто не буде казати в тролейбус і казати «В мене посвідчення», всі платять», – висловився про ініціативу депутат Григорій Пустовіт і сказав, що теж підтримує таку ідею.

До слова, Сергій Григоренко додав, що Приватбанк планує у цю картку ввести також соціальні виплати, пенсії тощо. Таку систему банк вже частково запровадив у Дніпрі.

Показати  

 

Опубліковано
Сьогодні 20:58
 
  Показати контент
 
Опубліковано
  В 17.01.2017 в 21:04, Oli сказав:

картки де брати? як закидати?

Показати  

Ми самі нічого не знаємо :(

Йшла мова про те, що на початках кондуктори будуть обілечувати із валідаторів. Проводячи потрібною карткою.

Потім будуть видаватися (купуватися) картки.

 

В минулу п'ятницю був Григоренко. Казав, що відмінять купу пільг. Із 52000 пільговиків лишиться ледь 15000-17000.

Решта платитимуть. 1 грн чи 1,5 грн, але будуть.

Опубліковано
  В 17.01.2017 в 21:22, Zheny@ сказав:

відмінять купу пільг. Із 52000 пільговиків лишиться ледь 15000-17000.

Решта платитимуть. 1 грн чи 1,5 грн, але будуть.

Показати  

Оце правильно. А то якщо різні "липові" чорнобильці, інваліди Куликовської битви, ветерани праці та інші діти лейтенанта Шмідта і далі будуть їздити нахаляву - то бідне ЛПЕ зовсім коні двине. Але я вже уявляю, скільки буде вайну, лайок і прокльонів в сторону кондуктора від вищезазначених категорій. Це нерви потрібно мати сталеві, щоби таке вислуховувати цілу зміну. Женя, вибий їм якісь психологічні курси типу "Як зберегти душевну рівновагу і підвищити стресостійкість, відгородивши себе від негативу" :)

Опубліковано
  В 17.01.2017 в 22:42, Serpent сказав:

Але я вже уявляю, скільки буде вайну, лайок і прокльонів в сторону кондуктора від вищезазначених категорій.

Показати  

Не все так однозначно. Може бути таке, що цю пільгу їм монетизують.

 

Опубліковано
  В 18.01.2017 в 06:33, Zheny@ сказав:

Не все так однозначно. Може бути таке, що цю пільгу їм монетизують.

 

Показати  

 

А тоді виникає питання, всі говорять тільки за пенсіонерів м. Луцька, а пільгу по факту отримують ( гроші списують на ДЕПО) ж і пенсіонери які проживають в селі . Тобто виходить за жителів з сіл просто забули ? Чи як тоді жителю села отримати картку лучанина ? Парадокс правда ...

 

Простіше було б дану послугу просто монетизувати ( додати по яких 100 грн. до пенсії ), і в кожного буде вибір, хочу їду тролейбусом, а хочу куплю мандаринів.

Опубліковано
  В 18.01.2017 в 07:17, Lovetstiney сказав:

А тоді виникає питання, всі говорять тільки за пенсіонерів м. Луцька, а пільгу по факту отримують ( гроші списують на ДЕПО) ж і пенсіонери які проживають в селі . Тобто виходить за жителів з сіл просто забули ? Чи як тоді жителю села отримати картку лучанина ? Парадокс правда ...

Показати  

З якого саме села України? І з якого бюджету фінансується міський електротранспорт?

Опубліковано
  В 18.01.2017 в 07:17, Lovetstiney сказав:

всі говорять тільки за пенсіонерів м. Луцька, а пільгу по факту отримують ( гроші списують на ДЕПО) ж і пенсіонери які проживають в селі . Тобто виходить за жителів з сіл просто забули ? Чи як тоді жителю села отримати картку лучанина ? Парадокс правда ...

Показати  

Немає ніяких парадоксів. Ніхто ні про кого не забув. Приїжджі (без картки лучанина чи без електронного квитка) будуть отримувати квиток у водія.

Опубліковано
  В 26.12.2012 в 22:48, AK88 сказав:

Вчора на сесії міськради передбачили кошти на нову контактну мережу.

Як пояснив Ромнюк, для того, щоб з'єднати Львівську з Боженка (район "Кромберга")

Показати  

... пройшло 4 роки...

  • +1 1
Опубліковано
  В 23.01.2017 в 11:00, Zheny@ сказав:

а те, що війна, втеча яника зі 100 млрд баксів...

просрані бюджети і т.д.

Показати  

Ну на "реставрацію" Лесі Українки знайшлися ж гроші...

Опубліковано
  В 23.01.2017 в 13:11, itax сказав:

Ну на "реставрацію" Лесі Українки знайшлися ж гроші...

Показати  

в 2012 році ЛПЕ, ще не було КП. І не так залежало від міського бюджету.

І до чого тут вулиця ,якщо тема про тролейбуси?

  • -1 1
Опубліковано
  В 23.01.2017 в 13:12, Zheny@ сказав:

в 2012 році ЛПЕ, ще не було КП. І не так залежало від міського бюджету.

І до чого тут вулиця ,якщо тема про тролейбуси?

Показати  

1. пункт все пояснює, 2й вже зайвий.

 

Щодо тролейбусів - якшо ти такий обізнаний, може знаєш, кто планує міську інфраструктуру, ставить стоянки таксі по місту і т.п.? Є одна така файна річ, яка б полегшила водіям тролейбусів життя на кілька пунктів, а всім пасажирам - більш швидке та приємне пересування. Тільки треба, щоб всі це усвідомили і почали про це говорити.

 

Мова йде про стоянки таксі перед/після зупинок транспорту, які займають полосу і заставляють транспорт (особливо тролейбуси) додатково маневрувати: водії крутять зайвий раз кермо від краю до краю, пасажири літають по салону і втрачають час, поки тролейбус пропустить трафік із сусідньої полоси і т.д.  - і це те, що можна зробити без величезних капіталовкладень.

 

Для прикладу - як на фото.

 

12974272_10154037289588745_5184261939499962643_n.jpg

 

Тут обсудимо чи в яку іншу гілку порадите перенести?

  • +1 2
Опубліковано
  В 23.01.2017 в 13:22, itax сказав:

Тут обсудимо чи в яку іншу гілку порадите перенести?

Показати  

на сайті міської ради є рубрика з петиціями. От туди свої нововведення можна і запропонувати. Петицію поширювати десь у соцмережах.

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...