Перейти до змісту

Наболіло.. про тролейбуси які покидають місто..


Panterka22

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

  В 26.09.2016 в 07:45, Zheny@ сказав:

Ось, я сьогодні археологом задєлався. Знайшов "мамонта" .

 

P_20160926_101629.jpg

 

P_20160926_101653.jpg

Це таки "Шкода".

P_20160926_101703.jpg

 

P_20160926_101829.jpg

Показати  

Це борт 56 http://transphoto.ru/vehicle/58503/ . Біля нього ще недавно були рештки ще однієї "киянки". 

Опубліковано
  В 26.09.2016 в 15:55, vetalforever сказав:

що зареєстровано проект за яким пільги будуть "монетизуватися"

Показати  

Його відклали у липні 2015. на хз коли.

Опубліковано
  В 26.09.2016 в 06:13, Zheny@ сказав:

"Мамонт"?

 

На першщому фото - ще немає приміщення мийки.

Показати  

Мамонтом називали тролейбуси КТГ, які використовувалися в ролі техдопомоги. Свого часу у Луцьку було їх 3 штуки (хоча одні джерела стверджують, що 4).

Опубліковано

Сегодня около шести вечера по Молодi катался маленький 207-й тролл со связкой шариков на морде и столиком с хавчиком да винными бокалами внутри - ради праздничного настроения у небольшой компашки, я так понимаю :)

Опубліковано
  В 26.09.2016 в 19:12, ursa сказав:

Сегодня около шести вечера по Молодi катался маленький 207-й тролл со связкой шариков на морде и столиком с хавчиком да винными бокалами внутри - ради праздничного настроения у небольшой компашки, я так понимаю :)

Показати  

задоволення коштує трохи більше 250 грн / год.

Всі бажаючі можуть собі замовити тролейбус :)

 

  В 26.09.2016 в 18:53, TFA сказав:

Мамонтом називали тролейбуси КТГ, які використовувалися в ролі техдопомоги.

Показати  

А як звали / звуть Шкоду ?

 

  В 26.09.2016 в 17:54, vetalforever сказав:
Показати  
  Цитувати

 

Показати  
  Цитувати

кожен пільговик отримає ту частину фінансової компенсації, на яку він має право, але отримав чи ні, залежить від того, де він проживає

Показати  

 

Правильно, якщо приймуть. Для прикладу: ТЬМА людей з села, які НІКОЛИ не приїдуть у місто, або 1-2 рази на рік!

І це, доречі, закладено у ці пільги.

Таким чином, усі "гарадскіє" отримають картку пільговика у Собезі, для халяви, кому положено.  Всі решта - велкам до валідатора. Бо вам додадуть до пенсії.

Опубліковано

От стараєшся бути людиною, виручати ЛПЕ, але сил більше немає. Ладно ще діряві і холодні тролейбуси, хоч би їхали. Вчора тролейбус замість кінцевої СКФ розвернувся на Бенделіані, мотивуючи тим, що він вилетів з графіку. Сьогодні водій через неробочі двері вирішив посеред маршруту поїхати в депо. Завтра хтось поїде на такому транспорті? Хай навіть він буде відслідковуватись по gps, всередині стоятимуть турнікети з безконтактною оплатою проїзду - допоки пасажир не буде впевнений, що зможе доїхати з точки А в точку Б у необхідний час - цим транспортом користуватись не буде.

Мінусуйте, накипіло, наболіло.

  • +1 3
Опубліковано
  В 05.10.2016 в 05:27, IronSun сказав:

Сьогодні водій через неробочі двері вирішив посеред маршруту поїхати в депо

Показати  

Тобто, ти вважаєш, що хай краще посеред дороги навіть на  невеликій швидкості, двері відчиняться самі (бо поломані) і хтось випаде і попаде під колеса?

Він змушений з'їхати з маршруту, бо в нього несправний ТЗ.

  В 05.10.2016 в 05:27, IronSun сказав:

. Вчора тролейбус замість кінцевої СКФ розвернувся на Бенделіані, мотивуючи тим, що він вилетів з графіку.

Показати  

А це  вже порушення.  І його особисті проблеми. Жалітися, щоб наказали.

Опубліковано
  В 05.10.2016 в 05:57, Zheny@ сказав:

Тобто, ти вважаєш, що хай краще посеред дороги навіть на  невеликій швидкості, двері відчиняться самі (бо поломані) і хтось випаде і попаде під колеса?

Він змушений з'їхати з маршруту, бо в нього несправний ТЗ.

Показати  

Вибач, Жень, не вказав деталі. Двері не могли ніяк відчинитись. Якби випадок був протилежний - претензій не було б.

п.с. Ще в студентські роки двері, які відкривались самі по собі кондуктор підпер відром з піском.

Опубліковано

Доброго ранку

Сьогодні працівниці ЛПЕ на ряду з кондукторами записували к-сть пасажирів, які зайшли і на якій зупинці.

