nickel Опубліковано 30 Серпня, 2012 в 17:54 #126 Опубліковано 30 Серпня, 2012 в 17:54 Коли вмирає людина, її тіло легшає на 21 грам - саме стільки важить її душа.Коли вмирає тролейбус і його здають на брухт, він легшає рівно на 1 тонну - саме стільки грошей (еквівалент 1 тонни металобрухту) падає в кишеню директора ЛПЕ. 2
GOODMAN Опубліковано 30 Серпня, 2012 в 18:36 #127 Опубліковано 30 Серпня, 2012 в 18:36 Нормальний мер прибере всі маршрутки з міста, і пустить замість них тролейбуси - це і еклогія, і швидкість, і менша аварійнійсть, це моя думка. не вийде по всьому Луцьку пустити тролейбуси.
TFA Опубліковано 30 Серпня, 2012 в 20:53 #128 Опубліковано 30 Серпня, 2012 в 20:53 Тролейбуси мають їздити там, де є контактна мережа. Звісно можна ще добудувати, аби були гроші. А там, де тролейбусів немає, мають їздити автобуси. Маршрутки, якщо вже і мають бути, то тільки як доповнення, а не як основний транспорт. От якби у нас закупити новенькі Богдани, провести капремонт контактної мережі і щоб інтервал руху на популярних маршрутах був не більше 5-7 хв., тоді би народ і їздив у тролейбусах. 2_nickel: звідки такі цифри?
nickel Опубліковано 30 Серпня, 2012 в 21:18 #129 Опубліковано 30 Серпня, 2012 в 21:18 2_nickel: звідки такі цифри? ти про 21 грам чи 1 тонну? 21 грам - мабуть, британські вчені визначили 1 тонна - сорока на хвості принесла, в якої гніздо в ДЕПО. Там ще з тонна до працівників прилипає, але з їхніми зарплатами і затримками виплат, то не дивно. Це ж легко перевірити 1
SANEY Опубліковано 31 Серпня, 2012 в 19:17 #130 Опубліковано 31 Серпня, 2012 в 19:17 Нормальний мер прибере всі маршрутки з міста, і пустить замість них тролейбуси - це і еклогія, і швидкість, і менша аварійнійсть, це моя думка. І де ще такого нормального знайти???
Skorpio76 Опубліковано 31 Серпня, 2012 в 20:06 #131 Опубліковано 31 Серпня, 2012 в 20:06 Розвалити систему громадського транспорту можна досить швидко. А от для відновлення потрібно чимало часу. Як на мене, потрібно змінювати стан справ поступово. Спершу забезпечити чітку періодичність руху на одному-двох ключових маршрутах (наприклад 1 та 2). Для цього сконцентрувати на цих маршрутах найкращі машини (не стільки по комфорту, як по надійності). Повідомити жителів міста і неухильно дотримуватися графіку руху.Лучани поступово повертатимуться у салони тролейбусів.
nickel Опубліковано 31 Серпня, 2012 в 20:09 #132 Опубліковано 31 Серпня, 2012 в 20:09 Розвалити систему громадського транспорту можна досить швидко.А от для відновлення потрібно чимало часу.Як на мене, потрібно змінювати стан справ поступово.Спершу забезпечити чітку періодичність руху на одному-двох ключових маршрутах (наприклад 1 та 2). Для цього сконцентрувати на цих маршрутах найкращі машини (не стільки по комфорту, як по надійності). Повідомити жителів міста і неухильно дотримуватися графіку руху.Лучани поступово повертатимуться у салони тролейбусів.Вже не раз писав, тільки в інших темах - пільги, пільги гублять ЛПЕ і не тільки ЛПЕ. 1
Skorpio76 Опубліковано 31 Серпня, 2012 в 20:13 #133 Опубліковано 31 Серпня, 2012 в 20:13 В ківерціських маршрутках менше, але теж їздять пільговики. Проте перевізник (и) виходять і далі на маршрут.
searcher Опубліковано 25 Вересня, 2012 в 09:53 #134 Опубліковано 25 Вересня, 2012 в 09:53 До речі, перший Єльч вже покинув Люблін, інфа від поляків.Вчора бачив той (чи не той) тролейбус червоного кольору на стоянці в Дорогуську, поляки притягнули його таким старим ікарусом (мабуть йде в комплекті), а далі до нас він чомусь не поїхав... 1
kozakOleg Опубліковано 25 Вересня, 2012 в 14:32 #135 Опубліковано 25 Вересня, 2012 в 14:32 Фото із презентації тролейбуса тут і тутДаже і не знаю як оцінити купівлю, однозначно те, що треба добавляти тролейбуси на маршрути, сокільки сам на днях чекав 5-ку 35 хв....Але тролейбусу робили капітальний ремонт аж у 2001 році, тобто вже знову пора робити якщо хочуть щоб він нормально їздив...Хоча дивлячись в якому він технічному стані прийшов... 1
Panterka22 Опубліковано 25 Вересня, 2012 в 15:33 Автор #136 Опубліковано 25 Вересня, 2012 в 15:33 Як оцінити? Ем. Да він в 100 раз кращому стані ніж нащі ЗіУ. Добре хоч ям меньше, а то їдеш і підскакуєш боячись що тобі на голову впаде пирило чи ще щось. Головне, щоб за ним приписали досвідченого водія, щоб не міняли щодня. Взагалі по 10 бальній шкалі мінімум 8. P.S. Цікаво як він гуде та на якому маршруті буде їздити. P.S.S. Надіюсь на 1-ому
Skorpio76 Опубліковано 11 Жовтня, 2012 в 18:08 #137 Опубліковано 11 Жовтня, 2012 в 18:08 Сьогодні двічі бачив поляка на маршруті. Бортовий номер 210. Побажання довгої і надійної роботи, а місту - заробити на нові машини. Якість фото паршива, вибачайте.