 

Що то ви робите за аналіз?

Опубліковано
  В 05.10.2016 в 06:21, vetalforever сказав:

Сьогодні працівниці ЛПЕ на ряду з кондукторами записували к-сть пасажирів, які зайшли і на якій зупинці.

 

Що то ви робите за аналіз?

Показати  

Це рахується пасажиропотік. Він ЗАВЖДИ рахувався. І рахується. (Дані звідки брати?, Аналітика?)

  В 05.10.2016 в 06:05, IronSun сказав:

Вибач, Жень, не вказав деталі. Двері не могли ніяк відчинитись.

Показати  

Все одно поломка ,як не крути :( І це купа незручностей для пасажирів, а якщо ще й тролейбус переповнений...

  В 05.10.2016 в 06:05, IronSun сказав:

Ще в студентські роки двері, які відкривались самі по собі кондуктор підпер відром з піском

Показати  

Колись всяка фігня могла бути. Тепер ні.  Тепер їх "іпуть". І не дай Бог хтось "накапає" на них за несправні двері - "виіпуть", позбавлять премії і випишуть догану, за те, що виїхав на маршрут у несправному тролейбусі. Працівники, що проводили ТО (раз на 2 тижні, здається) получать люлєй, що не доробили / не додивилися.

Опубліковано
  В 05.10.2016 в 06:30, Zheny@ сказав:

Працівники, що проводили ТО (раз на 2 тижні, здається) получать люлєй, що не доробили / не додивилися.

Показати  

 

Раз на тиждень для ЗіУ, ЮМЗ. Для Єльчів і Богданів - раз на 2 тижні.

 

А взагалі, не розумію, чому ще лишилися тролейбуси з електроприводом дверей. Стільки списали машин з пневматикою, могли хоча б з них поставити. Пневматика все-таки краща і надійніша.

 

З.І. 2_Zheny@:

То не ти часом був на контролі позавчора зранку десь біля 7:45-7:50 на тролейбусі №143 по 8-ці, вийшов з напарницею на 5-й школі?

Опубліковано
  В 05.10.2016 в 09:32, TFA сказав:

То не ти часом був на контролі позавчора зранку десь біля 7:45-7:50 на тролейбусі №143 по 8-ці, вийшов з напарницею на 5-й школі?

Показати  

Ні. Не я :)

Я у відпустці.

Опубліковано
  В 05.10.2016 в 09:35, Zheny@ сказав:

Ні. Не я :)

Я у відпустці.

Показати  

уже з відпустки вийшов? просвітиш в темі

 

Трохи про ProZorro - прозорі і публічні закупівлі, а також методи їх обходу.

Історія з вуст Діми (Дмитрий Грищев, компанія якого приймала участь у тендері, але яку, як і пару інших, тупо похєрили).

Знайомтесь, це Ігор Грицюк, походу корєш Хабармен Семен.

Ігоря в березні 2016 мер Луцька призначив новим директором Комунального Підприємства "Луцький Електротранспорт"

Як і у всіх комунальних підприємств транспортної сфери в Україні, проблеми у КП схожі.
http://www.volynnews.com/…/reviziia-lutskoho-pidpryyemstva…/
- Борги по зарплаті
- Зношена контактна мережа
- Проблемні підстанції
- Старий рухомий склад

Як правильний "ефективний" менеджер, Ігор почав займатися розробкою програми виведення підприємства з кризи і підвищення якості надання послуги населенню.

З першої спроби програму захистити не вдалося:
http://lutsk.rayon.in.ua/…/9214-deputativ-ne-perekonali-v-e…

Однак в результаті програму все ж прийняли і гроші на розвиток підприємства в бюджет заклали:
http://mail.document.ua/pro-programu-rozvitku-luckogo-pidpr…

Як один з інструментів оптимізації планових завдань для графіків руху рухомого складу в програмі прописали систему GPS диспетчеризації, а ще автоматичну систему оповіщення пасажирів і навіть електронний квиток ...

Начебто все добре і логічно, де ж зрада?

А зрада несподівано опинилась в #ProZorro

Хоч в програмі всі 3 заходи стоять в одному пункті, це теж логічно, адже вони прописувалися під одного виконавця, далі зрозумієте чому.

У ПроЗорро їх оголосили 3-ма окремими торгами, тим самим пішовши в до порогові закупівлі і залишивши собі шлях до відступу, на випадок непередбаченої ситуації!

Проаналізувавши всі 3 ЛОТа...
https://www.dzo.com.ua/tenders/282337
https://www.dzo.com.ua/tenders/288941
https://www.dzo.com.ua/tenders/275843

Стає зрозуміло, що закупівля була заздалегідь підготовлена під компанію ТОВ "Системний зв'язок"
46000, Тернопільська обл., Місто Тернопіль, ПРОВУЛОК ЦЕГЕЛЬНИЙ, будинок 1

У всіх 3-х торгах дана компанія брала участь, не торгувалася і просто чекала рішення про свою перемогу.

А у випадку з закупівлею "ЕКРАН ДЛЯ АТОМАТІЧНОГО АУДІО / ВІДЕО Сповіщення пасажирів АПК ТВ ТРАНС02" описова частина лота взагалі взята з сайту ТОВ "Системний зв'язок"http://szvk.te.ua/modules/announce-system/

Але ProZorro, на те і ProZorro, щоб не допускати таких ситуацій

У підсумку на торги із закупівлі GPS диспетчеризації заявилося аж 15 учасників, в додатку аналіз всіх учасників на відповідність вимогам торгів.
Ціна була знижена більш ніж в 2 рази від стартової.
Учасники заявилися досвідчені і професійні, вибрати є з кого!

І економія бюджетних коштів на ліцо.

Але не для Ігоря!

ТОВ "Системний зв'язок" переможцем протягнути не вдалось, завдання не виконане...

І кризовий менеджер Ігор не придумав нічого кращого, як скасувати торги, з надуманим формулюванням: "в зв'язку з відсутністю фінансування".

Хоча гроші в бюджеті закладені і сесією проголосовані
Ніемає грошей - не оголошуйте торги.

Або може це у Ігоря такий спосіб проведення маркетингового аналізу, правда за рахунок потенційних постачальників обладнання, адже кожен з них заплатив за участь в торгах свої гроші.

Проте директора Комунального Підприємства "Луцький Електротранспорт" не цікавлять підприємці, які хотіли заощадити бюджетні гроші, його цікавить питання як тепер укласти договір з ТОВ "Системний зв'язок" і "отримати" обіцяне!

Самий простий варіант - знайти будь-яку фірму з іншою назвою і укласти з нею прямий договір або проводити електронні закупівлі до того моменту, поки потрібна фірма їх не виграє.

Адже відповідальності за незаконну скасування торгів у ProZorro не існує(

ТОВ "Системний зв'язок", яких так хотів протягнути Ігор, в свою чергу має негативний досвід реалізації своїх проектів, наприклад в Тернополі був конфлікт з сервісом EasyWay, адже простіше взяти готове, ніж створювати своє! 
http://www.eway.in.ua/blog/2013/09/24/ternopil

 

Опубліковано

Луцьке підприємство електротранспорту поповнять польські тролейбуси

 

У рамках співпраці між Луцьком і Гдинею (Республіка Польща) у 2017 році в експлуатацію Луцькому підприємству електротранспорту передадуть шість вживаних польських тролейбусів.

Про це йшлося під час зустрічі Миколи Романюка та офіційної делегації з польського міста Гдиня, - повідомляється на сайті Луцької міської ради.

Міський голова Микола Романюк разом із заступником Сергієм Григоренком та директором Луцького підприємства електротранспорту Ігорем Грицюком зустрілися з заступником голови ради міста Гдині Беатою Шадзюль та представником тролейбусного підприємства Міколаєм Бартоломейчиком. 

У рамках налагодження співпраці між містами у наступному році Луцьке підприємство електротранспорту поповниться шістьма вживаними польськими тролейбусами. Вони перебувають у хорошому технічному стані та цілком придатні для оновлення рухомого складу ЛПЕ. Придбають їх за вигідною ціною.

Під час зустрічі обговорили і можливості співпраці у галузі культури, спорту, освіти. Наприклад, спільний відпочинок дітей та школярів із Луцька та Польщі, інтерактивне спілкування молоді, культурно — мистецькі заходи у містах, стажування у Польщі для працівників структурних підрозділів міської ради та багато інших.

http://www.volynpost.com/news/76459-lucke-pidpryiemstvo-elektrotransportu-popovniat-polski-trolejbusy

Опубліковано
  В 14.10.2016 в 16:36, TFA сказав:

Так, це автоінформатор, оголошує маршрут.

Показати  

ну я теж подумав що або GPS трекер, або автоінформатор. але інформатор теж мав би притримуватись GPS координат зупинок, чи не так?

а з коробочки я не побачив що виходить антена, в середині вона не може бути, бо за таким слоєм металу нічого б не тягнуло.

цікаво яким чином воно визначає де яка зупинка?

Опубліковано
  В 15.10.2016 в 08:31, laser сказав:

а з коробочки я не побачив що виходить антена, в середині вона не може бути, бо за таким слоєм металу нічого б не тягнуло.

Показати  

Ти хочеш сказати, що в тролейбусі у тебе в смартфоні не буде працювати GPS? У мене і в приміщені ловить.

Опубліковано

буде, але туго. а в хмарну погоду і з опадами дуже туго. а при відсутності a-gps геть паршиво. а у сильнозабудованому центрі міста практично нічого не буде.

тому це не варіант однозначно.

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...