TFA Опубліковано 11 Жовтня, 2012 в 20:45 #138 Опубліковано 11 Жовтня, 2012 в 20:45 (змінено) Мої фото: Враження від поїздки: В цілому машина може бути. Краще за ЗіУ. Якщо порівнювати з старими ЮМЗ, то Єльч мені більше сподобався. Динаміка розгону і гальмування сподобалась. Звук двигуна такий як в ЗіУ, звук центрального редуктора трохи відрізняється. Контактура знаходиться в задній частині троля, що незвично. Підвіска на задньому мості трохи гупає, а так їде м'ягко. Не сподобалися сидіння: немає як такої спинки, а просто натягнутий дермантин і як впираєшся спиною, то воно прогинається...:\ Змінено 11 Жовтня, 2012 в 20:45 користувачем TFA 3
kotykS Опубліковано 11 Жовтня, 2012 в 21:05 #139 Опубліковано 11 Жовтня, 2012 в 21:05 класно, що є в Луцьку небайдужі до тролейбусів!
Skorpio76 Опубліковано 15 Жовтня, 2012 в 16:32 #140 Опубліковано 15 Жовтня, 2012 в 16:32 ЛПЕ знову страйкує?
SANEY Опубліковано 15 Жовтня, 2012 в 19:24 #141 Опубліковано 15 Жовтня, 2012 в 19:24 ЛПЕ знову страйкує?По ходу да. По Волинському показували - зарплати з липня немає...
Panterka22 Опубліковано 5 Листопада, 2012 в 16:42 Автор #142 Опубліковано 5 Листопада, 2012 в 16:42 (змінено) Чув, що приїхав жовтий Єльч ========================== Найшов фото в павутині Фото з сайту transphoto.ru Змінено 5 Листопада, 2012 в 16:52 користувачем Panterka22
SANEY Опубліковано 5 Листопада, 2012 в 19:07 #143 Опубліковано 5 Листопада, 2012 в 19:07 Ну так на цьому сайті вже є фотка ще нерозмитненого його в депо. З дозволу TFA,
TFA Опубліковано 6 Листопада, 2012 в 12:29 #144 Опубліковано 6 Листопада, 2012 в 12:29 Проданий уже і третій Єльч (екс-люблінський 3802). На днях мають забирати.
Panterka22 Опубліковано 6 Листопада, 2012 в 17:28 Автор #145 Опубліковано 6 Листопада, 2012 в 17:28 Нові тролі це звісно добре, але не за горами зима. Яка там доля 193 та 189?
kozakOleg Опубліковано 6 Листопада, 2012 в 17:56 #146 Опубліковано 6 Листопада, 2012 в 17:56 Нові тролі це звісно добре, але не за горами зима. Яка там доля 193 та 189? Дивись тут
TFA Опубліковано 6 Листопада, 2012 в 20:00 #147 Опубліковано 6 Листопада, 2012 в 20:00 Нові тролі це звісно добре, але не за горами зима. Яка там доля 193 та 189? Планували укорочувати. Але невідомо, коли це станеться і чи станеться...
Skorpio76 Опубліковано 6 Листопада, 2012 в 20:51 #148 Опубліковано 6 Листопада, 2012 в 20:51 Сьогодні вранці їхав "гармошкою". Явно було помітно, що водій боявся його розганяти, оскільки "хвіст" помітно "водило" і на більшій швидкості тролейбус напевно міг вийти з-під контролю. Особливо це відчулося, коли спускалися з мосту біля автозаводу.
TFA Опубліковано 6 Листопада, 2012 в 21:51 #149 Опубліковано 6 Листопада, 2012 в 21:51 Сьогодні вранці їхав "гармошкою". Явно було помітно, що водій боявся його розганяти, оскільки "хвіст" помітно "водило" і на більшій швидкості тролейбус напевно міг вийти з-під контролю. Особливо це відчулося, коли спускалися з мосту біля автозаводу. Ой, то певно водій такий попався. Я скільки їжджу на них, то в основному на них літають
Panterka22 Опубліковано 27 Листопада, 2012 в 14:27 Автор #150 Опубліковано 27 Листопада, 2012 в 14:27 На Волині хочуть запровадити досвід найближчих країн-сусідів, згідно з яким пенсіонери мають платити за проїзд у громадському транспорті половину вартості квитка.Про це йшлося 27 листопада під час оперативної наради у Волинській обласній державній адміністрації.Губернатор Волині Борис Клімчук розповів, що недавно побував із візитом за кордоном і зокрема спілкувався про організацію перевезення пенсіонерів. За його словами, в Білорусі, Литві та Польщі пенсіонери платять 50% вартості квитків. Але держава перевізникам ці гроші потім компенсовує.Клімчук вважає це хорошим досвідом і хоче запровадити його на Волині.За його словами, коли сформується український уряд, то його голові покладуть на стіл пакет документів із такою ініціативою від Волинської області.Повідомляє ВолиньPost
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти